بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر ؟!! کدام به صرفه است

بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر

بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر؟آیا خرید ماینر به صرفه است؟ افراد زیادی این سوال را از شما میکنند ، ما در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل پاسخ این سؤال را به شما ارائه کنیم که آیا دستگاه استخراج بیت کوین برای شما سودآوری بیشتری دارد و یا خرید بیت کوین به صورت مستقیم؟ همچنین دستگاه بیت کوین از کجا بخریم؟ و یا چگونه ماینر بخریم؟

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که خرید بیت کوین سود دارد و یا استخراج آن، باید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

پاسخ سوال بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر، می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد، باید با توجه به دلایلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مدعی شد که خرید بیت کوین می‌تواند سرمایه گذاری همراه با ریسک بسیار کم و سودآوری بیشتری در مقایسه با خرید دستگاه ماینر داشته باشد.

شرایط مورد نیاز برای استفاده از دستگاه ماینر

همان طور که می‌دانید دستگاه‌های ماینر برای فعالیت به مکان مناسب دارای برق کافی نیاز دارند. این موارد موجب می‌شود که اولین هزینه‌ها، از جمله هزینه‌های محافظت و نگهداری در کنار هزینه‌های فرآیند استخراج قرار می‌گیرند که معمولاً افراد در زمان آغاز فعالیت‌ ها به این هزینه‌ها توجهی ندارند.

البته برای خرید بیت کوین نیازی به پیچیدگی‌ها و دشواری‌های استفاده از دستگاه ماینر نیست. فراهم کردن شرایط برای استخراج بیت کوین با دستگاه‌های ماینر به زمان زیادی نیاز دارد، در نتیجه می‌توان اولین را یعنی خرید بیت کوین را انتخاب کرد. همچنین گاهی این سوال پیش می آید که آیا استخراج بیت کوین با کامپیوتر یا دستگاههای دیگری همچون گوشی امکان پذیر است یا خیر که می توانید در مقاله “ معایب استخراج بیت کوین با گوشی ” این مورد را مطالعه نمایید .

آیا خرید ماینر به صرفه است

استخراج بیت کوین، کاری سخت و پیچیده

برخی از افراد تصور می‌کنند که پیش از آغاز استخراج ارزهای دیجیتال، به راحتی می‌توان دستگاه را به برق متصل کرد و از بیت کوین استخراج کرد. این دیدگاه بسیار ساده‌ای است که مردم نسبت به استفاده از دستگاه‌های ماینر دارند؛

زیرا بیت کوین نظیر انواع صنایع سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. جهت محافظت و فعالیت این دستگاه‌ها به صورت بهینه باید زمان زیادی را برای آن‌ها در نظر گرفت، در نتیجه می‌توان از این طریق تجارب زیادی را کسب کرد.
بد نیست کمی هم در مورد استخراج بیت کوین با کامپیوتر اطلاعات کسب کنید.

خرابی‌های متعدد دستگاه و میزان استهلاک مرتبط با آن

دستگاه ماینر تحت عنوان یک دستگاه الکترونیکی کارآمد ممکن است دچار خرابی و یا سوختن شود. در صورتی که این دستگاه تعمیر نشود، تمام سرمایه‌ای که برای خرید آن در نظر گرفته‌اید، هدر می‌رود؛

حداقل برداشت بیت کوین چقدر است؟! [میزان سقف و کف برداشت]

بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط می‌توان در پاسخ به سؤال بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر، گزینه اول یعنی خرید رمزارز بیت کوین را انتخاب کرد.

حداقل سرمایه برای شروع و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

برخی از افراد فکر می‌کنند که باید برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین پول زیادی را اختصاص دهند، اما این طور نیست. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این ارز دیجیتال تقسیم بندی آن به واحدهای کوچک‌تر می‌باشد. در مقاله ” حداقل برداشت بیت کوین ” می توانید با حداقل میزان برداشت آگاه شوید .

به همین علت شما می‌توانید با کمترین مبلغ یعنی 100 هزار تومان اقدام به خرید بیت کوین کنید و هر زمانی که تصمیم داشتید سرمایه خرید خود را افزایش دهید( جالب است بدانید “خرید بیت کوین بدون احراز هویت ” نیز امکان پذیر خواهد بود)، اما خرید دستگاه‌های ماینر، سرمایه بیشتری می‌خواهد و علاوه بر آن باید هزینه مکان و خرید دیگر امکانات مرتبط با آن را در نظر بگیرید.

