بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی 15 تا از بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال 2022

بهترین کیف پول بیت کوین

بهترین کیف پول ارز دیجیتال و بیت کوین کدام است؟ چرا باید بهترین والت بیت کوین و بهترین والت ارز دیجیتال را انتخاب کرد؟ بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان چه ویژگی‌هایی دارد؟ بعد از این که کاربران بازار ارزهای دیجیتال تصمیم به سرمایه گذاری در این بازار و به خصوص بیت کوین می‌گیرند، باید در مرحله اول بتوانند شرایط مورد نیاز برای خرید، فروش و نگهداری از دارایی‌های دیجیتال خود را مهیا کنند.

همان طور که سایر بازارهای مالی برای نگهداری از سرمایه‌های مورد نظر خود ابزارهای مختلفی در نظر می‌گیرند، دنیای ارزهای دیجیتال نیز به کاربران خود والت‌هایی را ارائه می‌کنند که با استفاده از آن‌ها می‌توان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را نگهداری و معامله کرد. در واقع والت ها یا کیف پول های ارز دیجیتال مانند کارت بانکی یا حساب بانکی هستند که ما در آن پول نگهداری می کنیم.
کیف پول های معتبر ارز دیجیتال، طراحی شده توسط شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، امکانات و تجهیزات بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته‌اند، که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
تلاش شده در این مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال را معرفی نماییم.

نحوه ” ساخت کیف پول بیت کوین ” در مقالات مرتبط آموزش داده شده است که می توانید به آن مراجعه نمایید .

با نگهداری امن ارزهای دیجیتال، آن‌ها همواره از هر گونه خطری در امان خواهند ماند. کاربران می‌توانند با نصب این والت‌ها روی گوشی‌های همراه و یا رایانه‌های شخصی خود اقدام به انتقال، خرید و فروش و نگه داری از ارز دیجیتال مورد نظر خود کنند.

(برای انتخاب ” بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” نیز می توانید به مقاله مرتبط مراجعه نمایید )

در ادامه در مورد انتخاب انواع کیف پول معتبر بیت کوین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی صحبت خواهیم کرد.

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

شناخت کیف پول های معتبر بیت کوین

کیف پول معتبر ارز دیجیتال و بیت کوین در واقع باید معیار سنجی شود، وقتی ما در مورد واژه <معتبر> یا <بهترین > سخن می گوییم باید شفاف باشیم، این کلمات در نهایت در دنیای کیف های ارز دیجیتال به چه معنی هستند، چگونه یک کیف پول معتبر و بهترین است؟؟ باید دقیق این موضوع را باز کنیم.

سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با توجه به شرایط سرمایه گذاری و معیارهای خود، با توجه به نحوه ارائه خدمات و تجهیزات هر یک از کیف پول‌ها، یکی از آن‌ها را به عنوان بهترین والت بیت کوین و همچنین بهترین والت ارز دیجیتال انتخاب نمایند. (شاید بد نباشد کمی با دنیای استخراج بیت کوین با کامپیوتر نیز آشنا شوید)

اما یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای خرید بهترین والت های ارز دیجیتال و در کل بهترین کیف پول ارز دیجیتال، میزان امنیت آن است، در واقع کاربران باید به امنیت کیف پول‌های مورد نظر خود توجه داشته باشند. در این صورت است که ذخیره سازی بیت کوین‌ها با موفقیت و بدون هیچ گونه نگرانی به انجام می‌رسد.
بگذارید تمام مواردی که باید در یک کیف ارز دیجیتال خوب بررسی کنید را برای شما بشماریم:
* امنیت بالای کیف پول ارز دیجیتال
* داشتن رابط کاربری ساده
* داشتن نرم افزار ساده برای دسترسی به اطلاعات کیف پول ارز دیجیتال
* داشتن شبکه های متعدد و توانایی اضافه کردن توکن های زیاد
* امکان بک آپ گیری در کیف پول ارز دیجیتال
* امکان خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال
شاید موارد دیگری نیز برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال مطرح باشد، اما این موارد از مهمترین آنها هستند.

انواع کیف پول ارز دیجیتال و کیف پول بیت کوین

تنوع والت ارز دیجیتال در سال های اخیر باعث شده، راحتی کاربرد آنها نیز گسترش یاید، در ابتدای امر با به وجود آمدن بیت کوین و ساده بودن سیستم ها فقط کیف پول های کاغذی در بین افراد رواج داشت، امروزه شاید شما اسم این کیف پول ها را هم نشنیده باشید و با این واژه برای اولین بار باشد که آشنا می شوید، در حالی که شاید امن ترین کیف پول همان کیف کاغذی باشد، بهتر است به سراغ انواع کیف پول ارز دیجتال برویم تا خوب درک کنید که به چه روشهایی می توان ارز دیجیتال را نگهداری کرد.
* کیف پول نرم افزاری (گرم به واسطه اتصال مداوم به شبکه و اینترنت)
* کیف پول سخت افزاری (سرد به واسطه عدم اتصال دائم به شبکه و اینترنت)
دسته بندی بالا خود به انواع دیگری تقسیم می شود، اما یک دسته بندی مادر برای والت های ارز دیجیتال است در ادامه انواع آن را برای شما باز می کنیم و بهترین آنها را نیز معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین والت بیت کوین

انواع کیف پول های نرم افزاری

* کیف پول دیجیتال معتبر دسکتاپ جهت استخراج بیت کوین

این دسته از والت‌ها، در حقیقت نرم افزارها و برنامه‌های با امکانات ذخیره سازی و همچنین استخراج هستند که با نصب روی رایانه‌های شخصی کاربران، می‌توانند اقدام به ذخیره سازی و نگهداری از ارزهای دیجیتال کنند. شما می‌توانید برای سیستم‌ عامل‌هایی نظیر ویندوز، مک، لینوکس و … از این گونه کیف پول‌ها استفاده کنید.

