بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟ کدام صرافی های آنلاین معتبر ایرانی را می‌شناسید و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال کدام ها هستند؟ بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی در ایران کدام است ؟شناسایی صرافی‌ های بیت کوین و مزایا و معایب آن‌ها پیش از خرید ارزهای دیجیتال امر بسیار مهمی است که باید توجه زیادی به آن داشته باشید.

در دنیای ارزهای دیجیتال میان صرافی‌ های متمرکز و غیرمتمرکز تفاوت‌های زیادی وجود دارد، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از بین آن‌ها بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را انتخاب کنید و بدانید کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند، با ما همراه باشید.

تفاوت‌های میان صرافی‌ های معتبر ارز دیجیتال

پس از کسب اطلاعات در مورد بیت کوین و نحوه ثبت نام بیت کوین لازم است بدانیم به‌طور کلی دو نوع صرافی پیرامون موضوع ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند که دسته‌ای از آن‌ها به‌طور مستقیم اقدام به فروش ارز دیجیتال به شما می‌کنند و شما باید به ازای هر یک از آن‌ها پول (فیات یا دلار) پرداخت کنید. در این گونه صرافی‌ ها کارمزد خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال به‌ واسطه صرافی مشخص خواهد شد. جهت آموزش “ انتقال بیت کوین به حساب بانکی ” می توانید مطلب مذکور را مطالعه نمایید .

صرافی نوع دوم می‌تواند خریدار و فروشنده را به یکدیگر متصل کند و درواقع نقش واسطه‌گری را اجرا می‌کند. چیزی مشابه صرافی والکس که بیانگر یک بازار معاملاتی است. شما می‌توانید در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید و حتی آن‌ها را با یکدیگر مبادله کنید. جهت انجام خرید فروش بهتر است اطلاعاتی از جمله ” حداقل میزان خرید بیت کوین ” داشته باشید .

صرافی آنلاین معتبر ایرانی

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

در ایران صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی زیادی هستند که می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود به آن‌ها مراجعه کنید  و هدف ما هم معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها می باشد. آن‌ها باید برای فروش ارزهای دیجیتال و یا تبدیل آن‌ها به یکدیگر اقدامات پیچیده‌ای را انجام دهند. البته کاربران تا از میزان اعتبار صرافی شناخت پیدا نکنند، با او وارد همکاری نمی‌شوند. اگر به دنبال صرافی آنلاین معتبر ایرانی هستید و میخواهید بدانید کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند،همراه ما باشید. همچنین این سوال نیز پیش می آید که آیا ارائه مشخصات حقیقی در این مقطع نیاز است یا خیر که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است به مقاله ” خرید بیت کوین بدون احراز هویت ” مراجعه نمایید .

معرفی صرافی والکس

کیف پول والکس به دست یکی از جوان‌ترین استارتاپ‌های زمان خودش ساخته شده است. کسانی که با کیف پول والکس کار کرده‌اند می‌دانند که این صرافی یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به حساب می‌آید، چرا که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تراکنش‌های آن با کلیدواژه‌های با امنیت بالا و آسان انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای این صرافی، پشتیبانی فنی بسیار دقیق آن است.

در ادامه در مورد مقایسه والکس بهتره یا نوبیتکس توضیحاتی میدهیم،پاسخگویی به درخواست‌هایی که در این صرافی ثبت می‌شود، در کمترین زمان انجام می‌گیرد. یکی از نقاط ضعف این صرافی پشتیبانی از تعداد ارز کم نسبت به سایر صرافی‌ ها است. در پاسخ به این سوال که صرافی والکس بهتر است یا نوبیتکس لازم به ذکر است که صرافی نوبیتکس تعداد عضو بیشتری دارد و کاربرپسندتر می باشد و در پاسخ نوبیتکس بهتره یا والکس باید گفت ما برای شروع نوبیتکس را پیشنهاد می کنیم.

