10 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

امروزه با توجه به رونق ارزهای دیجیتالی و محبوبیت آن‌دانلود نرم افزار zignalyها در میان معامله‌گران، نرم‌ افزارهای زیادی در زمینه تحلیل تکنیکال انواع مختلف ارزهای دیجیتالی در بازار، عرضه شده است. همانطور که حتما می‌دانید، تعداد و تنوع ارزهای دیجیتالی، زیاد است، اما میزان محبوبیت هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است.

یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی، بیت کوین است که توانسته در رقابت با دیگر ارزهای دیجیتالی، قدرت خود را حفظ کند. همین امر سبب شد تا ما در ادامه مطلب به معرفی 9 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین و کلا نرم افزار تکنیکال ارز دیجیتال بپردازیم. با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین نرم‌ افزارهای تحلیل تکنیکال بیت کوین و برنامه ارز دیجیتال بپردازیم،ابتدا با مفهوم بیت کوین از طریق مقاله ” آشنایی با بیت کوین ” آشنا شده و سپس کمی درباره مزایا و معایب این نوع از برنامه تحلیل ارز دیجیتال و معرفی بهترین برنامه تحلیل ارز دیجیتال توضیحاتی ارائه دهیم.

نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری در بازارایی اعم از بورس و ارزهای دیجیتالی، امری ضروری است (در مقاله “ ارزهای دیجیتال معتبر ” می توانید با انواع آن آشنا شوید ) زیرا با استفاده از آن می‌توان به اطلاعات مفیدی دست یافت که در موفقیت در معامله و سرمایه‌گذاری بسیار موثر است. لازم به ذکر است در مقالاتی اعم از “ پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 ” نیز میتوان روند رشد بیت کوین را مطالعه فرمایید.

از جمله مزایای تحلیل تکنیکال عبارت است از:

  • با استفاده از برنامه ارز دیجیتال نمودار ارز دیجیتال می‌توان در دوره‌های زمانی مختلف، تحلیل و معامله انجام داد. به عبارت دیگر از آن می‌توان برای مدت زمان‌های کوتاه اعم از دقیقه‌ای و ساعتی، مدت زمان‌های میان اعم از روزانه و مدت زمان‌های بلند اعم از هفتگی و ماهیانه استفاده نمود. همچنین با استفاده از مقاله ” نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا ” می توانید با روند تغییرات این ارز دیجیتال آشنا شوید.
  •  این نوع از تحلیل، انعطاف‌پذیری بالایی دارد؛ در واقع برنامه نمودار ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال، اصولی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان نسبت به تجزیه و تحلیل نمودار قیمتی دارایی‌های مختلف و همچنین نرم افزار قیمت لحظه ای ارز دیجیتال، اقدام نمود. نکته قابل توجه در این خصوص، استفاده از ابزار و روش متناسب با شریط نمادهای مختلف است.
  • از دیگر مزایای تحلیل تکنیکال می‌توان به طراحی استراتژی معاملاتی دقیق و به صورت خودکار، اشاره نمود. در واقع انجام معاملات به صورت خودکار، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد که با استفاده از پارامترهای موجود از طریق این نوع از تحلیل می‌توان از آن بهره‌مند شد.
  • استفاده از تحلیل تکنیکال و نرم افزار نمودار ارز دیجیتال در بازارهای سرمایه این امکان را برای کاربران فراهم آورده‌ است که نقاط ورود و خروج در بازار سرمایه، مشخص باشد. به عبارت دیگر افراد با استفاده از این نوع تحلیل، می‌توانند شرایط خرید و فروش دارایی‌های خود را به طور دقیق، تعیین کرده و براساس آن برای انجام معاملات خود، تصمیمات درستی، اتخاذ نمایند.
  • یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از تحلیل تکنیکال در بازارهای ارز دیجیتالی و هم‌چنین انواع نرم افزار تحلیل بیت کوین این است که افراد قادر خواهند بود تا وضعیت نمودارهای قیمت دارایی‌های خود را تحلیل کرده و از نرم افزار قیمت لحظه ای ارز دیجیتال استفاده نموده و متناسب با اطلاعاتی که جمع‌اوری نموده‌اند در زمان مناسبی، بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتالی خود را به فروش برسانند. و انتقال بیت کوین به حساب بانکی را انجام دهند.

ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل تکنیکال چه معایبی دارد؟

تحلیل تکنیکال و استفاده از انواع نرم افزار تحلیل ارزهای دیجیتال در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم نمود.