* کیف پول‌های مخصوص برای تلفن‌های همراه

انواع کیف پول هایی که برای تلفن همراه طراحی می‌شوند، در حقیقت برنامه‌هایی (APP) هستند افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها حساب ارزهای دیجیتال خود را کنترل کنند. این دسته مناسب برای سرمایه گذارانی است که می‌خواهند همواره وضعیت حساب بیت کوین خود را مشاهده کنند.
باید کار با نرم افزارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال را یاد بگیرند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های متنوعی با مشخصات خاصی وجود دارند که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها مدیریت حساب خود را دست بگیرند. نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نیز وجود دارند که می توانید به مقاله مرتبط مراجعه نموده و با آنها بیشتر آشنا شوید .

این دسته از کیف پول های نرم افزاری برای گوشی‌های اندروید، ios و … طراحی شده‌اند. سرمایه گذاران می‌توانند با دانلود نرم افزار مورد نظر خود، با راه اندازی حساب کاربری و در بسیاری موارد بدون راه اندازی حساب کاربری، اقدام به خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال خود کنند. شما می‌توانید از بین کیف پول‌های موبایلی، بهترین والت بیت کوین و بهترین والت ارز دیجیتال را برای خود انتخاب کنید. خیلی از ولت ها در حال حاضر هم نسخه موبایلی دارند ، هم نسخه دسکتاپی و هم نسخه ای که روی مرورگر اینترنت نصب می شود.

بهترین کیف پول

* والت‌های تحت وب برای مدیریت بیت کوین

همان طور که می‌دانید کیف پول‌های تحت وب، می‌توانند روی سیستم‌های شخصی و گوشی‌های همراه نصب شوند. در واقع بین این دسته از والت‌ها، تفاوت‌هایی وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها به صورت مستقیم روی بیت کوین‌های خود کنترل داشته باشند. کیف پول‌های دسکتاپی روی سیستم‌های کامپیوتری و یا گوشی همراه شما نصب می شوند و به راحتی در دسترس هستند.
این نوع کیف پول ها در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند، بعضی از آنها دارای نسخه افزونه ای برای مرورگرهای اینترنت هستند که کار را بسیار راحت تر کرده است، معمولا این نوع از والت ها APP نیز دارند و شما می توانید کیف پول ارز دیجیتال خود را در گوشی همراه و کامپیوتر به هم متصل کنید.

* کیف پول‌های کلاینت جهت استخراج و تولید بیت کوین

اگر به دنبال بهترین کیف پول دیجیتال هستید و پاسخ به این سوال که کدام کیف پول دیجیتال بهتر است؟ کلاینت‌های بیت کوین گزینه خوبی برای شما هستند. این دسته از کیف پول‌ها به طور مستقیم روی شبکه بلاک چین متمرکز می‌شوند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

برای استفاده از این نوع والت‌ها باید تمام شبکه بلاک چین بیت کوین را دانلود کنید؛ بنابراین ممکن است جمعیت زیادی از سرمایه گذاران از آن استقبال نکنند. البته کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند، تنها سرمایه گذاران حرفه‌ای و با تجربه هستند.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال (آموزش کامل و رایگان+ فیلم)

کیف پول‌های سخت افزاری برای بیت کوین

همان طور که گفتیم دسته‌ای از کیف پول‌ها هستند که دارای کلیدهای خصوصی و عمومی می‌باشند، خیلی از آنها دارای یک سخت افزار هستند که از نظر ظاهری شبیه یک فلش مموریست. این نوع کیف پول های ارز دیجیتال با یک رابط نرم افزاری به روی کامپیوتر نصب می شوند و به راحتی در آنها می توان ذخیره ارز انجام داد.
یکی از امن ترین نوع ولت در سراسر دنیا ولت های سخت افزاری هستند، البته ولت های کاغذی هم نوعی کیف پول سخت افزاری به شمار می آیند که خیلی ساده اند و همین طور بسیار امن هستند.

لیست 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول معتبر بیت کوین

  • کیف پول‌های کاغذی

کیف پول کاغذی با داشتن کلید خصوصی و کلید عمومی چاپ شده روی کاغذ به شما خدمات ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای استفاده از این والت‌ها به سایت‌های مرتبط با ساخت آن‌ها مراجعه کنید و با توجه به نیازهایی که دارید، والت مخصوص خود را بسازید. بعد از کلیدهای خصوصی و عمومی که این سایت به شما ارائه می‌کند را باید پرینت بگیرید و از آن‌ها نگه داری کنید.

