ثبت نام حساب بیت کوین در سریع ترین زمان به همراه آموزش تصویری

ثبت نام حساب بیت کوین

همانطور که حتما می‌دانید، بیت کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در میان کاربران است. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند که از میان ارزهای دیجیتال، کار با بیت کوین را آموزش ببینند. لازمه کار با بیت کوین ثبت نام حساب بیت کوین می‌باشد. همین امر سبب شد تا ما در این مقاله به آموزش تصویری ثبت نام بیت کوین( چگونه در بیت کوین ثبت نام کنیم ) و پس از آن نحوه ورود به حساب کاربری بیت کوین وچگونه حساب بیت کوین باز کنیم، بپردازیم و آموزش گام به گام بیت کوین را انجام دهیم . با ما همراه باشید.

ثبت نام حساب بیت کوین چگونه امکان پذیر است؟

بگذارید قبل از اینکه وارد مبحث اصلی یعنی چگونگی ثبت ‌نام در سایت بیت کوین شویم(چگونه بیت کوین ثبت نام کنیم)، کمی درباره مفهوم این که بیت کوین چیست صحبت کنیم. منظور از ثبت نام حساب بیت کوین در واقع همان ساخت کیف پول بیت کوین می‌باشد.

برای آموزش گام به گام بیت کوین در واقع انجام تراکنشات مالی به وسیله بیت کوین بدون داشتن کیف پول مخصوص آن، امری نشدنی است. بنابراین اگر قصد دارید که با ارزهای دیجیتالی مختلف اعم از بیت کوین و ساتوشی ، کار کنید در گام نخست باید برای خود ایجاد حساب کاربری بیت کوین نمایید و یا به عبارتی دیگر، کیف پول بیت کوین ثبت نام و  ایجاد نمایید که در این مقاله آموزش باز كردن حساب بیت کوین داده شده است. در صورتی که آشنایی لازم با ارز دیجیتال ساتوشی را ندارید می توانید مقاله ” ساتوشی چیست ” را مطالعه نمایید.

اقدامات لازم جهت ثبت نام حساب بیت کوین و آموزش گام به گام بیت کوین عبارت است از:

مرحله اول برای آموزش ساخت حساب بیت کوین این است که ابتدا برای خود یک کیف پول بسازید(اموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین نیز برای شما جهت مشاهده قرار داده شده است). انواع مختلف کیف پول نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کیف پول کاغذی وجود دارد. استفاده از کیف پول نرم‌افزاری، رایج‌ترین نوع کیف پول است که در میان کاربران، محوبیت زیادی دارد. بنابراین ابتدا نسبت به یافتن بهترین کیف پول ارز دیجیتالی خود، تحقیقات انجام داده و یکی از آن‌ها را روی سیستم خود نصب کنید.

آموزش تصویری ثبت نام حساب بیت کوین

اما اگر می‌خواهید که وقت خود را برای یافساخت حساب بیت کوین با گوشیتن کیف پول بیت کوین، صرف ننمایید، ما در ادامه آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین(اموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین)نحوه آموزش گام به گام بیت کوین را ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است که کیف پول بلاک چین یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی در میان کاربران مختلف است. ثیت‌نام در سایت بیت کوین از طریق سایت بلاک چین دات کام، میسر می‌باشد که در ادامه چگونه بیت کوین ثبت نام کنیم را توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است ساخت حساب بیت کوین با گوشی نیز امکان پذیر است،همچنین اگر تصمیم نهایی خود را نسبت به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال نگرفته اید پیشنهاد میکنیم مقاله ” بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” را مطالعه فرمایید.

قبل از اینکه نسبت به آموزش ساخت حساب بیت کوین آن اقدام نمایید، یک آنتی ویروس معتبر بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از اینکه فرآیند نصب آنتی ویروس بر روی سیستم‌تان به پایان رسید، شروع به آپدیت اینترنت سکیوریتی کرده و در نهایت سیستم را اسکن نمایید. انجام این کارها به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ بدافزاری بر روی سیستم شما وجود ندارد.

