لیست 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین برای ایرانیان

سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که وارد بازارهای ارز دیجیتالی شده و خرید و فروش بیت کوین انجام دهید، باید بگوییم که لازم است سایت‌ های معتبری جهت انجام معاملات این‌چنینی را پیدا کنید. همین امر سبب شد تا ما در ادامه به معرفی 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین و سایت خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازیم و شما را با معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین آشنا نماییم. با ما همراه باشید.

سایت‌ های معتبر خرید و فروش بیت کوین کدامند؟

سایت خرید و فروش ارز دیجیتال مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتالی بیت کوین، استفاده نمایید. نکته قابل‌ توجه در خصوص سایت‌ خرید و فروش بیت کوین، برخورداری سایت از اعتبار کافی است که بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است که تمامی کاربران برای خرید و فروش از طریق هر سایتی، ابتدا نسبت به اعتبار آن، اطمینان حاصل نمایند.( دوره هایی در خصوص نحوه خرید بیت کوین در ایران وجود دارد که می توانید مطالعه نمایید)همچنین سایت هایی هستند که برای تبدیل ارز می توان از آنها استفاده کرد جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید مقاله ” مبدل ارز دیجیتال ” را مطالعه نمایید .

به این نکته توجه داشته باشید که گام بعد از یافتن معتبرترین سایت خرید بیت کوین، بسیار ساده و مانند خریدهای اینترنتی معمولی می‌باشد. بنابراین بهترین سایت خرید و فروش بیت کوین را با تحقیقات لازم، پیدا کرده و سپس نسبت به خرید و یا فروش بیت کوین، اقدام کنید. تمام انواع معتبرترین سایت های خرید بیت کوین، همان ابتدای ورود کاربران از آن‌ها می‌خواهد تا هویت خود را احراز نمایند.

منظور از احراز هویت کاربران هنگام ورود به انواع سایت معتبر خرید و فروش ارز دیجیتال، ارسال مدارکی اعم از تصویر کارت ملی، کارت‌بانکی و گاهی اوقات عکس خود شخص می‌باشد.
پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات دقیق در مورد ارزهای دیجیتال، از صفحه دوره ارز دیجیتال دیدن کنید و هدیه خودتان را از ما دریافت کنید.

بهترین سایت خرید بیت کوین

اولین دلیل اهمیت یافتن انواع سایت‌های معتبر خرید بیت کوین و در واقع بهترین سایت برای خرید بیت کوین همین‌جا مشخص شد، زیرا در صورتی که سایت خرید و فروش ارز دیجیتال از اعتبار کافی برخوردار نباشد و شما جهت سرمایه‌گذاری و انجام معامله با بیت کوین، اقدام به ارسال مدارک خود نمایید، امکان سوء استفاده از آن‌ها وجود دارد. بنابراین به هیچ عنوان اهمیت جستجو برای پیدا کردن معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین را دست کم نگیرید.

لازمه کسب اطلاع از میزان اعتبار یک سایت خرید و فروش ارز دیجیتال این است که سایتی شناخته شده باشد و معاملات زیادی از طریق آن صورت گیرد. بهترین سایت‌های معتبر جهت انجام معاملات بیت کوینی عبارت است از:

  • سایت نوبیتکس

اگر قصد دارید که با حساب بانکی شتاب، بیت کوین خریداری نمایید، سایت نوبیتکس، از سایت های خرید بیت کوین است که از معتبرترین سایت خرید بیت کوین نیز به شمار می رود و همچنین جز سایت معتبر بیت کوین به حساب می آید گزینه خوبی برای شماست. در ادامه برخی از ویژگی‌های این سایت معتبر خرید و فروش ارز دیجیتال را بیان خواهیم کرد. همچنین برای اطلاع از ” انتقال بیت کوین به حساب بانکی ” می توانید به مطلب مرتبط آن مراجعه نمایید.

حداقل برداشت بیت کوین چقدر است؟! [میزان سقف و کف برداشت]

سایت نوبیتکس به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معروف شناخته شده است. این سایت جز بهترین سایت برای خرید بیت کوین است و به نحوی طراحی شده است که به کاربران خود این امکان را داده تا به طور همزمان با هم خرید و فروش کنند.

