استخراج بیت کوین با گوشی|9 مورد از مزایا و معایب استخراج بیت کوین

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

گسترش ارزهای دیجیتالی و به ویژه بیت کوین، سبب شده تا افراد به فکر استخراج آن بیفتند و از این طریق سرمایه‌گذاری کرده و به سود برسند. بسیاری از افراد که هنوز به اندازه کافی در این رابطه تحقیق نکرده‌اند، تصمیم به استخراج آن با گوشی تلفن همراه خود و یا کامپیوترهای خانگی گرفته‌اند.

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید که به دنبال کسب درآمد از بیت کوین با گوشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

ما در ادامه قصد داریم به طور کامل به بحث درباره آموزش استخراج بیت کوین با گوشی و هم‌چنین مزایا و معایب استخراج و آموزش بیت کوین با گوشی بپردازیم اما در ابتدا باید ذکر نمایید بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی و کلا تولید بیت کوین با گوشی امکان پذیر است.

برای استخراج بیت کوین به چه چیزهایی نیاز داریم؟

بگذارید قبل از اینکه درباره آموزش استخراج بیت کوین با گوشی ، صحبت کنیم، درباره اینکه استخراج بیت کوین به چه چیزهایی نیاز دارد، توضیحاتی ارائه دهیم و سپس به توضیح در مورد چگونه بیت کوین استخراج کنیم با گوشی بپردازیم.

در واقع استخراج انواع مختلف ارزهای دیجیتالی اعم از بیت کوین از استخرهای آن، بدون وجود یک پردازشگر قوی، ممکن نیست. این پردازشگر باید به طور شبانه روزی متصل به اینترنت باشد و یک لحظه هم قطع نشود. در مقاله استخراج بیت کوین با کامپیوتر می توانید با نحوه استخراج آن از طریق کامیپیوتر نیز آشنا شوید .

به عبارت دیگر اگر می‌خواهید بیت کوین استخراج کنید باید یک دستگاهی با پردازشگر قوی داشته باشید که در طول تمامی روزهای هفته به طور 24 ساعتی روشن و متصل به اینترنت باشد. خب آیا چنین چیزی با استفاده از تلفن گوشی همراه امکان‌پذیر است؟ مسلماً نه! در ادامه به طور کامل دلایل آن را با هم بررسی و در مورد آموزش بیت کوین با گوشی صحبت خواهیم کرد.

Extract bitcoins by phone 2 min

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

همانطور که بدان اشاره نمودیم، برای استخراج بیت کوین با گوشی لازم است که دستگاه تلفن همراه شما به طور پیوسته، فعال باشد. آنچه که مسلم است، فعال بودن پیوسته گوشی تلفن همراه، موجب خرابی باتری آن می‌شود. گوشی بدون باتری هم که هیچ کاربردی ندارد!

از دیگر معایب استخراج بیت کوین با گوشی می‌توان به قدرت پردازش پایین گوشی تلفن همراه، اشاره نمود. سرعت استخراج بیت کوین به طور کامل به میزان قدرت پردازنده، وابسته است. بنابراین هرچه قدرت پردازنده‌ای که با استفاده از آن نسبت به استخراج بیت کوین، اقدام می‌کنید بیشتر باشد، سریع‌تر می‌توان به بیت کوین، دسترسی پیدا نمود.

در غیر این صورت، میزان بیت کوینی که استخراج خواهید کرد بسیار ناچیز است و به اصطلاح به زحمت و خساراتی که به بار می‌آورد، نمی‌ارزد و درآمد بیت کوین با گوشی با این شرح بسیار ناچیز خواهد بود .

ساتوشی چیست؟ هر بیت کوین چند ساتوشی است؟

به طور کلی از آنجایی که تعداد تراکنشات ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین در حال افزایش است، با استفاده از امکانات قدیمی، امکان استخراج ارز دیجیتال مورد نظر وجود ندارد و در واقع کسب درآمد از بیت کوین با گوشی اقتصادی نمی باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع ارزهای دیجیتال و ویژگی های آن می توانید مقاله ” بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” را مطالعه نمایید .