  • کیف پول سخت افزاری مخصوص بیت کوین ( کیف سخت افزاری دیجیتال)

کیف پول‌های سخت افزاری به صورتی طراحی می‌شوند که سرمایه گذاران با داشتن کلیدهای خصوصی و عمومی بتوانند ارزهای دیجیتال خود را به شکل آفلاین مدیریت کنند.
کیف پول‌های سرد امنیت بالایی را برای دارایی‌های دیجیتال شما تأمین می‌کنند؛ بنابراین افرادی که می‌خواهند ارزهای دیجیتال آن‌ها از هر گونه خطری در امان باشد، باید از این گونه کیف پول‌ها استفاده کنند. در ادامه بهترین کیف پول‌های بیت کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.
همان طور که می‌دانید، در مورد بهترین کیف پول های ارز دیجیتال و انواع ویژگی آنها تنوع زیادی وجود دارد، در حال حاضر بیشتر از 100 مدل والت برای محافظت از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما از آنجایی که ممکن است اطلاعات برخی از کیف پول‌ها هک شوند و تمامی داده‌های آن‌ها از بین بروند. باید هنگام انتخاب کیف پول مورد نظر خود به ویژگی‌ها و میزان امنیتی که دارد، دقت کنید.

  • والت لجر Ledger

یکی از انواع کیف پول‌ های سخت افزاری که می‌توان گفت بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان به حساب می‌آید، کیف پول سرد لجر می‌باشد. این والت فرانسوی امنیت قابل قبولی دارد و از هک شدن اطلاعات آن جلوگیری می‌کند. با توجه به این که این کیف پول جهت نگهداری و ارسال بیت کوین ساخته شده است، اما می‌تواند از دیگر ارزهای دیجیتال و توکن‌های مختلف پشتیبانی کند.
این کیف پول خارجی از نظر ظاهری بسیار جذاب است و می‌تواند با نرم افزارهای کیف پول همگام سازی شود. اگر حجم دارایی‌های دیجیتال شما زیاد است، می‌توانید لجر را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال انتخاب کنید.
خرید این کیف پول برای شما هزینه در بر دارد پس فقط زمانی به سراغ آنها بروید که واقعا قصد دارید میزان زیادی ارز دیجیتال نگهداری کنید، این کیف پول جز گرانترین کیف های بازار نیز هست، رابط کاربری آن با کیف های نرم افزاری دیگر نیز کاملا هماهنگ می گردد.

بهترین کیف پول بیت کوین

  • والت ترزور Trezor، انتخابی مناسب برای نگه داری از بیت کوین

از جمله کیف پول‌های سرد پرطرفدار می‌توان به کیف پول ترزور اشاره کرد. کشور چک سازنده این والت با امنیت بسیار بالا می‌باشد. اگر علاوه بر بیت کوین ارز دیجیتالی دیگری دارید، می‌توانید با استفاده از این کیف پول به مدیریت آن‌ها بپردازید. این کیف پول خارجی بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و با سایر نرم افزاری‌های مرتبط با کیف پول سازگاری دارد. ( جهت مشاهده مشخصات ، قیمت و خرید کیف پول ترزور می توانید به مقاله آموزشی مرتبط مراجعه نمایید)

والت ترزور
والت ترزور

 

بهترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال

  • مای سلیوم Mycelium، یکی از بهترین والت های نرم افزاری

یکی از بهترین کیف پول‌هایی که می‌توانید بعد از نصب روی گوشی‌های اندروید و ios از آن استفاده کنید، کیف پول موبایل مای سلیوم است. همان طور که اشاره کردیم، این کیف پول مخصوص موبایل طراحی شده و دارندگان رمزارز بیت کوین می‌توانند از آن استفاده کنند.
کیف پول مای سلیوم به راحتی به والت‌های سخت افزاری متصل می‌شود، البته رابط کاربری آن کمی ضعیف است، اما با استفاده از آن کاربران می‌توانند صفر تا صد کنترل کلید خصوصی و عمومی آن را در دست داشته باشند.

ورود به سایت والت مای سلیوم

ولت سلیوم
ولت سلیوم

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان

 

  • الکتروم Electrum، والت خاص برای بیت کوین

والت الکتروم دو نسخه به شما ارائه می‌کند که می‌توانید روی دسکتاپ و موبایل از آن استفاده کنید. این والت از نوع متن باز می‌باشد و باید به روز رسانی آن به صورت دائم انجام بگیرد. یکی از مهم‌ترین مزایای این کیف پول، نصب و راه اندازی بسیار راحت و ساده آن است.

ولت الکتریوم
ولت الکتریوم

از آن جایی که رابط کاربری آن کمی پیچیده‌است، بهتر است افراد مبتدی که وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند از این کیف پول استفاده نکنند.