از جمله مزایای سایت معتبر بیت کوین نوبیتکس، می‌توان به این مورد اشاره نمود که یکبار احراز هویت به هنگام اولین ورود به سایت، کافیست و دیگر نیازی نیست که با هر بار ورود به سایت، مجددا احراز هویت کنید همین امر این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را جزمعتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین قرار داده است. باید در نظر داشته باشید خرید بیت کوین بدون احراز هویت نیر امکان پذیر است که می توانید مطلب فوق را مطالعه نمایید .

bitcoin trading site 03 min

خرید و فروش بیت کوین با استفاده از ریال از دیگر ویژگی‌های سایت معتبر نوبیتکس می‌باشد. به این معنا که می‌توانید به طور مستقیم با ریالی که در دست دارید، نسبت به خرید بیت کوین اقدام نمایید.

با استفاده از این سایت معتبر بیت کوین، علاوه بر ارز دیجیتال بیت کوین، می‌توانید دیگر ارزهای دیجیتالی اعم از تتر، اتریوم، ریپل، لایت کوین و 5 ارز دیجیتال دیگر را نیز معامله کنید( در مقاله های مختلف با انواع ارزها شما را آشنا کرده ایم از جمله” استخراج لایت کوین ” و ” استخراج بیت کوین با کامپیوتر“) انجام تراکنشات از طریق سایت نوبیتکس با سرعت بالایی صورت می‌گیرد. از آنجایی که میزان رقابت در سایت نوبیتکس زیاد است، قیمت‌های پیشنهادی بسیار مناسب هستند.

پس از اینکه بیت کوین خریداری نمودید به دو شیوه می‌توانید از آن استفاده نمایید:

  1. نگهداری در کیف پول

  2. خرید و فروش دیگر ارزهای دیجیتال با استفاده از آن از طریق یک پلتفرم مناسب

نکته قابل‌توجه در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال، این است که امکان معامله همه آن‌ها از طریق یک پلتفرم، وجود ندارد. به عبارت دیگر برای معامله همه ارزهای دیجیتالی، یک بازار مرکزی وجود ندارد.

سایت معتبر خرید بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین با حساب دلاری و ارزی به چه صورت است؟

کاربران ایرانی برای خرید بیت کوین با حساب دلاری، گزینه‌های زیادی پیش روی خود ندارند و محدودیت این روش، زیاد است. به عبارت دیگر کاربران ایرانی، تنها قادر خواهند بود تا در سیستم پرفکت مانی و وب مانی، نسبت به افتتاح حساب، اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که اغلب پلتفر‌م‌های معاملاتی ارزهای دیجیتالی معتبر، حساب‌های این‌چنینی را نمی‌پذیرند.

اقدامات لازم جهت انجام معامله ( خرید و فروش ارز دیجیتالی بیت کوین) با استفاده از سایت نوبیتکس عبارت است از:

گام نخست جهت خرید و فروش از طریق این سایت معتبر بیت کوین این است که ابتدا نسبت به عضویت در آن اقدام نمایید. جهت عضویت لازم است که ایمیل معتبر و هم‌چنین یک شماره همراه وارد نمایید.

لازم به ذکر است که یک شماره تلفن روشن و در دسترس را وارد نمایید، زیرا پس از عضویت، باید ایمیل و شماره تلفن خود را تائید نمایید. پس از آن جهت احراز هویت، باید تصویر کارت ملی خود را در سایت مربوطه، بارگذاری نمایید.

مرحله بعدی جهت احراز هویت در سایت نوبیتکس، ثبت اطلاعاتی همچون شماره حساب بانکی، شماره کارت و شماره شبای بانک می‌باشد. پس از اینکه تمامی این مراحل را طی نمودید، باید چندین ساعت صبر کنید تا مشخصات و اطلاعات شما توسط سیستم تائید شود.

به عبارت دیگر چندین ساعت پس از تکمیل اطلاعات شما، احراز هویت با مشاهده عبارت “تایید شده سطح یک” با موفقیت به پایان می‌رسد. پس از اینکه هویت شما توسط سایت های خرید بیت کوین ، احراز گردید، شما به تمامی امکانات سایت، دسترسی خواهید داشت.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال جدید کدام است ؟!

گام دوم جهت خرید و یا فروش بیت کوین از طریق سایت نوبیتکس، ساخت کیف پول می‌باشد.

bitcoin trading site 05 min

بدین منظور شما باید وارد سایت مربوطه شده و از طریق منویی که در سمت راست آن وجود دارد، نسبت به انتخاب گزینه “کیف‌های من” اقدام نمایید. از آنجایی که قصد خرید و فروش بیت کوین را دارید، دکمه‌ی سبز رنگی که روبروی آن وجود دارد را انتخاب نمایید.

