تحلیل روزانه بورس تهران ۲ آذر ۱۳۹۹

سهام شارپی

تحلیل روزانه بورس تهران ۲ آذر ماه ۱۳۹۹

تحلیل روزانه بورس تهران تا به امروز به صورت ویدیویی در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار می گرفت تصمیم گرفتیم دو روز رو فایل ویدیویی تهیه کنیم الباقی روزهای هفته رو با نوشتار و در خدمتتون باشیم، با گزارش کاملی از بازار و سهام مد نظر ما جهت سرمایه گذاری، دید و نگاه مطرح شده نگاهی کارشناسی و البته شخصی به بازار هست لذا هیچ گونه سیگنال خرید یا فروش به حساب نمیاد.

در طول این نوشتار سعی شده از جداولی استفاده بشه که کار شما عزیزان رو برای خواندن و درک مطلب راحت تر بکنه، سعی میشه از ادبیات صمیمانه استفاده بشه تا اصل مطلب رو کامل به مخاطب انتقال بده پس بریم و تحلیل کاملی رو از بازار با هم ببینیم.

معاملات امروز

امروز دوم آذر ماه ۱۳۹۹ بازار سرمایه به نظر داره وارد یک دوره کوتاه مدت اصلاحی میشه، که از روز قبل نشانه هایی از این اصلاح رو دیده بودیم امروز نیمه دوم بازار البته بهتر از نیمه اول بود اما همچنان شدت عرضه در بازار کاملا حس میشد، توقع داریم فردا بازار از نیمه دوم مخصوصا رفتار صعودی خودش رو آغاز بکنه پول در بازار خوب در حال گردش هست و البته تا به اینجای کار سهام بی اخبار و بی بنیاد رشد آنچنانی نداشتن.

طی معاملات امروز ارزش معاملات بازار به ۱۷۲۰۳ میلیارد تومان رسید که عدد بدی نیست، اختلاف پول ورودی و خروجی افراد حقیقی امروز ۳۶ میلیارد تومان بوده که خیلی عدد جذابی نیست اما برای یک روز سردرگم در بازار واقعا بدم نیست.

تحلیل روزانه بورس ۱۰ آذر ۱۳۹۹

فیلتر پول هوشمند

در این فیلتر پول هوشمند ورود پیدا کرده به سهام رو شناسایی میکنیم، البته دقت کمتری نسبت به باقی فیلتر ها داره و فیلتر عمومی تری هست اما به هر حال میتونه در معاملات کمک کنه.

پول هوشمند 2 آذر ماه

فیلتر پول هوشمند اختصاصی شکارروند

این فیلتر، فیلتر تخصصی تر از فیلتر قبلی هست اما حتما باید سهامی که در این فیلتر میان رو با نگاه عمیق پرایس اکشن و تکنیکال بسنجید و نقطه مناسب ورود رو خودتون پیدا کنید.

b20b202

بررسی عمیق تر

توی لیست بالا وقتی بررسی میکنیم، به شخصه دتماد رو خوب می بینم برای نوسان نمودار رو هم قرار می دم در پایین نقطه ورود سبز رنگ مشخص شده، قرمز حد زیان هست و خاکستری نقطه حد سود، غیر از اون کچاد رو که دیروز هم در فایل تحلیلی خدمتتون عرض کردم روش مثبت هستم.

در این بین آسیا هم واقعا با دید شرکت در افزایش سرمایه قیمت جذابی داره ولی هنوز تاییدیه افزایشش نیومده این موضوع قیمت آسیا رو اینجاها نگه داشته.

دتماد تقریبا حد زیانش ۱۲ درصد هست و حد سود تقریبا ۲ برابری داره، گزینه خوبیه برای نوسان.

سهام اختصاصی شکارروند

خوب همینطور که خاطرتون هست و در تحلیل روزانه بورس تهران آبان ماه هم ذکر شده بود، یک سبد اختصاصی تهیه کردیم و به مرور اون رو به روز می کنیم و خرید و فروشهامون رو توی سایت یا اینستاگرام شکارروند قرار می دیم.

سبد ما متشکل از ودی، پتایر، دانا، فروس و حسیناست بازدهی خوبی در ماه گذشته داشتن این ماه هم تا به اینجای کار خوب بودن و هنوز برای فروش یا تعویض آماده نیستند.

0 تا 100 آموزش فيبوناچي در بورس | استفاده راحت و بدون ریسک از فيبوناچي !!!

