چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟ 7 روش ساده برای بدست آوردن بیت کوین رایگان

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم

این روزها ارزهای دیجیتالی بیش از پیش به شهرت رسیده‌ و در میان افراد محبوبیت کسب نموده‌اند. همین امر سبب شده تا افراد زیادی به دنبال پاسخی برای سوال چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم( بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان )، باشند. ما در ادامه مطلب، قصد داریم به طور جامع، پاسخ‌های مناسبی به این سوال، ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بیت کوین رایگان چیست؟

بگذارید قبل از شروع هر مطلبی بهتر است اطلاعات در مورد بیت کوین پیدا کرده و سپس به سوال چگونه بیت کوین رایگان بگیریم پاسخ دهیم، بگوییم که اصلا منظور از بیت کوین رایگان چیست؟ اگر با ارزهای دیجیتال سر و کار دارید، حتما اصطلاح دریافت 1 بیت کوین رایگان را شنیده‌ و کنجکاو شده‌اید که به نحوی آن را بدست آورید و به این سوال خود پاسخ دهید که چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم؟

باید بگوییم که در واقع بیت کوین رایگان را سایت‌ و برنامه‌های مرتبط با آن، تبلیغ می‌کنند و افرادی که کارهای تعیین شده در تبلیغات را برای دریافت 1 بیت کوین رایگان، انجام دهند در ازای وقتی که گذاشته و کاری که انجام داده‌اند، هدیه‌ای دریافت خواهند نمود اینکار را می توان در سایت های ارز دیجیتال رایگان انجام داد.

فکر کنم اکنون پاسخ سوال چگونه دریافت 1 بیت کوین رایگان انجام دهیم را یافته اید. اما بگذارید برای اینکه بهتر درک کنید، کمی بیشتر توضیح دهیم. هدیه‌ای که افراد مختلف در ازای انجام یک سری کارهای مشخص شده در سایت‌های مختلف، دریافت می‌کنند، اغلب چیزی بین 1 تا چند ساتوشی است. هر ساتوشی، 0.00000001 بیت کوین است! که مبلغ بسیار ناچیزی است، در مقاله ” قیمت هر ساتوشی بیت کوین کش ” میتوانید نحوه تبدیل آن را مطالعه نمایید .

به عبارت دیگر برای دریافت 1 بیت کوین رایگان، شما احتیاج دارید که 10 میلیون ساتوشی، هدیه بگیرید( در واقع این پاسخ به این سوال است که چگونه ساتوشی رایگان بدست اوریم). همانطور که حتما می‌دانید دریافت 10 میلیون ساتوشی، نیاز به زمان زیادی دارد و نمی‌توان انتظار داشت که یک شبه بتوان ساتوشی و در نهایت بیتکوین رایگان بدست آورد.

ثبت نام بیت کوین رایگان
جدیدترین ارز دیجیتال رایگان

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟

حال وقت آن است که درباره بدست آوردن بیت کوین رایگان و سریع، توضیحاتی ارائه دهیم تا اگر مایل به چنین کاری هستید، بتوانید با دانش کافی، نسبت به انجام آن اقدام نمایید. در واقع از این روش می توانید چگونه بيت كوين به دست آوریم را نیز آموزش ببینید(آموزش استخراج بیت کوین رایگان)
بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان راه بدی نیست اما پیشنهاد ما قطعا معامله گری در بازار ارز های دیجیتاله، برای شروع پیشنهاد میدم صفحه دوره ارز دیجیتال رو ببینی و هدیه خاص رو دریافت کنی.

  • دریافت بیت کوین رایگان از طریق سایت استخراج بیت کوین رایگان

همانطور که در تعریف بیت کوین رایگان، شرح دادیم، بدست آوردن بیتکوین رایگان، در واقع به معنای چگونه ساتوشی رایگان بدست اوریم آن هم در ازای انجام یک سری کارهایی است که در انواع برنامه و سایت های ارز دیجیتال رایگان یا سایت استخراج بیت کوین رایگان، مشخص شده و تعدادشان هم کم نیست! استخراج بیت کوین با کامپیوتر نیز امکان پذیر است . در واقع شما با این روش به پاسخ های چگونه بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان و پول رایگان بدست اوریم نیز میرسید.

سایت استخراج بیت کوین رایگان، با تعیین کارهای متنوعی از کاربران می‌خواهد تا آن‌ها را انجام داده و در ازای آن مبلغی به عنوان هدیه دریافت نمایند. در واقع سایت‌های مختلفی برای جذب تعداد زیاد کاربر، پیوسته در حال تبلیغات هستند و به راحتی شما می‌توانید آن‌ها را پیدا نمایید.