هم‌چنین می‌توانید دکمه ایجاد آدرس والت که در وسط صفحه وجود دارد را بزنید و سپس یک آدرس بیت کوینی برای خود بسازید که به هنگام دریافت بیت کوین از فرد دیگر لازم است آن را در اختیار وی قرار دهید.

نکته قابل‌توجه در خصوص انجام معاملات در بازارهای ارز دیجیتالی اعم از بیت کوین این است که لازم نیست حتما هر دو طرف معامله در یک سایت معتبر خرید بیت کوین، عضو باشند، زیرا هر فردی در هر کجای دنیا باشد با کیف پولی که دارد، قادر خواهد بود ارز دیجیتالی موردنظر را با فرد دیگری که در این سایت عضو هست، معامله کند.

نحوه خرید بیت کوین در سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین نوبیتکس به چه صورت است؟

همانطور که به آن اشاره نمودیم، گام نخست برای انجام معاملات با ارزهای دیجیتالی، یافتن یک وبسایت معتبر است. پس از آن نیز باید در سایت مربوطه، عضو شوید و یک کیف پول مناسب برای ارز دیجیتال موردنظر خود بسازید.

ما فرض می‌کنیم تمامی این کارها را انجام داده و سایت نوبیتکس را به عنوان معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین برای خود برگزیده‌اید و الان به دنبال آموزش نحوه خرید بیت کوین از طریق آن هستید. مراحل خرید بیت کوین از طریق سایت نوبیتکس عبارت است از:

  • شارژ حساب ریالی

  • خرید بیت کوین

معتبرترین سایت خرید بیت کوین

مرحله نخست جهت خریداری بیت کوین از طریق سایت نوبیتکس این است که حساب ریالی خود را شارژ نمایید.

بدین منظور باید ابتدا به منوی کیف‌های من مراجعه نموده و از آن طریق گزینه سبز رنگی که مقابل ریال وجود دارد را برگزینید. سپس یکی از کارت‌های بانکی ثبت در سیستم را انتخاب کنید. پس از آن مبلغی که قصد خرید بیت کوین دارید را به تومان در باکس مربوطه وارد نمایید و دکمه انتقال به درگاه پرداخت را فشار دهید.

پس از اینکه حساب ریالی خود را شارژ نمودید به منوی بازارهای اصلی در سمت راست صفحه، مراجعه نموده و از طریق آن گزینه بیت‌کوین/ریال را انتخاب کنید. سپس می‌توانید قیمتی را که مد نظر دارید انتخاب نمایید.

اگر دوست دارید که در مدت زمان کوتاهی، بیت کوین خریداری نمایید می‌توانید دکمه پایین‌ترین پیشنهاد فروش را انتخاب کنید. هنگامی که این دکمه را برگزینید، قیمت پیشنهادی هر بیت کوین به شما نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت می‌توانید مبلغی را که مد نظر دارید را در باکس مربوطه، درج کنید.

سپس در باکس btc، مبلغی را که برای خرید بیت کوین در نظر گرفته‌اید را وارد کنید. در این قسمت یک دکمه وجود دارد که با انتخاب آن، سایت به صورت خودکار تمام مبلغی را که در حسابتان باقی مانده است را در نظر می‌گیرد. پس از این مرحله تنها با فشردن دکمه خرید، کار به پایان می‌رسد.

سایت های معتبر خرید بیت کوین

  • سایت Coinbase

سایت Coinbase یکی از پرکاربردترین سایت‌های معتبر جهت خرید و فروش بیت کوین و نیز جز بهترین سایت برای خرید بیت کوین است. رابط کاربری خوب این سایت از جمله نقاط قوت آن است که آن را جز معتبرترین سایت خرید بیت کوین قرارداده و  افراد تازه کار به راحتی می‌توانند از طریق آن نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام نمایند. گام نخست جهت انجام معامله از این سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین این است که ابتدا در آن ثبت‌نام نمایید.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (به روز رسانی 15 فروردین 1400)

سپس باید اطلاعات حساب بانکی را به شناسه کاربری خود، وصل نمایید تا به راحتی بتوانید نسبت به تبدیل ریال به بیت کوین و یا بالعکس، اقدام نمایید. از جمله دلایل محبوبیت این سایت می‌توان به ارائه کیف پول ایمن، پشتیبانی کیف پول توسط گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ و امنیت بالای آن اشاره نمود.

