آموزش تبدیل بیت کوین به ریال|لیست 13 سایت مبدل ارز دیجیتال

مبدل ارز دیجیتال

همانطور که حتما می‌دانید تنوع ارزهای دیجیتالی زیاد است و گاهی افراد بنا به دلایل مختلف، تصمیم به تبادل ارزهای دیجیتالی خود می‌گیرند. به همین دلیل ما این مقاله را به بحث درباره مبدل ارز دیجیتال،تبدیل رمز ارز به ریال و معرفی سایت‌هایی که در این زمینه، فعالیت دارند و پاسخ به سوال چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم و به طور خاص تر چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم اختصاص داده‌ایم و به توضیحاتی در مورد محاسبه بیت کوین به ریال و همچنین نحوه محاسبه بیت کوین به تومان پرداخته ایم . با ما همراه باشید.

معرفی سایت‌های معتبر جهت تبادل ارزهای دیجیتالی

افراد مختلف از خرید ارزهای دیجیتال، اهداف مختلفی دارند که از جمله آن می‌توان به سرمایه‌گذاری و انجام معاملات و انتقال پول از کشوری به کشور دیگر اشاره نمود. گاهی هم افراد تصمیم می‌گیرند که دارایی‌های خود را که به صورت انواع مختلف ارزهای دیجیتالی است را به پول رایج کشور خود تبدیل نمایند(مثلا نحوه تبدیل بیت کوین به ریال و یا خرید ارز دیجیتال با ریال و مبدل بیت کوین به تومان).

باید بگوییم که تمامی این کارها امکان‌پذیر است و می‌توان ارز دیجیتالی را به ریال، دلار و … و همچنین پول‌های فیات اعم از ریال، دلار و … را به انواع ارزهای دیجیتالی، تبدیل نمود. برای تبدیل ارزهای دیجیتالی به دلار و یا تبدیل بیتکوین به ریال و تبدیل بیتکوین به تومان باید به صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتالی مراجعه کرد. در مقاله ” بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین ” می توانید با انواع صرافی ها و ویژگی های آن آشنا شوید و پاسخ به سوال چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم و چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم را دریافت نمایید .

نرم افزار تبدیل لیر به تومان

لازم به ذکر است که قبل از اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به پول و محاسبه بیت کوین به ریال حتما از اعتبار سایت تبدیل ارز دیجیتال به ریال، اطمینان حاصل فرمایید. هم‌چنین هنگام خرید و فروش نهایت دقت را داشته باشید و با توجه به شرایط و قیمتی که طرف مقابل شما در معامله می‌گوید، تصمیم‌گیری نمایید. معروف‌ترین سایت‌های تبادل ارزهای دیجیتالی عبارت است از:

  • Coinbase.com

کوین بیس یکی از وبسایت های مبدل ارز های دیجیتال است که توانسته تعداد زیادی کاربر را به خود جذب نماید. این سایت تبدیل ارز دیجیتال به ریال، امکانات زیادی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به ارائه کیف پول اشاره نمود و می‌توان پول‌های دیجیتالی خود را در آن ذخیره‌سازی نمود. ( برای آشنایی بیشتر با مفهوم کیف پول می توانید مقاله ” ساخت کیف پول بیت کوین ” را مطالعه نمایید ) این سایت تبدیل ارز دیجیتال به ریال از اکثر ارزهای دیجیتالی اعم ازتبدیل بیتکوین به تومان، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و … پشتیبانی می‌کند. Coinbase.com قابلیت مبادله 50 میلیارد دلار پول را دارد.

برای تبدیل ارز دیجیتال به یکدیگر و یا خرید و فروش هر یک از ارزهای دیجیتالی از طریق این سایت تبدیل ارز دیجیتال، لازم است که حساب بانکی خود و یا کارت اعتباری را به‌حساب این سایت تبدیل ارز دیجیتال، اضافه کنید. اگر قصد دارید که از طریق سایت کوین بیس، نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام نمایید، باید بگوییم که تاخیر 2 تا 4 روزه در این خصوص، امری طبیعی است.