برای ورود به حساب بیت کوین در بلاک چین، ابتدا وارد سایت بلاک چین به نشانی https://login.blockchain.com/#/signup شوید. هنگامی که نشانی را در مرورگر سیستم خود باز می‌کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که برای ثبت ‌نام در سایت بیت کوین، لازم است تا ایمیل معتبری وارد نموده و سپس یک پسورد قوی و مطمئن برای خود انتخاب نمایید، در نهایت با کلیک بر دکمه continue، کیف پول مد نظرتان ایجاد خواهد شد.

پس از این مرحله برای بیت کوین ثبت نام کردن لازم است که به ایمیل خود وارد شده و نسبت به تائید ایمیل ارسال شده، اقدام نمایید؛ بدین منظور تنها کافیست بر روی لینکی که برای ایمیل‌تان آمده، کلیک کنید.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 چقدر خواهد بود ؟ (به روز رسانی 1 شهریور 00)

تا اینجا تقریبا به سوال چگونه در بیت کوین ثبت ‌نام کنیم، پاسخ دادیم، اکنون شما فرآیند ثبت نام بیت کوین خود را به پایان رساندید و تنها کافیست که آدرس کیف پول خود را دریافت نمایید. برای دریافت آدرس کیف پول خود، ابتدا روی گزینه Settings و پس از آن General را کلیک نمایید.

آنچه در این صفحه می‌بینید، همان آدرس کیف پول شماست که باید از آن در جایی امن، نگهداری کنید و در مواقع نیاز که ورود به حساب کاربری بیت کوین است از آن استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در خصوص آدرس کیف پول این است که به هیچ عنوان نباید در اختیار دیگر افراد قرار گیرد و برای دریافت و یا ارسال بیت کوین، نیاز به آدرس بیت کوین دارید. برای دریافت آدرس بیت کوین، پس از ورود به حساب خود، با کلیک بر گزینه Request، بیت کوین را از میان لیست موجود در صفحه، انتخاب نمایید.

خواهید دید که یک آدرس بیت کوین در صفحه به نمایش گذاشته خواهد شد که از آن می‌توانید برای دریافت بیت کوین استفاده کنید؛ به این صورت که آدرس بیت کوین را به فرد فرستنده ارزهای دیجیتالی داده تا مقدار بیت کوین مد نظر را به همین آدرس ارسال نماید.

ورود به حساب بیت کوین

هم‌ چنین اگر قصد ارسال بیت کوین داشته باشید، ابتدا باید گزینه Send را انتخاب کرده تا وارد صفحه‌ای جدید شوید و سپس بیت کوین را از میان دیگر ارزهای دیجیتالی موجود در لیست، انتخاب کنید، سپس با وارد کردن آدرس بیت کوین فرد گیرنده، هم‌چنین مقدار بیت کوینی که مد نظر دارید، مبلغی به عنوان کارمزد انجام تراکنش و در نهایت کلیک بر دکمه Continue، منتظر باشید تا تراکنش شما تائید شده و در نهایت عمل ارسال بیت کوین با موفقیت انجام گیرد.

لازم به ذکر است که هر چه مبلغی که تحت عنوان کارمزد تراکنش تعیین می‌کنید، بیشتر باشد، تراکنش شما در مدت زمان کوتاه‌تری، تائید خواهد شد. همچنین برای اطلاع از ” حداقل برداشت بیت کوین ” می توانید مقاله مرتبط به آن را مطاله نمایید .

تنظیمات امنیتی پس از آموزش ساخت حساب بیت کوین

پس از اینکه ثبت نام حساب بیت کوین در بلاک چین با موفقیت به پایان رسید و نسبت به ورود به حساب کاربری بیت کوین خود اقدام نمودید، می‌توانید امنیت حساب خود را افزایش دهید. بدین منظور باید روی دکمه SECURITY CENTER در صفحه اول کلیک نمایید تا صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده شود.

