5 روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر در سریع‌ترین زمان

استخراج بیت کوین با کامپیوتر

از فرآیند استخراج بیت کوین با کامپیوتر چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید استخراج بیت کوین با لپ‌تاپ امکان‌پذیر است؟ پاسخ به این سؤالات از لحاظ تئوری مثبت است. به سادگی امکان‌پذیر می‌باشد، به شرطی که این کار را افراد با تجربه و حرفه‌ای انجام دهند و نسبت به تمامی مسائل پیرامون رمزارز بیت کوین شناخت داشته باشند. این دسته از افراد معمولاً می‌دانند که در نوسانات بازار ارزهای دیجیتال چه می‌گذرد؟

آن‌ها با تحلیل و بررسی نمودارهای رشد قیمت بیت کوین می‌توانید شرایط خوب و بد خرید این ارز را مشخص کنند. همان طور که در جریان هستید، یکی از مهم‌ترین فرآیندهای پیرامون بیت کوین، استخراج این ارز دیجیتال است، موضوعی که بسیاری از افراد و فعالان بازارهای ارزهای دیجیتال به دنبال دانستن درباره آن هستند. اگر شما هم روی بحث استخراج بیت کوین متمرکز هستید، می‌توانید با مطالعه این مقاله به عنوان آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر حرفه ای ما را همراهی کنید.

آغاز بازار بیت کوین و خرید و فروش و استخراج آن

استخراج بیت کوین با کامپیوتر حرفه ای یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما از زمان آمدن این ارز دیجیتال می‌توانستید به صورت کاملاً منطقی انجام دهید، یعنی شما با شناختی که از این رمزارز داشتید، به طور طبیعی موفق به استخراج هزاران بیت کوین بودید. با ارزش چند میلیون دلاری بودید.

از آنجایی که شبکه بیت کوین، ماینرها و قیمت بیت کوین افزایش یافت، استخراج از طریق کامپیوترها امکان‌پذیر شد. چرا که ماینرها در رقابت بسیار تنگاتنگی قرار گرفتند. آن‌ها موفق شدند که تنها با استفاده از تجهیزات و امکانات خاصی بیت کوین تولید کنند. برای آموزش ” بیت کوین بخریم یا دستگاه ماینر ” نیز در مقاله ای جداگانه به تفصیل توضیح داده شده است که می توانید مطالعه نمایید .

بهترین روش برای درآمد زایی از بیت کوین معاملات فیوچرز بیت کوینه، بهتره قبل از هر چیزی یه مطالعه دقیق روی صفحه دوره ارز دیجیتال ما داشته باشی یه هدیه اونجا منتظرته.

نحوه استخراج بیت کوین با کامپیوتر

استخراج بیت کوین به چه معنا است؟

استخراج بیت کوین با لپ‌تاپ موجب تولید بیت کوین در این شبکه می‌شود، در بستر شبکه این ارز دیجیتال مسابقه‌ای در بازه زمانی ده دقیقه‌ای انجام می‌گیرد، پاسخ این مسابقه یک عدد است، شرکت کنندگان می‌توانند با حدس درست درباره این عدد برنده مسابقه شوند.

فردی که حدس درست خود را با سرعت بیشتری نسبت به سایر افراد اعلام کند، برند مسابقه معرفی می‌شود. در واقع مشارکت کنندگان در این مسابقه، کسانی که هستند که استخراج بیت کوین با کامپیوتر را انجام می‌دهند. جایزه مسابقاتی که در شبکه برگزار می‌شود، بیت کوینی است که در شبکه به مرحله تولید می‌رسد.

اگر شرکت کنندگان موفق شوند که در سریع‌ترین زمان اعداد مختلفی را برای ارسال در شبکه مشخص کنند، قطعاً احتمال برنده شدن آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به همین علت شرکت کنندگان برای ماین کردن از دستگاه‌های خاصی استفاده می‌کنند. دستگاه‌های ماینر می‌توانند از طریق حدس زدن اعداد مختلف در سرعت‌های بالا و ارسال آن‌ها به شبکه، شرایط بهتری را برای موفقیت در مسابقه ایجاد کنند.

