آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی در 5 قدم ساده

انتقال بیت کوین به حساب بانکی

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که ارزهای دیجیتالی و به ویژه بیت کوین در مدت زمان کوتاهی در میان معامله گران، محبوبیت زیادی کسب نمودند، عدم تاخیر معاملات از طریق آن هاست. همین امر باعث شده تا انتقال بیت کوین به حساب بانکی نیز بدون تاخیر و به سادگی انجام گیرد. ما در ادامه قصد داریم نحوه انتقال بیت کوین به حساب بانکی را به طور کامل شرح دهیم. با ما همراه باشید.

انتقال بیت کوین به حساب بانکی به چه معناست؟

بگذارید قبل از اینکه نحوه انتقال بیت کوین به حساب بانکی را شرح دهیم، مفهوم آن را بیان کنیم. منظور از انتقال بیت کوین به حساب بانکی در واقع همان تبدیل بیت کوین به پول رایج کشورهاست.

به بیان دیگر لازمه انتقال ارز دیجیتالی بیت کوین به حساب بانکی این است که یک مشتری که قصد خرید بیت کوین داشته باشد، برای خود بیابید و از او بخواهید در ازای فرو مقدار مورد نظر ارز دیجیتالی بیت کوین به شما پول نقد بدهد. در این صورت شما خواهید توانست پول نقدی را که مشتری به شما داده‌است بین حساب‌های مختلف، جا به جا نمایید. در مطلب ” بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” شما میتوانید با انواع ارزها و ویژگی های آن آگاه شوید.

همچنین با مطالعه پیش بینی آینده ارزها می توانید “بهترین سرمایه گذاری تا سال 1400 ” را یافته و در واقع نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر به این صورت است که ابتدا مقدار بیت کوین مورد نظر را به فروش رسانده و از خریدار بخواهید که معادل آن را به صورت پول‌های فیات به حساب بانکی شما واریز نماید. لازم به ذکر است ” حداقل برداشت بیت کوین ” می توانید از کف میزان برداشت مطلع شوید .

نحوه انتقال بیت کوین

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی یا به عبارت دیگر نحوه انتقال بیت کوین، عبارت است از:

  • بررسی شرایط معامله

اگر قصد انتقال بیت کوین به حساب بانکی خود را دارید، ابتدا با استفاده از موتور جستجوی گوگل، یک صرافی معتبر ارز دیجیتال آنلاین که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال، فعالیت دارد، پیدا نمایید. پس از یافتن سایت معتبر در این زمینه می‌توانید قیمت روز ارز دیجیتالی خود را گرفته و شرایط معامله را از جوانب مختلف، بررسی نمایید. همچنین جهت آشنایی با “ سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین ” می توانید به مقاله مرتبط را مطالعه فرمایید .

  • پیشنهاد فروش

پس از اینکه به طور کامل، شرایط معامله را بررسی نمودید، جهت انتقال بیت کوین به حساب بانکی، پیشنهاد فروش خود را به صرافی مدنظر ارائه دهید تا در صورت تمایل به خرید، بتوانید با عضویت در آن سایت و انجام احراز هویت، بیت کوین خود را به فروش رسانید.

  • ارسال مدارک جهت احراز هویت

لازمه احراز هویت این است که مدارک خود را در سایت مورد نظر، بارگذاری نمایید. از جمله این مدارک می‌توان به ایمیل معتبر، فتوکپی کارت شناسایی، حساب بانکی و کارت ملی، اشاره نمود. جالب است بدانید در هنگام خرید بیت کوین روش هایی وجود دارد که می توانید بدون احراز هویت خرید خود را به راحتی انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله “ خرید بیت کوین بدون احراز هویت ” مراجعه نمایید .

ارز دیجیتال چیست؟0 تا 100 ارز دیجیتال در 7 دقیقه!!!

 

Transfer bitcoins to a bank account3 min

  • دریافت آدرس اختصاصی

پس از اینکه مدارک مورد نیاز خود را در سایت معتبر جهت انتقال بیت کوین به حساب بانکی و یا تبدیل بیت کوین به تومان، بارگذاری نمودید، لازم است که آدرس اختصاصی از صرافی، دریافت نمایید تا بتوانید مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی را انجام دهید.

کاربرد این آدرس اختصاص بدین منظور است که بتوانید به کیف پول خود وارد شوید.( از طریق ” ساخت کیف پول بیت کوین ” می توانید با نحوه ساخت کیف پول آشنا شوید) سپس شما می‌توانید مقدار بیت کوینی را که با خریدار، جهت انجام معامله، توافق نمودید را برای او ارسال نمایید. پس از ارسال، یک زمان کوتاهی را بین 10 تا 30 دقیقه، صبر کنید تا تراکنش شما تائید شود. همچنین در مقاله ” مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول ” میتوانید از مدت زمان آن این انتقال نیز آگاه شوید .