اگر بخواهیم درباره نحوه کار با شبکه بیت کوین، توضیح دهیم، باید بگوییم که لازم است دستگاه خود را به شبکه، اتصال دهید و همین امر موجب می‌شود تا قدرت پردازش دستگاه به شبکه، تعلق گیرد. به طور کلی سهم پردازش‌ها در کل شبکه در میزان ارز دیجیتالی که به دستگاه، تعلق داده می‌شود، تاثیر مستقیمی دارد.

یکی دیگر از معایب استخراج بیت کوین با گوشی ، استهلاک زیاد قطعات تشکیل دهنده گوشی‌های تلفن همراه است.

سی‌پی‌یو و رم گوشی در صورت استفاده مداوم از گوشی به مرور زمان، خراب می‌شود. همانطور که به آن اشاره نمودیم، لازم است که برای برنامه استخراج بیت کوین با گوشی به طور مداوم از گوشی استفاده نمایید. در غیر این صورت، مقدار بیت کوینی که استخراج خواهید کرد، بسیار ناچیز است.

بنابراین در پاسخ به سوال آیا برنامه استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه است؟و بیت کوین با گوشی مناسب است؟ باید بگوییم که خیر! پس چاره کار چیست؟

همانطور که ملاحظه فرمودید، استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا از طریق کامپیوترهای خانگی، امر بسیار دشواری است و نه تنها سودی عایدتان نخواهد شد بلکه به سیستم‌های‌تان نیز آسیب وارد می‌شود. بهترین روش برای کسب بیت کوین این است که از دستگاه‌های مخصوص این کار استفاده نمایید.

البته لازم به ذکر است که دستگاه‌های مخصوص استخراج بیت کوین نیز باید در فضای مناسبی قرار داشته باشد تا بتوان از آن‌ها به میزان کافی، بیت کوین، استخراج نمود. همچنین این سوال نیز پیش می آید که آیا بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر ؟

علاوه بر این روش، می‌توانید بیت کوین نیز بخرید؛ این کار دیگر نیازی به مصرف بیش از حد برق و اینترنت ندارد.

معایب استخراج بیت کوین

مزایای استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین، مزایایی نیز دارد و همین امر سبب شده تا افراد مختلف، مشتاق به کسب و استخراج ارزهای دیجیتالی مختلف اعم از بیت کوین شوند. برخی از بهترین مزایای استخراج بیت کوین عبارت است از:

  • پاداش ناشی از استخراج

دنیای ارزهای دیجیتالی روز به روز در حال توسعه هستند و همین امر سبب شده تا افراد وارد این بازار شوند. بیت کوین از میان ارزهای دیجیتالی دیگر، محبوبیت بیشتری کسب کرده است و به همین دلیل، افراد دنبال روش‌هایی برای کسب بیت کوین هستند و در این مقاله سعی شده استخراج بیت کوین با گوشی توضیح داده شود.

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی 15 تا از بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال 2022

لازمه ماینینگ با گوشی این است که تجهیزاتی را جهت حل محاسباتی در شبکه، اختصاص داده و بلاک‌های مربوط به تراکنشات موجود در بلاک چین را تائید کنند. انجام هیچ یک از این کارها، بدون دریافت دستمزد نیست و در ازای این کارها، بیت کوین دریافت خواهید نمود.

میزان بیت کوینی که به عنوان پاداش به استخراج کنندگان بیت کوین، تعلق می‌گیرد، مشخص شده است؛ به عبارت دیگر هر فرد به ازای هر بلاک، واحد استخراج بیت کوینی که تایید می‌کند مقدار از قبل تعیین شده‌ای بیت کوین دریافت خواهد نمود. همین دریافت پاداش در ازای استخراج و تائید تراکنشات بیت کوینی سبب شده تا افراد، ترغیب به این عمل شوند.

به افرادی که وظیفه استخراج و تائید تراکنشات بیت کوینی را دارند، ماینر گفته می‌شود؛ ماینرها علاوه بر اینکه در ازای این کار خود، پاداش دریافت می‌کنند، کارمزدی را هم از ارزش معامله برای خود برمی‌دارند.

Extract bitcoins by phone 4 min

  • بدست آوردن بیت کوین با قیمت کمتر

یکی دیگر از مزایای مهم استخراج بیت کوین و ترغیب افراد به این عمل، کسب بیت کوین با قیمت کمتر می‌باشد. نکته قابل توجه در رابطه با کسب بیت کوین با قیمت پایین‌تر به نسبت خرید بیت کوین از صرافی‌ها این است که بهره‌مندی از این مزیت استخراج ارزهای دیجیتالی به سادگی، ممکن نیست و حتما باید در کار خود حرفه‌ای باشید تا در شرایط مختلف، بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایید؛ در غیر این صورت نه تنها به سود دست نخواهید یافت، بلکه ضرر هم خواهید کرد.