بلاک چین چیست؟ 0 تا 100 بلاک چین به زبان ساده

منظور از استخر استخراج چیست و گروه آن چگونه تشکیل می‌شود؟

امروزه رقابت برای استخراج سریع بیت کوین با کامپیوتر به شدت افزایش یافته است. به طوری که سرمایه گذاران این شبکه ارز دیجیتال قادرند با استفاده از ابزارهای دیجیتال مختلف در این مسابقه حضور داشته باشند. البته احتمال این که برنده مسابقه اعلام شوند مدت‌های زیادی به طول می‌انجامد.

به همین علت شرکت کنندگان برای این که در مسابقه برنده شوند، به استخر استخراج مراجعه می‌کنند.

استخر استخراج، فضایی است که مشارکت کنندگان در مسابقه به واسطه تشکیل یک گروه برای برنده شدن تلاش می‌کنند. البته پس از برنده شدن گروه جایزه به‌دست آمده بین تمامی افراد تقسیم بندی خواهد شد.

قطعاً با تبلیغات استخراج بیت کوین در با کامپیوتر مواجه شده‌اید. سرمایه گذاران زیادی درباره استخراج بیت سریع بیت کوین با کامپیوتر طعمه واقع شده‌اند. اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت جدی داشته باشید، می‌توانید با خرید مقدار بسیار کمی بیت کوین کار خود را شروع کنید جهت اطلاع از حداقل برداشت بیت کوین می توانید مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر

انتخاب نرم افزار مناسب برای تولید بیت کوین با کامپیوتر

اگر قصد استخراج بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید، باید ابتدا تجهیزات مرتبط با این کار را فراهم کنید، چرا که در حال حاضر شرایط استخراج بیت کوین با کامپیوتر مهیا نیست. شما برای این که دانستن این موضوع که مناسب‌ترین سخت افزار بیت کوین چیست باید به موارد بسیار مهمی توجه داشته باشید. در این باره نرم افزارهای کاربردی زیادی وجود دارد که باید کار با آن‌ها را یاد بگیرید. همچنین توسط نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین می توانید تحلیل جهت زمان و نوع خرید را بهتر آموزش ببینید.

نرم افزارهای مرتبط با تولید بیت کوین و نحوه استخراج بیت کوین با کامپیوتر

در ادامه نرم افزارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به کمک آن‌ها می‌توانید استخراج بیت کوین را با کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شخصی خود انجام دهید.

نرم افزار CGMiner سی جی ماینر

نرم افزار سی جی ماینر شش سال پیش ساخته شده است و با توجه به این که زبان آن C می‌باشد، می‌توان گفت با انواع سیستم عامل‌ها سازگاری دارد. رابط کاربری این نرم افزار به شکل دستوری و متنی ارائه شده است. این نرم افزار می‌تواند با پشتیبانی از استخرهای استخراج و دیوایس‌های فراوان به شما خدمات ارائه کند. سخت افزارهایی که دارای GPU هستند به کمک این نرم افزار می‌توانند بیت کوین تولید کنند.

هنگامی که این نرم افزار را برای اجرا باز می‌کنید، از شما درخواست می‌کند که آدرس URL، نام کاربری و پسورد خود را جهت متصل شدن به استخر استخراج ثبت کنید. اگر دستگاه و یا سخت افزار دیگر به کامپیوتر شما وصل شده باشد، این نرم افزار به راحتی آن را تشخیص می‌دهد.

در زمان نصب باید آنتی‌ویروس را غیر فعال کنید. از ویژگی‌های نرم افزار سی جی ماینر می‌توان به هماهنگی آن هر نرخ هش، نداشتن تأخیر در اجرای برنامه، مکانیزم‌های خاص برای ایجاد تعادل و متنی بودن محیط کاربری آن اشاره کرد.

استخراج بیت کوین با لپ تاپ

معرفی نرم افزار Bitminter بیت مینتر و استخراج بیت کوین با کامپیوتر

در سال 2011 استخر استخراج بیت مینتر با حضور خود در عرصه رقابت استخراج بیت کوین با لپ‌تاپ به عنوان یکی از با اطمینان‌ترین خدمات پیرامون ارزهای دیجیتال شناخته شد. این برنامه هدفی جز استخراج سریع بیت کوین با کامپیوتر خانگی دنبال نمی‌کرد. گرافیکی بودن این نرم افزار باعث شده بود تا سیستم‌های قدرتمند با کارت گرافیک بتوانند از آن پشتیبانی کنند.

