تحلیل روزانه بورس دی ماه ۱۳۹۹

تحلیل بورس تهران

 

تحلیل روزانه بورس، دی ماه ۱۳۹۹

با پایان پاییز سرد بورسی ۱۳۹۹، به فصل زمستان گرم سهام کوچک و متوسط بازار رسیدیم امید است تا انتهای سال همچنان این سهام مورد توجه بازار باشند با توجه به پتانسیل خاص بعضی از سهام متوسط بازار احتمال رشد های بسیار زیاد در این سهام وجود دارد.

تحلیل بورس فردا ۲ دی

همچنان شاخص کل درگیر مقاومت و حمایت هایی است که در این مدت ساخته شده، آن طرف بازار شاخص هم وزن به آرامی راه مثبت خود را پیش گرفته است.

در سهام کوچک و توسط به واسطه رشد چند ۱۰۰ درصدی دلار پتانسیل افزایش سرمایه از محل تجدید به شدت بالا رفته است.

در تحلیل روزانه بورس، بازار فردا همچنان استقبال سهام متوسط بازار را دارا خواهد بود، همه روزه سهام شارپی در خروجی فیلتر های ما درج می شوند حتما به صفحه آن مراجعه کنید.

سهام شارپی

سهام شارپی

تحلیل بورس ۱ دی

تحلیل بورس فردا ۴ دی

امروز شاخص کل با عقب ماندگی  ۶۰۰۰ واحدی در مقابل شاخص کل هم وزن قرار گرفت، همچنان سهام کوچک و متوسط در بازار میتازند.

به شدت توصیه داریم از سرمایه گذاری در سهام بزرگ در شرایط فعلی اجتناب کنید، سبد سهامی با دید ۱ ساله بهترین گزینه در شرایط فعلی است.

برای مشاهده بهتر بازار توصیه دارم به مقاله فیلتر پول هوشمند مراجعه کنید و از خدمات رایگان ما و فیلتر های رایگان ما دراین صفحه استفاده کنید.

تحلیل روزانه بورس همواره سعی دارد در تمامی مقاطع با شما همراه باشد.

فیلتر پول هوشمند

فیلتر پول هوشمند

تحلیل بورس ۳ دی

تحلیل بورس فردا، ۷ دی

امروز ۶ دی ماه ۱۳۹۹ همچنان شاخص کل و سهام دولتی بدلیل جو بد روانی و حباب قیمتی در شهریور ماه دچار نوسان منفی هستند.

شاخص کل هم وزن اما همچنان با قدرت بسیار زیادی در حال پیشروی است، همچنان پیشنهاد دارم از سهام بزرگ دوری کنید به هیچ عنوان جای امنی برای خرید این دسته از سهام نیست.

نکته مهم اینکه بازار بورس تهران دیگر بازار حاشیه ای نیست، همه روزه تبلیغات گسترده کارگزاری ها را در بیلبوردها شاهد هستیم این موج ابتدای به بلوغ رسیدن بازار است شاید شهریور و مهر زمان خوبی برای ورود به بازار بورس نبود اما الان واقعا زمان مناسبی است.

تحلیل بورس فردا مرداد 1400

چطور سرمایه گذاری کردن و داشتن یک استراتژی دقیق نکته و کلید راه افراد تازه وارد است.

تحلیل روزانه بورس با قدرت هر چه تمام تر سعی دارد چراغ راهی برای این مسیر پر پیچ و خم باشد.

تحلیل بورس فردا، ۹ دی

با توجه به تحلیل گذشته و رسیدن شاخص به محدوده ای که حمایت قوی در اکثر سهام بزرگ بازار بود، امروز شاهد رشد شاخص کل بودیم.

شاخص کل هم وزن اما امروز افت کمی را تجربه کرد، قبلا نیز مطرح شده بود محدوده ی فعلی محدوده ای عرضه ای در شاخص هم وزن به حساب می آید، لذا با توجه شرایط به وجود امده احتمالا در محدوده ای نزدیک شاهد درجا زدن شاخص هم وزن و سهام کوچک و متوسط بازار باشیم.