صرافی ارز دیجیتال والکس گزینه خوبی برای کسانی است که می‌خواهند از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان استفاده کنند. امروزه صرافی والکس از ارزهایی نظیر لایت کوین، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دش و استیبل کوین و تتر پشتیبانی می‌کند( در مقاله ” ماینر لایت کوین ” می توانید با این ارز آشنا شوید). از جمله مزایای این صرافی می‌توان به کارمزد کم آن اشاره کرد، همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی به استفاده از این کیف پول تشویق شوند.(همچنین جهت آموزش ساخت کیف پول بلاک چین می توانید به مطلب مرتبط آن مراجعه نمایید)

معرفی صرافی اکسیر، بهترین صرافی ارز دیجیتال خرید بیت کوین اول ایران

در این بخش میخواهیم پاسخ به این سوال دهیم صرافی اکسیر معتبر است و جز معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال به شمار می آید؟ برخی از کاربران و کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که صرافی ارز دیجیتال اکسیر رتبه اول صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی را دارد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران به شمار می رود و می‌تواند حجم زیادی از معاملات را در خود جای دهد. صرافی ارز دیجیتال اکسیر نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری دارد و کاربران با اطمینان کامل از خدمات آن استفاده می‌کنند.

اکسیر با توجه به نوع طراحی بسیار آسان و راحتی که دارد می‌تواند برای کاربران تجربه کاربری بسیار خوبی به همراه داشته باشد، همچنین پاسخگویی 24 ساعته آن جذابیت خاصی را برای کاربرانش ایجاد کرده است. و در پاسخ صرافی اکسیر معتبر است؟ باید اعلام کنیم یکی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است.

بهترین سرمایه گذاری تا سال 1400؟ دلار یا بیت کوین

در مورد استفاده از صرافی اکسیر به عنوان یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ، نکته مهمی وجود دارد و آن هم فضای آزمایشی آن برای افراد مبتدی است؛ بنابراین اگر نگران این هستید که دارایی‌های دیجیتال شما به خطر بیفتد، بهتر است که محیط صرافی اکسیر را ببینید. یکی از مهم‌ترین مزایای آن پرداخت پول بدون احراز هویت است.

شما بدون انجام این فرآیند می‌توانید اقدام به شارژ حساب خود کنید و معاملات مجازی خود را انجام دهید. از آنجایی که این محیط آزمایشی است شما تنها با روش‌های کار با این صرافی آشنا خواهید شد، چرا که در آن سود نمی‌کنید و برای استفاده از خدمات آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

اعتبار صرافی اکسیر به نظر ما خوب به نظر می رسد، اعتبار صرافی اکسیر بدلیل بودن این صرافی در پارک علم و فناوری پردیس است، شاید نظارت بالاتری روی این صرافی باشد.

صرافی نوبیتکس، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

صرافی نوبیتکس موفق به جذب 150 هزار کاربر شده است، این صرافی تا به الان 1.4 میلیون معامله را پشتیبانی کرده و گردش حساب آن به 200 میلیارد تومان رسیده است. اولین مزیت و یا ویژگی که باعث جذب کاربران به استفاده از این پلتفرم به نظر می‌رسد، طراحی گرافیکی و رابط کاربری آسان و جذاب آن است، زیرا بسیاری از افراد مبتدی به استفاده  راحت و آسان از کیف پول ارز دیجیتال توجه می‌کنند.

صرافی نوبیتکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران به شمار می آید، می‌تواند ده رمزارز دیگر را پشتیبانی کند. با استفاده از این صرافی می‌توانید هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال از دو بازار اصلی و بازار حرفه‌ای آن استفاده کنید. معاملات بازار اصلی به‌واسطه ریال و بازار حرفه‌ای با استفاده از تتر انجام می‌گیرد. این پلتفرم هم مانند اکسیر محیط آزمایشی دارد و کاربر می‌تواند به شکل غیر واقعی و برای یادگیری با این صرافی کار کند.