  • binance.com

یکی دیگر از بهترین سایت‌هایی که در زمینه تبدیل ارزهای دیجیتالی(تبدیل قیمت بیت کوین به تومان ) فعالیت دارد، سایت binance.com می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان بیش از 100 ارز دیجیتال را خرید و فروش نمود(لازم به ذکر است این خرید ارز دیجیتال با ریال می تواند انجام شود). نکته قابل توجه درباره این وبسایت این است که کارمزد انجام تراکنشات مختلف با استفاده از آن، پایین است. برای آشنایی بیشتر با “ بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” می توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه نمایید .

کارمزد و مدت زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

این روزها بیشترین آمار انجام معاملات به این وبسایت، تعلق دارد و یکی از علل آن تسهیل در تبدیل رمز ارز به ریال به خصوص نحوه تبدیل بیت کوین به ریال می باشد. کاربران در صورتی که تائید سطح دوم را در این وبسایت بدست آورند قادر خواهند بود در طول شبانه روز، تا سقف 100 بیت کوین را استخراج کنند، اما بهره‌مندی از تائید سطح اول، بسیار محدود بوده و در طول روز تنها می‌توان کمتر از دو بیت کوین را برداشت نمود.

برای انجام معاملات ارزهای دیجیتالی از طریق این وبسایت حتما باید ارز دیجیتال در دست داشته باشید و نمی‌توان با دلار و تومان و … نسبت به خرید ارزهای دیجیتالی اقدام نمود.

ماشین حساب تبدیل بیت کوین به ریال

  • Bittrex.com

یکی دیگر از بزرگترین و البته محبوب‌ترین سایت‌های مبدل ارز دیجیتال، سایت Bittrex.com می‌باشد و به راحتی نحوه تبدیل بیت کوین به ریال در آن صورت می گیرد. رابط کاربری این سایت نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال و تبدیل بیت به ریال از جمله دلایل محبوبیت آن در میان کاربران، مختلف است. سایت Bittrex.com قابلیت پشتیبانی از بیش از 190 ارز دیجیتال رمزنگاری شده را دارد. افراد مختلف در صورت تمایل به راحتی می‌توانند عضو سایت شده و از آن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده نمایند.

  • localbitcoins.com

از دیگر سایت‌هایی که از آن‌ به عنوان مبدل ارز های دیجیتال استفاده می‌شود و تبدیل رمز ارز به ریال را به واسطه آن می توان انجام داد، وبسایت لوکال بیت کوینز است که امکانات خاصی را برای کاربران خود فراهم آورده است. از جمله این امکانات می‌توان به امکان روش‌های پرداخت متنوع از جمله کارت‌های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش یا خرید بدون ارسال آگهی و همچنین خرید ارز دیجیتال با ریال و محاسبه بیت کوین به ریال و نحوه محاسبه بیت کوین به تومان و تبدیل بیتکوین به ریال اشاره نمود.

استفاده از این سایت جهت انجام معاملات که شامل تبدیل ارز دیجیتال به یکدیگر و خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین ریسک، معاملات خود را انجام دهند. از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود ریسک انجام معاملات با این سایت کاهش یابد می‌توان به اعتبارسنجی، پشتیبانی از پول، برخورداری از تیم پشتیبانی و حل اختلاف و تائید ورود به سایت اشاره نمود.

  • gdax.com

gdax.com یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که در زمینه تبدیل ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که افراد تازه کار به دلایل مختلف، نمی‌توانند از این سیستم استفاده نمایند. نکته قابل توجه در خصوص سایت gdax.com این است شرکت بیمه، کاربران این سایت را تا 250 هزار دلار، بیمه می‌کند.

