تحلیل روزانه بورس بهمن ۱۳۹۹

تحلیل روزانه بورس

تحلیل روزانه بورس ۱ بهمن ۱۳۹۹

تحلیل روزانه بورس ۱ بهمن ۱۳۹۹، با توجه به نزدیکی گزارشات ۹ ماهه و وضعیت مناسب بنیادی اکثر سهام، همچنین موضع گیری جناب همتی در خصوص قیمت دلار تقریبا اطمینان اهالی بازار را به این موضوع جلب کرد که دلار نمی تواند زیر ۲۰ هزار تومان بماند و دلار نرخی ما بین ۲۲ تا ۲۵ هزار تومان در حال حاضر یک نرخ منطقی است.

از طرفی شاخص کل به محدوده ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسیده و اعکس العمل حقوقی ها صرفا خرید در این محدوده بوده است، واقیعت این است حقوقی های بازار ما گران فروش و مفت خر هستند، شستا ۶۰۰۰ هزار تومانی را می فروشند و در ۱۸۰۰ تومان جایگزین می کنند.

در ادامه با من همراه باشید تا با هم به تحلیل وضعیت کلی بازار، سهام شارپی و پول هوشمند بپردازیم، دو سهم نوسانی هم داریم که معرفی خواهیم کرد.

تحلیل روزانه بورس ۴ بهمن ۱۳۹۹

امروز هم شاخص رویه مثبت خود را ادامه داد، تا سقف کانال حدود ۱۰۰ هزار واحد فاصله وجود داره امید داریم سقف کانال شکسته بشه و روند جدید صعودی شاخص شروع شود.

همچنان سهام خوب بازار با گزارشات مناسب در حال صف خرید شدن هستند، امید داریم جو روانی حاکم بر بازار از دنباله رویی به تحلیل روی آورد.

در ادامه با تحلیل امروز ۴ بهمن در خدمت دوستان هستیم.

تحلیل روزانه بورس ۶ بهمن ۱۳۹۹

شاخص امروز مثبت شد، عرضه ها در میانه بازار زیاد شد اما باز هم بازار به کار خود ادامه داد، امروز خیلی از سهام های بازار نشانه هایی از جمع شدن توسط بازیگر اصلی خود را داشتند.

همچنان اما شاخص هم وزن منفی است به نظر شخص بنده این منفی ها استوار نخواهد بود، احتمالا این هفته آخرین هفته منفی خیلی از سهام بزرگ و کوچک بازار باشد، باید دید با رسیدن به هفته دوم آیا سهام بازار رویه جدید خود را آغاز خواهند کرد یا خیر.

سهام شارپی (فیلتر های اختصاصی شکار روند)

در ادامه با من همراه باشید تا تحلیل ۵ بهمن را مشاهده کنید، در این تحلیل سعی شده سهام شارپی استخراج شده از فیلتر ها را بررسی داشته باشیم.

تحلیل روزانه بورس ۸ بهمن ۱۳۹۹

شاخص امروز به زیر حمایت رفت، اما رفته رفته بازار حالت تدافعی به خود گرفت و در سهام پالایشی شاهد معاملات جذابی بودیم، این گروه به واسطه سرمایه سنگین و وزنی که در بازار بورس دارند می توانند به مثبت شدن و تعادل کلی بورس کمک شایانی کنند.

از سمت دیگری حرکتی که بارها در مورد کلیت بورس گفته شده بود و گروه های بزرگ سردمداران این حرکت در اسفند ماه بودند، احتمال بسیار زیاد دارد که با ورود پولهای هوشمند در قیمت های ارزان در این سهم ها از حالا در حال تشکیل یک روند میان مدت چند ماهه باشند.

لذا در این تحلیل دو نمونه از سهام لیدر این گروه را بررسی کردیم، توضیحاتی مفصل در مورد سهام سبد خودمان نیز داده ایم با ما همراه باشید با تحلیل ۸ بهمن ۱۳۹۹٫

تحلیل روزانه بورس ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

شاخص کل به مدد تزریق نقدینگی حقیقی ها به سهام بزرگ بازار همچنان مثبت به کار خود ادامه می دهد، در اکثر نمادها معامله گران بازار در دست بازیگردانان اسیر شده و از سهام خود خارج شده اند.