در کنار همه این‌ها، دستگاه بیت کوین ممکن است خراب شود، قدرت آن کاهش یابد، استخراج آن به تدریج کم گردد و سختی شبکه به راحتی رو توانایی دستگاه تأثیر می‌گذارد.

در این میان اگر به نقدینگی نیاز پیدا داشته باشید، دستگاه ماینر نقدینگی کمتری در مقایسه با خرید و به‌دست آوردن بیت کوین به صورت مستقیم دارد.

چگونه دستگاه بیت کوین بخریم

چگونه دستگاه بیت کوین بخریم؟

چگونه دستگاه بیت کوین بخریم و یا چه ماینری بخریم و یا چگونه ماینر بخریم از جمله پرسش‌هایی است که سرمایه گذاران بزرگ و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال همواره مطرح می‌کنند. هنگام خرید دستگاه بیت کوین باید به نکات مهمی نظیر مشخصات دستگاه و … توجه کرد.

حتماً شنیده‌اید که فرآیند ماینینگ نیاز به زمان زیادی دارد، در نتیجه پس از خرید آن باید اینترنتی برای آن فراهم کرد که هنگام استخراج بیت کوین دچار قطعی نشود؛ بنابراین باید توجه داشته باشید که اینترنت شما به هیچ وجه قطع و وصل نشود.

در نظر گرفتن مشخصات فنی هنگام خرید دستگاه ماینر

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای پیرامون موضوع خرید دستگاه بیت کوین وچگونه دستگاه بیت کوین بخریم برای افرادی که می‌پرسند آیا ماینر بخریم،چه ماینری بخریم و یا دستگاه بیت کوین از کجا بخریم؟ و یا چگونه ماینر بخریم ؟ مشخصات فنی دستگاه ماینر است.

در نتیجه باید پیش از خرید به نکاتی نظیر میزان مصرف انرژی برق، توانایی پردازش، وزن دستگاه و میزان سر و صدای آن توجه داشت. قدرت یا توانایی پردازش بیت کوین ماینر، هش ریت می‌باشد و واحد آن هش به ازای هر ثانیه است.

در واقع هش تعداد حدس و گمان‌هایی است که دستگاه ماینر برای حل مسائل ریاضی پیچیده و سخت بیان می‌کند. در صورتی که هش ریت یک بیت کوین ماینر افزایش پیدا کند، نشان می‌دهد که دستگاه قدرت زیادی دارد و استخراج در شرایط خوبی انجام می‌شود.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال (آموزش کامل و رایگان+ فیلم)

میزان انرژی مصرفی برق برای تولید ماینرها فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شود. استخراج بیت کوین نیاز به مصرف انرژی زیادی دارد، اما در کنار همه این‌ها، باید به مقدار بازدهی آن توجه داشت. قدرت بیت کوین دستگاه‌های ماینر بین چندین وات تا چند هزار کیلو وات تغییر می‌کند.

در برخی مواقع دستگاه‌های ماینر، سر و صدای زیادی به همراه دارد، اما این دستگاه‌ها باید به صورت شبانه روز روشن باشند و کار کنند. در نتیجه باید سر و صدای آن را به صورت کامل برطرف کنید. یکی از مهم‌ترین معیارها در مورد خرید دستگاه ماینر بیت کوین، بررسی دستگاه‌های دست دوم است. این دسته از ماینرها اشکالات زیادی داشته‌اند که پس از تعمیر مجدداً در بازار توزیع شده‌اند.

قطعاً از اختلاف قیمت این دستگاه‌ها با دیگر دستگاه‌های دست اول متوجه خواهید شد که سایر دستگاه‌ها عملکرد بهتری دارند. معمولاً دستگاه‌های ماینر دست دوم از امکاناتی مانند گارانتی، ضمانت نامه و خدمات برخوردار نیستند و نمی‌توانند انتظار استخراج کننده را برآورده سازند.