صرافی معتبر ارز دیجیتال

نسخه اندرویدی نوبیتکس موفق به جذب 80 هزار کاربر شده است، اما اگر امروز به آمار آن نگاه کنید، خواهید دید که نسخه فعلی آن 2.6 میلیون نصب را دارد. شما می‌توانید پس از ثبت درخواست خود در نوبیتکس مدت زمان پاسخگویی را مشاهده کنید. تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این صرافی در این رتبه سوم را در بین بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی دارا است.

معرفی صرافی ارز دیجیتال گرندکس و ویژگی‌های آن

یکی دیگر از بهترین صرافی های آنلاین ایران که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، صرافی ارز دیجیتال گرندکس می‌باشد و اعتبار صرافی گرندکس نیز به نسبت باقی صرافی ها بالاتر است . کاربران به دلیل ویژگی‌هایی که این صرافی دارد، عنوان بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را اختصاص می‌دهند. صرافی گرندکس طراحی بسیار مدرن‌تری نسبت به سایر صرافی‌ های حاضر در دنیای ارز دیجیتال دارد و به مراتب معایب صرافی گرندکس کمتر از باقی صرافی هاست.

در کنار کیفیت در اعتبار صرافی گرندکس،سرعت بسیار خوب این صرافی، یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی است که به افراد کمک می‌کند تا معاملات خود را هر چه سریع‌تر انجام دهند ، برخی از کاربران در قیاس گرندکس یا نوبیتکس به دلیل مدرن بودن و سرعت بیشتر گردندکس را انتخاب می کنند.

تنها ایرادی که به این صرافی وارد می‌شود، محدودیت آن در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال است. جالب است بدانید که گرندکس تنها دو ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد. در نتیجه مشتریان با حق انتخاب کمتری مواجه می‌شوند.جهت کسب اطلاعات در مورد “کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد” می توانید به مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

اوکی اکسچنج، صرافی معتبر ارز دیجیتال

شما در بدو ورود به این صرافی با پیامی رو به رو می‌شوید که بعد از جدیدترین به روز رسانی به شما اعلام می‌کند که برای ورود به سایت از آدرس جدید استفاده کنید. در به روز رسانی این پلتفرم، میان اوکی اکسچنج با اوکی اکس تریدر یکپارچه سازی صورت می‌گیرد. ممکن است ادغام یک سایت با سایت دیگر اتفاق طبیعی و خوبی باشد، اما کاربران را کمی نگران خواهد کرد. هزینه‌های فروش این صرافی نسبت به سایر صرافی‌ ها بیشتر می‌باشد. در لینک ” سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین ” می توانید با سایت های معتبر آشنایی یابید و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب نمایید .

یکی از نقطه ضعف‌های بسیار مهم این صرافی، فراهم نبودن شرایط برای مراجعه به صورت حضوری در سایت صرافی است. تنها نقطه قوت آن یک وبلاگ متوسط با محتواهای نسبتاً خوب و به روز و آموزش‌های و اخبارهای پیرامون ارزهای دیجیتال می‌باشد. ممکن است دور از انتظار باشد، اما علاوه بر همه این‌ها، صرافی اوکی اکسچنج می‌تواند از 300 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی کند.

معرفی صرافی رمزی نکس

نوع ارائه خدمات و راحتی کاربران تعیین می‌کند که کدام صرافی، بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال است. صرافی رمزی نکس قالب خوبی برای کاربران دارد، در سایت رمزي نكس آن به گونه طراحی شده است که کاربران هنگام استفاده از خدمات آن با پیچیدگی و سختی مواجه نمی‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت صرافی رمزی نکس، مطابقت داشتن شرایط آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و از بهترین صرافی های آنلاین ایران به شمار می رود.

