حداقل برداشت بیت کوین چقدر است؟! [میزان سقف و کف برداشت]

حداقل برداشت بیت کوین

حداقل برداشت بیت کوین چقدر است؟ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مورد ارز دیجیتال بیت کوین مطرح می‌شود، حداقل میزان قابل‌ برداشت بیت کوین است. چراکه رمز ارز بیت کوین یک شبکه ارز دیجیتال پولی می‌باشد و هر فردی می‌تواند به میزان دلخواه خود در آن سرمایه گذاری می‌کند و به خرید و فروش این ارز دیجیتال می‌پردازد.

به شما پیشنهاد می دهیم برای درک بهتر ارز دیجیتال مقاله ارز دیجیتال چیست را مطالعه کنید: ارز دیجیتال چیست

همچنین هر سهامدار بیت کوین می‌تواند تا هر میزان که تمایل داشته باشد، می‌تواند از کیف پول خود، بیت کوین برداشت کند و یا به ذخیره سازی هر مقدار از آن بپردازد. البته برای انجام تمامی این اقدامات قوانین و مقررات زیادی وجود دارد که باید بر اساس آن‌ها گام برداشت. از جمله محدودیت‌های آن می‌توان به حداقل مبلغ برداشت بیت کوین و سقف انتقال آن اشاره کرد.

همان طور که می‌دانید سرمایه گذاران فعال در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با استفاده از کیف پول‌های سرد و گرم طراحی شده، به انتقال، ارسال و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال بپردازند.

در واقع تمامی این تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین و به واسطه این کیف پول‌ها انجام می‌شود. شما برای این که در جریان قرار بگیرید، در هر یک از تراکنش‌ها و یا نقل و انتقالات مرتبط با ارز دیجیتال بیت کوین، چه حداقلی تعیین شده است و برای این که بدانید تا چه میزان از این ارز رمزنگاری شده قابل‌ برداشت است، می‌توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه محدودیت‌ها و قوانین و مقرراتی که در مورد انتقال و برداشت بیت کوین وجود دارد، خواهید شد.

Minimum bitcoin withdrawals 02 min

حداقل بیت کوین قابل‌ برداشت برای بیت کوین چقدر تعیین شده‌است؟

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، حداقل برداشت بیت کوین باید با توجه به کیف پول شما بررسی شود.( در مقاله ” ساخت کیف پول بیت کوین ” می توانید با نحوه ایجاد آن آشنا شوید) در واقع باید ببینید که کیف پول گرم و یا دیجیتالی شما برای انجام هر تراکنشی تا چه میزان کارمزد در نظر گرفته‌است.

در کیف پول شما سقف خرید بیت کوین و یا برداشت آن مشخص می‌شود. در نتیجه بهتر است در مواقعی که تصمیم دارید از بین گزینه‌های رو به روی خود یک کیف پول دیجیتالی انتخاب نمایید. باید به حداقل برداشت بیت کوین از کیف پول مورد نظر خود توجه داشته باشید. ممکن است سقف خرید بیت کوین و برداشت کیف پول‌ها با یکدیگر تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

در اینجا است که باید نسبت به کیف پول‌های مختلف مخصوص نگه داری بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال شناخت داشته باشید. در مقاله ” ارزهای دیجیتال معتبر ” می توانید با انواع ارزها آشنا شوید .

شناسایی کیف پول‌های مختلف هنگام خرید به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین نوع کیف پول را برای نگه داری از دارایی‌های دیجیتال خود انتخاب کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

برای نگه داری از ارزهای دیجیتال و انتقال آن‌ها، دو نوع کیف پول سرد یا سخت افزاری و کیف پول گرم یا نرم افزاری وجود دارد که سرمایه گذاران این بازار می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

از آنجا که کیف پول دیجیتالی ایرانی در اختیار نداریم، می‌توان برای ساختن یک کیف پول دیجیتال عبارت Minimum Withdrawal را در گوگل جستجو کنید.

قطعاً جدولی را خواهید دید که درباره حداقل میزان برداشت بیت کوین و سقف بیت کوین و انتقال آن اطلاعاتی را به طور کامل و جامع برای شما به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بفهمید که باید تا چه میزان بیت کوین برداشت کرد و یا به دیگران فروخت. ممکن است این سوال نیز مطرح شود که حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است که در مقاله مرتبط می توانید آن را مطالعه نمایید .