دوره ارز دیجیتال
دوره ارز دیجیتال
  • Robinhood؛ سایتی کم هزینه جهت انجام معاملات بیت کوینی

یکی دیگر از معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین، سایت Robinhood می‌باشد که از جمله نقاط قوت آن می‌توان به خرید بیت کوین با حداقل کارمزد اشاره نمود که در این زمینه بهترین سایت خرید بیت کوین به شمار می آید. این سایت توسط گوشی‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌شود و دلیل این امر باور مدیران وبسایت است که معتقدند امنیت آن به این شیوه، بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از انواع سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجتال، صرافی Binance است. از جمله ویژگی‌های این سایت معتبر می‌توان به این مورد اشاره نمود که از طریق آن، می‌توان ارزهای دیجیتال مختلفی را خرید و فروش نمود. هم‌چنین برای انجام تراکنشات مختلف که شامل خرید و فروش می‌باشد کارمزد پایینی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که این سایت در هنگ گنگ پایه‌گذاری شده است و همین امر سبب شده تا کابران ایرانی نگران مسدود شدن حساب خود در این سایت باشند و برای ایرانیان جز معتبرترین سایت خرید بیت کوین به شمار بیاید.

  • صرافی Changelly

صرافی Changelly یک سایت خارجی است که برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین، کاربرد داردو جز معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین به حساب می آید. این سایت برای کاربران خود، امکان تبدیل بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف را فراهم آورده است. اگر به تازگی تصمیم به معامله‌گری و سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال را گرفته‌اید، این سایت انتخاب بسیار خوبی برای شماست. در لینک “بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین ” می توانید با انواع صرافی ها آشنا شوید.

سایت بیت کوین

سایت بیت کوین به آدرس bitcoin.org است، در این سایت شما می توانید به صورت کامل در مورد آپدیت ها تغییرات و مسایل اصلی و بنیادین این رمز ارز معتبر و پر طرفدار جهانی تحقیقات کنید.
در سایت bitcoin.org شما می توانید وایت پیپر بیت کوین را نیز مشاهده کنید و با مطالعه آن به دلیل اصلی پیدایش بیت کوین واقف شوید سایت بیت کوین کاملا یک سایت اپن سورس است که به توسعه دهندگان نیز این اجازه را می دهد که بتوانند در این سایت به توسعه نرم افزار های خود بر پایه بیت کوین روی بیاورند. تصویر زیر سایت بیت کوین را به شما نشان می دهد.

سایت بیت کوین

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم 5 سایت معتبر خرید و فروش ارز دیجیتال را به طور کامل معرفی کرده و نحوه خرید ارز دیجیتال بیت کوین از طریق برخی از این سایت های خرید بیت کوین را شرح دهیم تا بتوانید با شناخت جامع آن‌ها نسبت به انجام معاملات مختلف که شامل خرید و فروش بیت کوین است، اقدام نمایید.

شما می‌توانید در پایان این مقاله سوالات و یا نظرات خود در این رابطه را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

12 دیدگاه برای “لیست 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین برای ایرانیان

  1. اشتراک‌ها: ساتوشی چیست؟ هر بیت کوین چند ساتوشی است؟ - shekareravand

  2. لیلا وحیدی گفته:

    اگر بخواهید یک سایت معتبر خرید و فروش ارز دیجیتال که در عین حال کم هزینه نیز باشد را نیز معرفی نمایید به چه سایتی اشاره میکنید ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سایت Robinhood یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین است و کلا سایت خرید و فروش ارز دیجیتال که کم هزینه نیز هست و از جز بهترین سایت برای خرید بیت کوین به شمار می آید.

  3. فرید جعفریان گفته:

    سایت Coinbase یکی از بهترین سایت خرید بیت کوین است و جز معتبر ترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین به حساب می آید که من طبق تجربه شخصی به اون رسیدم و بعدا در سایت شما هم دیدم معرفی کردید ممنون از مطلب مفیدتون.

    • arash_admin_seo گفته:

      سایت نوبیتکس یکی از سایت های خرید بیت کوین است که جز معتبرترین سایت خرید بیت کوین نیز به شمار می آید و یکی از مزایای سایت نوبیتکس این است که یکبار احراز هویت به هنگام اولین ورود به سایت، کافیست و دیگر نیازی نیست که با هر بار ورود به سایت، مجددا احراز هویت کنید، بنابراین می توان از این سایت در این خصوص استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code