در این بخش میخواهیم قیاسی داشته باشیم ،صرافی رمزینکس یا نوبیتکس؟ درواقع هیچ گونه معامله به جز ارزهای دیجیتال در رمزي نكس انجام نمی‌شود در پاسخ به این سوال که صرافی رمزینکس بهتره یا نوبیتکس بهتر است اشاره کنیم صرافی رمزینکس به دلیل مطابقت با قوانین کشوری برای کاربران اعتبار بیشتری دارد و این درحالی است که صرافی نوبیتکس کاربرپسندتر می باشد و تعداد مخاطبان بیشتری دارد.

آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی در 5 قدم ساده

صرافی رمزی نکس صرافی آنلاین معتبر ایرانی و همچنین از صرافی آنلاین ارز دیجیتال به شمار می آید، با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد که در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا کرده است. البته تنها ایرادی که دارد، نبود محتوای آموزشی در آن می‌باشد که قطعاً نوع ارائه خدماتی که به کاربران می‌دهد می‌تواند این ضعف را جبران کند.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

معرفی صرافی ارزجو

صرافی ارزجو یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها است و از جمله صرافی‌ هایی است که هنوز برای تبدیل شدن یک پلتفرم جامع و کامل، راه زیادی در پیش دارد، اما نحوه خدمات دهی آن به کاربران از کیفیت خوبی برخوردار است. تیم پشتیبانی این صرافی بسیار قدرتمند است و شما می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی رایگان آن‌ها استفاده کنید.

طراحی این کیف پول نسبت به سایر صرافی‌ های کمی ضعیف‌تر است و باید در مورد تجدید نظر کرد. این صرافی را می توان به عنوان یک صرافی معتبر ارز دیجیتال معرفی کرد. در مقاله ” بهترین کیف پول بیت کوین ” از انواع کیف پول ها و ویژگی های آن صحبت شده که می توانید جهت شناخت بهتر به آن ماجعه فرمایید .
درباره صرافی ارزجو و معایب صرافی ارزجو در ویدیوی انتهای صفحه صحبت کرده ایم.یکی از معایب صرافی ارزجو کم بودن تعداد ارزهای قابل پشتیبانی است.

رابکس، صرافی با تحلیل و بررسی‌های قوی

طراحی سایت رابکس نسبتاً متوسط است، اما با محتواهای آموزشی که به کاربران ارائه می‌دهد توانسته تا حد زیادی مورد توجه افراد قرار بگیرد. با مراجعه به صرافی رابکس می‌توانید از تحلیل‌های بسیار کارآمد آن استفاده کنید.

همان طور که در بخش‌های قبلی مطالعه کردید هر یک از صرافی‌ ها نقاط ضعف و قوتی دارند و شما با توجه به نیازهای خود از آن‌ها استفاده می‌کنید و این سوال که رابکس یا نوبیتکس پیش می آید که با توجه به همه گیر بودن صرافی نویکس و کاربر پسند بودن آن این صرافی به تازه واردین پیشنهاد می شود و همچنین در پاسخ ذکر این مورد ضروری است که اگر چه این صرافی ها تحلیل هایی را در اختیار کاربر قرار میدهند اما بهترین روش تحلیل شخصی است که با مطالعه “ نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا ” می توانید دید بهتری نسبت به این ارز پیدا نمایید.

صرافی رابکس محتواهای تحلیلی مفیدی را به شما ارائه می‌کند، اما از لحاظ انجام معامله باید تقویت شود تا بتواند کیفیت خدمات خود را افزایش دهد و انتظارات کاربران را برآورده سازد. همچنین یکسری ” نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین ” هستند که میتوانید با آموزش از آنها بهره ببرید.

معرفی صرافی اکسکوینو ، صرافی آنلاین معتبر ایرانی

اکسکوینو از بهترین صرافی های آنلاین ایران است و در حقیقت یک شرکت دانش بنیان شناخته شده است و در این مدت با کسب مجوز فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال موفق شد تا در سال 96 به‌طور جدی فعالیت‌های خود را شروع کند و صرافی آنلاین ارز دیجیتال را راه اندازی نماید. شما می‌توانید با مراجعه سایت اکسکوینو از اطلاعات پیرامون رمزارزها و تکنولوژی مرتبط با بلاک چین مطلع شوید.