اینجاست که جمله معروف وقتی همه می فروشند خریدار باش معنای قابل لمس پیدا می کند، بارها در تحلیل های خود به گزارشات خوب گروه های مختلف بازار اشاره کرده ام و گفتم منفی ها به قسمت آخرین خود رسیده اند.

اما این بار شاخص به مدد پالایشی و سهام بزرگ رشد می کند، تصور شخصی من رشد این گروه در نیمه دوم اسفند بود اما تزریق پول از حالا در این گروه هویداست.

با من همراه باشید با تحلیل روزانه بورس تهران ۱۱ بهمن ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

شاخص طبق تحلیل قبلی ما در حال پیش روی است، مقاومت محکم جلوی شاخص به نظر شکسته خواهد شد اما توقع به یکباره شکستن مقاومت توقعی است که با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر و ریزشهای سنگینی که اتفاق افتاد کمی بعید به نظر میرسد.
اما در کلیت بازار همچنان شپنا، شستا، پالایش و… خوب میخرند و در مناطقی برای خرید فوق الهاده کم ریسک به حساب می آیند، رد گیری نقدینگی در بازار به واسطه فیلترهای شارپی خیلی پیچیده نیست اما در اکثر موارد بازار به واسطه عرضه ای بودن نوسان را ناقص انجام می دهد همچنان معتقدم نیمه دوم اسفند فصل برداشت خرید های اخیر حقوقی و حقیقی  های درشت بازار است.

تحلیل روزانه بورس تهران فروردین ۱۴۰۰

با من همراه باشید با تحلیل روزانه بورس ۱۳ بهمن ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

شاخص بورس و بازار به عکس شرایط بنیادین، منفی به سر می برد قیمت نفت به بالای ۵۹ دلار رسیده است اما می بینیم همچنان شپنا لیدر پالایشی ها صف فروش است.
این تناقض آشکار به زودی جای خود را به صف خرید های متوالی خواهد داد، در سهام کوچک خرید حقوقی نشانه ای مثبت نیست اما در سهام بزرگ نشانه ای خوب از قیمت های ارزنده است، در نماد پالایش همچنان تزریق نقدینگی به چشم می خورد، نماد های کوچک بازار نیز به زودی شاهد نوسانات مثبت خواهند بود بهار بورسی نزدیک است.

با من همراه باشید با تحلیل روزانه بورس ۱۵ بهمن ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس تهران ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

با توجه به تحلیل های گذشته و  ارزنده بودن بازار در شرایط حال حاضر با توجه به وضعیت بنیادین شرکتها، قیمتهای کامودیتی ها و… انتظار مثبت شدن بازار دور از انتظار نیست.
اما اینکه فکر کنیم اطلاح به پایان رسیده است نگاهی کوته بینانه است باید صبر کرد و دید آیا شاخص توان شکستن سقف کانال نزولی خود را دارد یا خیر .

برای تحلیل امروز به صورت اختصاصی در سهام خاص خودمان تحلیل کردیم و سهام میان مدتی را معرفی کردیم، صبح ها اینستاگرام را دنبال کنید تا سهام نوسانی را هر روز صبح به اطلاعتون برسونیم، با من همراه باشید با تحلیل روزانه بورس ۱۹ بهمن ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

همچنان که در گذشته بارها تاکید کردیم، شاخص کل و سهام بزرگ بازار به واسطه شرایط بنیادین مناسب، قیمت دلار و نفت همچنان می توانند در سود سازی به شدت مستعد و قوی عمل کنند.
با توجه به افت های اخیر و تزریق نقدینگی به گروه پالایش نشانه از برگشت بازار به شدت هویدا شده است، از شنبه بازه نوسان برای مثبت بیشتر می شود و این امر به شدت بازار را با توجه به شرایط حاکم بر بنیاد سهام بازار مستعد رشد می کند، به نظر می رشد ۵ تا ۶ ماه آینده فرصتی برای برای همه باشد تا سود های خوبی در بازار بسازند اما با مطالعه و تحقیق مفصل در مورد هر سهم.

