تحلیل روزانه بورس اردیبهشت 00

تحلیل اردیبهشت 00

 

تحلیل روزانه بورس 4 اردیبهشت 00

آنچه امروز به سر بازار می آید نیز خواهد گذشت، امروز شاخص کل حماست قوی را شکست و متاسفانه احتمالا تا 1 میلیون و 50 هزار واحد افت خواهیم داشت.
اکثر سهام بازار به واسطه دامنه نوسان و همچنین فقر نقدینگی در نتیجه ابهام در مذاکرات و فضای سیاسی قفل در صف فروش هستند، باید همچنان صبر کرد در این شرایط باید تصمیم درست بگیریم سهامی انتخاب کنیم که با سود مجمع بالا و سودی تکرار پذیر امسال بتوانند تا انتهای سال کام ما را شیرین کنند.
به شخصه اعتقاد دارم در نزدیکی فصل مجامع احتمال نوسان مثبت خوبی داریم یا شاید بعد از مجامع این اتفاق بیفتد، هرچه هست باید تا انتخابات صبر کرد سهام بنیادی و جدا از حباب ابدا فروشی نیستند.

در ادامه به تماشای تحلیل بنشینید:

تحلیل روزانه بورس 6 اردیبهشت 00

جنس خرید های امروز کمی با گذشته متفاوت بود، به نظر می رسد میتوان انتظار یک رشد 20 تا 30 درصدی از سهام بزرگ و شاخص ساز را داشت، اگر این اتفاق بیفتد باید سهمی داشته باشیمکه از میانگین بازار رشد بیشتری می کند با من همراه باشید با سبد بهینه تیم شکارروند همراه شوید.

در ادامه به تماشای تحلیل بنشینید:

تحلیل روزانه بورس 11 اردیهشت 00

بازار مجددا عرضه ای شده است، اما سهام بنیادی که متعادل معامله می شدند امروز صف فروش شدند ولی به نظر نمی رسد که نتوانند از پس حفظ حمایت کوتاه مدت خود بر نیایند.
همچنان با دقت در حال رصد شاخص کل و گروه های لیدر بازار هستیم، خودرو، پالایشگاهی ها و پتروشیمی ها، فلزات اساسی و بانکیها می توانند لیدر بازار باشند.
یک سنت دیرینه در بازار بورس ایران وجود دارد به محض رسیدن خبر توافق سهام بانکی و خودرویی شروع به رشد می کنند، فضا همچنان مه آلود است فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم آیا توافقی صورت می گیرد یا خیر.
در هر صورت امروز شاخص کل را تحلیل کردم و به صورت مشخص گفتم که سناریو های مختلف شاخص چه چیزی خواهد بود.

تحلیل روزانه بورس تهران ۱۳۹۹/۰۹/۰۸

با آرزوی روزهایی سبز برای شما رفیق همیشگی، شما را دعوت به دیدن تحلیل می کنم:

2 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس اردیبهشت 00

  1. amirrahmanzadeh گفته:

    سلام و خسته نباشید. با توضیح اولی که دادید فرمودید اگر کندل قیمت زیر مووینگ 10 بود خرید نکنید بهتره. در سهم نوری که تحلیل میکردید یک مرحله خرید در قیمت 5600 تومان را بلامانع دانستید. در حالیکه کندل قیمت زیر مووینگ 10 است. ممنون اگر توضیح بفرمایید. سپاس

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام مسلما نوری در اون قیمتها ارزنده است، نگاه ما در یک سمت به بنیاد است و در سمت دیگر به ترید بر اساس تکنیکال، مسلما مادامی که زیر مووینگ 10 هستیم خواب سرمایه برای ما متصور است.
      یعنی شما می توانید نوری 5600 و حتی پایین تر خرید کنید و خواب سرمایه داشته باشید، از نظر شخصی بنده استراتژی بلند مدت خوبی است.
      اما اگر تمایلی به خواب سرمایه ندارید مسلما باید صبور باشید تا مووینگ شکسته شود و البته بالاتر از قیمت های که ذکر شده احتمالا قادر به خرید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code