ورود به سایت والت الکتریوم

 

  • کیف پول METAMASK

یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری در حال حاضر متامسک است، این کیف پول نسخه موبایلی فعال بسیار خوبی دارد که روی اندروید و IOS به خوبی عکس العمل از خود نشان داده است، کلید خصوصی را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد، در نسخه مرورگر هم بسیار خوب عمل کرده و رابط نرم افزاری عالی را به شما ارائه می دهد.
این کیف پول نه تنها برای نگهداری ارز دیجیتال مناسب است بلکه می توانید برای نگهداری NFT نیز از آن استفاده کنید، این کیف پول بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که خود این نشان دهنده محبوبیت و کارایی مناسب این والت نرم افزاری است. والت متامسک روی اکثر مرورگرهای اینترنت قابل نصب است و همزمان می توانید آن را روی گوشی همراه و کامپیوتر خود داشته باشید.
یکی از ویژگی های بارز این کیف پول ارز دیجیتال، این است که به راحتی شبکه های وب 3 به آن اضافه می شوند، شبکه ی پالیگان POLYGON ، شبکه بایننس اسمارت چین BINANCE SMART CHAIN یا آوالانچ AVALAUNCH به خوبی با این کیف پول سازگارند.

والت METAMASK
والت METAMASK

شما با چند کلیک ساده می توانید بین این شبکه ها جا به جا شوید و دارایی های خود را در آن مشاهده کنید، بعضی ها معتقدند این والت بهترین والت اتریوم است اما باید این نکته را گوش زد کنیم که این والت برای جا به جایی اتریوم هزینه بالایی دریافت می کند که این نقطه ضعف ولت متاسک به حساب می آید.

نقاط قوت کیف پول متامسک

  • داشتن تنوع زیاد در شبکه
  • امکان اضافه کردن شبکه های کوین های مختلف
  • امکان نگهداری NFT ها
  • امکان اتصال به اکثر مارکت ها، سایت ها و پلتفرم ها مانند: OPENSEA,RARIBLE ,…
  • داشتن رابط کاربری ساده و کارا
  • داشتن نسخه مروگر و موبایل

نقاط ضعف کیف پول متا مسک

  • کارمزد بالای اتریوم
  • عدم توانایی نگهداری بیت کوین به صورت مستقیم
  • امنیت متوسط
  • امکان اتصال فقط با وی پی ان در ایران

ورود به سایت متامسک

کیف پول متامسک
کیف پول متامسک

 

 

  • کیف پول TRUST WALLET

اگر همین حالا در گوگل عبارت IS TRUST WALLET SAFE… را تایپ کنید پاسخ گوگل عکس زیر خواهد بود:

امن ترین کیف پول نرم افزاری
امن ترین کیف پول نرم افزاری
دقیقا گوگل با توجه به سابقه این ولت آن را امن ترین ولت نرم افزاری می خواند، خیلی نکته مهمی را برای ما یادآوری می کند، امنیت رکن اساسی نگهداری هر داراییست آن هم چنین دارایی هایی که به صورت مجازی تهیه شده و نگهداری می شوند. قطعا باید در فضایی باشند که از هک شدن و آسیب دیدن در امان باشند.
بهترین کیف پول ارز دیجیتال از نظر امنیت
بهترین کیف پول ارز دیجیتال از نظر امنیت

 کیف پول تراست والت شبکه های زیادی را شامل می شود، نسخه موبایلی فوق العاده قوی دارد که به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت، برای کامپیوتر هم نسخه مرورگر را فعال کرده است. قابلیت نگهداری NFT ها نیز به این کیف پول ارز دیجیتال خوش ساخت اضافه شده تا نه تنها امن ترین کیف پول موبایلی و نرم افزاری باشد بلکه کاربر را از داشتن چندین کیف خلاص کند و همه آنچه کاربر نیاز دارد را به او ارائه دهد.
کار با این کیف به دلیل محیط کاربری گرافیکی عالی و ساده بسیار ساده است، سرعت نقل و انتقال در این کیف واقعا بالاست و شما می توانید تمامی شبکه های معروف حتی شبکه ترون را به آن اضافه کنید.
یک قابلیت جذاب این کیف پول محبوب استیک کردن ارزهاست، که باز هم کار را برای کاربران بسیار ساده کرده است. نحوه ذخیره ارز و امنیت این کیف نرم افزاری با 12 کلمه است که در نگهداری آن باید سخت کوشا باشید.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال (آموزش کامل و رایگان+ فیلم)

مزایا TRUST WALLET

  • قابلیت اتصال تعداد زیادی شبکه و افزودن اکثر کوین ها و توکن ها
  • امکان ذخیره سازی NFT
  • امکان اتصال به مرورگر
  • سرعت بالا
  • امنیت بالا
  • قابلیت خرید و فروش ارز
  • امکان اضافه کردن شبکه های مختلف

معایب TRUST WALLET

  • محدودیت های قانونی برای برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی، این کیف فعلا با ایرانی ها مشکل خاصی ندارد.

 

ورود به سایت تراست ولت

آموزش استخراج لایت کوین با گوشی در خانه [رایگان] !!!