جالب است بدانید که معاون رئیس کوین بیس در خصوص این دو سایت تبدیل ارز دیجیتال اینگونه بیان کرده است که کوین بیس برای کاربران معمولی و تازه کار، مناسب و gdax.com برای تریدرهایی که در کار خود حرفه‌ای هستند و به موفقیت‌هایی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند، مناسب می‌باشد.

مبدل بیت کوین به تومان

  • Poloniex.com

وبسایت Poloniex.com از دیگر سایت‌هایی است که می‌توان از آن در جهت مبادله که شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتالی است، استفاده نمود. سایت Poloniex.com از تمامی ارزهای دیجیتالی که رمز نگاری شده‌اند، پشتیبانی می‌کند. کاربران این سایت تبدیل ارز دیجیتال هیچ نگرانی از بابت محدودیت‌های سیستمی نخواهند داشت، زیرا قادر خواهند بود از تمامی امکانات سایت بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال

نکته قابل توجه در رابطه با این سایت این است که ارائه‌دهنده تقریبا 90 درصد از کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌باشد. برای عضویت در این سایت، لازم است که احراز هویت نمایید. بدین منظور باید اسکن کارت ملی و یک عکس از خود در سایت، بارگذاری نمایید. البته لازم به ذکر است که متاسفانه این سایت به کاربران ایرانی، سرویس‌دهی نمی‌کند.

  • changer.com

changer.com یکی دیگر از محبوب‌ترین سایت‌هایی است که کاربران مختلف از آن برای تبدیل ارزهای دیجیتالی بهره می‌برند. در واقع سایت changer.com یک مبدل ارز دیجیتال است که با استفاده از آن می‌توان هر ارز دیجیتالی را به ارز دیجیتال دیگری تبدیل نمود. نکته قابل توجه درباره این مبدل ارز دیجیتالی این است که در صورت داشتن پرفکت مانی، امکان خریداری ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین، پاییر، AdvCash، اتریوم، ریپل، دش، مونرو، زدکش، لایت کوین و بیت کوین کش را خواهید داشت.

  • alfacashier.com

یکی دیگر از سایت‌هایی که از آن می‌توان به عنوان مبدل ارز دیجیتال استفاده نمود alfacashier.com است. این سایت محدودیت‌هایی دارد که از جمله آن می‌توان به پشتیبانی از برخی از ارزهای دیجیتالی شامل ریپل، اتریوم، بیت کوین، زدکش، لایت کوین و بیت کوین کش و هم‌چنین سرعت پایین آن اشاره نمود. جهت آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال لایت کوین می توانید مقاله ” استخراج لایت کوین ” را مطالعه فرمایید .

ماشین حساب تبدیل بیت کوین به تومان

  • Kraken.com

Kraken.com یکی دیگر از سایت‌هایی است که در زمینه تبدیل ارزهای دیجیتالی به یکدیگر فعالیت دارد، اما متاسفانه سرعت تبدیل از طریق این سایت تا حد زیادی کاهش یافته است. به این معنا که فرآیند عضویت در سایت، یکی دو روز ممکن است به طول انجامد، علاوه بر آن معامله اولی که از طریق این سیستم صورت گیرد نیز زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

  • cobinhood.com

یکی از جدیدترین صرافی‌های تبدیل ارزهای دیجیتالی به یکدیگر، سایت کابین هود می‌باشد. این سایت از سه سطح تائید مختلف پشتیبانی می‌کند که محدودیت هر یک از این سطوح با دیگری، متفاوت است. رابط کاربری آسان این وبسایت از جمله دلایل محبوبیت آن در میان کاربران به شمار می‌رود.

  • changelly.com

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتالی شده و به دنبال مبدل ارز دیجیتال هستید، ما به شما سایت changelly.com را پیشنهاد می‌کنیم. این وبسایت خارجی از بیش از 20 ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و تبدیل هر یک از آن‌ها به پول‌های فیات را میسر ساخته است. تبدیل ارزها از طریق این وبسایت با سرعت زیاد و به‌آسانی اتفاق می‌افتد.