این پلتفرم از طراحی اینترفیس برخوردار است و شما با رفتن به پنل آن و انجام مراحل احراز هویت می‌توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال آن بپردازید. در این بخش نیز در پاسخ به این سوال که صرافی اکسکوینو یا نوبیتکس باید گفت قطعا برای شروع صرافی نوبیتکس همانطور که در این مقاله توضیح داده شده در مورد این صرافی کاربرپسندتر بوده و توصیه می شود.

بررسی صرافی کوینکس

صرافی کوین نکس یک صرافی بین الملی که بازار بزرگ ایران و از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها را هدف قرار داده است، در وضعیتب که صرافی هایی چون باینانس با موانع زیادی در برخورد با ایرانیان رو به رو هستند، صرافی کوینکس با رویکردی جالب در حال بدست آوردن سهم بزرگی از معاملات رمز ارزها توسط ایرانی هاست.

در عملی جالب سایت کوین نکس زبان فارسی را به زبان های اصلی سایت خود اضافه کرده است، در توضیحاتی مفصل آمده است که همه نوع معامله در این سایت قابل انجام است.
ثبت نام در سایت کوینکس بسیار ساده و آسان اتفاق می افتد، این سایت نوشته تا 10 هزار دلار در روز می توانید بدون احراز هویت برداشت داشته باشید، بیش از 150 رمز ارز را پشتیبانی می کند.
صرافی کوین نکس پشتیبانی 24 ساعته دارد که از محاسن بزرگ آن به شمار می رود، در معرفی سایت آمده است نگرانی از تحریم نداشته باشید، حال این موضوع تا چه زمانی می تواند برای ایرانی ها برقرار باشد از سوالاتی است که پاسخ آن را هیچ کس نمی داند، اما با توجه به اینکه در ایران هنوز مجوز رسمی از بانک مرکزی و ساختار دقیق مالی برای صرافی های ایرانی مشخص نشده است.

لازم به ذکر است یک صرافی بین الملی با زبان فارسی مزیتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت بنابراین کوینکس نیز یکی از بهترین صرافی ایرانی به شمار می آید.

لینک ثبت نام به صورت فارسی در سایت صرافی کونینکس موجود است، این صرافی با توجه به محدودیت های دیگر سایت های معتبر جهانی در زمینه معاملاتی رمز ارزها برای ایرانیان به صورت دقیق می تواند سهم بزرگی از بازار را بدست بگیرد، باید دید در آینده صرافی های ایرانی چگونه با مزیا و داشتن مجوز های گوناگون خود را از این صرافی برتر خواهند کرد.

متاورس چیست؟ دوره رایگان متاورس آپدیت 2023

در فیلم زیر به بررسی صرافی کوینکس پرداختیم، در دوره معامله گری رمز ارزها سایت باینانس را به صورت کامل آموزش داده ایم، سعی می کنیم سایت کوینکس را به صورت کامل و رایگان در این مقاله به مرور آموزش دهیم، حتما توجه داشته باشید برای معامله کردن در بازار ارزهای دیجیتال فقط شناخت رمز ارزها یا صرافی ها کافی نیست شما نیازمند داشتن اطلاعات کافی در زمینه معامله گری ، نمودارها، مدیریت ریسک و سرمایه و… هستید.
لذا در اولین گام به شما پیشنهاد می کنیم حتما دوره رایگان ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