هر یک از حساب‌های بیت کوینی سه سطح مختلف از امنیت را پشتیبانی می‌کنند. این سه سطح امنیتی به شرح ذیل است:

سطح اول امنیت در باز کردن حساب بیت کوین

در صورتی که این سطح از امینت را تکمیل نمایید، باز پس گرفتن حساب و دارایی شما در زمان فراموشی پسوردتان امکان‌پذیر خواهد بود؛ به عبارت دیگر با تکمیل اطلاعات موجود در این سطح از امنیت، امکان بازیابی حساب و در نتیجه آن دارایی‌هایتان حتی در صورت فراموش کردن پسورد نیز وجود دارد. اما عدم تکمیل سطح اول امنیتی در صورتی که آدرس کیف پول خود را فراموش کنید، به منزله از دست دادن دارایی‌تان است.

در این سطح از امینت سه گزینه وجود دارد که هر یک از آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم داد. این سه گزینه عبارت است از:

  1. Email Verified
  2. Backup Recovery Phrase
  3. Create Password Hint

Email Verified

Email Verified همان تائید ایمیلی است که برای ورود به حساب بیت کوین لازم است و در مراحل انتهایی ثبت نام بیت کوین از افراد می‌خواهد تا ایمیل ارسالی را تائید نمایند.

Backup Recovery Phrase

Backup Recovery Phrase عمل بک‌آپ‌ گیری است که باید همه افراد پس از افتتاح حساب بیت کوین خود، بر روی آن کلیک کرده تا در صورتی که رمز ورود به کیف پول خود را به فراموشی سپردند، با وارد کردن کلمات انگلیسی که پس از تهیه نسخه پشتیبان در اختیارشان قرار می‌گیرد، نسبت به بازیابی کیف پول و دارایی خود اقدام نمایند.

Create Password Hint

Create Password Hint گزینه‌ای دیگر در سطح اول امنیت است که می‌توانید از آن برای به یاد آوردن پسورد خود استفاده نمایید. به این صورت که می‌توانید عبارتی در این بخش نوشته تا به ایمیل‌تان ارسال شود و به شما در یادآوری پسوردتان کمک کند. به هیچ عنوان پسورد خود را به صورت مسقیم در این بخش وارد نکنید، زیرا در صورتی که دیگران به آن دسترسی پیدا کنند، تمام دارایی خود را از دست خواهید داد.

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟ 7 روش ساده برای بدست آوردن بیت کوین رایگان

ثبت نام حساب بیت کوین

سطح دوم امنیتی

گام نخست برای تامین امنیت با استفاده از سطح دوم امنیتی، نصب نرم‌افزار Google Authenticator بر روی گوشی هوشمند می‌باشد که می‌توانید آن را از اپ استور و یا پلی استور به صورت رایگان، دانلود کنید. سپس به بخش امنیتی در حساب بلاک چین خود مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه Enable Two Step، روی Enable کلیک نمایید.

پس از انجام این مراحل بر روی گزینه Use Google Authenticator or Yubikey کلیک نمایید و سپس نرم‌افزار جدیدی را که بر روی گوشی همراه خود نصب نموده‌اید را اجرا نمایید. پس از اجرای آن، روی علامت “+” را که در قسمت پایینی صفحه وجود دارد، بزنید و در نهایت گزینه Scan barcode را انتخاب نمایید.

در نهایت لازم است تا دوربین گوشی خود را بر روی تصویر بارکد نگه داشته تا یک کد شش رقمی به شما نمایش داده شود و از آن برای ورود به حساب بلاک چین خود استفاده نمایید. به این صورت که:

با اعمال این سطح از امنیت، شما برای ورود به حساب بلاک چین خود ابتدا وارد سایت مربوطه شده و پس از وارد کردن والت آیدی و رمز عبور خود، نرم‌افزاری را که نصب نموده‌اید را اجرا کنید تا کد شش رقمی را به شما نمایش دهد.

نکته قابل توجه در خصوص دریافت کد شش رقمی این است که مدت زمان اعتبار آن محدود است و تنها ۳۰ ثانیه معتبر می‌باشد. اگر نتوانید در همین مدت زمان معین شده، کد را در جای معین خود، وارد نمایید باید مجدد نسبت به دریافت کد شش رقمی، اقدام کنید.

سطح سوم امنیتی

برای فعال‌سازی این سطح از امنیت، ابتدا باید گزینه Tor Blocked را انتخاب نموده و در نهایت بر روی دکمه Block کلیک نمایید. در واقع با اعمال این سطح از امنیت بر روی حساب بیت کوینی خود، ترافیک‌هایی مصرف‌کننده شبکه TOR مسدود خواهد شد و همین امر در نهایت امنیت کیف پول بیت کوین را افزایش می‌دهد.

