تحلیل روزانه بورس تهران ۳ آذر ماه ۱۳۹۹

shutterstock 1118101544 e1562601843204

تحلیل روزانه بورس تهران ۳ آذر ۱۳۹۹

سلام دوستان عزیز، خوب روال جدید تحلیل روزانه رو فعلا جلو می بریم تا ببینیم استقبال به چه صورتی هست، بعد از یکماه نظر سنجی می کنیم اگر رضایت داشتید به همین سبک و اگر احساس می کردید سبک قبلی بهتر بوده به سبک قبلی ادامه کار رو جلو می بریم.

معاملات امروز

تحلیل روزانه بازار سرمایه، امروز وضعیت بازار از اون چیزی که نشون میداد بهتر بود، ولی در قیمت سهام خیلی این ماجرا قابل مشاهده نبود، ارزش کلی معاملات امروز ۱۳,۶۰۹ میلیارد تومان بوده و خالص نقدینگی ورودی توسط حقیقی ها ۵۷۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به دیروز کاملا تفاوت معنا دار داره البته نمیشه روی یک روز اصلا قضاوتی کرد ولی به نظر میاد روال بازار در حال بهتر شدن باشه و یک روند صعودی کوتاه مدت مجددا تا مقاومت بعد شاخص در پیش داشته باشیم.

هر چند عدد کلی معاملات نسبت به دیروز تفاوت داشته اما باید به همه نکات با هم نگاه کرد، روند کلی بازار اون شارپی سابق رو نداره و خوب این بهترین حالت برای معامله گران واقعی هست.

تحلیل روزانه بورس

فیلتر پول هوشمند

امروز سهام ذیل رو نشان میده، حتما درباره هر سهمی که در اینجا مشاهده می کنید خوب دقت کنید، باید تحلیل پرایس اکشن و تابلوخوانی دقیقی نسبت به آنها انجام بدید و بعد ورود کنید:

فیلتر پول هوشمند

فیلتر پول هوشمند اختصاصی شکارروند

دقت این فیلتر بالاتر هست ولی برای تعیین حد زیان و حد سود مستلزم دقت بالا در نمودار هستیم، حتما و حتما از استراتژی شخصی خودتون در خرید و فروش ها استفاده کنید و اگر استراتژی شخصی ندارید حتما برای کسب اون آموزش ببیند.تحلیل روزانه بورس تهران

معامله گری در بازار بورس، قمار؟؟ آری یا خیر

2020 220 3

بررسی عمیق تر

در لیست بالا وقتی بررسی می کنم، واقعا گزینه های جذاب به نظرم می رسه، به طور مثال لبوتان از اون گزینه های فوق جذاب این لیست بلند هست، سهم کلا یک شرکت خانوادگی هست که خوب و درست اداره می شه، میزان شناوری سهامش ۱۵ درصد بیشتر نیست سهم کوچیک و بازی خوری هم هست، در گذشته درصد برد استراتژی ما هم روی این سهم واقعا عالی بوده اما یک نکته منفی داره که بعد از دیدن نمودار این سهم اون رو خدمتتون میگم.

Screenshot 1388

خوب همینطوری که می بینید، خط ترند نزولی سهم شکسته نشده.

این نکته، نکته بد سهم هست ولی وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم سهم نوسانات فوق العاده ای داشته لذا به شخصه حاضرم یک ریسک ۱۳ تا ۱۵ درصدی بکنم و ریوارد من ۳۰ درصد باشه یعنی حد زیان من زیر ۵۶۱۰ تومان قرار بگیره که خوب منطقی هم هست.

سهام اختصاصی شکارروند

هر روز باید چک کنیم ببینیم گزینه هایی که برای میان مدت در سبد داریم وضعیتشون چطوری هست، امروز یک سهم دیگه هم به ما آلارم مثبت داده البته باید این آلارم ادامه دار باشه و فاصله خرید هوشمند و فروش هوشمند از همدیگر بیشتر بشه تا ما بتونیم اون رو جز گزینه های میان مدتی قرار بدیم.

فعلا بریم ودی رو باهم بررسی کنیم تا به گزینه های بعدی برسیم:

پول هوشمند در نماد ودی

متاسفانه امروز در نماد ودی خروج نقدینگی هوشمند داشتیم، اما این نکته رو فراموش نکنیم که این فیلتر ها دقت بالایی دارند اما ممکنه بعضی پولها و بعضی روزها به دلیل اختلال دریافت دیتا کمی خطا داشته باشند، جدا از اون نباید با یک روز سهمی رو سنجید.

تحلیل روزانه بورس بهمن ۱۳۹۹

سهم بعدی که باید بررسی کنیم بانک دی هست:

پول هوشمند در نماد دی

این نماد هر چند در حال حاضر در پرتفوی ما قرار نداره اما شدیدا در واچ  لیست ما داره کنترل میشه، باید یک هفته الی دو هفته این اعداد رو محاسبه کنیم و بعد در مورد سهم تصمیم بگیریم.

نماد بعدی که در پرتفوی ما برای نوسان جای گرفت و احتمال داره میزان اون رو در سبد افزایش بدیم و به شکل مستمری داره هر روز بهش پول هوشمند ورود میکنه نماد کرمان هست به جدول زیر دقت کنید این ماجرا حتی دیروز در منفی ها نیز ادامه داشت خود این داستان نشون میده این نماد آماده رشد سنگینی شده.

پول هوشمند در نماد کرمان

خوب بریم سراغ نمادی که امروز به چشم من آمد، مادیرا این نماد البته چند وقتی هست در واچ ما هست ولی امروز چشمک خوبی زد، ولی هنوز برای تصمیم گیری زوده یادمون باشه از این به بعد باید در انتخاب سهاممون بیشتر دقت کنیم.

پول هوشمند در نماد مادیرا

سهام معرفی شده در چند روز گذشته

دوستان عزیز من هر روز در اینستاگرام از ۹ صبح تا ۱۲٫۳۰ در خدمتتون هستم اونجا هم سهامی رو برای نوسان معرفی میکنم، فقط دقت کنید این سهم ها رو با هم قاطی نکنید اگر سهمی نوسانی است باید به فکر کوتاه مدت در آن وارد بشیم اگر هم میان مدته نباید انتظار کوتاه مدتی از سهم داشته باشیم، دیروز دتماد رو در اینجا معرفی کردم یا چند روز پیش در اینستاگرام و تلگرام تایرا، آبین رو معرفی کردم، خریدن یا نگهداری و یا فروش هر سهمی با خودتون هست من خودم به شخصه همه سهامی که در واچ ام میاد رو نمی خرم چون آنقدر پول نمیونه و از طرفی هم مدیریتش سخت میشه برای نوسان یک استراتژی دارم و برای میان مدتم یک استراتژی اینا رو با هم قاطی نمی کنم.

تحلیل روزانه بورس تهران ۴ آذر ۹۹

کلام آخر

برای فردا برای نوسان به سهم لبوتان فکر میکنم و البته آبین هم همچنان گزینه است البته من خودم همون روز اول خریدم، در سهم کرمان هم قصدم افزایش میزان سرمایه گذاری هست اما فعلا صبر میکنم تا زمانی که روند سهم خودش رو به من اثبات کنه، دوستان توی متن خیلی دقت کنید من تقریبا دارم استراتژی شخصیم رو اینجا کامل بیان می کنم.

در بازار سرمایه باید حواسمون ۶ دنگ به سرمایه امون باشه این رو خاطر داشته باشید، در کارهای دیگه شما به طور مستقیم با پول کار نمی کنید و همین باعث میشه شما استرس کمتری داشته باشید اما اینجا کلا باید طور دیگه ای به همه چیز نگاه کنید.

همیشه موفق، شاد و پر سود باشید

فردا کپسول تحلیلی از یادتون نره…

2 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس تهران ۳ آذر ماه ۱۳۹۹

  1. javaher88 گفته:

    با سلام سبک قبلی بهتر بود حتی اگر میشد مثل وبینارها تصویر جناب صادقی را داشته باشیم ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار میکرد. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code