ارز دیجیتال چیست؟0 تا 100 ارز دیجیتال در 7 دقیقه!!!

محیط کاربری این نرم افزار بسیار آسان و راحت می‌باشد به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند با ورود به محیط این نرم افزار و کلیک روی دکمه Engin Start فرآیند استخراج بیت کوین را انجام دهند. این نرم افزار شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که فرآیند استخراج بیت کوین را در بخش Stats بررسی کنید. در قسمت پایین یک پنجره متنی ترتیب داده شده است که پیام‌های مرتبط با اتصال آن به دستگاه و یا استخر استخراج را به شما نشان می‌دهد.

نرم افزار بیت مینتر Bitminter، فقط برای استفاده از استخر استخراج ساخته شده است، با توجه به پروتکل‌های راه اندازی شبکه جاوا یا JNLP نصب آن نیازی نیست. برای شروع می‌توانید به سایت بیت مینتر مراجعه کنید و بعد از ثبت نام در استخر استخراج آن بر اساس دستورات آن، امکانات مرتبط با سخت افزار خود را نصب کنید.

باترفلای لبز Butterfly Labs، بلاک اراپتر یواس بی Block Erupter USB، چیلی Chili، بلوفری Blue Fury، رد فری Red Fury و انت ماینرهای U1 و U2 از مهم‌ترین تجهیزات استخراج ای سیک هستند که می‌توانند از بیت مینتر و استخر استخراج پشتیبانی کنند.

تولید بیت کوین با کامپیوتر

معرفی نرم افزار BFGMiner بی اف جی ماینر، روشی دیگر برای استخراج بیت کوین با کامپیوتر

یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین نرم افزارهای مرتبط با سیستم‌های ای سیک که بر اساس زبان C و با توجه به مدارات مرتبط با مجتمع دیجیتال پذیرش برنامه ساخته شده و با کارت‌های گرافیک سازگاری دارد، نرم افزار بی اف جی ماینر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار اورکلاک کردن به معنای افزایش میزان پردازش سیستم می‌باشد.

با استفاده از بی اف جی ماینر می‌توانید دمای تعداد زیادی از دستگاه‌ها را مشاهده کنید و همچنین چند استخر استخراج را به آن متصل کنید.

علاوه بر همه این‌ها، بعد از نصب این نرم افزار روی سیستم خود نمی‌توانید به هر استخر استخراجی متصل شوید، چرا که منابع سیستم هدر خواهد رفت. محیط کاربری این نرم افزار به شکل متنی و بسیار راحت و آسان می‌باشد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توانید روی آن تمرکز کنید، نصب و اجرای رسپبری پای Raspberry Pi می‌باشد.

این نرم افزار جهت جلوگیری از قطع ارتباط و اختصاص دادن پروکسی به هر یک از ریگ‌ها، از پراکسی سرورهای گتورک Getwork و Stratum استراتیوم استفاده می‌کند. در کنار آن می‌تواند از پروتکل گت بلاک تمپلیت که یک پروتکل استخراج غیرمتمرکز نام دارد و برای استخراج منجر به هدر بلاک می‌شود، استفاده نماید.

یک تایمر واچ داگ در نرم افزار، مدیریت تمامی رشته‌های برنامه را بر عهده دارد، در کنار آن، سایر اطلاعات، تمامی درخواست‌های ثبت شده، ارورهای سخت افزار، میزان عملکرد دستگاه، به شما نشان داده می‌شود.

دوره ارز دیجیتال
دوره ارز دیجیتال

آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر و نرم افزار GUIMiner جی یو آی ماینر

از جمله‌های نرم افزارهای محبوب و پرطرفدار دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان به نرم افزار GUIMiner اشاره کرد. تولید بیت کوین با کامپیوتر با نصب این نرم افزار به خوبی امکان‌پذیر می‌شود. هماهنگی بسیار خوب آن با پردازنده‌های گرافیکی و مرکزی ویندوز از مزایای بسیار خوب این برنامه به شمار می‌رود. جالب است بدانید که این نرم افزار به واسطه گسترش برنامه مخصوص استخراج بیت کوین به نام سی ال پایتون Pocblm طراحی شده است.