خروجی فیلتر های شکارروند همه روزه در سهام شارپی قابل مشاهده است، سعی کنید با توجه به نمودار و شرایط تکنیکالی هر سهم اقدام به خرید و فروش آن نمایید.

به زودی محصول جدیدی، ربات دستیار در حین معاملات به محصولات سایت شکارروند اضافه خواهد شد.

با ما همراه باشید تا تحلیل امروز را ببینیم.

تحلیل بورس فردا، ۱۳ دی

بازار در منطقه ای قرار گرفته که در شاخص کل و شاخص هم وزن، مقاومت باعث عرضه در اکثر سهم های بازار شده است.

این جو عرضه ای در سهم های کوچک و متوسط نیز برقرار شده اما اتفاقات و اخبار خوب بسیاری از سهم های متوسط و کوچک باعث می شود در میان مدت راه آنها از بازار جدا باشد. به زودی گزارشات خوب بسیاری از نمادها روانه کدال خواهد شد و با این گزارشات بسیاری از سهم ها روند جدیدی بهخود می گیرند. تحلیل روزانه بورس ۱۰ دی به بررسی  اتفاقات و همچنین سهام اختصاصی سبد شکار روند تعلق دارد سعی کردیم خیلی مختصر و مفید راه ادامه روند بسیاری از نمادها و شاخص ها را ترسیم کنیم .

0 تا 100 فیلتر مووینگ اوریج

با ما همراه باشید تا پیش بینی بازار برای ۱۳ دی ماه را ببینیم.

تحلیل بورس فردا، ۱۴ دی

بازار همچنان عرضه ای و با فشار فروش سنگین ادامه یافت، به علت فشار فروش بالا و معاملات بد امروز هم فایل ضبط کردیم تا در کنار شما دوستان باشیم.

همچنان معتقد هستیم عرضه در سهام کوچک بازار به زودی تمام خواهد شد، توجه داشنته باشیم به زودی گزارشات ۹ ماهه اکثر سهام بازار روی کدال می نشیند.

توقع جو مثبت در گروه هایی با اخبار مثبت و گزارشات مناسب را داریم.

در ادامه با تحلیل بورس در ۱۳ دی ماه و پیش بینی ۱۴ دی با ما همراه باشید.

تحلیل بورس فردا، ۱۵ دی

بازار با یک چرخش خوب مثبت شد، شاخص هم وزن طبق گفته و تحلیل های پیشین ما همچنان خوب و طبق تحلیل جلو می رود.

در شاخص کل اما سهام بانکی و برخی سهام بزرگ شاهد افزایش تقاضا هستند، در تحلیل روزانه امروز سعی داشتیم نگاهی بلند مدت تر به تحلیل شاخص کل داشته باشیم.

با من همراه باشید با تحلیل ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹

تحلیل بورس فردا، ۲۰ دی

بازار با منفی سنگین هفته گذشته را به پایان رساند، اما این هفته و هفته آینده به پیشاواز گزارشات خوب بسیاری از شرکتها خواهیم رفت. از طرف دیگر روی کار آمدن بایدن قطعی و نهایی شد که خود این مسئله به مثبت شدن بازار کمک خواهد کرد.

در مورد سهام بزرگ توضیحاتی دادم که ببینید، اما نکته جا افتاده از تحلیل قیمت نفت است که به شدت می تواند روی کلیه کامودیتی ها تاثیر بگذاره، روی کار آمدن بایدن باعث تضعیف دلار و بالا رفتن قیمت کامودیتی ها میشه در نهایت تاثیر مثبتی روی کل بورسهای جهان خواهد داشت.

با من همراه باشید با تحلیل ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹

تحلیل بورس فردا، ۲۲ دی

بازار رویه مثبتی با توجه به منطقه حمایتی به خود گرفته، به زودی به استقبال سهام با گزارشات مناسب در ۹ ماهه خواهیم رفت.

همچنان سبد سهام شکار روند شامل دانا، ودی، پتایر، کرمان، فروس و حسینا ست.