چگونه وارد بیت کوین شویم؟

پس از اینکه ثبت نام بیت کوین خود را تکمیل نموده و سطوح امنیتی حساب خود را اعمال کردید، می‌توانید اقدامات لازم جهت ورود به حساب بیت کوین را انجام دهید. به این صورت که:

ابتدا وارد سایت به نشانی https://login.blockchain.com/#/login شده و والت آیدی و پسورد خود را وارد کنید. سپس با اجرای نرم‌افزار Google Authenticator، یک کد شش رقمی به شما نمایش داده خواهد شد و لازم است آن را برای ورود به داشبورد حساب کاربری خود در بخش مخصوص خود، بنویسید.

آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین

چگونه حساب بیت کوین بسازیم؟ پاسخ از زاویه ایی دیگر!

تا اینجای کار به نوعی آموزش ورود به بیت کوین و دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال را برای شما داشتیم. اما بر اساس تجربه به خوبی می دانیم که این نوع آموزش ها به تنهایی کافی نیست.

بسیاری از کاربران با وجود این که با نحوه وارد شدن به بیت کوین آشنایی کامل و کافی دارند، اما هنوز درک درستی از این مسئله ندارند. می خواهیم در ادامه کمی از زاویه دید دیگری به این مسئله نگاه کنیم. با ما همراه باشید.

برای یک لحظه هرچیزی را که در مورد بیت کوین، ساخت حساب بلاک چین و … می دانید کنار بگذارید. بیت کوین یک ارز است. ارزی با ویژگی های خاص خودش. یعنی شما می توانید مانند تمامی ارزهای مطرح در دنیا ( ریال!،دلار یا یورو ) با آن برخورد کنید. شما به هر حال می توانید با این ارز خرید و فروش کنید و با این که مانند دلار روی آن سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.

بنابراین ارزهای دیجیتال فارغ از تکنولوژی و نحوه ساخت کوین و … که چندان ربطی به کاربر ندارد، عملا چیز غیر قابل درکی ندارد. بنابراین خودتان را در دل مفاهیم عجیب و غریب غرق نکنید. برای ساده سازی بیت کوین را درست مانند دلار در نظر بگیرید. البته مسلما این دو تفاوت های فاحشی نیز دارند. به این مسئله نیز در ادامه می پردازیم.

sell and buy bitcoin 7 min
نحوه وارد شدن به بیت کوین

ساخت حساب بلاک چین، مانند ساخت یک حساب بانکی!

همانطور که در بالا گفتیم ارز دیجیتال و بیت کوین در کاربرد چیزی شبیه به ارزهای معمولی خودمان است. شما با ریال می توانید خرید و فروش کنید. آن را در بانک نگهداری کنید و یا بر روی آن سرمایه گذاری داشته باشید. ( البته به خاطر بی ارزش بودن ریال عملا سرمایه گذاری بر روی آن چندان مطرح نیست. این مسئله را بیشتر می توان در ارزهایی مانند دلار دید )

حال اولین سوال این است که شما برای داشتن ریال آیا لزوما باید در بازار بورس فعالیت داشته باشید؟ یا این که لزوما باید در یک بانک حساب باز کنید؟ مسلما خیر. شما می توانید بر اساس شغل و کسب و کاری که دارید درآمد ریالی هم داشته باشید و لزومی ندارد که حتما از یک صرافی یا بانک استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری تا سال 1400؟ دلار یا بیت کوین

همین مسئله ( با کمی تفاوت ) در مورد بلاک چین و بیت کوین وجود دارد. در واقع شما قرار نیست حتما در بازار ارزهای دیجیتال حضور داشته باشید تا صاحب بیت کوین شوید. شما می توانید به هر طریق، مانند خرید و فروش یا ارائه خدمات و … صاحب بیت کوین شوید. بنابراین فکر نکنید که نحوه وارد شدن به بیت کوین چندان کار سختی است. تنها کافی است به ازای محصولاتی که می فروشید یا خدماتی که ارائه می دهید بیت کوین درخواست کنید.