  • دریافت پول

اکنون رسیدیم به مرحله نهایی انتقال بیت کوین به حساب بانکی! پس از تائید تراکنش توسط ماینرها، مبلغ موردنظری که قبل از انجام معامله با خریدار به توافق رسیدید به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

انتقال بیت کوین به حساب بانکی با چه روش‌هایی امکان پذیر است؟

برای انتقال بیت کوین به حساب‌های بانکی، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از هر یک از آن‌ها، مقدار مورد نظر بیت کوین خود را به پول‌های رایج، تبدیل نمایید. این روش‌ها عبارت است از:

  • انتقال بیت کوین به حساب بانکی از طریق صرافی‌ها

یکی از رایج‌ترین و البته ساده‌ترین روش‌ها برای اینکه سرمایه بیت کوینی خود را به حساب بانکی، انتقال دهید، مراجعه به صرافی‌های معتبر می‌باشد. نکته قابل توجه در این خصوص این است که اکثر صرافی‌های معتبر خارجی به کاربران ایرانی، خدمات اینچنینی ارائه نمی‌دهند، بنابراین لازم است که از طریق صرافی‌های معتبر داخلی، اقدام نمایید.

نحوه انتقال بیت کوین به این روش بدین صورت است که باید ابتدا به یک صرافی که از اعتبار کافی برخوردار است، مراجعه نموده و مقدار بیت کوینی را که قصد فروش دارید را با توجه به نرخ روز آن در صرافی مورد نظر به فروش رسانده و در ازای آن، پول نقد دریافت نمایید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر

  • انتقال بیت کوین به حساب بانکی با استفاده از Coinbase

خوب است که قبل از نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر درباره Coinbase، توضیحاتی ارائه دهیم تا بتوانید با اطلاعات کافی نسبت به انتقال بیت کوین به حساب بانکی، اقدام نمایید. کوین بیس در واقع از بزرگترین سیستم عامل‌هایی است که می‌توان از طریق آن در سطح جهانی، بیت کوین، تجارت نمود.

سیستم عامل کوین بیس همچنین این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده‌است که بتوانند با استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی بیت کوین خود، مقدار مورد نظر بیت کوین را به حساب بانکی خود، انتقال دهند.

نکته قابل توجه در خصوص این روش جهت انتقال بیت کوین به حساب بانکی، این است که حتما باید حساب بانکی در ایالات متحده و یا اروپا داشته باشید، در غیر این صورت، استفاده از این روش، میسر نمی‌باشد.

در صورت داشتن حساب بانکی در ایالات متحده و یا اروپا، تنها کافیست که مستر کارت و یا ویزا کارت نیز داشته باشید، در این صورت به راحتی می‌توانید بیت کوین به حساب بانکی خود، انتقال دهید.

  • انتقال بیت کوین با استفاده از BITSTAMP

BITSTAMP نیز یکی از سرویس‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن بیت کوین را به حساب بانکی خود، انتقال داد. با استفاده از BITSTAMP می‌توانید از سرویس SEPA استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس تنها برای افرادی که در اروپا هستند و یا اینکه یک حساب بانکی در آن دارند، میسر می‌باشد.

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از این روش، جهت انجام مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی، کارمزد بالای آن است؛ به این صورت که مبلغی بین 5 تا 8 درصد را باید بدین منظور، پرداخت نمایید. پرداخت این هزینه برای حجم معاملات کم، به صرفه نیست و بهتر است که از این روش تنها برای حجم معاملات بیت کوینی بالا استفاده نمایید.

Transfer bitcoins to a bank account5 min

  • انتقال بیت کوین به حساب بانکی با استفاده از KRAKEN

یکی دیگر از روش‌ها جهت نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر ، استفاده از روش KRAKEN می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این روش‌ برای حساب‌های بانکی یورویی، کاربردی است. روش KRAKEN همچنین این امکان را برای افرادی که در ایالات متحده، ژاپن، انگلیس و کانادا نیز هستند، پاسخگو می‌باشد.

از جمله مزایای KRAKEN می‌توان به این مورد اشاره نمود که درصد کارمزد جهت انتقال بیت کوین، نرخ پایینی دارد؛ به این صورت که به ازای هر معامله، تنها 0.15 تا 0.25٪ درصد به عنوان کارمزد، برداشت می گردد. این روش یکی از قابل اعتمادترین راه‌های انتقال بیت کوین به حساب بانکی می‌باشد، زیرا برای انجام این کار از طریق KRAKEN نیاز است هویت خود را تایید نمایید.