بررسی صرافی های ایرانی و معرفی صرافی kucoin

ما این مقاله را به صورت مداوم به روز می کنیم، علت این امر این است که  معایب و محاسن صرافی ها بررسی کنیم اگر نکته ای در مورد صرافی به نظرمان می رسد با شما در میان بگذاریم.
برویم با هم بررسی کنیم ببینیم اعتبار صرافی اکسیر، نوبیتکس، ارزجو و… تا چه حد است، ببینیم نوبیتکس یا اوکی اکسچنج کدامیک می توانند بهتر باشند.
در مورد انتخاب ما بین نوبیتکس یا اوکی اکسچنج یا انتخاب یک صرافی خارجی معتبر که روی ایرانیان حساس نیست و جز بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها که در ویدیو مفصل صحبت کردیم.
در مورد معایب صرافی ارزجو، اوکی اکسچنج و دیگر صرافی ها نیز صحبت کردیم، باز گفتیم باز هم می گوییم تا دقیقا معلوم نشود که جواز این صرافی های ایرانی صادر شده و کاملا با نظارت کامل به کار خود ادامه می دهند، نباید کل داراییمان را به آنها منتقل کنیم.
بزرگترین معایب صرافی ارزجو، نوبیتکس یا… به خود این صرافی ها بر نمی گردد بلکه به عدم بودن قانونی مدون در مجوز دهی به آنهاست.

صرافی vanex????

این صرافی به تازگی دراینستاگرام به شدت تبلیغ می کند، اما پایه های اولیه ای که یک صرافی دارد را دارا نیست، لذا به نظر ما باید زمان بگذرد و ببینیم آیا این صرافی می تواند خدمات درستی را به هموطنان ما ارائه کند یا خیر.
ما اطمینان نداریم باید اعتبار درست در این زمینه کسب شود. سایت این صرافی با آدرس vanexgroup لوود نمی شود.

بررسی صرافی های ایرانی

uniswap یک صرافی تبدیل معتبر است؟

بسیاری از صرافی های بزرگ و کوچک چنین امکانی را برای کابران خود فراهم کرده اندُ که کاربر بدون ثبت نام بتواند رمز ارز مورد نظر خود را خریداری کند این امر مستلزم این است که شما کیف پول فعال داشته باشید سپس صرافی غیر متمرکزی مثل یونی سواپ را پیدا کنید.
بعد از اتصال صرافی، صرافی تبدیل تتر به اتریوم یا دیگر رمز ارزها را ب سرعت برای شما انجام خواهد داد. دقت کنید شما به دلیل اتصال به یک صرافی غیر متمرکز باید از کیف پول خودتان برای ذخیره سازی رمز ارزها استفاده کنید.

بدلیل فیلترینگ سایت یونی سواپ با وی پی ان در دسترس شما خواهد بود، یونی سواپ نه تنها یه صرافی تبدیل معتبر است بلکه سرعت بسیار بالایی نیز دارد، این صرافی غیر متمرکز برای خود رمز ارز به خصوص دارد و ج رمز ارزهای پر پتانسیل چند سال آتی نیز هست.
به تصویر زیر دقت کنید تا روش تبدیل usdt به اتریوم را به راحتی در صرافی تبدیل uniswap متوجه شوید:

2 21

روی گزینه swap کلیک می کنید

3 14

چنین صفحه ای برای شما به نمایش در میاید

4 11

رمز ارز مورد نظر را انتخاب می کنید همین طور ارزی که می خواهید آن را خرید کنید

5 1

در اینجا ما می خواهیم تتر را با وارپ بیتکوین تعویض کنیم

Screenshot 397

با رفتن به مرحله بعد شما کیف پول هایی که توانایی اتصال به uniswap را دارند را مشاهده می کنید باید یکی از آنها را داشته باشید تا بتوانید به uniswap متصل شوید، دراین مرحله ما کوین بیس را انتخاب کردیم

Screenshot 398

حال برای اتصال نیازمند خواندن بارکد هستید یا نصب کوین بیس بر روی سیستم خود و اتصال آن و این مرحله آخرین مرحله تبدیل است.

صرافی تبدیل سریع یونی سواپ یکی از نمونه های صرافی های غیر متمرکز است.