  • Coinpayments

Coinpayment نیز وبسایت دیگری است که از آن می‌توان جهت ساخت کیف پول و هم‌چنین تبدیل ارزهای دیجیتالی به پول استفاده نمود. سایت coinpayments قابلیت پشتیبانی از بیش از 45 ارز دیجیتال متنوع را دارد. از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به برخورداری آن از افزونه‌های سبد خرید، تائید سریع تراکنشات،تبدیل ارز دیجیتال به صورت خودکار، تسویه حساب دلاری و … اشاره نمود.

  • kucoin.com

از دیگر وبسایت‌هایی که می‌توان از آن به عنوان مبدل ارز دیجیتال استفاده نمود، سایت kucoin.com است. از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به این مورد اشاره نمود که با استفاده از آن می‌توان تا 2 بیت کوین را بدون اینکه نیازی به احراز هویت باشد، برداشت نمود. لازم به ذکر است که این سایت برای انجام هر یک از معاملات به عنوان کارمزدی برای خود، 0.1 درصد را برمی‌دارد. از جمله ویژگی‌های خوب سایت مبدل ارز های دیجیتال kucoin.com می‌توان به رابط کاربری مناسب آن اشاره نمود.

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه!

ماشین حساب ارز دیجیتال

ماشین حساب ارز دیجیتال

ماشین حساب ارز دیجیتال نیز مانند دیگر ماشین حساب‌ها برای انجام محاسبات مختلف کاربرد دارد. در واقع با استفاده از این ماشین حساب ارز دیجیتال می‌توانید محاسبه کنید که برای دریافت یک ارز دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم . … چند دلار باید بپردازید.

همانطور که قیمت دلار، نوسان دارد، قیمت ارزهای دیجیتالی مختلف نیز در نوسان است. به عبارت دیگر هنگامی که قصد خرید بیت کوین داشته باشید با استفاده از ماشین حساب تبدیل بیت کوین به ریال و تبدیل قیمت بیت کوین به تومان و ماشین حساب بیت کوین به تومان می‌توانید میزان مبلغ پرداختی خود را برای دریافت میزان مشخصی بیت کوین به ریال و در نتیجه آن به تومان و دلار محاسبه نمایید.( پیشنهاد می کنم مقاله استخراج بیت کوین با کامپیوتر رو هم بخونی.)

لازم به ذکر است که از برخی از ماشین حساب‌ های ارز دیجیتال می‌توان به عنوان مبدل ارز دیجیتال نیز استفاده نمود. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از این ماشین حساب ارز دیجیتال محاسبه کنید که در صورت داشتن مقداری بیت کوین، چه میزان اتریوم دریافت خواهید نمود. بنابراین می‌توان از ماشین حساب تبدیل بیت کوین به تومان(ماشین حساب بیت کوین به تومان ) به عنوان مبدل بیت کوین به تومان استفاده نمود و یکی از راه ها برای نحوه تبدیل بیت کوین به تومان می باشد.

شایان ذکر است که نرم ‌افزار تبدیل لیر به تومان نیز وجود دارد که میتوانید به راحتی دارایی‌های خود که به صورت لیر است را به تومان تبدیل کنید.

مبدل ارز دیجیتال

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم تمامی سایت‌هایی که می‌توان از آن‌ها به عنوان مبدل ارز دیجیتال و مبدل بیت کوین به تومان جهت نحوه محاسبه بیت کوین به تومان استفاده نمود را معرفی کنیم. اکنون در صورت تمایل می‌توانید در یکی از این سایت‌ها عضو شده و نسبت به تبدیل ارز دیجیتال مد نظر خود به پول‌های رایج و یا دیگر ارزهای دیجیتالی، اقدام نمایید. از اینکه وقت خود را برای خواندن این مطلب صرف نمودید، متشکریم. شما می‌توانید در پایان این مقاله، سوالات و نظرات خود در این رابطه را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول :

سایتی تبدیل ارزهای دیجیتالی که مناسب استفاده افراد تازه کارنیست کدام است ؟

gdax.com یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که در زمینه تبدیل ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که افراد تازه کار به دلایل مختلف، نمی‌توانند از این سیستم استفاده نمایند.