یکی از معایب تحلیل تکنیکال، تعداد زیاد سیگنال‌های معاملاتی است که موجب سردرگمی معامله‌گران می‌شود. همین امر سبب می‌شود تا معامله‌گران نتوانند به خوبی موقعیت معاملاتی بهینه را تشخیص دهند.

از دیگر معایب تحلیل تکنیکال می‌توان به عدم تعیین ارزش ذاتی، عدم امکان استفاده در نمادهای جدید، تفاسیر مختلف، تاثیرگذاری تعصبات شخصی، اشاره نمود.
حتما به صفحه دوره معامله گری ارز دیجیتال ما سر بزن، قطعا هم برات مفیده هم یه هدیه عالی منتظرته.

معرفی انواع نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

حال که با مزایا و معایب برنامه تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تکنیکال آشنا شده‌اید، وقت آن است که نرم افزار های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را نیز بشناسید. بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال بیت کوین  و بهترین برنامه برای تحلیل ارز دیجیتال عبارت است از:

  • نرم‌افزار crypto hopper

نرم‌افزار crypto hopper در زمینه تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد که قابلیت‌های آن موجب شده تا در دسته بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال بیت کوین و بهترین برنامه تحلیل ارز دیجیتال قرار گیرد. افراد سرمایه‌گذار می‌توانند با استفاده از این برنامه و چندین نمودار تحلیل تکنیکال بیت کوین موجود در آن به اطلاعات مهمی دست یابند.

آموزش تبدیل بیت کوین به ریال|لیست 13 سایت مبدل ارز دیجیتال

از جمله امکانات بسیار عالی این ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین می‌توان به این مورد اشاره نمود که با استفاده از آن، امکان طراحی استراتژی و هم‌چنین سفارشی‌ سازی معاملات فراهم شده است که در کاهش ریسک شکست، بسیار موثر است.

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال

بهره‌مندی از تمامی این امکانات با استفاده از این نرم افزار های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رایگان، میسر می‌باشد، اما افراد مختلف و به ویژه معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند با خرید نسخه پولی آن از امکانات بیشتری نیز بهره ببرند.
نرم‌افزار crypto hopper، در واقع یک ربات دستیار معاملات است، این ربات به شما اجازه می دهد پرتفوی خود را در چند صرافی یک جا مدیریت کنید به نحوی که هر پوزیشن را به صورت جداگانه یا یک جا برای شما نمایش می دهد و نیاز نیست به چند صرافی جهت معاملات سر بزنید. نرم‌افزار crypto hopper یکی از قوی ترین نرم افزار های تکنیکال برای رمز ارزهاست.

نرم افزار cryptohopper

شما می توانید در سایت نرم افزار ارز دیجیتالcryptohopper به صورت رایگان ثبت نام کنید و دانلود رایگان نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را انجام داده و از امکانات آن به صورت موقت استفاده نمایید، شعار نرم افزار cryptohopper حذف احساسات از معاملات است این سایت جز بهترین های سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال می باشد.

با خرید نسخه پولی این ابزار تحلیل بیت کوین، افراد می‌توانند برای انجام معاملات خود که شامل خرید و فروش بیت کوین است، استراتژی‌های قدرتمندی طراحی نمایند که برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتالی، بسیار حائز اهمیت است. در مقاله ” دوره آموزش ارزهای دیجیتال ” می توانید با انواع ارزها و ویژگی های آن نیز آشنا شوید .

  • HaasOnline

یکی دیگر از صدهاسایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و نرم‌ افزار برنامه ارز دیجیتال، HaasOnline می‌باشد که محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتالی داردجز بهترین برنامه برای تحلیل ارز دیجیتال به شمار می آید . لازم به ذکر است که اطلاعات موجود در این نرم افزار تکنیکال ارز دیجیتال و ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین همگی از میان معتبرترین صرافی‌های جهان، جمع‌آوری شده و به کاربران نمایش داده می‌شود.

از دیگر نکات مثبت این نمودار تکنیکال بیت کوین، این است که داده‌های آن از حدود دو ماه قبل، جمع‌آوری می‌شوند و گزینه بسیار خوبی برای افراد متمایل به تحلیل رفتار قدیمی بازار می‌باشد.

  • Commas3

نرم افزار تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال Commas3 یکی دیگر از بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال در این زمینه است. تحلیل تکنیکال از طریق این ابزار تحلیل بیت کوین به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین را با دلار مقایسه نمایند و این امر، دید بازتری به معامله‌گران برای خرید و فروش بیت کوین می‌دهد.