اما تفاوت عمده و مهمی که بین ارزهای دیجیتال و ارزهای عادی وجود دارد، در نحوه ساخت کوین یا ساختن بیت کوین است. در واقع عملا هیچ عامل فیزیکی در ساختن بیت کوین دخیل نیست. شما برای داشتن و یا درست کردن بیت کوین نیازی به هیچ کاغذ یا جوهر خاصی ندارید.

به عبارت ساده تر بیت کوین یک ارز مجازی و دیجیتالی است و هیچ ماهیت فیزیکی ندارد. از این رو عملا شما نمی توانید مانند ریال یا دلار آن را در بالش خودتان پنهان کنید. بنابراین حتما و لزوما نیاز به چیزی تحت عنوان یک کیف پول یا یک بانک دارید تا بتوانید دارایی های خودتان را که از نوع ارزهای دیجیتال است در آن قرار دهید.

نحوه وارد شدن به بیت کوین
ساخت کوین

تفاوت دیگر درست کردن بیت کوین با مکانیزم ارزهای معمولی!

اما مسئله مهم دیگر در مورد آموزش ورود به بیت کوین و فهم دقیق آن این است که بازار ارزهای دیجیتال بر خلاف بازار ارزهای عمومی در بازار یک مفهوم غیر متمرکز است. یعنی در این بازار عملا هیچ نهاد، دولت یا فردی مرکزیت ندارد و شما قرار نیست برای حضور در این بازار سراغ فرد خاصی بروید.

به عبارت ساده تر ارزهای دیجیتال زیر نظر هیچ دولت و گروه خاصی نیست. از این رو شما می توانید به سادگی به هر طریقی که می دانید شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. اما مسئله ای که وجود دارد این است که عملا شما به تنهایی نمی توانید تعداد مناسبی خریدار و یا فروشنده ارزهای دیجیتال در اطراف خودتان پیدا کنید. بنابراین خواسته یا ناخواسته نیازمند مراکزی برای خرید و فروش هستید که در آن تعداد بالایی خریدار و فروشنده کنار یکدیگر جمع شده اند. به این مراکز صرافی گفته می شود.

بنابراین شما به لحاظ قانونی و فنی نیازی به صرافی ندارید اما به لحاظ تکنیکال و توانایی خرید و فروش عملا باید حداقل از یک صرافی استفاده کنید.

وقتی مخاطبان می پرسند چگونه حساب بیت کوین بسازیم، عملا در ذهن این گونه تصور می کنند که قرار است مسیری را به صورت پلکانی طی کنند. در واقع در ذهن بازار ارزهای دیجیتال را چیزی شبیه به بازار بورس می دانند. این مسئله با گسترش ارزهای دیجیتال و همه گیر شدن آن کم کم ساده تر درک می شود. مسلم بدانید با ظهور اولین پول های چاپی مانند دلار و … مردم در آن دوران حس و حالی شبیه به مردمان امروز نسبت به بیت کوین را داشتند!

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل درباره ایجاد حساب بیت کوین ، آموزش چگونه در بیت کوین ثبت نام کنیم و هم‌چنین نحوه ورود به بیت کوین، توضیحات جامعی به شما عزیزان ارائه دهیم تا شما بتوانید پس از خواندن این مطلب، نسبت به ساخت اکانت بیت کوین یا ساخت اکانت بلاک چین خود اقدام نمایید و در نهایت با دریافت پاسخ به سوال چگونه وارد بیت کوین شویم؟

بتوانید وارد حساب خود شده و از این طریق نسبت به دریافت و یا ارسال بیت کوین اقدام نمایید. شما می‌توانید سوالات و یا نظرات خود را در پایان این مقاله با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید همچنین اگر بدنبال راهی برای کسب بیت کوین رایگان هستید می توانید با مراجعه به مقاله ” چگونه بیت کوین رایگان به دست آوریم؟ ” نسبت به این کار اقدام نمایید.