  • تسهیل فرآیند استخراج به صورت گروهی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره نمودیم برای استخراج بیت کوین، بهترین روش این است که از دستگاه‌های مخصوص آن برای انجام محاسبات مورد نیاز استفاده نمایید. اما همه افرادی از پس هزینه‌های تهیه دستگاه‌های مخصوص این کار برنمی‌آیند. چاره کار چیست؟

در این صورت چندین نفر می‌توانند به صورت اشتراکی با هم کار کنند؛ این امر موجب می‌شود سرعت انجام محاسبات تا حد زیادی افزایش یابد و در نتیجه آن، احتمال اینکه به موفقیت برسند نیز بیشتر است. لازم به ذکر است که در نهایت، پاداش دریافتی میان اعضای تیم، تقسیم می‌شود.

  • افزایش امنیت شبکه

از دیگر مزایای استخراج بیت کوین، افزایش تعداد استخراج کنندگان و در نتیجه آن افزایش امنیت شبکه است. به این معنا که اگر یک هکر یکی از بلاک‌های یک بلاک چین بیت کوینی را تغییر دهد، بلاک‌های تغییر یافته با احتمال خیلی کمتری، تائید خواهند شد، دلیل این امر هم تعداد زیاد بلاک است و هکر نمی‌تواند تمامی آن‌ها را تغییر دهد.

آیا استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه است

معایب استخراج بیت کوین چیست؟

حال که با مزایای استخراج بیت کوین آشنا شدید و نحوه استفاده از سایت استخراج بیت کوین با گوشی و همچنین استخراج بیت کوین با گوشی برایتان شرح داده شد، وقت آن است که معایب این عمل را نیز بدانید. برخی از معایب استخراج بیت کوین عبارت است از:

  • پیچیدگی استخراج

یکی از بزرگترین معایب استخراج بیت کوین، پیچیده بودن فرآیند استخراج می‌باشد. افراد برای استخراج بیت کوین به ابزارهای مختلفی نیاز دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کیف پول ارز دیجیتال، نرم افزار ماینر، انتخاب و عضویت در یک استخر استخراج، داشتن حساب بانکی و کارت اعتباری ( در مقاله “ انتقال بیت کوین به حساب بانکی ” می توانید با پروسه این انتقال بیشتر آشنا شوید )، دستگاه‌های پرقدرت و تخصصی ماینینگ و تجهیزات خنک کننده، اشاره نمود. تهیه تمامی این وسایل و تجهیزات برای یک نفر،کار بسیار دشواری است.

  • هزینه بالای برق مورد نیاز برای استخراج

برای استخراج بیت کوین، لازم است که برق زیادی مصرف شود و همین امر موجب شده تا هزینه‌های ناشی از آن افزایش یابد. بنابراین اگر تصمیم به استخراج بیت کوین دارید حتما به نرخ محاسبه هزینه برق مصرفی و میزان مصرف و بازدهی دستگاه ماینر، نهایت دقت را داشته باشید.

  • آلودگی محیط زیست

یکی دیگر از معایب استخراج بیت کوین، آلودگی محیط زیست می‌باشد که همگان و به ویژه دوستداران محیط زیست را نگران کرده است. راه‌حل این مشکل این است که از انرژی‌های تجدیدپذیر جهت تولید برق مورد نیاز برای این امر، استفاده شود که خود نیاز به سرمایه‌گذاری‌های عظیم دارد و به راحتی میسر نمی‌شود.

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه!

مزایا و معایب بیت کوین

  • عدم ثبات قیمتی ارزهای دیجیتالی

نوسان قیمتی و به طور خاص کاهش قیمت ارزهای دیجیتالی اعم از بیت کوین در میزان پاداش دریافتی استخراج کنندگان بیت کوین، تاثیر می‌گذارد. بازار ارزهای دیجیتالی اصلا قابل پیش‌بینی نیست، باید قبل از اینکه در این بازار اقدام به کاری کنید تمامی احتمالات را در نظر گرفته و در صورت صلاحدید، بیت کوین استخراح نمایند در استخراج بیت کوین می توانید از سایت استخراج بیت کوین با گوشی نیز استفاده نمایید.

  • مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان

بررسی‌های صورت گرفته بر روی دستگاه استخراج بیت کوین، حاکی از آن است که اشعه‌های این دستگاه برای انسان، مضر است. این نیز یکی دیگر از بزرگترین مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان می باشد و به هیچ عنوان نباید نسبت به خطرات بیت کوین و دستگاه آن برای انسان بی توجه بود.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به طور کلی درباره برنامه استخراج بیت کوین با گوشی و آموزش بیت کوین با گوشی ، و همچنین به صرفه بودن بیت کوین با گوشی و چگونه بیت کوین استخراج کنیم با گوشی نکاتی بیان کنیم .اکنون شما می‌توانید با بررسی مزایا و معایب ماینینگ با گوشی، نسبت به استخراج بیت کوین، تصمیم‌گیری نمایید.

از اینکه وقت ارزشمند خود را برای مطالعه این مطلب صرف کردید، بی‌نهایت سپاسگزاریم. شما می‌توانید در پایان این مقاله، سوالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

13 دیدگاه برای “استخراج بیت کوین با گوشی|9 مورد از مزایا و معایب استخراج بیت کوین

  1. اشتراک‌ها: پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 چقدر خواهد بود ؟ (به روز رسانی 1 شهریور 00) - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: آموزش استخراج لایت کوین با گوشی در خانه [رایگان] !!! - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟ 7 روش ساده برای بدست آوردن بیت کوین رایگان - shekareravand

  4. مهربد گفته:

    درود بر شما؛
    سپاسگزار میشم اگر در مورد استخراج پای که با گوشی برائتی قابل انجام است اطلاعاتی منتشر کنید بخصوص در مورد پای که تیم مدیریتی و دکتر کوکالیس این روزها بشدت در توئیتر و اینستاگرام در حال تبلیغ هستند و مدعی می شوند که بزودی یکی از ارزهای دیجیتال قدرتمند جهان خواهند شد.
    در مورد آلفانتورک هم اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام وقت بخیر بزرگوار پای هنوز هم در مورد اصالت خود نتونسته درست رزومه ارائه بده حتما در زمانی که این اتفاق بیفته ما هم اینجا به پای خواهیم پرداخت
      سپاس از نظرات جنابعالی بابت بهبود مقالات

  5. nasrin maghami گفته:

    باسلام
    میشه چند تا سایت ماینینگ با گوشی و سایت استخراج بیت کوین با گوشی معرفی کنید تا با استخراج بیت کوین با گوشی آشنا شویم و یا اینکه آموزش تصویری در آپدیت جدید برامون قرار بدید

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما همراه گرامی

      بله حتما در آپدیت جدید آموزش تصویری برنامه استخراج بیت کوین با گوشی برایتان قرار خواهیم داد.

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما همراه گرامی
      بله کلا تولید بیت کوین از جمله بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی امکان پذیر است اما همانطور که در این مقاله چگونه بیت کوین استخراج کنیم با گوشی به دلایل نامبرده اقتصادی نیست .

  6. اشتراک‌ها: پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 چقدر خواهد بود ؟ - shekareravand

  7. ساسان علی نژاد گفته:

    از مضررات تولید بیت کوین علاوه بر مصرف زیاد برق همونطور که در مقاله هم گفتید اشعه‌های این دستگاه برای انسان، مضر است و این امر جز مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان می باشد.

  8. arezoo kalhori گفته:

    آیا از معایب استخراج بیت کوین با گوشی می توان به سرعت تولید این ارز اشاره کرد یا عیوب دیگری هم داره که باید به اون توجه کنیم؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام
      در آموزش استخراج بیت کوین با گوشی یکی از معایبی که به درستی شما به آن اشاره کردید سرعت پایین تولید بیت کوین با گوشی است از دیگر معایب به دلیل استفاده مداول از باطری گوش تخریب باطری آن است و استهلاک زیاد قطعات تشکیل دهنده گوشی‌های تلفن همراه است،که در مقابل این استفاده بالا درآمد بیت کوین با گوشی نیز بسیار پایین است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code