از دیگر امکانات این ابزار تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتالی می‌توان به برخورداری از ربات جهت خرید و فروش، اشاره نمود. این قابلیت موجب شده تا افراد مختلف حتی زمان‌هایی که مشغول به کار دیگری هستند نیز نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین، اقدام نمایند.لازم ب ذکر است است این خرید و فروش میزانی دارد که در مقاله ” حداقل میزان خرید بیت کوین ” می توان با آن آشنا شوید .

  • Shrimpy

Shrimpy یکی دیگر از بهترین نرم‌ افزارهای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است که قابلیت‌های آن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این ابزار تحلیل بیت کوین پیوسته در حال بروزرسانی است و هر یک از نسخه‌های جدید آن، امکانات بیشتر و بهتری را برای کاربران، فراهم آورده است.

یکی از جدیدترین این امکانات، راه‌اندازی پایانه شخصی جهت تجارت در انواع صرافی‌ها می‌باشد؛ این قابلیت، کاربران این شبکه را قادر ساخته تا به صورت مستقیم از طریق رابط این ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین تجارت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله “ صرافی های معتبر ارز دیجیتال ” مراجعه نمایید.

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (به روز رسانی 15 فروردین 1400)

از عمده دلایل محبوبیت این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال می‌توان به رابط کاربری آسان آن اشاره نمود.

دانلود رایگان نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال این برنامه موجود می باشد، لازم به ذکر است که استفاده از امکانات اولیه این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به صورت رایگان، امکان‌پذیر است، اما اگر بخواهید از امکانات پیشرفته آن بهره ببرید، باید از نسخه‌ای پولی آن استفاده کنید؛ بدین صورت که مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید تا به شما اجازه استفاده از امکانات پیشرفه ابزار Shrimpy داده شود.

نمودار عقربه ای بیت کوین

  • Coinigy

Coinigy نیز یک نرم افزار تحلیل ارز های دیجیتال و جز بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال است که توانسته در میان کاربران خود، محبوبیت زیادی کسب و در نتیجه آن در لیست برترین ابزارهای تحلیل تکنیکال قرار گیرد. از جمله دلایل محبوبیت این ابزار تحلیل بیت کوین در میان کاربران، می‌توان به رابط کاربری آن اشاره نمود که بسیار قدرتمند است و کاربران را قادر ساخته تا به راحتی با آن کار کنند.

دانلود رایگان نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال این نرم افزار موجود است لازم به ذکر است استفاده از این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نیز مانند اکثر ابزارهای دیگر به منظور بهره‌مندی از امکانات اولیه، رایگان است، اما اگر کاربران بخواهند از امکانات پیشرفته‌تر آن استفاده کنند باید نسخه‌های پولی آن را خریداری نمایند و به صورت ماهیانه، نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده اقدام کرده تا بتوانند به اطلاعات تحلیلی بیشتری از طریق آن‌ها دست یابند.

  • Zignaly

یکی دیگر از ابزارهایی که ابتدا با یک سری امکانات ساده در بازار عرضه گردید و هر بار امکانات پیشرفته‌تری به آن اضافه شد، Zignaly است، و پیشنهاد می شود دانلود نرم افزار ارز دیجیتال zignaly را انجام داده و با امکانات آن آشنا شوید این سایت نیز از بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال به شمار می آید.

نسخه اولیه این نرم افزار تحلیل بیت کوین ، تنها قابلیت استفاده جهت تحلیل تکنیکال برخی از ارزهای دیجیتالی را داشت، اما امروزه، امکانات پیشرفته‌تری به آن اضافه گردیده است که افراد می‌توانند از هر یک از امکانات موجود در آن پس از دانلود نرم افزار ارز دیجیتال zignaly به صورت رایگان، استفاده کرده و اطلاعات مفیدی بدست آورند تا در انجام معاملات خود موفق باشند.

همانطور که به آن اشاره نمودیم، تمامی امکانات موجود در این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، به صورت رایگان در اختیار کاربران آن قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست برای بهره‌مندی از امکانات پیشرفته آن به صورت ماهیانه، مبلغی را پرداخت نمایید.