حداقل بیت کوین قابل انتقال

چه قوانینی برای کیف پول بیت کوین Coin Base و حداقل برداشت بیت کوین در آن وجود دارد؟

قطعاً در مورد کوین به یس شنیده‌اید که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین سایت‌های معروف در زمینه کیف پول‌های بیت کوین است. در این بخش از مقاله برای اینکه درباره قوانین مرتبط با برداشت و انتقال بیت کوین مرتبط با این سایت اطلاعاتی را به‌دست آورید، در مورد آن توضیح داده‌ایم.

اگر شما بخواهید برای نگهداری و نقل و انتقال بیت کوین کیف پول کوین به یس را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که حداقل بیت کوین قابل‌ برداشت در این کیف پول به میزان 546 ساتوشی یعنی معادل 0.00000546 بیت کوین در نظر گرفته شده است. همچنین در مطلب ” مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول ” می توانید از زمان انتقال آن نیز آگاه شوید.

در نتیجه اگر شما کیف پول کوین بیس Coin Base را خریداری کنید، نمی‌توانید از 546 ساتوشی کمتر بیت کوین برداشت کنید؛ یعنی در هر یک از تراکنش‌های شما، تنها 564 ساتوشی قابل‌ برداشت خواهد بود.

تعیین خدمات، ویژگی‌ها، معیارها و چگونگی حساب برای کاربران شبکه بیت کوین توسط سایت کوین بیس مشخص می‌شود. این که شما بخواهید در یک بازه زمانی مشخص برای ارز دیجیتالی خود تا چه میزان تراکنش داشته باشید و یا اقدام به نگهداری چه مقدار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی کنید، مشخص کننده خدماتی است که کوین بیس آن‌ها را ارائه می‌دهد.

حداقل مبلغ برداشت بیت کوین

تجهیزات و محدودیت‌هایی که در مورد کیف پول کوین بیس وجود دارد!

پیش از آن که با اقدام به کار با کیف پول کوین بیس کنید، باید در جریان باشید که کوین بیس برای کاربران خود چه خدماتی که در نظر گرفته است؟ آیا محدودیت‌ها و قوانین این کیف پول برای شما قابل قبول است یا خیر؟ سقف انتقال بیت کوین در این کیف پول چقدر است؟

در واقع کیف پول شما باید به گونه‌ای باشد که شما بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن است مبلغ دلخواه خود را برداشت کند و یا آن را انتقال دهید.

برای دریافت این دسته از اطلاعات و مشاهده قوانین و محدودیت کیف پول کوین بیس می‌توانید به بخش تنظیمات Setting کیف پول خود مراجعه کنید. پس از آن باید در قسمت Limits محدودیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال که برای شما مشخص شده است را ببینید.

قوانین و محدودیت‌های این کیف پول با توجه به نوع منطقه و محل زندگی شما مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین معیارهای میزان محدودیت برای فعالیت‌های شما در مورد کیف پول انتخابی شما، میزان سابقه فعالیت‌های شما و استفاده از کیف پول است.

برای مثال اگر محل زندگی شما ایالات متحده آمریکا است و یا زمانی که کوین بیس را به عنوان کیف پول خود انتخاب می‌کنید،حداقل میزان برداشت بیت کوین شما در هر روز و یا سقف بیت کوین و انتقال در این کیف پول با 25000 دلار برابری می‌کند.

بلاک چین چیست؟ 0 تا 100 بلاک چین به زبان ساده

کمترین از این میزان نمی‌توانید مبلغی را جابجا و یا برداشت کنید. در ادامه با موضوع حداقل بیت کوین قابل انتقال با استفاده از کیف پول کوین بیس بیشتر آشنا خواهید شد.

سقف انتقال بیت کوین

حداقل برداشت بیت کوین با داشتن کیف پول کوین بیس

کیف پول‌های متنوع از جمله کوین بیس نمی‌توانند برای کاربران خود و برداشت میزان بیت کوین مشخص محدودیت خاصی در نظر بگیرند. در واقع فرد سرمایه گذار می‌تواند تا زمانی که کیف پول خود خالی شود، تعداد بیت کوین مورد نظر خود را برداشت کند.

تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که کیف پول کوین بیس برای انجام تمامی تراکنش‌های خود کارمزدی مشخصی در نظر گرفته‌است و آن را به طور مرتب دریافت می‌کند. کارمزدی که کوین بیس در مورد هر یک تراکنش در نظر گرفته‌است، بین 10 تا 18 درصد از میزان تراکنش‌های متغیر می‌باشد.