تحلیل روزانه بورس دی ماه ۱۳۹۹

از این پس هر هفته تحلیل برای ارزهای دیجیتال نیز قرار خواهیم داد، این بازار به شدت برای سرمایه گذاری و ترید مناسب است.
با من همراه باشید با تحلیل ۲۱ بهمن بورس تهران.

تحلیل روزانه بورس تهران ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

امروز ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، شاخص کل اولین روز نوسان نامتقارن را با نمای مثبت گذراند. نگاه مثبتی که به واطه شرایط بنیادی سهام و ریزش اخیر در بازار به شدت می تواند منطقی و درست به نظر برسد.
در این مرحله ای که قرار داریم شاخص توانسته مقاومت کانال کوتاه مدت خود را بشکند، در شپنا لیدر بی چون و چرای بازار نیز شاهد شکست مقاومت بودیم، اینکه این حرکت چقدر و تا تا کجا ادامه دارد بر هیچ کس مشخص نیست اما تزریق نقدینگی در کلیت بازار به وفور به چسم می آید.
زین پس برای انتخاب سهم ذره بین بد بینی به چشم بزنید تا هر چه عمیق تر به بازار نگاه کنیم، با من همراه باشید تا تحلیل امروز را دقیق تر ببنیم.

تحلیل روزانه بورس ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

همچنان بازار سردر گم و از کمبود نقدینگی در رنج است، شرایط نفت جهانی، مس و سایر کامودیتی ها به شدت امیدوارم کننده است، این عدم همگرایی بورس و بازار های جهانی نقطه عطفی دارد که نباید خیلی از آن دور باشیم.
دولتی که ریسک گران شدن حامل های انرژی را به جان نمی خرد مسلما بورس را نیز به حال خود رها نخواهد کرد، شرایط سود سازی شرکتها نیز چنین اجازه ای را به بورس نمی دهد.
در این تحلیل سعی داشتیم در مورد سهام پرتفوی شخص صحبتی داشته باشیم، اما زین پس تمرکزمان تا زمان ثبات بازار بر سهام نوسانی خواهد بود.

با تحلیل ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ همراه شما خواهیم بود:

16 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس بهمن ۱۳۹۹

  1. sepanji.sh گفته:

    تشکر از اقدامات ارزنده شما و ممنون بابت بیان دلایل انتخاب سهم کرمان. اضافه کنم یکی از دلایل پایین بودن سود کرمان اینه که این شرکت به صورت سالیانه سود سهام های زیرمجموعه خودش و در حساب های مالی منعکس می کنه و بنابراین P/E اش باید در انتهای سال مالی مورد محاسبه قرار بگیره.

  2. sheydaghdm گفته:

    سلام استاد.ممنونم از انرژی و وقتی که میذارید و باعث میشید شرایط بازار رو تحمل کنیم.من به آینده بازار خیلی امیدوارم.

  3. amirhoseinsoltanveis گفته:

    جناب صادقی مثل همیشه فوق العاده بود
    کاملا واقف به زحمات زیادی که برای تهیه ویدئو ها میکشید هستیم
    انشالله پاسخ زحمات بی منتتون رو به زودی ببینید

  4. eghbalih11h گفته:

    سلام قربان …تشکر فراوان من تازه وارد بورس شدم….از زحمت های میکشید.تشکر فراوان دارم…یقننا ان خداوند زحمت های شما را بی پاسخ نخواهدگذاشت..و روزانه تحلیل حضرتعالی رو دنبال میکنم… شب روزگاران خوش

  5. m10sh33 گفته:

    سلام علیکم . ممنون از شما که روزانه وقت می گذارید و به بررسی شرایط بازار می پردازید .. به شخصه مرتبا مطالب شما را پیگیری می کنم انشاالله که سربلند باشید و موفق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code