اما در همین سبد و البته در کل بازار چند سهم به صورت اختصاصی مد نظر من و سایر همکاران قرار داره، با هم یک نگاهی به وضعیت ورود و خروج پول هوشمند اختصاصی شکارروند در این سهم ها بیندازیم.

2 آذر

جدول پول هوشمند کرمان

جدول بالا برای سهم کرمان هست، اعداد به تومان هستند، جالب اینه که این سهم امروز صف فروش کار خودش رو پایان داد اما فیلتر های هوشمند شکارروند تشخیص میدن که این سهم ورود پول هوشمند خوبی رو در چند روز گذشته داشته.

nd

جدول پول هوشمند ودی

جدول بیمه دی(ودی) رو مشاهده می کنید، میزان ورود و خروج جدول بالا بر اساس میلیون تومان است، این سهم امروز خروج بیشتری نسبت به ورود داشته اما این مسئله نمی تونه برای خارج شدن از سهم به ما سیگنالی بده، چون در روزهای گذشته ورود نقدینگی مناسبی داشته هنوز هم به نظر برای خرید جذاب میاد این سهم در این قیمتها به شدت در حال دست به دست شدن هست به شخصه دیدم در این سهم ۱ سال کاری آینده هست.

2 آذر

جدول پول هوشمند بانک دی

یکی از نمادهایی که در گذشته در پرتفوی ما بوده، ممکن هست مجدد بخریم بانک دی(دی) هست، سهم امروز ورود قابل توجه نقدینگی داشته و به نظر میاد با دید شرکت در مجمع افزایش سرمایه بتونه جز گزینه های جذاب سرمایه گذاری در بورس تهران باشه.

سهام معرفی شده در چند روز گذشته

دوستان سهام زیادی جهت نوسان خدمتتون معرفی می شن، مثل آبین که امروز برای خریدش مناسب بود و کافی بود ابتدای صبح سر خط بشینید این نماد سابقه سفته بازی و بازی خور بودن خوبی رو داشته و امروز با سر خط نشستن به دوستان حتما می رسید سهم بالای ۴ میلیون معامله کرد، فقط خاطر داشته باشید همه سهم ها رو باید خودتون بررسی کنید و حد سود و زیان رو براشون تعیین کنید.

30 فیلتر پول هوشمند و 15روش دقیق شناسایی- آپدیت 1402

حتما با استراتژی شخصیتون وارد سهم های معرفی شده بشید، اگر استراتژی ندارید توصیه میکنم ابتدا آموزش ببینید بعد شروع به خرید و فروش کنید، حتما صفحه استراتژی چریکی رو مطالعه داشته باشید مسلما براتون مفید خواهد بود.

کلام آخر

در بازار بورس تهران، صرفا خواندن تحلیل ها و حتی تحلیل نمودار ها و صورت های مالی دیگر پاسخگو نیست، باید استراتژی مدون همراه با مدیریت ریسک و سرمایه دقیق داشته باشید، معامله گری در بورس شغلی کاملا حرفه ایست پس نباید توقع داشت با مطالعه چند متن آموزشی یا کتاب به اون مسلط شد، بلکه مستلزم زمان و تجربه کافی به همراه مطالعه دقیق است.

همیشه موفق، شاد و پر سود باشید

فردا کپسول تحلیلی از یادتون نره…

6 دیدگاه برای “تحلیل روزانه بورس تهران ۲ آذر ۱۳۹۹

  1. narges.nasirizadeh گفته:

    سلام استاد عزیز و دوست داشتنی، ممنون بابت تحلیل های ارزنده شما،من سهم ودی ،و بانک دی رو با توجه به تحلیل شما از ۶۰۰ تومان خریدم واقعا عالی در این بازار عمل کردند ، سپاسگزارم

  2. aaghaee گفته:

    سلام استاد شب خوش
    عالی بود ممنون فقط یک سوال فیلتر های که سر کلاس تهیه شده best ever best 20… با خروجی فیلتر های گفته شده هم خوانی نداره لطفا راهنمای کنید

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      این سهم ها خروجی فیلترهای دیگری است و فقط در آسان بورس لیست شده اند، فیلتر های نگارش شده در نرم افزار دیگری دیتا گیری شده و نگارش شده اند در دوره شما این فیلتر ها موجود نیست. با آرزوی موفقبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code