قوانین و مقررات مرتبط با کیف پول Bit Degree درباره حداقل برداشت بیت کوین

یکی دیگر از کیف پول‌هایی که در بین سرمایه گذاران حرفه‌ای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال محبوبیت خاصی دارد، کیف پول Bit Degree می‌باشد. اعتبار و امنیتی که این کیف پول دارد، باعث شده تا بسیاری از سهامداران دنیای ارزهای دیجیتال برای ذخیره سازی و ارسال دارایی‌های دیجیتال خود از این کیف پول استفاده کنند.

البته باید توجه داشته باشید که کیف پول Bitdegree برای برداشت و انتقال ارز دیجیتال بیت کوین و تبدیل کردن آن به فیات، از طریق صرافی Coin Base استفاده می‌نماید. در مقاله ” بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین ” می توانید با لیست صرافی های معتبر آشنا شوید.

در این کیف پول دیجیتالی حداقل میزان برداشت بیت کوین چیزی نزدیک به 100 دلار تعیین شده است. در واقع شما به عنوان سرمایه گذار بیت کوین می‌توانید تا میزان 100 دلار بیت کوین برداشت کنید و یا برای انتقال آن به سایر حساب‌ها در نظر بگیرید.

ممکن است با مطالعه این بخش برای شما سؤال مطرح شود که آیا افزایش و کاهش قیمت بیت کوین می‌تواند در میزان برداشت تأثیر بگذارد یا خیر؟

نقل و انتقال بیت کوین با استفاده از کیف پول بیت دگری

نقل و انتقال بیت کوین با استفاده از کیف پول بیت دگری

در واقع هر سرمایه گذاری که از یک کیف پول بیت دگری برای نگهداری بیت کوین‌های استفاده می‌کند، حداقل مقدار بیت کوینی که قادر است برداشت نماید، با ارزشی معادل 100 دلار برابری می‌کند.

بیت دگری این ضمانت را به شما می‌دهد که هر یک از تراکنش‌های بیت کوینی در بازه زمانی یک تا پنج روز کاری به انجام می‌رسد.

برای افرادی که از کیف پول بیت دگری استفاده می‌کنند و محل زندگی آن‌ها اروپا است و مایل هستند که بعد از برداشت بیت کوین‌های خود آن‌ها را تبدیل به یورو کنند، می‌توانند از سیستم SEPA کمک بگیرند. این سیستم می‌تواند تمامی این فرآیند را به خوبی انجام دهند.

افرادی که در آمریکا زندگی می‌کنند و می‌خواهند با در نظر گرفتن ارزش دلار، میزان بیت کوین مورد نظر خود را برداشت کنند و یا با استفاده از کیف پول خود آن را برای دیگران ارسال کنند، می‌توانند از سیستم SWIFIT بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین امکانات کیف پول بیت دگری که بسیار جذاب می‌باشد، این است که اگر سرمایه گذاری برای برداشت و انتقال بیت کوین به دیگر کاربران، راهکار و پلتفرمی به غیر از خود به فرد استفاده کننده پیشنهاد می‌کند. در واقع می‌تواند درخواست خود را به بیت دگری بدهد که نقل و انتقال و برداشت بیت کوین در سیستم‌های مشابه به انجام برسد.

دامیننس بیت کوین چیست؟ پیش بینی دامیننس بیت کوین سال 2022

حداقل خرید بیت کوین چقدر است؟

حداقل میزان خرید بیت کوین ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ ساتوشی است، این میزان با توجه به قیمت دلار و بیت کوین در روز خرید شما در قیمت تمام شه شما موثر خواهد بود.
اما در پاراگراف بعدی خواهید دید که این میزان خرید بیت کوین اصلا به صرفه نیست.
برای توضیح ساتوشی نیز به جدول زیر دقت کنید کمترین میزان خرید بیت کوین کوچکترین واحد آن است که با ساتوشی آن را مشخص می کنیم، ساتوشی نام فردی است که بیت کوین را اختراع کرده است و کمترین واحد شمارش بیت کوین نیز ساتوشی است.
یکی از مزیت های بیت کوین همین تقسیم پذیری آن است برای درک این مسئله به مقاله ساتوشی چیست مراجعه کنید.

اما واقعا سهم هر فرد از بیت کوین های موجود در دنیا چقدر است؟
سهم هر فرد با توجه به تعداد 21 میلیونی بیت کوین و استخراج انجام شده آن 0.0025 بیت کوین است، حتما این میزان بیت کوین را برای خود بخرید  و ذخیره کنید. این میزان معادل 250 هزار ساتوشی است.