چه ماینری بخریم

آیا ماینر بخریم؟ از کجا ماینر بخریم؟ کدام دستگاه ماینر به صرفه است؟چگونه ماینر بخریم؟

پیرامون موضوع آیا ماینر بخریم یا بیت کوین؟و دستگاه بیت کوین از کجا بخریم؟ ، همان طور که مشکلات و دشواری‌های استخراج بیت کوین و استفاده از دستگاه‌های ماینر را مطرح کردیم، دستگاه‌های ماینر توسط شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در اختیار استخراج کنندگان قرار می‌گیرند. به منظور آشنایی و آموزش ” دوره آموزش ارزهای دیجیتال ” نیز در نظر گرفته ایم تا با این مفهوم بیشتر آشنا شوید .

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین، برند Antminer در کنار سایر برندهای Innosilicon، Canaan و MicroBT عملکرد بسیار خوبی را برای شما به نمایش گذاشته‌اند. در سایت های معتبری می توان با انواع برندهای دستگاه ماینر آشنا شوید.

در این بین می‌توان به سراغ دستگاه‌هایی با نام Bitmain، Antminer S17 Pro، Antminer S9j، AvalonMiner 1041 رفت. چرا که این دسته از دستگاه از بهترین دستگاه‌هایی هستند که استخراج کنندگان می‌توانند با استفاده از آن‌ها مقدار بیت کوین مورد نظر خود را استخراج کنند. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر یک از دستگاه‌های مورد نظر خود تشخیص دهید که کدام دستگاه ماینر به صرفه است؟

از کجا ماینر بخریم

آیا خرید ماینر به صرفه است؟

برای پاسخ به سؤال آیا ماینر بخریم؟و آیا خرید ماینر به صرفه است؟ باید گفت که عوامل متعدد در آن نقش دارند. با توجه به تحلیل و بررسی‌هایی که تا به الآن انجام شده است، افراد زیادی به دلیل نداشتن دانش و آگاهی درباره چگونگی عملکرد دستگاه‌های ماینر، هزینه می‌کنند و بعد از تهیه دستگاه سود زیادی به‌دست نمی‌آورند.

نکته‌ای که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به استخراج بیت کوین به آن توجهی ندارند، این است که ماندگاری و طول عمر بهترین نوع دستگاه ممکن است تنها سه سال باشد.

از سوی دیگر می‌دانیم که هاوینگ بیت کوین 2020 که به تازگی اتفاق افتاده است و در چند وقت اخیر پاداش استخراج بیت کوین نصف شده، می‌توان گفت روی قیمت آن تأثیر مستقیم گذاشته است. (در مقاله ” نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا ” می توانید روند رشد آن را مطالعه فرمایید )آمار بین‌المللی بیانگر این است که بیشتر از نیمی از دستگاه‌های ماینر که در کشور چین فعالیت داشته‌اند، پس از هاوینگ سال 2020 از کار افتاده‌اند و هیچ گونه کاربردی ندارند.

5 روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر در سریع‌ترین زمان

همین موضوع موجب کاهش استخراج توسط افراد علاقه‌مند به این حوزه شده است. در نتیجه بسیاری از سرمایه گذاران به جای استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه‌های ماینر، اقدام به خرید و فروش آن به واسطه صرافی‌ها می‌کنند.

نقش صرافی‌ها برای خرید و فروش بیت کوین و ارائه خدمات پیرامون آن

با وجود شرایطی که مطرح کردیم و هزینه‌هایی که پیرامون این موضوع وجود دارد، باید خودتان تشخیص دهید که آیا ماینر بخریم در ایران به صرفه است یا خیر؟ البته نتایج و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بهترین کار این است که به جای صرف هزینه برای خرید دستگاه ماینر، آن را صرف خرید بیت کوین کنید.

با توجه به محدودیت‌هایی که دولت ایران برای انتقال و خرید و فروش این ارز دیجیتال در نظر گرفته بود، صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر در ایران موفق شدند که با استفاده از این ارز اقدام به معامله کنند و به سهامداران آن خدمات دهند. برای آشنایی “بهترین صرافی آنلاین خرید بیت کوین ” می توانید مطلب مرتبط را مطالعه نمایید .

Miner device or buy bitcoin 06 min

امروزه صرافی‌های مختلفی در ایران وجود دارند که در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. توصیه می‌کنیم که با اطمینان کامل از این دسته صرافی‌ها استفاده کنید؛

زیرا با وجود تحریم‌های زیادی که در مورد ایران وجود دارد، اوضاع کار با صرافی‌های جهانی با مشکلات و چالش‌های متعددی همراه خواهد بود.