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

 

  • کیف پول EXODUS

یک کیف پول دسکتاپ نرم افزاری است که نسخه موبایلی نیز دارد، کیف پول اگزودوس جز کیف های قدیمی ارز دیجیتال به حساب می آید به تازگی محیط گرافیکی مناسبی برای آن طراحی شده است. شبکه های زیادی به آن اضافه شده و سعی شده ایرادات آن بر طرف شود.
سرعت بالایی در نقل و انتقالات دارد لذا این کیف پول مناسب شبکه بیت کوین، اتریوم و بایننس است، با نرم افزار خودش برروی سیستم کامپیوتر شخصی نصب می شود و به همین علت باید امنیت بالایی داشته باشد اما متاسفانه شایعاتی از هک این کیف تا به امروز منتشر شده است، البته اکثر این گزارشات در نهایت به بی دقتی نگهدارنده کیف بر می گردد اما اگر دنبال یک کیف با امنیت عالی هستید شاید کیف اگزودوس گزینه مناسبی برای شما نباشد، البته هر روز در حال آپدیت و بهتر شدن است به شخصه خیلی به شایعات توجه ندارم این کیف ساپورت و پشتیبانی خوبی هم به صورت آنلاین ارائه می دهد.
از مزیت های این کیف می توان به قابلیت ذخیره سازی بیت کوین، ریپل و… سایر آلت کوین ها (تمام ارز ها غیر از بیت کوین آلتکوین هستند) اشاره کرد، این کیف می تواند به راحتی به TREZOR نیز متصل شود که خود این موضوع یکی از بهترین حسن های این ولت است. ولت اگزودوس نرم افزار موبایلی ساده و کارایی نیز دارد که کاربر به راحتی با آن ارتباط می گیرد، امنیت این کیف نیز با 12 کلمه تامین می شود اما حالت کد امنیتی دوم برای بازگشایی در آن فعال نیست.
این ولت به تازگی برای مرورگر CHROME و BRAVE نیز افزونه ارائه کرده است و بر روی آنها نصب می شود.

بهترین ولت نرم افزاری دسکتاپ
بهترین ولت نرم افزاری دسکتاپ

مزایا کیف EXODUS

  • داشتن رابط کاربری دسکتاپ
  • محیط گرافیکی ساده و کارا
  • داشتن 3 نسخه موبایل، افزونه مرورگر، دسکتاپ
  • امکان استفاده برای اکثر کوین ها و توکن ها
  • سرعت بالا

معایب کیف پول EXODUS

  • شایعات امنیت پایین این کیف پول

 

ورود به سایت اگزودوس

 

  • کیف پول SAFEPAL

کیف پول SAFEPAL جز معدود کیف های بازار است که خودش نسخه نرم افزاری و سخت افزاری را باهم در اختیار کاربر قرار می دهد، این کیف پول توکن بومی خود را نیز داراست. اکثر شبکه های ارز دیجیتال را ساپورت می کند، می توانید با خرید نسخه سخت افزاری از رابط کاربری مناسب آن بهره ببرید زیرا بر خلاف ترزور یا لجر با ال ای دی رنگی با شما ارتباط برقرار می کند.

کیف پول SAFEPAL
کیف پول SAFEPAL

این کیف پول غیر از این نسخه خاص که در نوع خود واقعا جذاب است، قیمت مناسبی هم نیز دارد. نسخه رایگانی دارد که نرم افزاری است، برروی موبایل و مرورگر به صورت افزونه قابل نصب است. شرکای این کیف باینانس و آوالانچ هستند لذا می توان انتظار داشت که به راحتی امکان خرید و فروش ارز در این کیف فراهم باشد.
از طریق این کیف سیف پال می توانید به صورت مستقیم به بایننس دسترسی داشته باشید و معامله کنید، اما این امکان برای ایرانیان با احراز هویت فقط امکان پذیر است.

کیف پول SAFEPAL
کیف پول SAFEPAL

مزایای کیف پول SAFEPAL

  • داشتن دو نسخه نرم افزاری و سخت افزاری
  • امکان داشتن معاملات سریع
  • امکان استفاده همزمان از دو کیف پول سخت و نرم
  • قیمت مناسب کیف سخت افزاری

معایب کیف پول SAFEPAL

  • احتمال تحریم ایرانی ها در این کیف پول بالاست
  • عدم امکان استفاده ایرانیان از امکان معاملات در بایننس

 

  • کیف پول ZENGO

بسیاری از سایت های معتبر خبری در حوزه ارز دیجیتال و اقتصادی ZENGO را بهترین کیف پول ارز دیجیتال می دانند، از نظر امنیتی واقعا چیزی کم ندارد و بسیار فکر شده برای نگهداری ارزهای دیجیتال عمل کرده است.
این کیف پول نسخه موبایلی دارد و از ارائه باقی نسخه ها فعلا خبری نیست. برای ارزهای محدودی خدمات ارائه می دهد کلا یک انحصار خاص را برای خود قائل است. برای بیت کوین و اتریوم کیف پول مناسبی است و همچنین بستر خوبی برای نگهداری NFT هاست، پشتیبانی 24 ساعته فوق العاده قوی را ارائه می دهد.
در این کیف پول قابلیت SWAP هم کاملا برقرار است، در کل کیف پول کاملی است که در نظر منتقدان هم خوش آمده و آن را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال معرفی کرده اند.