 

نتیجه‌گیری برای انتخاب بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال

در این مقاله با ارائه لیست صرافی‌ های ارز دیجیتال ایرانی، راجع به انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران صحبت کردیم و توضیح دادیم کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند و هر یک از صرافی‌ های معتبر ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارند. شما با اطلاعاتی که در مورد هر کدام از این صرافی‌ ها به‌دست آورده‌اید، می‌توانید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را انتخاب نموده و بهترین ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول :

چند نوع صرافی ارز دیجیتال وجود دارد؟

دسته‌ای از آن‌ها به‌طور مستقیم اقدام به فروش ارز دیجیتال به شما می‌کنند و شما باید به ازای هر یک از آن‌ها پول (فیات یا دلار) پرداخت کنید.

صرافی نوع دوم می‌تواند خریدار و فروشنده را به یکدیگر متصل کند و درواقع نقش واسطه‌گری را اجرا می‌کند.

نام صرافی آنلاین معتبر ایرانی چیست؟

اکسکوینو در حقیقت یک شرکت دانش بنیان شناخته شده است و در این مدت با کسب مجوز فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال موفق شد تا در سال 96 به‌طور جدی فعالیت‌های خود را شروع کند.

35 دیدگاه برای “بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

  1. اشتراک‌ها: ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه! - shekareravand

  2. نسیم ادیب گفته:

    من از صرافی vanex استفاده کردم که صرافی معتبر ارز دیجیتال می باشد شما نیز در مطلب فوق از آن نام بردید صرافی خوبی است و به باقی دوستان هم توصیه میکنم امتحان کنن .

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام

      بله این صرافی جز بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها است که توصیه می کنیم از این صرافی در مبادلات خود استفاده نمایید .

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام همانطور که در متن هم اشاره صرافی نوبیتکس به دلیل طراحی مدرن و سرعت کاربرپسندتر بوده و جز معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال می باشد که پیشنهاد ما هم به شما این صرافی می باشد .

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      درباره صرافی ارزجو و معایب صرافی ارزجو در این مقاله یک فیلم آموزشی قرار دادیم .یکی از معایب صرافی ارزجو کم بودن تعداد ارزهای قابل پشتیبانی است اما هنوز این صرافی جز بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران به شمار می آید.

  3. اشتراک‌ها: 9 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین - shekareravand

  4. هاشم نقوی گفته:

    به نظر من در مورد سوال صرافی والکس بهتر است یا نوبیتکس باید بگم صرافی والکس به گردپای نوبیتکس نمیرسه و باید بگم نوبیتکس بهترین صرافی ارز دیجیتال هستش ،من مدتهاست دارم با نوبیتکس کار میکنم و به هر کسی هم که معرفی کردم راضی بوده

    • arash_admin_seo گفته:

      در این زمینه از بهترین صرافی هایی که با ساختار فارسی طراحی شده و کاربران ایرانی زیادی از آن استقبال می کنند صرافی کوین نکس هست که توصیه می کنیم چنانچه دنبال سایتی فارسی زبان در این زمینه هستید از این صرافی استفاده نمایید .

  5. حمید رستگار گفته:

    شما در مقاله هم اشاره کردید ولی من هم بنابه تجربه شخصیم و سابقه کاریم در ایران میگم در پاسخ به این سوال که صرافی رمزینکس بهتره یا نوبیتکس باید بگم صرافی رمزینکس از لحاظ نقد شوندگی صرافی بهتری است

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام خدمت شما دوست گرامی

      بله در مقاله تلاش کردیم در پاسخ این سوال که صرافی رمزینکس یا نوبیتکس اشاره نماییم که به دلیل یکسری امکانات و قوانین کشوری صرافی رمزی نکس برای کاربران داخلی کاربردی تر می باشد .

