تحلیل روزانه بورس تهران اسفند ۱۳۹۹(به روزرسانی ۲۷ام)

تحلیل روزانه بورس

تحلیل روزانه بورس ۴ اسفند ۱۳۹۹

با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در بازار ، سعی کردیم بیشتر کمی با هم درد دل کنیم و ببنیم چگونه از این به بعد در بازارها فعالیت کنیم.
شرایط بازار نمی تواند به مدت طولانی ادامه پیدا کند لذا در این روز ها بیشتر آرامش خود را حفظ کنیم با صبوری در انتظار موقیعت های خرید یا فروش ایده آل باشیم.
با من همراه باشید با تحلیلی متفاوت از نوع درد دل بورسی، دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور…

تحلیل روزانه بورس ۹ اسفند ۱۳۹۹

بازار به شدت از کمبود نقدینگی در رنج است، قیمتها جذاب اند و حداقل انتظاری که می شود از بازار داشت نوسان مثبت ۲۰ تا ۳۰ درصدی در کوتاه مدت است، اما فعلا بنا بر فریز سرمایه ها در بازار است.
این بازار نقد شوندگی خود را از دست بدهد جذابیت اصلی خود را از دست داده است، اما همه اینها در کوتاه مدت است و در میان مدت سهام به سمت ارزش ذاتی خود حرکت خواهد کرد.

در این تحلیل سعی کرده ام نگاهی به نمودار شاخص کل داشته باشم، کف ۱ میلیون و ۵۰ هزار واحد سنگر آخر شاخص است که به نظر بنده قبل از این عدد شاهد تعادل بازار خواهیم بود .
در ادامه تحلیل ۹ اسفند را تقدیم شما خواهم کرد:

تحلیل روزانه بورس تهران ۳ آذر ماه ۱۳۹۹

تحلیل روزانه بورس ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

همچنان بازار از کمبود نقدینگی در عذاب است، امروز کمی اوضاع بهتر بود حداقل صف سهام بزرگ بازار را می خریدند اکثر سهام به قیمت هایی رسیده اند که تصورش برای خیلی ها دشوار بود، در سهام کوچک سهمی مثل فلات امروز جالب حرکت کرد اما آنقدر این بازار غیر قابل پیش بینی شده است که هنوز نمی توان با قطعیت در مورد فردا سهام نظر داد.
امروز به شخصه خریدار سهم حسینا بودم به نظر من سهم کاملا خشک شده، سهمی که در بدترین روز های بازار صف فروش ندارد و کف قیمتی خود را حفظ می کند قابل احترام است.

بگذریم با من همراه باشید با تحلیل امروز ۱۱ اسقند ۱۳۹۹

تحلیل روزانه بورس ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

یواش یواش بازار به مدار تحلیل بر میگرده، بازار اگر روال عادی به خودش بگیره احتمال اینکه سهام خوب رشد بکنن خیلی زیاد می شه، توی این تحلیل سعی کردم کلیت سهامی که بعد از تعادل بازار می تونن بازی خوبی بکنن رو برات بذارم، غیر از این شبندر رو بررسی کردم گروه پالایش از نظر من جای رشد داره مخصوصا با قیمت دلار و نفت فعلی…

با من همراه باش با تحلیل ۱۷ اسفند ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

همچنان عرضه در سهام کوچک و متوسط زیاد است، قیمتها به حدی جذاب شده اند که در واقع فروش آنچنان جذابیتی ندارد و خرید معنا دار تر است.
در سهام بزرگ بازار سهام پالایشی و پتروشیمی با توجه به قیمت نفت جذاب هستند، شپنا و شبندر با توجه به گزارشات ماهانه آتی در قیمت های فعلی جذابند.

تحلیل روزانه بورس ۱۳۹۹/۰۹/۱۲

با من همراه باش با تحلیل ۲۳ اسفند ۱۳۹۹:

تحلیل روزانه بورس ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

دوستان و همراهان همیشگی، به پایان سال مالی ۱۳۹۹ رسیدیم هرچند که این دو ماه اخر پرتفوی ما هم دچار نوسانات زیادی شد و کمی اذیت شدیم اما همچنان در سود هستیم و با استراتژی قوی در پی نوسانات مثبت بازار برای خرید های به قیمت و خوب می گردیم.
امروز بازار به لطف سهان بزرگ توانست بالای مقاومت مهمی تثبیت کند، سهام پالایشی که بارها در موردشان صحبت کرده بودیم امروز هم خوب معامله کردند موقیعتهای خوبی جهت خرید برای ما مهیا کرده اند.
در مورد دو سهم دانا و پتایر در فایل توضیحات کاملی در موردشون دادم حتما ببینید، تحلیل شاخص کل و هموزن هم انجام شده.

با من باشید با تحلیل روزانه بورس ۲۷ اسفند، پیشاپیش سال نو مبارک :

3 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس تهران اسفند ۱۳۹۹(به روزرسانی ۲۷ام)

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      نه تنها کرمان بلکه خیلی دیگر از سهام الان ارزنده هستند، ابتدا باید صبر کرد بازار از فریز خارج بشه بعد برای خرید و فروش اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code