بهترین ولت ارز دیجیتال
بهترین ولت ارز دیجیتال

  • کیف پول TRONLINK

همانطور که از نام این کیف پیداست، برای نگهداری ترون و توکن های ترون مورد استفاده قرار می گیرد. به تازگی NFT های این شبکه را نیز به راحتی در خود جای می دهد. شبکه TRC20 یکی از شبکه هایی است که کارمزد بسیار پایین برای نقل و انتقال دارد و برای نگهداری، نقل و انتقال ارز دیجیتال بسیار مناسب است.
اگر شما معامله گر هستید و قصد نگهداری USDT را دارید، بهترین گزینه برای شما خرید USDT در شبکه ترون است زیرا هزینه جا به جایی آن بسیار اندک است پس همین جا می توان درک کرد که این کیف پول می تواند کمکی عالی برای شما باشد.
این کیف پول شامل دو نرم افزار مرورگر و موبایل است، که به راحتی می توانید هر دوی آنها را در دسترس خود داشته باشید. محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و مانند اکثر کیف های نرم افزاری قابلیت SWAP را نیز داراست که این کیف را به یکی از گزینه های مناسب تبدیل می کند.
امنیت این کیف بر اساس 12 کلمه تامین می شود و به شدت باید برای حفظ آن کوشا باشید.

کیف اختصاصی TRON
کیف اختصاصی TRON

 

  • کیف پول COINBASE

این کیف پول هم کیف پول بسیار کاملی برای ارز دیجیتال به حساب می آید، بیش از 45 هزار دارایی دیجیتال می تواند روی این کیف پول نگهداری شود. این کیف همواره جز بهترین کیف های ارز دیجیتال به حساب می آید زیرا امنیت بالایی دارد و در کنار آن به واسطه فعالبت گسترده COINBASE در زمینه معاملات ارز دیجیتال معامله راحتی از طریق کیف پول آن نیز قابل انجام است.
از نظر امنیتی برای قفل گذاری روی گوشی ها می توان روی این کیف حساب کرد، نگهداری NFT نیز در آن ممکن است. یکی از کیف هایی است که بیت کوین، اتریوم و… اکثر آلتکوین های شبکه اتریوم و ریپل را به راحتی سیو و نگهداری می کند.
کیف پول کوین بیس دارای دو نسخه موبایل و مرورگر است، به راحتی نصب می شود و قابل استفاده است از نظر کاربری و رابط گرافیکی واقعا در سطح بالایی قرار می گیرد.

کیف پول کوین بیس
کیف پول کوین بیس

 

 

  • کیف پول BITCOIN WALLET

یکی از قدیمی ترین کیف پول های بیت کوین است، این کیف رسما فقط به بیت کوین خدمات می دهد به صورت سنتی کار می کند و فقط برای نسخه اندروید تهیه شده است. این کیف بسیار ساده طراحی شده و رابط کاربری پیچیده و خاصی ندارد از نظر امنیتی رتبه خوبی دارد اما مسائل قفل گذاری خاصی مانند باقی کیف ها را رعایت نمی کند.
برای بک آپ گیری از این کیف نیازی به یادداشت 12 کلمه امنیتی یا 24 کلمه نیست، این کیف یک فایل به عنوان بک آپ در اختیار شما قرار می دهد. کمی محیط متفاوتی دارد اما با توجه به امنیت بالا یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین است.
از نقطه ضعف های این کیف باید به نداشتن نسخه مروگر و اپل اشاره کرد که بسیار کاربران را محدود می کند. این کیف پول کیف اختصاصی بیت کوین است.

کیف پول BITCOIN WALLET
کیف پول BITCOIN WALLET

 

 

  • کیف پول BLUE WALLET

یک کیف پول اختصاصی دیگری برای بیت کوین که کاملا متن باز است و تفاوت های زیادی با دیگر کیف ها دارد، این کیف پول کلید اختصاصی را در اختیار خود شما قرار می دهد.کیف پول بلو ولت از شبکه لایتنینگ بیت کوین حمایت می کند و به راحتی از این شبکه می توانید در بلوولت استفاده کنید.
کاربر به راحتی با کیف پول ارتباط برقرار می کند و این موضوع در کیف هایی که فقط برای بیت کوین فعال هستند یک پدیده نادر است.
از نقاط ضعف این کیف می شود به تک ارزی بودن آن اشاره کرد البته که کاملا انحصاری عمل کرده و افزونه مرورگر ارائه نداده است و در نسخه دسکتاپ نیز فقط به MAC بسنده کرده، فقط در موبایل با دو نسخه اندروید و اپل در دسترس است.

 

ورود به سایت کیف پول بلو ولت

کیف پول BLUEWALLET
کیف پول BLUEWALLET

 

کارمزد و مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

  • کیف پول BLOCKCHAIN.COM

این کیف پول نیز جز قدیمی ترین کیف پول های نرم افزاری بیت کوین است، که البته ارزهای دیگر را نیز به رزومه خود اضافه کرده است کیف پول بلاک چین از اتریوم، بیت کوین کش و تعدادی دیگر از آلت کوین ها حمایت می کند. کیف پول خوبی است اما ضعف هایی دارد که بزرگترین آن نداشتن بک اپ درست است و اگر شما رمز خود را فراموش کرده باشید دیگر به دارایی خود دسترسی نخواهید داشت.
این کیف پول فقط به روی موبایل با دو نسخه اندروید و IOS قابل اجراست، محدودیت های زیادی دارد اما با توجه به قدیمی بودن و معتبر بودن جز پر مخاطب ترین کیف پول هاست. به تازگی صرافی اختصاصی نیز زده است، شما با داشتن کیف BLOCKCHAIN می توانید از خدمات راحت صرافی نظیر خرید و فروش از طریق کیف پول استفاده کنید.
این کیف کلید خصوصی را نزد خود نگه می دارد، اما اثبات کرده با وجود دسترسی به کلید خصوصی به هیچ عنوان به دارایی شما دسترسی ندارد. این کیف برای ایرانیان زیاد مناسب نیست زیرا برای استفاده مجبور به استفاده از وی پی ان هستیم.

نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا تا سال 2022

ورود به سایت والت بلاک چین

 

  • کیف پول BINANCE

همانطور که از نام این کیف پول پیداست، برای کمپانی بایننس است. کیف پول بایننس برای کاربری راحت تر با صرافی طراحی شده. از امنیت خوبی برخوردار است.
این کیف پول برای دو شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین طراحی شده، قابلیت ذخیره سازی NFT را نیز داراست. سرعت بالایی در نقل و انتقال دارد بر روی موبایل و مرورگر قابل نصب است.
اما برای ایرانیان با استفاده از VPN می تواند گزینه مناسبی باشد، هرچند که در مجلات خارجی جز بهترین کیف پول های ارزدیجیتال شناخته می شود اما با توجه به محدودیت های ما توصیه می کنیم از کیف های دیگری مثل TRUST استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال مشابه یک حساب بانکی هستند، در واقع شما با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید به نگهداری، دریافت و انتقال ارز دیجیتال خود بپردازید. کیف پول‌های ارز دیجیتال آدرسی دارند که به عنوان شماره حساب شناخته می‌شوند. شما با ارسال آدرس بیت کوین خود به طرف فروشنده، می‌توانید مقدار بیت کوین مورد نظر خود را دریافت کنید، ابن موضوع در مورد دیگر رمز ارزها نیز صادق است، شما با داشتن یک والت فعال می توانید تعداد زیادی ارز دیجیتال در شبکه های مختلف را نگهداری کنید.
در نتیجه اگر تصمیم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارید و می‌خواهید در این بازار سرمایه گذاری کنید، نباید از داشتن کیف پول غافل شوید.
همان طور که مطالعه کردید، والت‌های آفلاین و آنلاین مختلفی به صورت رایگان در سایت‌های معتبر وجود دارند، اما برای خرید والت‌های سخت افزاری باید هزینه کنید. اگر تا به حال از کیف پول معتبر بیت کوین استفاده کرده‌اید، می‌توانید ویژگی‌ها و مزایای آن را برای ما مطرح کنید.
در بخش نظرات می توانید سوالات و نظرات خود را پیرامون تمامی کیف پول های ارز دیجیتال و ویژگی های آن ها را به اشتراک بگذارید. ما به طور کامل و جامع پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

بهترین کیف پول برای ایرانیان کدام است؟

تا اینجای کار ما چند کیف پول معتبر در انواع مختلف معرفی کردیم که هر کدام از آن ها می توانند کارایی خاص خودشان را داشته باشند. همچنین در این مقاله سعی شده در مورد انواع کیف پول ها و طراحی آن ها صحبت شود. اما سوال مهمی که هنوز پاسخ داده نشده است این است که بهترین کیف پول برای ایرانیان کدام است؟
در واقع کاربران، به خصوص آن هایی که تازه با این فضا آشنا می شوند دوست دارند که با یک نام یا یک کیف پول سروکار داشته باشند و عملا نمی دانند که بین موارد بالا نیز سراغ کدام یک بروند.
به طور کلی می توان گفت که همه چیز بستگی به خودتان و استراتژی معاملاتی خودتان دارد. در واقع این خود شما هستید که مشخص می کنید بر اساس ویژگی و شرایطی که دارید و بر اساس نیازی که احساس می کنید چه نوع کیف پولی به درد شما می خورد.
اما اگر در ابتدای مسیر هستید و هنوز دقیقا نمی دانید که قرار است چه کار کنید، پس بهتر است در ابتدا با کیف پول های نرم افزاری و رایگان شروع کنید. این نوع کیف پول ها که در بال نیز به تعدادی از آن ها اشاره شد می تواند موقعیت آزمون و خطای مناسبی به شما بدهد تا شما دقیق تر بدانید که دنبال چه چیزی در این بازار هستید و قرار است چه کار کنید.
اما برای کسانی که سرمایه گذاری های سنگین دارند و دوست دارند که همیشه امنیت را اولویت اول قرار دهند، مسلما انواع کیف پول های سخت افزاری گزینه مناسبی خواهد بود. این نوع کیف پول برای ایرانی ها نیز یک اهمیت بالاتری دارد.
در واقع مسئله این است که بسیاری از صرافی های معتبر دنیا به ایرانیان به صورت مستقیم خدمات ارائه نمی دهند و همچنین این مسئله در مورد برخی از کیف پول های نرم افزاری صدق می کند. از این رو همواره احتمال بلوکه شدن سرمایه ایرانیان در این بازار وجود دارد. پس بهترین کار این است که سرمایه خودتان را در کیف های سخت افزاری قرار دهید. این کار عملا سرمایه شما را از هر خطری حفظ می کند.

The best bitcoin wallet 8 min min
بهترین کیف پول برای ایرانیان

کیف پول بیت کوین ایرانی، واقعی یا تخیلی؟!