تحلیل ارز دیجیتال تیر ماه

این نرم افزار دو نوع استخراج را به شما ارائه می‌دهد و شما با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. استخراج در نرم افزار جی یو آی ماینینگ انفرادی و گروهی نام دارد. شما در روش ماینینگ انفرادی باید به تنهایی اقدام به استخراج بیت کوین با کامپیوتر کنید؛ یعنی با متصل کردن ماینر خود به کلاینت محلی، مسائل ریاضی حل شده و شما مجاز به دریافت پاداش بلاک خواهید شد.

پیکربندی این نرم افزار را با استخرهای استخراج، ثبت نکردن اطلاعات کاربر برای اتصال به استخرها، ارائه گزارشات پیرامون هش ریت سخت افزار، دسترسی به حساب، رابط کاربری جذاب و گرافیکی، پوشش پردازنده‌های گرافیکی نظیر AMD و NVIDIA و پردازنده‌های مرکز از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار استخراج بیت کوین می‌باشد.

استخراج سریع بیت کوین با کامپیوتر

معرفی نرم افزار easyminer

یک نرم افزار کاربردی که پنل کاربری راحتی را به شما ارائه می دهد سایت easyminer است، در این نرم افزار به راحتی می توانید با استفاده از کامپیوتر شخصی خود به ماین کردن بپردازید.
اما باید به خاطر داشته باشید بیشترین بازدهی در ماین بیت کوین برای asic هاست، سخت افزارهایی که به صورت تخصصی برای ماین کردن ساخته شده اند. روش های بسیار راحت تر دیگری وجود دارد که شما می توانید از ارز های دیجیتال پول خوبی به دست بیاورید، به طور مثال نوسان گیری، که در مقاله نوسان گیری ارز دیجیتال در مورد آن صحبت کردیم.
اما یکی از روش های دیگر ماین کردن ارز دیجیتال، ماین اتریوم با ریگ اتریوم است که البته سعی خواهیم کرد در مقاله ای جدا گانه به ان بپردازیم.

نظر تیم ما در مورد ماین بیت کوین با کامپیوتر

به نظر تیم ما این کار یعنی ماین بیت کوین با کامپیوتر فارق از آنکه اصلا به صرفه نیست زیرا در زمان بسیار زیاد شما میزان کمی بیت کوین استخراج خواهید کرد (منظور ما کامپیوتر های خانگی است که برای استفاده شخصی استفاده می شود نه سیستم تخصصی مایننیگ)، در کنار آن شما به سیستم خود زیان زیادی وارد می کنید، زیرا با اتصال به سیستم های ماین بیت کوین در واقع شما سخت افزار خود را در اختیار آنها قرار می دهید و آنها با جمع بزرگی از کامپیوتر ها شروع به استخراج می کنند این عامل بیشترین سود را برای آنها دارد و بیشترین زیان را به شما وارد می کند اگر تمایل به استخراج دارید بهتر است به صورت تخصصی با استفاده از زیگ و asic به استخراج بپردازید که در بلند مدت سود خوبی را نصیب شما کند، البته باید در نظر بگیرید این موضوع نیز نیازمند محاسبه برای سود و زیان و در کنار آن داشتن مجوزات لازم است.

استخراج بیت کوین با کامپیوتر
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

نتیجه‌گیری

در پایان از شما می‌خواهیم اگر در زمینه استخراج بیت کوین با کامپیوتر حرفه ای تجربه‌ای دارید، حتماً در بخش نظرات و پیشنهادات برای ما به اشتراک بگذارید. نظر شما درباره نحوه استخراج بیت کوین با کامپیوتر چیست؟

سوالات متداول :

نام چند نرم افزار تولید بیت کوین چیست ؟

نرم افزار CGMiner سی جی ماینر ، نرم افزار Bitminter بیت مینتر ، نرم افزار BFGMiner بی اف جی ماینر ، نرم افزار GUIMiner جی یو آی ماینر، نرم افزار easyminer ای زی ماینر

16 دیدگاه برای “5 روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر در سریع‌ترین زمان

  1. اشتراک‌ها: ارز دیجیتال چیست؟0 تا 100 ارز دیجیتال در 7 دقیقه!!! - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: حداقل میزان خرید بیت کوین |برای خرید بیت کوین چقدر پول لازم است؟ - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: نوسان گیری ارزهای دیجیتال (آموزش کامل و رایگان+ فیلم) - shekareravand