کوین بیس کدام دو سایت را به ترتیب برای کاربران تازه کار و حرفه ای معرفی کرده است ؟

جالب است بدانید که معاون رئیس کوین بیس در خصوص این دو وبسایت اینگونه بیان کرده است که کوین بیس برای کاربران معمولی و تازه کار، مناسب و gdax.com برای تریدرهایی که در کار خود حرفه‌ای هستند و به موفقیت‌هایی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند، مناسب می‌باشد.

کدام سایت از محبوب ترین سایتها برای تبدیل ارزهای دیجیتال است ؟

changer.com یکی دیگر از محبوب‌ترین سایت‌هایی است که کاربران مختلف از آن برای تبدیل ارزهای دیجیتالی بهره می‌برند. در واقع سایت changer.com یک مبدل ارز دیجیتال است که با استفاده از آن می‌توان هر ارز دیجیتالی را به ارز دیجیتال دیگری تبدیل نمود.

 

12 دیدگاه برای “آموزش تبدیل بیت کوین به ریال|لیست 13 سایت مبدل ارز دیجیتال

  1. اشتراک‌ها: ا30 فیلتر پول هوشمند و 15روش دقیق شناسایی- آپدیت 1402 - shekareravand

  2. سااااارا طبایی گفته:

    سلام
    مقاله بسیار مفیدی در مورد محاسبه بیت کوین به ریال و نحوه محاسبه بیت کوین به تومان بود با تشکر از ادمین عزیز

  3. حمید صفاریان گفته:

    میشه لطفا در بروزرسانی مقاله چند نرم افزار تبدیل لیر به تومان و تبدیل بیت به ریال و نحوه استفاده از آن را قرار دهید ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما

      بله در آپدیت جدید حتما نرم افزارها تبدیل بیتکوین به تومان و نحوه تبدیل بیت کوین به تومان معرفی و آموزش داده خواهد شد .

  4. تورج میرزازاده گفته:

    خیلی مطلب خوبی بود من از سایت binance.com برای تبدیل استفاده کردم این سایت تبدیل ارز دیجیتال به ریال و نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال و به خصوص نحوه تبدیل بیت کوین به ریال سایتی بسیار مفید و پرکاربرد است که به همه دوستان توصیه میکنم از این سایت مبدل ارز های دیجیتال استفاده نمایید .

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      بله این سایت از سایت های خوب برای مبدل ارز و خرید ارز دیجیتال با ریال و تبدیل قیمت بیت کوین به تومان است و ما هم توصیه به استفاده از آن را داریم

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      بله در ماشین حساب ارز دیجیتال تبدیل رمز ارز به ریال به خصوص تبدیل بیت کوین به تومان و همچنین تبدیل بیتکوین به ریال هم وجود دارد و می توانید برای تبدیل از ماشین حساب های مخصوص این مورد استفاده نمایید .

  5. سارا ولی احدیان گفته:

    میشه یک سایت معرفی کنید که از طریق آن اکثر ارزهای دیجیتال را تبدیل کرد و توضیح بدید که چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم و همچنین چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما دوست گرامی

      وبسایت Poloniex.com ارائه‌دهنده تقریبا 90 درصد از کیف پول‌های ارز دیجیتال است و می توانید در این خصوص از آن استفاده کنید.

  6. بابک حامدیان گفته:

    باسلام
    باتشکر از مطلب مفیدتان من از سایت binance.com که معرفی کردید برای نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال استفاده کردم و بسیار هم راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code