اگر در دنیای اینترنت جست و جویی داشته باشید به راحتی می توانید انواع کیف پول بیت کوین ایرانی نیز پیدا کنید. اما سوال اصلی این است که آیا این کیف پول ها معتبر هستند و می توان به آن ها اعتماد کرد یا خیر؟
واقعیت امر این است که به وضوح نمی توان از اعتبار این دسته از کیف پول های مجازی صحبت کرد. اما در کل می توان گفت که این نوع کیف پول ها عملا تنها یک واسطه در این بازار محسوب می شوند.
چرا که ایرانی ها نمی توانند به صورت مستقیم در بازار حضور داشته باشند ( به سبب تحریم های آمریکایی ). بنابراین کیف پول های ایرانی نیز با آن تعریف اصلی کیف پول همخوانی ندارند و نمی توان به واقع به آن ها کیف پول گفت. بنابراین منطقی ترین راه این است که تا جای ممکن از این نوع عبارات و مفاهیم دوری و راه منطقی تری را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول :

چند نوع کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد؟
کیف پول‌های ارز دیجیتال را می‌توان به دو نوع کیف پول‌های گرم و سرد تقسیم بندی کرد. اگر می‌خواهید از کیف پول‌های گرم استفاده کنید، باید به سراغ امکانات نرم افزاری مرتبط با دسکتاپ، موبایل، کلاینت و تحت شبکه بروید، اما اگر به استفاده از کیف پول‌های سرد علاقه‌مند هستید، باید از والت‌های کاغذی و سخت افزاری استفاده کنید.

کیف پول دسکتاپ جهت استخراج بیت کوین چیست ؟
این دسته از والت‌ها، در حقیقت نرم افزارها و برنامه‌های با امکاناتی هستند که با نصب روی رایانه‌های شخصی کاربران، می‌توانند اقدام به ذخیره سازی و نگهداری از ارزهای دیجیتال کنند. شما می‌توانید برای سیستم‌های عامل‌هایی نظیر ویندوز، مک، لینوکس و … از این گونه کیف پول‌ها استفاده کنید.

والت‌های تحت وب برای مدیریت بیت کوین را توضیح دهید ؟
همان طور که می‌دانید کیف پول‌های تحت وب، می‌توانند روی سیستم‌های شخصی و گوشی‌های همراه نصب شوند. در واقع بین این دسته از والت‌ها، تفاوت‌هایی وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها به صورت مستقیم روی بیت کوین‌های خود کنترل داشته باشند. کیف پول‌های با خاصیت دسکتاپی روی سیستم‌های دارای کیف پول نصب می‌شوند و می‌توانند به کاربران خدمات ارائه کنند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟
بهترین والت یا کیف پول ارز دیجیتال انتخابی است، که البته بنا به کارکردی که کاربر از آن انتظار دارد می تواند تغیر کند، ما لیستی از بهترین کیف های سخت افزاری و نرم افزاری (ترزور، لجر، بلاک چین، تراست، متا مسک، بلووالت و…) را برای شما تهیه کردیم حالا می توانید با توجه به کاربردی که از کیف می خواهید از بین آنها انتخاب کنید.

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟
بهترین کیف پول سخت افزاری بیت کوین لجر یا تروز و کیف کاغذی است، بهترین کیف پول نرم افزاری بیت کوین بلووالت، بیت کوین والت، بلاک چین، مای سلنیوم و… است.

مشاهده نسخه pdf مقاله

9 دیدگاه برای “بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی 15 تا از بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال 2022

  1. اشتراک‌ها: Nft چیست؟ 0 تا 100 ان اف تی ها - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه! - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال - shekareravand

  4. اشتراک‌ها: ارز دیجیتال چیست؟ - shekareravand

  5. ثمین طاهری گفته:

    درود
    اولا بسیار مقاله ی جذاب و کاملی بود در ارتباط با بهترین کیف پول ارز دیجیتال.
    ثانیا واقعا تراست جز بهترین کیف هاست من به تجربه این برام اثبات شده
    به شخصه با کیف ترون لینک آشنایی نداشتم ممنون از راهنمایی تون چون واقعا با کارمزد پایین میشه ارز نگهداری کرد و انتقال داد

  6. هما نوروزی گفته:

    سلام
    من از کیف پول مای سلیوم Mycelium استفاده کردم بنابه راهنمایی شما و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین والت های ارز دیجیتال هستند که تا کنون استفاده کردم.

  7. هما نوروزی گفته:

    سلام و باتشکر از مقاله خوبتون در مورد انتخاب بهترین والت ارز دیجیتال با کیف پولهای مختلف و امکاناتشون آشنا شدم و استفاده کردم از راهنماییتون .

  8. سهراب سلامتیان گفته:

    ممنون از مطلب مفیدتون طبق راهنمایی شما برای انتخاب والت نرم افزاری من والت مای سلیوم Mycelium، رو انتخاب کردم و به جرات میتونم بگم بهترین کیف پول بیت کوین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی هست که تا به حال باهاش معاملاتم رو انجام دادم.

  9. ظهره عبدالوهاب گفته:

    طبق تجربه ای که در ترید داشتم با کمک شما به این نتیجه رسیدم بهترین والت بیت کوین والتی هست که از امنیت بالایی برخوردار باشه من خودم والت لجر Ledger رو انتخاب کردم هم امنیتش خوبه و هم خیلی کاربر پسند هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code