  4. اشتراک‌ها: متاورس چیست؟ (ارزهای متاورسی + دوره رایگان metaverse) - shekareravand

  5. omidmehrpor گفته:

    سلام و عرض ادب استاد محترم
    به شخصه معتقدم استخراج بیت کوین با کامپیوتر بیشتر از آن که به نفع باشد به ضرر است، همانطور که در پاسخ دوستان فرمودید بیشتر هزینه و زیان به دستگاه وارد می کند تا منفعت داشته باشد ترید در این بازار به نظرم به صرفه تره

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      بله کاملا درسته، بیشتر از اینکه شما کسب درآمد کنید از استخراج با کامپیوتر این استخرها و نرم افزار ها هستند که با استفاده از سخت افزار شما در حال کسب سود هستن.

  6. mina salami گفته:

    سلام
    سپاس از مطلب خوبتون، من یک سوال برام پیش آمد.
    اینکه واقعا میشه با کامپیوتر خونگی به کار ماین بپردازیم؟؟ و نتیجه بخش هست اصلا؟؟
    هزینه برق برای استخراج با کامپیوتر چگونه خواهد بود؟؟

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام دوست عزیز ماین کردن بیت کوین در گذشته با سختی شبکه بسیار پایین با کامپیوتر انجام میشده، که البته با توجه به قیمت ناچیز بیتکوین در گذشته اصلا نمیشه گفت که به صرفه بوده اما عملی بوده.
      اما در حال حاضر با توجه به ورود asic ها یا دستگاه های ماینر قوی که به صورت تخصصی به ماین بیت کوین می پردازند، استخراج بیت کوین با کامپیوتر عملی است اما اصلا صرفه اقتصادی ندارد و صرفا زیان زدن به کامپیوتر است.

  7. ممد گفته:

    از لحاظ تئوری میشه با گوشی ارزهای دیجیتال رو استخراج کرد اما از لحاظ عملی گوشی شما نابود میشه و پردازنده اون از کار می افته این در صورتی هست که دستگاه ها و ماینر های مخصوص این کار به سختی کار استخراج را انجام می دهند و این روند هر ساله سخت تر میشه و صرفه اقتصادی نداره پس چطوری میتوانید با گوشی استخراج کنید …..
    بهتر است به جای استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی ویا کسب درآمد از سایت های کلیکی و تلف کردن زمان خودتون برید و آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرید و با کمترین سرمایه شروع به کار کنید .
    با تشکر از سایت خوب و مطالب محبوب تون 🙂

  8. m.yousefi5057 گفته:

    سلام من ثبت نام کردم و خرید زدم همون اموزش مقدماتی ک گفتید رایگان هست رو
    ولی لینک ها چیزی جز فقط یه دکمه نبود و درواقع خالی بود . شما ک حذف کردید ویدئو ها رو از لینک ها چرا تشویق میکنید ک این اموزش مقدماتی رو ببینیم.

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام دوست گرامی روش دریافت دوره تغییر کرده است، به زودی لینک جدید دوره برای شما قرار خواهد گرفت اما قبل از آن می توانید از لینک زیر وارد کانال آموزش رایگان ما بشوید.
      shekareravand.com/doremetavaarz

  9. رضا گفته:

    با سلام خدمت دوستان عزیز فردی تبریز هست که هشت ریت ۷۰ رو با سیستم کامپیوتری ارائه میده با قیمت ۱۲۵ میلیون بنظرتون میشه از این سیستم بهره برداری کرد
    09375209794

  10. بهزاد روستایی گفته:

    طبق تجربه شخصی من استخراج بیت کوین با کامپیوتر حرفه ای و با قدرت تر از لحاظ گرافیکی و سی پی یو در تولید بیت کوین و سرعت اون خیلی موثر هستش.

  11. تینا خداداد گفته:

    آیا استخراج بیت کوین با کامپیوتر و لپ تاب هم امکان پذیر هست و یا فقط با ماینر میتونیم این استخراج رو انجام بدیم ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما ،همانطور که در مطلب فوق نیز ذکر شد استخراج با کامپبوتر و لپ تاب نیز امکان پذیر است با کمک یکسری نرم افزارها باید به این نکته نیز توجه داشت تولید این ارز با ماینر قطعا به صرفه تر هست و با کامپیوتر سرعت کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا رایگان دریافت کن
close-image
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code