با ما همراه باشید با تحلیل روزانه بورس ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ :

تحلیل روزانه بورس تهران ۱۳۹۹/۰۹/۰۸

تحلیل بورس فردا، ۲۳ دی

شاخص کل همچنان در محدوده ی حمایتی قرار دارد، عکس العمل مناسبی از شاخص کل در این محدوده شاهد نیستیم.

شاخص کل هم وزن اما در یک کانال محصور صعودی در حال گذراندن ترند صعودی خود است، با توجه به شرایط بازار صرفا سبد سهام خود را در طی معاملات بهینه می کنیم و سهمی را از پرتفو خارج نخواهیم کرد فقط درصد مالکیت ها را تغییر می دهیم.

برای مشاهده تحلیل شاخص ها به اینستاگرام شکارروند مراجعه کنید.

گزینه زبینا و کتوکا می تواند در آینده، برای افزودن به سبد میان مدت ما مناسب باشد.

با ما همراه باشید با تحلیل روزانه بورس ۲۲ دی ماه ۱۳۹۹:

تحلیل بورس فردا، ۲۸ دی

شاخص حمایت مهمی را از دست داد، به سمت کف کانال و البته حمایت های معتبر بعدی سرازیر شد.

حمایت ۱ میلیون و ۵۰ هزار واحدی و ۹۵۰ هزار واحدی حمایت هایی هستند که احتمال بسیار زیادی دارد بتوانند جلوی افت بیش از این شاخص را بگیرند.

به شدت اعتقاد دارم از اسفند یا حتی نیمه دوم بهمن ماه شاهد معاملاتی متفاوت در بازار خواهیم بود، البته نباید تواقع رشد شارپ از نماد های بزرگ بازار را داشت ولی ۳ ماه اخر دولت بعید است سهام بزرگ همچنان منفی باشند.

امروز در استوری اینستاگرام، ددام جز سهامی بود که مورد توجه من قرار گرفت.

سهام ولملت و ولصنم هم در بازار امروز مورد توجه قرار گرفته اند می توانند برای فردا جز گزینه های خوب نوسانی باشند، با من همراه باشید با تحلیل روزانه بورس تهران ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹:

تحلیل بورس فردا، ۳۰ دی

جو عرضه ای بسیار شدیدی در بازار ۲۹ دی ما به چشم می خورد، با توجه به مجموع شرایط بنیادی گزارشات شرکتها و… احتمالا در هفته آینده شاهد تعادل بازار و قیمت ها در اکثر نمادها باشیم.

به نظر می رسد هر چه به پایان دولت نزدیک می شویم باید توقع مثبت شدن بازار را داشتهباشیم با من همراه باشید با تحلیل ۲۹ دی ماه بورس تهران:

10 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس دی ماه ۱۳۹۹

  1. mohammad.ali.nasiri1340 گفته:

    با سلام وخسته نباشید مدت ۱۰ ما میشه وارد بورس شدم سودی آنجنان دریافت نکردم و اموزش های زیادی خریدم و خواندم ولی مفید نبوده .آما حدود ۲۰ روزی میشه با سایت شما آشنا شدم از نحوه آموزش شما بسیار لذت بردم ومیخوام همراه شما سهم بخرم و بفرشم به امید خدا

  2. m.akbari2450 گفته:

    سلام جناب صادقی…بسیار مایل بودیم در مورد حجم مشکوک سنگین و علتش در سهم فروس و گکوثر صحبت بفرمایید.سپاسگزارم

  3. sepanji.sh گفته:

    سلام و تشکر از زحمت شما. با توجه به اشاره ای که به افزایش سرمایه برای نیروگاه ماهتاب برای زیرمجموعه غیر بورسی کرمان در تحلیل ۱۰ دی شد، به نظرم خکرمان هم می تونه گزینه مناسبی باشه . چون عمده ارزش این سهم مربوط به دو شرکت زیر مجموعه غیر بورسی است که یکی اش همین شرکت ماهتاب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code