  • Kryll

اگر بخواهیم یکی از بهترین نرم‌ افزارهای تحلیل تکنیکال بیت کوین را نام ببریم که کاربران از آن به عنوان یکی از بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال نیز استفاده می‌کنند، می‌توان به Kryll اشاره نمود که جز بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال نیز به شمار می آیند. در واقع تریدرها و معامله‌گران با استفاده از این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال می‌توانند استراتژی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را طراحی کرده و متناسب با استراتژی خود در این زمینه پیش‌روی کنند تا ریسک کمتری آن‌ها را تهدید نماید.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این امکان Kryll، رایگان نبوده و کاربران باید مبلغی پول به صورت ماهیانه پرداخت کرده تا از طریق آن، مجاز به طراحی استراتژی خرید و فروش برخی از ارزهای دیجیتالی شوند.

رابط کاربری خوب این ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از جمله نکات مثبت آن به شمار می‌رود و همین امر موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند و جز بهترین برنامه ارز دیجیتال قرار گیرد.

  • Coinrule

Coinrule نیز علاوه بر این که یکی از بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است به عنوان بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود. با استفاده از این ابزار می‌توانید اطلاعاتی اعم بهترین ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال از داده‌های تحلیلی، جمع‌آوری نموده و با استفاده از این داده‌ها، استراتژی خرید و فروش برای خود طراحی کرده و در نهایت براساس استراتژی خود نسبت به خرید و روش ارز دیجیتالی بیت کوین، اقدام نمایید،این نرم افزار جزبهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران می باشد.

نرم افزار ترید ارز دیجیتال

  • Trade Santa

ابزار Trade Santa نیز مجهز به یک بات است که در زمینه خرید و فروش، فعالیت دارد. به این صورت که تحلیل‌های تکنیکال صورت گرفته را مطالعه نموده تا از طریق آن بتوانند نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، تصمیم‌گیری نمایند.

در واقع کاربران این ابزار می‌توانند با استفاده از اطلاعات موجود در آن، استراتژی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مختلفی که توسط آن پشتیبانی می‌شود را تدوین نموده و براساس آن، اقدام به انجام معاملات مختلف کنند.

آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی در 5 قدم ساده

دانلود رایگان نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال این نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال در اختیار همگان قرار دارد لازم به ذکر است استفاده از برخی از امکانات این نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال به صورت دانلود نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه‌، امکان‌پذیر است. به عبارت دیگر، نرم‌ افزار Trade Santa پکیج‌های مختلفی را به کاربران خود معرفی می‌کند که نرم افزار قیمت لحظه ای ارز دیجیتال می باشد، هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است، به این صورت که برخی از پکیج‌ها، رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

یک ابزار بی نظیر برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتالی و بازار های مالی جهانی سایت تریدینگ ویو است، شما با یک ابزار تمام کمال طرف هستید از ابزار های دستی تکنیکال برای کشیدن خطوط ترند، کانال ها، فیبو ناچی، اندیکاتورهای مختلف و شخصی سازی شده تا انواع و اقسام ربات های معامله گر و تستر استراتژی این سایت به صورت کامل همه را در یکجا برای شما فراهم کرده است.
اما موضوع همین جا تمام نشده است این سایت بر بستر آنلاین در حال ارائه خدمات است و به صورت لایو دیتای تمام صرافی های ارز دیجیتال معتبر را در خود ذخیره می کند، پس اصلا نیازی نیست نگران باشید که نمودار صرافی کوکوین با باینانس اختلاف دارد و شما باید برای دیدن نمودار وارد حساب کاربری خود در صرافی بشوید اصلا، به راحتی در tradingview به همه نمودارها دسترسی خواهید داشت از محاسن این سایت میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آنلاین بودن ابزار ها و نمودار ها
  2. داشتن نمودار های دقیقه ای و ثانیه ای
  3. داشتن نمودار شخصی سازی شده
  4. داشتن انواع نمودارهای صرافی ها و بروکر های منعتبر
  5. ارائه همزمان نمودار ارزهای دیجیتال ، محصولات فارکس، بورس و بازارهای جهانی
  6. داشتن فضای اسکریپت نویسی
  7. قابلیت تست استراتژی و ربات معامله  گری انلاین
  8. داشتن امکانات فراروان در نسخه رایگان تریدینگ ویو
  9. داشتن امکانات فوق العاده در نسخه پریمیموم
  10. داشتن شبکه اجتماعی برای تریدر ها
  11. اما اشتراک گذاری استراتژی و ربات و کسب درآمد از تریدینگ ویو

به صورت واقعی اگر نگاه کنیم تریدنیگ ویو یک ابزار تحلیل تکنیکال حرفه ای بیت کوین و ارز دیجیتال است که به عنوان دستیار دائمی اکثر معامله گران در سراسر دنیا در حال استفاده است.