افرادی که می‌خواهند با صرافی‌های خارجی کار کنند، باید اقداماتی نظیر احراز هویت، نبود شرایط خرید ارز دیجیتال با ریال، تغییر در آی پی و … از چالش‌های رایجی است که بسیاری از سهامداران ایرانی برای استفاده از صرافی‌های خارجی با آن مواجه می‌شوند.

نتیجه‌گیری برای سوال بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر

دستگاه‌های ماینر یا ASIC اصطلاحاتی هستند که برای دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شوند و اکنون مدل‌های زیادی از آن‌ها توسط برندهای مختلف ارائه می‌شوند.

در سراسر نقاط جهان، کاربران ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در حال فعالیت هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که با استفاده از وسایل و امکانات مختلف، ارزهای رمزنگاری شده بیشتری استخراج کنند.

در این مقاله علاوه بر پاسخ به سؤال آیا ماینر بخریم یا بیت کوین ، به پرسش‌های دیگری مانند چگونه دستگاه ماینر بیت کوین بخریم؟، کدام دستگاه ماینر به صرفه است؟، پاسخ دادیم و گفتیم که باید با در نظر گرفتن و توجه به چه عواملی اقدام به خرید دستگاه ماینر بیت کوین کرد.

در پایان با توجه به اطلاعاتی که دارید، از شما می‌پرسیم از کجا ماینر بخریم؟ شما چه نظری درباره خرید دستگاه‌های ماینر بیت کوین دارید؟ به نظر شما بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر ؟

10 دیدگاه برای “بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر ؟!! کدام به صرفه است

  1. آزاد معینی گفته:

    استخراج با ماینر به صرفه تر است .
    پول ماینر را در ۷ ۸ ماه بدست میاریم ، هم بیت کوین داریم هم ماینر را .
    ماینر داشتن یک لذت خوبی داره

  2. صادقی گفته:

    تو هر باکس ماینر چندتا کارت گرافیک قرار میگیره ؟ بیشتر افراد مایلند ابتدا با تعداد بسیار اندک جهت آشنایی و آموزش شروع کنند واگر رضایت داشتند با تجربه کسب شده درسطح گسترده فعالیت نمایند .بنابراین راهنمایی هایتان دراین خصوص پیرامون سود و ضرر و هزینه کم ترین واحد سرمایه گذاری اعلام بفرمائید ؟ که بنظرم باکس

  3. اشتراک‌ها: 5 روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر در سریع‌ترین زمان - shekareravand

  4. maryam eghdamiyan گفته:

    پس با توجه به عمر دستگاه ماینر و استهلاک این دستگاهها حداکثر تا 3سال در این مقاله در مورد آیا خرید ماینر به صرفه است یا خیر متوجه شدم که هماره خرید بیت کوین به صرفه تر خواهد بود.

  5. کامران نعمتی گفته:

    شما مارک های دستگاه بیت کوین را در مطلب اعلام کردید اما به اینکه دستگاه بیت کوین از کجا بخریم اشاره نکردید میشه لطفا به این نکته نیز اشاره نمایید دستگاه بیت کوین از کجا بخریم؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      بله حتما در آپدیت همین مقاله و در مقالات آموزشی دیگر به محل های خرید ماینرها اشاره خواهیم کرد.

  6. صمد عمرانیان گفته:

    سوال اینکه آیا ماینر بخریم و اینکه چگونه ماینر بخریم همیشه برای من وجود داشت و در این مقاله به بهترین نحو پاسخ داده شد ممنون از مطلب مفیدتون .

  7. farhad chavoshi گفته:

    سلام
    اگر بخواهید مهمترین فاکتور در جوابه سوال چگونه دستگاه بیت کوین بخریم را اعلام کنید کدام عامل رو مطرح میکنید؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما همراه گرامی
      در خرید دستگاه بیت کوین چندین فاکتور رو باید به صورت هم زمان در نظر بگیرد تا خرید مناسب و به صرفه اید داشته باشید شامل : میزان مصرف انرژی برق، توانایی پردازش، وزن دستگاه و میزان سر و صدای آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code