برخی سوالات متداول :

سطح اول امنیت در ایجاد حساب بیت کوین چیست؟

در این سطح از امینت سه گزینه وجود دارد که هر یک از آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم داد. این سه گزینه عبارت است از:
Email Verified
Backup Recovery Phrase
Create Password Hint

23 دیدگاه برای “ثبت نام حساب بیت کوین در سریع ترین زمان به همراه آموزش تصویری

  1. اشتراک‌ها: بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه! - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: ساتوشی چیست؟ هر بیت کوین چند ساتوشی است؟ - shekareravand

  4. اشتراک‌ها: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال جدید کدام است ؟! - shekareravand

  5. خلیل نجفی گفته:

    میخواستم بدونم آیا هر بیت کوین به واحدهای کوچکتر تقسیم بندی میشه و این واحدها مشخصه در واقع هر بیت کوین چند واحد است؟

  6. الهام منافی گفته:

    ممنون از مطلب مفیدتون بسیار دقیق و مفید آموزش گام به گام بیت کوین رو دادید اگر میشه در آپدیت های آتی ویدیوهای تصویری بیشتری قرار بدید .

    • arash_admin_seo گفته:

      پس از آنکه فرآیند ثبت نام حساب بیت کوین خود را به پایان رساندید و حساب کاربری بیت کوین ایجاد شد، تنها کافیست که آدرس کیف پول خود را دریافت نمایید. برای دریافت آدرس کیف پول خود، ابتدا روی گزینه Settings و پس از آن General را کلیک نمایید.

  7. علی عندلیب گفته:

    باتشکر فراوان مطلب بسیار مفیدی در خصوص بیت کوین ثبت نام کردن بود بنده با کمک و راهنمایی شما موفق به آغاز تجارت در حوزه بیت کوین شدم.

    • alireza sadeghi گفته:

      بله من هم تشکر میکنم راهنمایی بسیار مفیدی در خصوص چگونه در بیت کوین ثبت نام کنیم و گام به گام آموزش باز كردن حساب بیت کوین داده شده است.

      • arash_admin_seo گفته:

        خواهش میکنم تلاش شد تا تمام مطالب مربوط به چگونه بیت کوین ثبت نام کنیم ذکر گردد و تا شما راحتتر بتوانید افتتاح حساب بیت کوین را انجام دهید قطعا در آپدیت های آینده تلاش در تکمیل مقاله خواهیم نمود.

  8. sanaz ahmadmaneshi گفته:

    اولین و مهمترین قدم برای آموزش ساخت حساب بیت کوین همانطور که شما در این مقاله مفید قرار دادید و من به صورت تجربی بهش رسیدم نصب آنتی ویروس روی سیستم و سپس ساخت کیف پول به شکل نرم افزاری و یا سخت افزاری هست که متاسفانه برخی افراد به آن توجه نمیکنند و این موضوع خطراتی را برایشان در بر دارد .

  9. آرزو حجاریان گفته:

    سلام اگر امکانش هست فیلم آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین رو هم در این مقاله برامون قرار بدید چون اصولا فیلم های آموزش در یادگیری تاثیر به سزایی دارند .

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام
      باتشکر از اعلام نقطه نظرتون بله حتما اینکار و انجام میدیم و در تکمیل این مقاله این فیلم قرار خواهد گرفت .

  10. آرزو حجاریان گفته:

    سلام
    اگر امکانش هست در این مقاله فیلم آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین را نیز قرار بدید چون فیلم راندمان رو در آموزش افزایش میده .

    • هانیه سلیمانی گفته:

      سلام خدمت ادمین گرامی
      در این مقاله به طور کامل ثبت نام بیت کوین رو آموزش دادید و همونطور که خیلی از مخاطبین هم گفته بودن به راحتی با این آموزش میشه حساب بیت کوین رو ساخت ممنون از مطالب مفیدی که در سایت گذاشتید.

      • arash_admin_seo گفته:

        سلام خدمت شما
        خوشحالیم این مطالب براتون مفید بوده تمام تلاش ما گذاشتن مطالبی مثل چگونه حساب بیت کوین باز کنیم است که بتواند برایتان مفید باشد.

      • ali-920 گفته:

        با آموزش ثبت نام در سایت بیت کوین به راحتی میشه توی سایتی که معرفی کردید ثبت نام کرد و ساخت اکانت بیت کوین را انجام داده و شروع به خرید و فروش نمود با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code