  • انتقال بیت کوین از طریق COINCORNER

COINCORNER نیز یکی دیگر از بهترین نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر در کشورهای اروپایی از جمله انگلستان می‌باشد. در COINCORNER دو روش انتقال بانکی GBP و برداشت‌های خودپرداز کارت‌های اعتباری، جهت انتقال بیت کوین، پشتیبانی می‌شود.

آموزش استخراج لایت کوین با گوشی در خانه [رایگان] !!!

استفاده از این روش بدین منظور، مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره نمود که به خوبی از مشتریان خود پشتیبانی کرده و به صورت دوستانه به آن‌ها پاسخ، ارائه می‌دهد.

COINCORNER نیز سیستم قابل اعتمادی است و قبل تبدیل بیت کوین به پول نقد به این روش، لازم است که هویت خود را تائید نمایید. نکته قابل توجه در خصوص درصد کارمزد انتقال بیت کوین به حساب بانکی بدین روش، 1 درصد می‌باشد.

  • BITPANDA

BITPANDA یکی دیگر از روش‌های نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر مناسب جهت استفاده افرادی است که در اروپا و یا ایالات متحده، دارای حساب بانکی بوده و همچنین نقل و انتقال بیت کوین شان، حجم کمی دارد. این سیستم، جهت خروج از روش‌هایی نظیر SEPA ، انتقال بانکی آنلاین و SOFORT، پشتیبانی می‌کند.

انتقال پول از طریق بیت کوین

  • cex.io

cex.io نیز یک پلتفرم مناسب جهت انتقال بیت کوین به حساب بانکی افرادی می‌باشد که در ایالات متحده و یا اروپا هستند و یا اینکه در آنجا، حساب بانکی دارند.

دلایل انتقال پول با بیت کوین

همانطور که در مقدمه به آن اشاره نمودیم، بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که جهت عبور از مشکلات انجام معامله از طریق بانکداری سنتی، راه اندازی گردیده‌است. انتقال پول با بیت کوین یا به عبارت دیگر انجام معاملات از طریق بیت کوین با سرعت زیادی انجام می‌گیرد و همین امر یکی از اصلی‌ترین دلایل انتقال پول از طریق بیت کوین می‌باشد.

انتقال بیت کوین چقدر طول می‌کشد؟

یکی از سوالات رایج برای انتقال بیت کوین به حساب بانکی، مدت زمان مورد نیاز جهت انتقال بیت کوین می‌باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور کلی مدت زمان مورد نیاز جهت انتقال بیت کوین از 1 ساعت تا 2 روز متغیر می‌باشد. در واقع این زمان به مدتی که به طول می‌انجامد تا ماینرها، تراکنش مورد نظر را تائید نمایند، وابسته می‌باشد.

همچنین در پاسخ به سوال انتقال بیت کوین چقدر طول می‌کشد باید بگوییم که دو فاکتور شلوغی و بار روی شبکه بیت کوین و همچنین کارمزد تراکنشات بیت کوینی نیز در مدت زمان انجام تراکنش، تاثیرگذار می‌باشد.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم پیرامون نحوه انتقال بیت کوین، نکات جامعی بیان کنیم و آموزش انتقال بیت کوین را به طور کامل شرح دهیم. امیدواریم که به شما عزیزان در درک این موضوع کمک کرده باشیم. شما می‌توانید در پایان این مقاله، سوالات و یا تجربیات خود از انتقال بیت کوین به حساب بانکی را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

8 دیدگاه برای “آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی در 5 قدم ساده

  1. اشتراک‌ها: بیت کوین چیست و چگونه می‌توان آن را به سادگی بدست آورد ؟! - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: 10 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: نحوه انتقال بیت کوین? Top 8 Best Answers

  4. خلیل عجمی گفته:

    کدام یک از حساب ها در مورد نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر کمترین کارمزد را جهت تبدیل بیت کوین کسر می کند؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام

      حساب KRAKEN از حساب هایی است که کارمزد کمی را کسر می کند به این صورت که به ازای هر معامله، تنها 0.15 تا 0.25٪ درصد به عنوان کارمزد، برداشت می گردد. این روش یکی از قابل اعتمادترین راه‌های انتقال بیت کوین به حساب بانکی می‌باشد، زیرا برای انجام این کار از طریق KRAKEN نیاز است هویت خود را تایید نمایید.

  5. pooya tayebi گفته:

    ممنون از مطلب مفیدتون همیشه این سوال با توجه به پاره ای از تحریم ها برای من وجود داشت که انتقال بیت کوین به حساب بانکی چطور امکان پذیر است که در این مقاله به طور کامل آموزش انتقال بیت کوین را دادید.

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      5مرحله جهت تبدیل بیت کوین به حساب بانکی داریم شامل :که شامل بررسی شرایط معامله ، پیشنهاد فروش ، ارسال مدارک جهت احراز هویت ، دریافت آدرس اختصاصی ، دریافت پول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code