تحلیل بورس تهران

در این قسمت شما می توانید تحلیل روزانه بورس را به صورت رایگان به تفکیک ماه های سال مشاهده کنید، این سریال تحلیلی در روزهای زوج هر هفته به صورت ویدیویی در سایت بارگذاری می شود، در باقی روز ها به صورت نوشتاری به تفکیک هر روز تهیه و در اختیار شما دوستان قرار می گیرد.
توجه داشته باشید کپسول های تحلیلی نیز همه روزه ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در اینستاگرام شکارروند به صورت استوری بارگذاری می شود، شما می توانید نظرات و معاملات معامله گر ارشد گروه شکارروند را از این طریق دنبال کنید، همچنین با دنبال کردن کانال شکارروند در تلگرام می توانید از اخبار و نظرات معامله گران سایت شکار روند در مورد بازار بورس تهران مطلع شوید، کافیست روی کلمه لینک شده آنها کلیک کنید.

تحلیلگران و معامله گران

تفاوت بزرگی بین معامله گران و تحلیل گران وجود دارد، به طور ساده ممکن است فردی تحلیل گر بسیار خوبی باشد اما نتواند معامله گری مناسبی در بازار داشته باشد ( در مقاله ” اصطلاحات رایج بورس ” ما به بخشی از کلمات رایج در این بازار اشاره کرده ایم که می توانید با ادبیات بورسی بیشتر آشنا شوید)، معامله گری بخش اساسی کار در بازار بورس است، در این تحلیل ها حاصل تفکرات و تجربیات تیمی حرفه ای از معامله گران با سابقه بازار بورس ایران است و در راستای ارتقای سطح دانش بورسی کشور عزیزمان به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبین محترم قرار می گیرد.

توجه داشته باشید کلیه ترید ها و تحلیل ها نظرات شخصی معامله گران شکار روند است و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید یا فروش سهام نمی باشد صرفا اطلاع رسانی و شفاف سازی تحلیلی در ارتباط با سبد شخصی سرمایه گذاری آنهاست.

تحلیل بورس هفته آینده

هر شنبه سهامی معرفی می شوند، در انتهای هفته عملکرد کلی سبد شکار روند بررسی می شود و در کنار آن سهام شارپی (نوسانی) معرفی شده در طول هفته بررسی می شوند.

در انتهای هفته (تحلیل بورس چهارشنبه) به بررسی سهامی می پردازیم که می توانند در هفته آتی، عکس العمل خوبی در بازار داشته باشند.

فیلتر سهام شارپی

در طی تحلیل ها از فیلترهای کاملا تست شده در ۱۰ سال گذشته بازار استفاده می شود، در بخشی دیگر از سایت خروجی فیلتر های شخصی سایت شکار روند قرار می گیرد.

همه روزه می توانید خروجی فیلتر های شخصی سایت شکار روند را مشاهده کنید، برای دیدن نتیجه بک تست ( تست استراتژی و فیلتر های شارپی در گذشته بازار ) می توانید از صفحه محصول استراتژی چریکی یا آپارات شکار روند استفاده کنید.

سهام شارپی

برای مشاهده سهام شارپی همین الان کلیک کنید

سبد شکار روند

در طی  ویدیوهای تحلیل روزانه بورس تهران، همواره سعی می کنیم با توجه به شرایط بازار بورس تهران در خرید و فروش های خود اقدامات لازم را انجام دهیم.

در هر مقطعی سبدی از سهام مستعد رشد را در پرتفوی خود جای می دهیم، در تحلیل روزانه بورس نیز ترکیب این سبد ها را به صورت کامل خدمت دوستان عرض خواهیم کرد، نکته مهم در این مورد این است که باید با استراتژی دقیق و درست شخصی خود خرید، فروش یا نگهداری سهمی را مد نظر قرار دهید این سهام با استفاده از استراتژی چریکی منتخب شده اند.

سیگنال های نوسانی

ما در فایل های تحلیل بورس تهران سعی داریم، بیشتر تمرکز خود را بروی تحلیل و ترید سهام میان مدتی قرار دهیم اما در کنار آن سعی می کنیم سهامی برای نوسان در کوتاه مدت نیز به دوستان معرفی کنیم.

کلیه تحلیل ها بر پایه استراتژی شخصی و نظر شخصی ما استوار است به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش به حساب نمی آید.

در مقاله ای سعی کردیم برخی فیلتر های نوسانی را خدمت شما دوستان معرفی کنیم که در مقاله ۱۵ فیلتر و نکته موجود است.

فیلتر پول هوشمند

همین الان کلیک کنید مقاله ۱۵ فیلتر و ۱۵ نکته برای پول هوشمند

سایت تحلیل بورس

شکارروند سایت تحلیل بورس است، این صفحه در واقع برای این طراحی شده که معامله گران سایت شکارروند با مخاطبین سایت ارتباط داشته باشند و از طریق تحلیل بورس و بهینه سازی سبدهای خود همچنین اطلاع رسانی ان به همگان گامی در جهت ارتقا سطح سبدگردانی و تحلیل گری بازار بورس بردارند.
سایت تحلیل بورس در واقع سایتی است برای پیدا کردن همه آنچه برای معامله گری و تحلیل گری بازار بورس مورد نیاز یک فرد است، شکارروند نیز تلاش دارد با کمک شما مخاطبین محترم چنین گامی را بردارد.

این مقاله هر هفته آپدیت و به روزرسانی می شود.

کلام آخر

رسالت گروه شکار روند، آموزش معامله گران و جامعه ایران برای آشنایی درست با بازار های مالی مانند بورس تهران است، لذا در این حوزه از هیچ عملی کوتاهی نخواهیم کرد.

در انتها نیز به تحلیل های ما در انتهای همین صفحه با ستاره ها امتیاز دهید.

13 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس تهران (به روزرسانی 14 شهریور 00)

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام به دلیل مشغله کاری زیاد این مدت نتونستم در خدمتتون باشم، به زودی در خدمتتون هستم، با نوع جدیدی از تحلیل ها بورسی اما به صورت هفتگی انشالله.

  1. amirhoseinsoltanveis گفته:

    خدا قوت آقای صادقی
    صداقت کلام شما واقعا تحسین برانگیزه
    ویدئوهای تحلیلی شما مثل کلاس درس هست
    هر روز نکات جدیدی یاد میگیریم
    پیروز و موید باشید

  2. sedeghymohsen2 گفته:

    سلام وخسته نباشید به استاد صادقی عزیز
    من دوره چریکی شما را تهیه کردم و واقعان خیلی خیلی عالی بود وتا الان هیچ دوره ای مثل دوره ی شما ندیدم وخیلی خوشحال هستم که با شما اشنا شدم
    واین که ایا شما اموزشی برای بازار فارکس هم قرار می دهید ممنون

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام خیلی خوشحالم که تونستیم راهنمای خوبی برای شما باشیم، با امید فرداهایی پرسود در کنار یکدیگر

  3. satarz2020 گفته:

    با سلام وسپاس از زحمات شما
    جایی به جز بورس نمانده با این سرمایه هایی که وارد بورس کردم ،با تکیه راهنمایی های شما در بورس می مانم به مسئولیت خودم

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      بسیار خوشحالم در سخنانتان پختگی معامله گری نقش بسته است تمرین و مجدد دیدن ویدیوهای دوره رو از یاد نبرید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *