کارمزد و مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول

یکی از مباحث مهم و تاثیرگذار در سرعت تائید تراکنشات بیت کوینی که شامل خرید و فروش این ارز دیجیتال می‌باشد، کارمزد انتقال بیت کوین به کیف پول‌ های مخصوص آن است. همین امر سبب شد تا ما در ادامه مطلب به بحث درباره آموزش انتقال بیت کوین به کیف پول،مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و هم‌چنین کارمزد انتقال به کیف پول بپردازیم. با ما همراه باشید.

مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول

برای آموزش انتقال بیت کوین به کیف پول لازم به ذکر است،مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول(مانند مدت زمان انتقال تتر به کیف پول)، بین 1 ساعت تا 2 روز متغیر است. اما چه امری موجب طولانی شدن مدت زمان انتقال ارز به کیف پول می‌شود؟ زمان انجام تراکنشات بیت کوینی، متاثر از عوامل مختلفی هستند و همین امر موجب شده تا زمان انتقال این ارز دیجیتالی به کیف پول، کمی طولانی شود.در مقاله ” انتقال بیت کوین به حساب بانکی ” می توانید نحوه دقیق انتقال به حساب را نیز مطالعه نمایید .

از جمله مهم‌ترین عوامل موثر بر مدت زمان انتقال ارز دیجیتالی بیت کوین به کیف پول می‌توان به بار روی شبکه بیت کوین و کارمزد تراکنش بیت کوین، اشاره نمود. لازم به ذکر است که کارمزد انتقال به کیف پول توسط فرد ارسال کننده بیت کوین، مشخص می‌شود.همچنین در مقاله ” حداقل برداشت بیت کوین ” می توانید با حداقل میزان برداشت آگاه شوید.

منظور از بار روی شبکه بیت کوین، میزان ترافیک و شلوغی شبکه می‌باشد؛ بروش انتقال بیت کوین به کیف پوله عبارت دیگر به تعداد تراکنشی که بیت کوین در طول شبانه‌روز، پردازش می‌کند، ترافیک شبکه بیت کوین گفته می‌شود.

دلیل ایجاد ترافیک بر روی شبکه بیت کوین، تعداد محدود استخراج‌ کنندگان بیت کوین است، هم‌چنین از آنجایی که بلاک‌های بلاک چین بیت کوین، ظرفیتی به اندازه 1 مگابایت دارند، تنها تعداد محدودی از تراکنشات بیت کوین قادر خواهند بود در آن‌ها قرار بگیرند.

وظیفه پردازش و تائید تراکنشات بیت کوین برعهده ماینرهاست. ماینرها و یا به عبارت دیگر، استخراج کنندگان بیت کوین از طریق کارمزد انجام تراکنشات و کارمزد انتقال بیت کوین به کیف پول کسب درآمد می‌کنند.
یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری و سرمایه گذاری دلاری با سود عالی، ترید و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است بهت پیشنهاد میدم دوره ارز دیجیتال ما رو ببینی و هدیه عالی دریافت کنی که بتونه راهت به کسب درآمد از این بازار رو خیلی هموار کنه.

کارمزد انتقال بیت کوین

علاوه بر دو عاملی که تا اینجا ذکر نمودیم، یک زمان ثابت برای تائید تراکنشات در نظر گرفته شده است؛ به این صورت که در بازه‌های زمانی ثابتی که 10 دقیقه‌ای است باید بلاک‌های بیت کوین، استخراج و تائید شوند. به همین دلیل هم است که تراکنشات بیت کوینی را اولویت بندی می‌کنند تا هر کدام که اولویتش بیشتر است در زمان ثابت 10 دقیقه‌ای، استخراج و تائید گردد.

در غیر این صورت، تراکنش مورد نظر در حالت Bitcoin mempool قرار می‌گیرد؛ قرارگرفتن در این وضعیت به این معناست که تراکنش، تائید نشده است.

تائید تراکنشات بیت کوینی به این معناست که حداقل 6 تائید در شبکه دریافت کرده باشد، در غیر این صورت تائید تراکنش با موفقیت صورت نگرفته است. بگذارید برای روشن شده این موضوع کمی بیشتر توضیح دهیم.

اگر تراکنش مورد نظرتان موفق به قرار گیری در بلاک شود، قبل از انتقال باید 6 بار، تائید گردد؛ به این صورت که تائید اول در 10 دقیقه اول صورت می‌گیرد و برای دریافت 5 تائید دیگر باید 50 دقیقه صبر کنید. همانطور که دیدید مدت زمان تائید هر تراکنش بیت کوینی، حداقل 1 ساعت زمان می‌برد. کمی هم در مورد استخراج بیت کوین با کامپیوتر اطلاعات کسب کنید.

کارمزد انتقال بیت کوین چقدر است ؟

همانطور که به آن اشاره نمودیم، یکی از عوامل تاثیرگذار در مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول (مانند مدت زمان انتقال تتر به کیف پول)، کارمزد تراکنش بیت کوین می‌باشد. اما کارمزد و هزینه انتقال بیت کوین چقدر است ؟ و در کل هزینه انتقال ارز دیجیتال به کیف پول چقدر است ؟

متاورس چیست؟ دوره رایگان متاورس آپدیت 2023

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اغلب کیف پول‌ها خودشان مقدار کارمزد تراکنشات بیت کوینی را به صورت خودکار و بهینه مشخص می‌کنند. اما دلیل تعیین کارمزد انتقال به کیف پول چیست؟ همانطور که بیان کردیم، ماینرها از طریق دریافت کارمزد تراکنشات، درآمد کسب می‌کنند و آن‌ها هستند که وظیفه پردازش و تائید تراکنشات را برعهده دارند. این به چه معناست؟

Time to transfer bitcoin to wallet 03 min

دقیقا درست حدس زدید، ماینرها تراکنشاتی را که کارمزدی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و یا اینکه میزان کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول آنها بسیار ناچیز است در داخل بلاک‌های 1 مگابایتی جای نداده و در نتیجه آن، آ‌نها را تائید نخواهند نمود.

اما به طور کلی اگر بخواهیم درباره کارمزد خرید و فروش بیت کوین توضیحاتی ارائه دهیم و مشخص نماییم کارمزد  و هزینه انتقال بیت کوین چقدر است ؟ و به طور گسترده تر هزینه انتقال ارز دیجیتال به کیف پول چقدر است ؟مدت زمان انتقال تتر به کیف پول چقدر است ؟باید بگوییم که تعیین آن در یک بازار آزاد، صورت می‌گیرد. منظور از بازار آزاد این است که همه افراد قادر خواهند بود تا کارمزد تراکنش مد نظر خود را هر چقدر که مایلند در نظر بگیرند و این روش، مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

برای اطلاع از کمترین کارمزد بیت کوین جهت تائید تراکنشات، می‌توانید به سایت www.bitcoinfees.info مراجعه کنید. در این وبسایت علاوه بر کمترین کارمزد، بیشترین هزینه تراکنش نیز مشخص شده است. بنابراین قبل از اینکه کارمزد و هزینه انتقال بیت کوین را تعیین نمایید به این سایت مراجعه کرده و بنابر حداقل و حداکثر هزینه مربوط به تراکنشات بیت کوینی، کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول را مشخص نمایید. در مطلب ” سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین” می توانید با انواع سایت های خرید و فروش و ویژگی های آن آشنا شوید.

در واقع اولین گام برای اینکه بتوان جلوی یک معامله‌ای که متوقف شده را گرفت نیز این است که میزان کارمزد خرید و فروش بیت کوین را به اندازه کافی در نظر بگیرید. همانطور که بیان کردیم تعداد تراکنشات بیت کوین روز به روز در حال افزایش است و ماینرها برای کسب درآمد بیشتر، ابتدا تراکنشات با کارمزد انتقال به کیف پول بیشتر را تائید می‌کنند.

کارمزد خرید و فروش بیت کوین

کارمزد کیف پول بلاکچین

بلاک چین به عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین شناخته می‌شود. کارمزد کیف پول بلاکچین برای معامله‌های مختلف و شرایطی که دارند، متفاوت است. از جمله شرایط موثر در مقدار کارمزد و هزینه انتقال بیت کوین به کیف پول بلاک چین و کارمزد کیف پول بلاک چین می‌توان به سایز تراکنش و … اشاره نمود.

در واقع کارمزد این کیف پول بیت کوین نیز مانند دیگر کیف پول‌ها توسط کاربران مختلف تعیین می‌گردد؛ به این صورت که هر چه مبلغ کارمزد بیشتر باشد، سرعت تائید تراکنش نیز افزایش خواهد یافت. کارمزد انتقال ارز دیجیتال در کیف پول بلاکچین به صورت پیش‌فرض از قبل تعیین‌شده است.

نکته مهم درباره این کیف پول بیت کوین این است که در لیست کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول و انتقال بیت کوین با کارمزد کم قرار داشته و مدت زمان انتقال ارز به کیف پول با استفاده از آن به نسبت دیگر کیف پول‌ها کمتر است.

نحوه کاهش کارمزد انتقال بیت کوین به چه صورت است؟

کاهش کارمزد انتقال ارز دیجیتال به دو شیوه مختلف صورت می‌گیرد. این دو شیوه عبارت است از:

  • استفاده از segvit (سگویت)

  • تعیین کارمزد پایین‌تر در صورت داشتن زمان انتقال ارز به کیف پول

استفاده از روش اول جهت کاهش کارمزد شبکه انتقال بیت کوین ، به این صورت است که سایز هر بلوک از 1 به 4 مگا بایت، افزایش داده شود. بدیهی است که هر چه ظرفیت بلوک بیشتر باشد، تراکنشات بیشتری می‌توانند وارد بلوک شوند و همین امر موجب می‌شود تا حتی تراکنشاتی که هزینه کارمزدشان کم است نیز شانس ورود به بلوک را داشته باشند و شبکه انتقال بیت کوین با کارمزد کم انجام شود.

البته لازم به ذکر است که سگویت، یک سیستم است و تمامی کیف پول‌های دیجیتال و حتی صرافی‌های سطح دنیا، مجهز به این سیستم نشده‌اند.

کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال

حتما قبل از اینکه اقدام به ساخت کیف پول دیجیتالی جهت خرید و فروش بیت کوین کنید، نسبت به پشتیبانی از سیستم سگویت، اطمینان حاصل نمایید. در غیر این صورت قادر نخواهید بود از این سیستم استفاده نمایید.

در روش کارمزد انتقال بیت کوین به کیف پول نیز بدیهی است؛ به این صورت که اگر عجله‌ای برای تائید شدن تراکنش مد نظر خود ندارید، کارمزد پایینی برای آن در نظر بگیرید. این روش به این صورت است که باید تا زمان خالی شدن بلوک صبر کنید و مدت زمان آن، متغیر است.

آموزش تبدیل بیت کوین به ریال|لیست 13 سایت مبدل ارز دیجیتال

به عبارت دیگر هر زمانی که بلوک جای خالی داشت، تراکنش شما می‌تواند وارد آن شود.

پیگیری تراکنشات بیت کوین چگونه امکان پذیر است؟

از طریق جستجوگران بلاک و هم‌چنین سرویس‌هایی که برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتالی به کاربران عرضه می‌کنند، می‌توان تراکنشات بیت کوین را پیگیری نمود.

یکی از ویژگی‌های بارز بلاک چین، شفافیت آن است؛ به این معنا که تمامی کاربران می‌توانند با در دست داشتن آدرس بیت کوین، تعداد بلاک‌ها و یا هش معاملات، تراکنشات مورد نظر خود را پیگیری نماید. هم‌چنین با استفاده از سرویس‌های جستجوگر کیف پول همراه، امکان دستیابی به رابطه میان آدرس‌ها و کیف‌ پولی که بیت کوین مدنظر در آن است، وجود دارد.

کارمزد کیف پول بلاک چین

آیا امکان لغو معاملات بیت کوین وجود دارد؟

گاهی اتفاق می‌افتد که کاربران در اثر طولانی‌ شدن مدت زمان انتقال ارز به کیف پول ، تصمیم به لغو معامله مورد نظر خود می‌گیرند. اما آیا این کار شدنی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر!

طراحی بلاک‌چین‌ها به گونه‌ای صورت گرفته است که امکان برگشت، وجود ندارد. به طور کلی با انجام یک معامله بیت کوینی در شبکه، دیگر امکان حذف و تغییر آن وجود ندارد.

همین امر سبب شده تا کاربران برای خرید و فروش بیت کوین، حساسیت بیشتری از خود نشان دهند تا بدون مشکل، معامله درستی را انجام دهند.

کاربرد ردیاب‌های معامله‌ای چیست؟

ردیاب‌های معامله‌ای در واقع برنامه‌هایی با قابلیت‌های زیادی هستند که کاربران برای انجام تراکنشات خود می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

افراد مختلف هنگام استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال، می‌توانند از ردیاب‌های معامله‌ای جهت بررسی عملکرد پلتفرم معاملاتی استفاده نمایند. با بررسی عملکرد پلتفرم‌ها خواهید توانست تا عملکردهای قابل قبول را پیدا کنید.

کارمزد انتقال ارز دیجیتال

از دیگرکاربردهای ردیاب‌های معامله‌ای می‌توان به ارائه اطلاعات بسیار مفید قبل از انجام معامله، اشاره نمود. هم‌چنین با استفاده از این ردیاب‌ها شما می‌توانید وضعیت ارز دیجیتالی خود را پیگیری نمایید.

یک قابلیت دیگر این ردیاب‌ها این است که در صورت ارسال بیت کوین به آدرس اشتباهی، خواهید توانست آدرس بیت کوین اشتباهی را مشاهده نمایید. البته لازم به ذکر است، این بدان معنا نیست که حتما دارایی شما بازگشت داده می‌شود، زیرا این‌ها به فردی که به او ارسال نموده‌اید بستگی دارد و هیچ شخص دیگری در این موضوع، دخیل نیست.

انتقال ارز دیجیتال از یک کیف به کیف دیگر، به صورت کاملا رایگان!

تا اینجا به طور کلی با مفهوم کارمزد انتقال انواع ارزهای دیجیتال از یک کیف پول به کیف پول دیگر آشنا شدیم. این موارد به طور کلی برای تمامی ارزهای موجود در بازار صادق است. به عبارت ساده تر کارمزد انتقال اتریوم به کیف پول یا کارمزد انتقال بیت کوین در تراست والت و … همه این قوانین تبعیت می کنند.

نکته مهمی که نباید آن را فراموش کنید این است که بازار ارزهای دیجیتال غیر متمرکز است و عملا هیچ راهبرد و دستور کلی در آن جریان ندارد. به عبارت ساده تر هیچ نهاد، دولت یا ناظری در این بین وجود ندارد که بخواهد کارمزد انتقال ارز دیجیتال از یک کیف به کیف دیگر را مشخص و مدیریت کند.

به معنی واقعی کلمه بازار ارزهای دیجیتال از هر نظر یک بازار آزاد اقتصادی است. در این بازار ماینرها به عنوان اصلی ترین عنصر منتقل کننده یک ارز دیجیتال از نقطه ای به نقطه دیگر کارمزدها را تعیین می کنند. بنابراین این کارمزد بسته به شرایط مختلف می تواند تغییر کند.

به طور مثال در ساعاتی از شبانه روز که تعداد ماینرها در شبکه کم است، مسلما ماینرها سراغ انتقالاتی می روند که کارمزد بالاتری دارند. بنابراین کاملا مشخص است که مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول یا هر ارز دیگر رابطه مستقیمی با کارمزد مشخص شده دارد.

همچنین در نظر داشته باشید که این کارمزد معمولا توسط خود شما تعیین می شود. یعنی کیف پول یا صرافی که قصد انتقال ارز دیجیتال دارید سعی می کنند تنها پیشنهاداتی به شما بدهند و این خود شما هستید که می توانید این کارمزدها را تعیین کنید.

اما در شرایط خاصی امکان انتقال بیت کوین و ارز دیجیتال بین کیف پول ها بدون کارمزد وجود دارد و آن زمانی است که شما قصد دارید بین دو کیف پول به شکل نظیر به نظیر انتقال ارز دیجیتال داشته باشید. در این حالت عملا برخی از کیف پول ها پلتفرم هایی را فراهم کرده اند که می توانند به صورت اختصاصی با استفاده از چند ماینر انتقال شما را مدیریت و تایید کنند.

در این حالت این خود کیف پول است که مشخص می کند کارمزد چقدر است. البته این حالتی است که تنها در کیف پول های غیر متمرکز وجود دارد. یعنی کیف پول هایی که بر پایه بلاک چین فعالیت می کنند قادر هستند خودشان این تراکنش ها را مدیریت کنند.

پیش بینی قیمت لایت کوین از 2020 تا 2025 به زبان ساده
کارمزد انتقال اتریوم به کیف پول
کارمزد انتقال بیت کوین در تراست والت

چرا اصلا نیاز به تایید ماینرها وجود دارد؟

احتمالا تا اینجا متوجه شده اید که عملا نحوه انتقال بیت کوین به کیف پول و یا هر ارز دیگر از یک نقطه به نقطه دیگر تنها و تنها به این خاطر زمان بر است که باید توسط ماینرها بررسی و تایید شود. همانطور که گفته شد یک تراکنش زمانی معتبر است که حداقل 6 بار توسط ماینرهای مختلف تایید شده باشد و این فرایندی است که حداقل دو ساعت زمان می برد.

از طرف دیگر بر اساس ویژگی بازار آزادی که در این بین وجود دارد، این احتمال می رود که مدت زمان انتقال دوج کوین به کیف پول یا هر ارز دیجیتال دیگری که کارمزد پایین تری انتخاب کرده باشد روزها به طور بیانجامد و عملا ماینری تا مدت ها سراغ آن نرود.

این اتفاقات برای انتقال بیت کوین از btc به کیف پول و برعکس نیز ممکن است رخ بدهد و یک واقعیت غیر قابل انکار است. اما سوال اصلی این است که چرا؟ در واقع می خواهیم بدانیم که چرا مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول و یا سایر ارزهای دیجیتال تا این اندازه باید طول بکشد، آن هم در زمانه ای که همه چیز سریع و سریع تر شده است؟!

در واقع مسئله اصلی این است که بازار ارزهای دیجیتال و به طور کلی ماهیت ارزهای دیجیتال صفر و یکی است. این ماهیت می تواند به سادگی تغییر کند و یا دچار دستکاری شود. از این رو بلاک چین باید راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از این کار طراحی و اجرا می کرد. بلاک چین می توانست با محدود کردن دسترسی کاربران و نودهای مختلف عملا شبکه را بسته نگه دارد.

اما این همان اتفاقی است که در شبکه های عادی رخ می دهد. بنابراین به نظر می رسد بهترین کار همان استفاده از ماینر هاست. به نظر می رسد با گسترش شبکه بلاک چین و استقبال کاربران از این شبکه کم کم کارمزد انتقال اتریوم به کیف پول و همچنین مدت زمان انتقال دوج کوین به کیف پول و سایر ارزها تعدیل تر و منطقی شود.

نحوه انتقال بیت کوین به کیف پول
مدت زمان انتقال دوج کوین به کیف پول

آیا نحوه انتقال بیت کوین به کیف پول تغییر می کند؟

سوال بعدی این است که با گسترش شبکه بلاک چین و اضافه شدن کاربران به این شبکه آیا کارمزد انتقال بیت کوین در تراست والت یا سایر انواع کیف پول ها تغییر می کند یا خیر؟

عملا به این سوال نمی توان پاسخ روشنی داد. در شبکه بلاک چین همه چیز ممکن است رخ بدهد. در این شبکه همه چیز بستگی به کاربران و نوع کاربری مد نظر آن ها دارد. ممکن است روزی توسعه دهنده یا کیف پولی راه جذاب تری برای تایید تراکنش ها ارائه بدهد و یا با افزایش کاربران عملا انتقال بیت کوین از btc به کیف پول تغییر کند.

ویژگی جذاب ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاکچین دقیقا همین است. این شبکه می تواند خودش را مطابق آن چیزی که کاربر می خواهد تغییر دهد. تنها چیزی که برای این شبکه اهمیت دارد داشتن کاربری است. در واقع کاربردی بودن یک مفهوم می تواند ارزش آن مفهوم در این شبکه را مشخص کند. بنابراین می توان گفت هر چیزی ممکن است در آینده رخ دهد و نکته جالب این است که این آینده در اختیار خود کاربران ( یعنی من و شما ) قرار گرفته است.

هر چیزی که ما بخواهیم و ما با آن راحت باشیم قرار است در این شبکه ها رخ دهد. این اتفاق به اندازه ای جذاب است که به نظر می توان کمی مسائلی مانند کارمزد و زمان انتظار برای انتقال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تا حدودی تحمل کرد. به هر حال بیت کوین و ارزهای دیجیتال بازاری غیر متمرکز هستند و هیچ متولی یا نهاد خاصی ندارند. پس طبیعی است که با آزمون و خطا بخواهد راه خودش را پیدا کند.

دوره ارز دیجیتال
دوره ارز دیجیتال

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم نکات جامعی پیرامون آموزش انتقال بیت کوین به کیف پول ،مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و هم‌چنین کارمزد خرید و فروش بیت کوین، بیان کنیم. اکنون شما می‌توانید به نسبت فرصتی که برای انجام معاملات خود دارید، میزان کارمزد بیت کوین را تعیین کنید. شما هم‌چنین می‌توانید سوالات و یا نظرات خود را در پایان این مقاله با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

19 دیدگاه برای “کارمزد و مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

  1. احمد گفته:

    سلام،من مقداری بیت کوین استخراج کردم و قصد انتقال اون رو به کیف پول بایننس خود داشتم که تراکنش آغاز شد اما بعد از مدتی متوقف شد،سپس از سوی کریپتو ساپورت ایمیلی دریافت کردم که نوشته تراکنش به علت کافی نبودن گردش مالی شما تایید نشده و حالا برای ادامه تراکنش باید ۰.۱بیت کوین واریز کنید.آیا این یک اتفاق معمول است یا من در حال هک شدن هستم؟

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام توضیح داده شده که به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود که شما با پی سی یا دستگاه های معمولی استخراج کنید، معمولا شرکت هایی که خدمات میدن ازشما میخوان میزان زیادی بیتکوین ماین کنید تا اجازه برداشت بدن لذا تقریبا امری هست که به جز صدمه به دستگاه کار دیگه ای برا شما نمیکنه

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام
      در پاسخ به سوال محاسبه کارمزد انتقال بیت کوین چگونه است، کارمزد بیت کوین در یک بازار آزاد، صورت می‌گیرد. منظور از بازار آزاد این است که همه افراد قادر خواهند بود تا کارمزد تراکنش مد نظر خود را هر چقدر که مایلند در نظر بگیرند و این روش، مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

  2. بابک خمارزاده گفته:

    مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول به سرعت شبکه و همانطور که شما نیز اشاره کردید بار و میزان تولید در شبکه خیلی بستگی داره و قطعا در ارزهای مختلف متفاوت است مثلا مدت زمان انتقال تتر به کیف پول با بیت کوین متفاوت است .

  3. ثریا قریبیان گفته:

    میشه لطفا کیف پولی رو معرفی کنید که کمترین زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول را داشته باشد؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما دوست عزیز

      کیف پول بلاکچین کمترین کارمزد انتقال به کیف پول را دارد و مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول و هزینه انتقال بیت کوین به کیف پول با استفاده از آن به نسبت دیگر کیف پول‌ها کمتر است.

      • ناهید ارزانی گفته:

        بله دقیقا همینطور هست من هم بلاچین رو تست کردم به نسبت باقی کیف پولها زمان انتقال بیت کوین در آن کمتر و بهینه تر هست .
        باتشکر

  4. ساسان فریمان گفته:

    آیا مدت زمان انتقال بیت کوین فقط به کارمزد تراکنش بستگی دارد یا عوامل دیگر نیز روی آن تاثیرگذار است؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      خیر عوامل دیگری از جمله بار روی شبکه در مدت زمان انتقال ارز به کیف پول تاثیرگذار است بار شبکه میزان ترافیک و شلوغی شبکه می‌باشد؛ به عبارت دیگر به تعداد تراکنشی که بیت کوین در طول شبانه‌روز، پردازش می‌کند، ترافیک شبکه بیت کوین گفته می‌شود.

  5. غلامرضا میرزایی گفته:

    ممنون از مطلب مفیدتون من از روش segvit برای کاهش کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول استفاده کردم و راضی هم بودم

  6. چاوش هاشمی زاده گفته:

    لطفا کیف پولی رو معرفی کنید که کمترین کارمزد و کمترین زمان انتقال ارز به کیف پول را داشته باشد ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      کیف پول بلاکچین در لیست کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال قرار داشته و مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول با استفاده از آن به نسبت دیگر کیف پول‌ها کمتر است.

  7. خلیل نمایندگی گفته:

    سلام
    من فکر میکردم مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چند ساعت بیشتر نباشه توی این مطلب متوجه شدم 1 تا 2 روز طول میکشه این مدت زمان خیلی برای تراکنش ها زیاد هست

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      بله دقیقا صحبت شما درست است مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول به دلیل عوامل مختلف از جمله کارمزد تراکنش بین 1 تا 2 روز به طول می انجامد.

      • حامد فیضی گفته:

        سلام
        برای من به شخصه این مشکل پیش اومده که مبلغ کارمزد رو در حین فروش افزایش داده و همین باعث افزایش زمان انتقال بیت کوین به کیف پول شده این پروسه در خرید و فروش کمی استرس زاست

  8. شهراد صادقی گفته:

    سلام
    یکی از ضعف های بیتکوین این هست که شبکه شلوغ تراکنش ها رو به تعویق میندازه، البته همواره در حال اصلاح پروتکل ها هستند و هرچه ماینرهای قوی تر طراحی بشه و تعدادشون زیاد بشه این زمان کاهش پیدا می کنه 1 تا 2 روز در مواقعی هست که خیلی شبکه شلوغ باشه

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام و عرض ادب
      در دوره رایگان مقدماتی این موضوع رو کامل توضیح دادم، خیر هزینه انتقال بیت کوین به کیف پول متغیر هست و همواره کارمزد در حال افزایش است پیشنهاد می کنم حتما دوره رابگان رو دانلود کنید و مشاهده کنید از قسمت محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی که نمی تونی رد کنی!!!

6 قسمت ابتدایی دوره ارز دیجیتال  + قسمت آخر دوره کوچینگ رایگان ببین
همین حالا رایگان دریافت کن
استراتژی
close-link
همین حالا رایگان دریافت کن
close-image
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code