تحلیل عقربه ای بیت کوین

تحلیل عقربه ای بیت کوین( نمودار عقربه ای بیت کوین)، در واقع این تحلیل نشان دهنده ی نظر کلی اسبلاتورها، مووینگ اوریجها و اندیکاتورها در مورد وضعیت فعلی بیت کوین در است.
این نمودار عقربه ای بیت کوین مانند خود نمودار بیت کوین یا دیگر نمودار های تکنیکال دارای تایم فریم های مختلفی است در ویدیو زیر تحلیل عقربه ای بیت کوین را با هم خواهیم دید.

استفاده از این تحلیل به تنهایی اصلا برای ترید یا سرمایه گذاری در بیت کوین یا سایر رمز ارزها توصیه نمی شود، حتما باید بتوانید نمودار عقربه ای بیت کوین را به صورت کامل تحلیل و ارزیابی کنید، جهت یادگیری اصولی ترید در بازار رمز ارزها به شما پیشنهاد می کنیم دروه ارزهای دیجیتال شکارروند را تهیه نمایید.

دوره ارز دیجیتال
دوره ارز دیجیتال

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم ابتدا درباره مزایا و معایب تحلیل تکنیکال، توضیحاتی داده و سپس 9 تا از بهترین نرم افزار های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را به همراه ویژگی‌های هر یک معرفی کنیم. اکنون شما با کسب دانش و تسلط نسبی در زمینه تحلیل تکنیکال، قادر خواهید بود از هر یک از ابزارها جهت جمع‌آوری اطلاعات مفید، استفاده نمایید. اگر به حوضه ارزهای دیجیتال علاقمند هستید و همانند این مقاله علاقمند هستید در این زمینه اطلاعات بیشتر کسب نمایید پیشنهاد میکنیم با صرافی های که در ایران دارای اعتبار خوبی هستند نیز آشنا شوید در همین راستا مطالعه مقاله ” بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران ” را پیشنهاد میکنیم .

شما هم‌چنین می‌توانید در پایان این مقاله، سوالات و یا نظرات خود در این زمینه را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول :

نام چند نرم افزار تحلیل ارز های دیجیتال را قید نمایید ؟

حال که با مزایا و معایب تحلیل تکنیکال آشنا شده‌اید، وقت آن است که نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال این نوع از تحلیل را نیز بشناسید. بهترین ابزارهای تحلیل تکنیکال بیت کوین عبارت است از:

Coinigy ,CryptoHopper , HaasOnline , Commas3 , Shrimpy , Zignaly , Kryll , Coinrule و Trade Santa

 

30 دیدگاه برای “10 نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین

  1. حسام هنرور گفته:

    باتشکر از مطلب مفیدتون من دانلود نرم افزار قیمت لحظه ای ارز دیجیتال zignaly رو انجام دادم و استفاده کردم برنامه ارز دیجیتال بسیار پرکاربردی بود و به جرعت از بهترین برنامه ارز دیجیتال به شمار می رود.

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما همراه گرامی
      بله همانطور که اشاره کردیم این نرم افزار جز بهترین برنامه برای تحلیل ارز دیجیتال و از بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال است و ابزارهای تحلیل بیت کوین است که به راحتی میتوانید توسط آن تحلیل انجام دهید .

  2. یاسر دهنوی گفته:

    باسلام میشه لطفا در آپدیت جدید لینک دانلود رایگان نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال که چند تاشو معرفی کردید بزارید که بتونیم نصب کنیم ؟

  3. خلیل غفاری گفته:

    میشه لطفا لینک از دانلود نرم افزار haasonline در مقاله قرار دهید تا از لینک های معتبر برای دانلود این برنامه استفاده کنیم ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      بله حتما در آپدیت جدید لینک چند تا از بهترین برنامه تحلیل ارز دیجیتال از جمله دانلود نرم افزار haasonline برایتان قرار داده می شود .

        • arash_admin_seo گفته:

          باسلام

          برای شروع بهتون نرم افزار ارز دیجیتال CryptoHopper رو معرفی میکنم که جز بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران می باشد .