  6. عمار نسیم گفته:

    باتشکر مقاله بسیار مفیدی در مقایسه صرافی رابکس یا نوبیتکس و صرافی اکسکوینو یا نوبیتکس و صرافی رمزینکس یا نوبیتکس بود چون امروزه خیلی ها به انتخاب صرافی نوبیتکس می پردازند و برای من به شخصه جای سوال داشت

  7. ahmad mehrani گفته:

    من میخواستم صرافی ارز دیجیتال گرندکس رو انتخاب کنم آیا شما این صرافی رو پیشنهاد میکنید برای شروع کار؟

    • arash_admin_seo گفته:

      صرافی ارز دیجیتال گرندکس یکی از بهترین صرافی ها می‌باشد. کاربران به دلیل ویژگی‌هایی که این صرافی دارد، عنوان بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین را اختصاص می‌دهند. صرافی گرندکس طراحی بسیار مدرن‌تری نسبت به سایر صرافی‌ های حاضر در دنیای ارز دیجیتال دارد و گاها کاربران در پاسخ به گرندکس یا نوبیتکس گردندکس را به دلیل وجود این ویژگی ها انتخاب می کنند. سرعت بسیار خوب این صرافی، یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی است که به افراد کمک می‌کند تا معاملات خود را هر چه سریع‌تر انجام دهند و کمتر کاربری در تجربیات از معایب صرافی گرندکس یاد می کنند.

  8. reza beygi گفته:

    صرافی اکسکوینو صرافی آنلاین معتبر است که کاربران زیادی رو سرویس دهی میکند و همه از خدمات آن راضی هستند.

    • حمید شکریان گفته:

      سلام
      بله من هم این صرافی رو تجربه کردم یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال هستش که از معامله در اون خیال آدم راحته .

  9. مهشید افضلی گفته:

    سلام ،من با چندین ثرافی ارز دیجیتال کار کردم اما از نظر سرعت صرافی گرندکس بهترین راندمان و سرعت رو به کاربرانش ارائه میدهد.

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در پاسخ به کدام صرافی ارز دیجیتال با ایران کار میکند، پیشنهاد من به شما در این زمینه صرافی اکسکوینو می باشد که می‌توانید با مراجعه سایت اکسکوینو از اطلاعات پیرامون رمزارزها و تکنولوژی مرتبط با بلاک چین مطلع شوید.

      • چاووش بهره وری گفته:

        ممنون از پیشنهاده خوبتون من هم از صرافی اکسکوینو استفاده کردم صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال به شمار می آید و جز بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال به شمار می آید.

  10. صابر قهرمانی گفته:

    سلام به همه دوستان به جرات میتونم بگم صرافی والکس از بهترین صرافی های آنلاین ایران است با این صرافی می توانید با خاطری آسوده خریدی مطمئن کنید.

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      بله صرافی واکس یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است در مطلب نوشته شده چند تا از بهترین ها رو نام بردیم که البته انتخاب آنها سلیقه کاربران هست و همگی قابل اطمینان هستند.

  11. fateme etemadi گفته:

    من با صرافی رمزی نکس کار کردم محیط ساده و کاربرپسندی دارد که به دوستان تازه کار نیز پیشنهاد میکنم از این صرافی استفاده کنند. با تشکر از راهنمای صرافی هایی که گذاشتید.

  12. فاضل حجازی گفته:

    اگر بخواهید لیست سه بهترین صرافی ارز دیجیتال را نام ببرید کدام سه صرافی رو پیشنهاد میکنید؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      همانطور که در مقاله نیز به آن اشاره شد چنانچه بخواهیم نام سه صرافی معتبر را اعلام کنیم بهتر است از صرافی های : والکس ،اکسیر و نوبیتکس نام ببریم.

      • نسرین یاسینی گفته:

        سلام ممنون از راهنماییتون در خصوص اعتبار صرافی ها آیا صرافی اکسیر صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر است؟ و میشه اعتماد کرد و در آن خرید و فروش انجام داد ؟

        • arash_admin_seo گفته:

          سلام
          بله قطعا اعتبار صرافی اکسیر که از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است و جز صرافی آنلاین معتبر ایرانی به شمار می آید،ما این صرافی را پیشنهاد میکنیم و می توانید با خیال آسوده در آن خرید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code