حداقل مقدار انتقال بیت کوین

بیت کوین برای خرید دارای محدودیت نیست در پارگراف قبلی در مورد آن توضیح مفصلی دادیم، اما باید این را بدانیم کارمزد انتقال در این شبکه وجود دارد و از میزانی کمتر انتقال آن امکان پذیر نیست زیرا ممکن است به میزان کارمزد نیز نرسد.
حال با توجه به این موضوع می بینیم یکی از نقاط ضعف این رمز ارز پر طرفدار داشتن میزان حداقلی برای انتقال است، ایرادی که در رمز ارزهای جدید در حال رفع شد است یا کاملا برطرف شده، اما همچنان به دلیل لیدر بودن بیتکوین در بازار کریپتو کارنسی افراد توجه خاصی به این رمز ارز محبوب دارند.

لذا در جدول زیر لیست چند رمز ارز پر طرفدار اعم از بیت کوین، اتریوم و… را به همراه حداقل میزان قابل انتقال و کارمزد آنها برای شما مشخص کردیم.

حداقل میزان انتقال بیت کوین

به این نکته توجه کنید شاید در آینده با خواندن این مقاله تعجب کنید، زیرا میزان کارمزد تغییر کرده باشد، کارمزد انتقال توسط ماینر های بیت کوین دریافت می شود و این شبکه به مرور بعد از استخراج کامل بیت کوین و هر بار در هاووینگ ها میزان کارمزد را تغییر می دهد.

نتیجه‌گیری

همان طور که مشاهده کردید، در این مقاله درباره حداقل میزان برداشت بیت کوین صحبت کردیم و توضیح دادیم که سقف انتقال بیت کوین با استفاده از صرافی کوین بیس و کیف پول بیت دگری چقدر است.

در آخر بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که تنوع زیادی در مورد کیف پول‌های دیجیتال وجود دارد و شما نمی‌توانید در هر یک از کیف پول‌ها حداقل بیت کوین قابل‌ برداشت را مشاهده کنید.

مهم‌ترین نکته این است که بدانید عدد مورد نظر شما درباره حداقل بیت کوین قابل انتقال، در هر یک از انواع کیف پول‌ها قابل تغییر است و باید پیش از مشخص کردن کیف پول مورد نظر خود تمامی موارد را بررسی کنید و با توجه به میزان معاملات خود و برداشت‌هایی که دارید، آن را انتخاب نمایید.

سوالات متداول :

کارمزد کیف پول کوین بیس چقدر می باشد ؟

کارمزدی که کوین بیس در مورد هر یک تراکنش در نظر گرفته‌است، بین 10 تا 18 درصد از میزان تراکنش‌های متغیر می‌باشد.

12 دیدگاه برای “حداقل برداشت بیت کوین چقدر است؟! [میزان سقف و کف برداشت]

  1. مارال گفته:

    سلام
    اگر بخوایم ماینر رو بفروشیم ولی هنوز مقداری بیت کوین توش مونده باشه و به حداقل برداشت نرسیده باشه بچطور میتونیم انتقالش بدیم؟ شنیدم از طریق ایمیل میشه
    لطفا پاسخ رو واسم ایمیل بزنید

  2. نیما گفته:

    با سلام و عرض ادب
    سقف واریز و برداشت بیت کوین از کیف پول های سخت افزاری بدون نیاز به احراز هویت چقدر هست؟ بطور مثال اگر کسی در ایران بیت کوین خیلی زیادی جهت هلد کردن به کیف پولش منتقل کند آیا ولتش جهت احراز هویت قفل میشه؟ چون شنیدم در کیف پول لجر از یک سقف معین برای واریز و برداشت باید احراز هویت انجام بشه این موضوع صحت داره؟ ممنون از راهنمایی تان

    • شهراد صادقی گفته:

      حداکثر میزان خرید بیت کوین بستگی به خودتون داره محدودیت خاصی تعریف نشده، منتها صرافی های مختلف با توجه به قوانین خودشون سقفی برای خرید بدون احراز هویت دارند با احراز هویت سقفی برا خرید وجود نداره

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      در کیف پول Coin Base حداقل میزان برداشت بیت کوین به میزان 546 ساتوشی یعنی معادل 0.00000546 بیت کوین در نظر گرفته شده است که بنابه قیمت دلار متغییر خواهد بود.

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام
      سقف خرید بیت کوین و سقف انتقال بیت کوین وابسته به نوع کیف پول شما و کارمزد کسر شده در هر خرید و فروش شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی که نمی تونی رد کنی!!!

6 قسمت ابتدایی دوره ارز دیجیتال  + قسمت آخر دوره کوچینگ رایگان ببین
همین حالا رایگان دریافت کن
استراتژی
close-link
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code