  4. پیام فاضلی گفته:

    سلام
    میشه لطفا آموزش تصویری برنامه تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و نرم افزار نمودار ارز دیجیتال رو هم توی این مقاله در آپدیت قرار بدید ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      بله حتما در به روزرسانی مقاله از آموزش های تصویری برنامه های تکنیکال و برنامه نمودار ارز دیجیتال استفاده خواهد شد با تشکر از پیشنهاد شما

  5. ghazal shaker گفته:

    میشه لطفا در آپدیت جدید نحوه کار با دو تا از بهترین ابزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به صورت تصویری هم آموزش دهید ؟

  6. فرناز قدوسی گفته:

    من اخیرا از نرم افزار Trade Santa برای ترید استفاده کردم به نظر من در نوع خودش بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال در ایران است و تحلیل های خوبی در این زمینه می دهد با تشکر از معرفی این برنامه خوب و رایگان

  7. saman roohbakhsh گفته:

    مقاله بسیار مفیدی از نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رایگان بود لطفا در آپدیت جدید نحوه کار با حداقل دوتا از این نرم افزارها رو هم بزارید ممنون میشم

  8. خلیل گفته:

    ممنون از مطلب مفیدتون نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ،نرم افزارهایی بسیار کاربردی در این مقاله اشاره کردید و من از دو نرم افزاری که در این مقاله ذکر کردید استفاده کردم و اطلاعات بسیار مفیدی از آنها بدست آوردم

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام خدمت شما همراه گرامی

      بله در این مقاله تلاش شده ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین معرفی شود تا بتوانید هر چه بهتر از آنها استفاده نمایید .

    • arash_admin_seo گفته:

      بله با نرم افزار تحلیل بیت کوین می توانید باقی ارزهای دیجیتال را نیز تحلیل و بررسی نموده و نسبت به ترید آن اقدام نمایید.

  9. کریم فضلی گفته:

    مهمترین مزیت آموزش کار با نرم افزار تحلیل ارز های دیجیتال نقاط ورود و خروج در بازار سرمایه را مشخص میکند و می توانیم بهترین زمان برای خرید و فروش را بررسی و نسبت به آن اقدام کرد.

    • AHMAD MIRZA گفته:

      بانظر شما کاملا موافقم نرم افزار تحلیل ارز دیجیتال دقیقا زمانهایی که به نفع بازیگران برای ورود به یک ارز خاص است را مشخص می نماید

  10. hasan jamali گفته:

    میشه یک نرم افزار تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال رو معرفی کنید که باهاش استراتژی ترید رو نوشت و این استراتژی با کمترین خطا و بیشترین بازده باشه ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      در این حوزه ما نرم افزار Kryll رو معرفی میکنیم ،در واقع تریدرها و معامله‌گران با استفاده از این ابزار می‌توانند استراتژی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را طراحی کرده و متناسب با استراتژی خود در این زمینه پیش‌روی کنند تا ریسک کمتری آن‌ها را تهدید نماید.

  11. laleh yavari گفته:

    لطفا یک نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین که تبدیل قیمت بیت کوین به دلار رو هم انجام میدهد رو معرفی کنید که محیط کاربر پسندی هم داشته باشه ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز
      نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین Commas3 یکی دیگر از نرم‌ افزارهای برتر در این زمینه است. تحلیل تکنیکال از طریق این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین را با دلار مقایسه نمایند و این امر، دید بازتری به معامله‌گران برای خرید و فروش بیت کوین می‌دهد.

      • sharam fathi گفته:

        باسلام
        بنده از نرم افزار HaasOnline نیز کار کردم و راضی بودم به نظرم یک نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال قدرتمند با سرعت مطلوب هستش بهتون پیشنهاد میکنم از این نرم افزار کاربردی هم استفاده کنید.

      • چاووش عمرانی گفته:

        با نظر شما کاملا موافق هستم نرم افزار Commas3 یکی از بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال
        است و من در چند معامله موفق اخیرم به پیشنهاد شما از آن استفاده کردم با سپاس از راهنمایی های شما

  12. ساسان رضاییان گفته:

    باسلام
    باتشکر از مطلب خوبتون به پیشنهاد شما من از CryptoHopper برای ابزار تحلیل تکنیکال بیت کوین استفاده کردم بسیار نرم افزاری پر کاربرد و مفید برای تحلیل بازار بود .

    • سامان فتاحی گفته:

      بله بنده هم از نرم‌افزار crypto hopper استفاده کردم با استفاده از راهنمایی های شما نرم افزاری بسیار پرکاربرد در ترید می باشد با تشکر از مطلب مفیدتون.

      • arash_admin_seo گفته:

        خواهش میکنم بله نرم‌افزار crypto hopper نرم افزار مفیدی است از جز بهترین نرم افزار های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به حساب می آید و امیدوارم با استفاده از آن بتوانید خرید و فروش عالی داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code