بنابراین افرادی که می‌پرسند چگونه رایگان بیت کوین بدست آوریم ؟ باید به سایت‌ استخراج بیت کوین رایگان مراجعه نموده و آموزش استخراج بیت کوین رایگان را مطالعه نموده تا در ازای آن مقداری ساتوشی به عنوان هدیه دریافت کرده و در نهایت آن با جمع‌آوری 10 میلیون ساتوشی،بدست آوردن بیت کوین رایگان و سریع را تجربه نمایند. گاها این سوال نیز پیش می آید که آیا استخراج بیت کوین از طریق گوشی نیز امکان پذیر است یا خیر که در مقاله ” معایب استخراج بیت کوین با گوشی ”  می توانید آن را مطالعه فرمایید .

البته باید بگوییم که این روش، تنها راه برای دریافت بیتکوین رایگان نیست و روش‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید از هر کدام از آن‌ها به شیوه خاص خودش، نسبت به استخراج بیت کوین رایگان، اقدام نمایید.

حداقل میزان خرید بیت کوین |برای خرید بیت کوین چقدر پول لازم است؟
دوره ارز دیجیتال
دوره ارز دیجیتال
  • دریافت بیت کوین رایگان از طریق ربات های تلگرامی

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، برای پاسخ به سوال چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم و یا در منزل چگونه پول رایگان بدست اوریم، می‌توان راه‌حل‌های مختلفی ارائه داد. استفاده از برخی از بات‌های تلگرامی نیز روشی غیر از سایت استخراج بیت کوین رایگان است. نحوه دریافت بیت کوین به این روش به این صورت است که در ازای مشاهده تبلیغات توسط برخی از بات‌های تلگرامی، بیت کوین رایگان بدست خواهید آورد.

شاید بپرسید انگیزه افراد از انجام چنین کارهایی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در واقع افرادی که در جاهای مختلف اعم از تلویزیون، بیلبورد و … برای برند و کسب و کار خود، تبلیغات انجام می‌دهند باید برای انجام تبلیغات خود، هزینه کنند. اما در این روش، در واقع افراد مختلف به کسانی که تبلیغات آن‌ها را می‌بینند، هزینه‌ای پرداخت می‌کنند و این هزینه به صورت بیت کوین به بازدیدکنندگان تبلیغات، ارائه می‌شود.

برای آموزش بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان و ثبت نام ارز دیجیتال رایگان به این صورت عمل کنید که ابتدا وارد بات تلگرامی مطمئنی شده و دکمه استارت را کلیک کنید.

نکته قابل توجه برای دریافت بیت کوین رایگان این است که حتما باید کیف پول بیت کوینی داشته باشید. کیف پول‌های بیت کوینی به دو روش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که از هر کدام از آن‌ها می‌توانید استفاده نمایید. روش ساده‌تر این است که از سایت های ارز دیجیتال رایگان معتبر نسبت به ساخت کیف پول نرم‌افزاری اقدام نمایید و سپس با ارسال آدرس کیف پول خود به بات مد نظر از او بخواهید که هزینه مربوط به بازدید از تبلیغات را به آن بفرستد.

دریافت 1 بیت کوین رایگان

لازم به ذکر است که اگر از طریق سایت keepchange.io نسبت به ساخت کیف پول خود اقدام کنید نیز جایزه دریافت خواهید نمود؛ به عبارت دیگر سایت نام برده شده به تمامی افرادی که از طریق آن کیف پول بیت کوینی خود را بسازد، هدیه‌ای به صورت بیت کوین به کیف پول او، واریز خواهد نمود.

مرحله بعد از ساخت کیف پول از طریق یک سایت معتبر نظیر keepchange.io، انتخاب گزینه Receive Bitcoin است؛ بدین منظور باید به قسمت wallet مراجعه نموده و از میان گزینه‌های نمایش داده شده، Receive Bitcoin را کلیک نمایید تا آدرس کیف پول به شما نمایش داده شود.

سپس آدرس را کپی کرده و در بات ارسال نمایید. با انجام این کارهای ساده شما بیش از نیمی از راه دریافت بیت کوین رایگان را طی نموده‌اید و از آن پس تنها کافیست که بر روی دکمه‌های پایین تبلیغاتی که از طریق بات برای شما ارسال می‌شود، کلیک کنید، اینگونه می‌توانید طعم شیرین دریافت بیت کوین رایگان را بچشید و هر زمان که بخواهید میزان بیت کوین دریافتی خود را مشاهده نمایید، تنها کافیست که در بات مورد نظرتان، گزینه Wallet انتخاب نمایید.

  • دریافت بیت کوین رایگان از طریق دعوت افراد به بات

برخی از بات‌های تلگرامی در ازای دعوت هر نفر به بات توسط شما، نیز بیت کوین به شما ارائه خواهند داد که می‌توانید با انتخاب گزینه nvite Friends در بات مد نظرتان، افرادی را که دعوت نموده و هدیه‌ای که در ازای هر دعوت دریافت نموده‌اید را مشاهده نمایید.

تاکنون سه شیوه مختلف برای پاسخ به سوال چگونه رایگان بیت کوین بدست آوریم، ارائه داده‌ایم و هنوز هم روش‌های دیگری وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم نمود.

برای اینکه بتوانید بیت کوین رایگان از طریق دعوت دوستان به بات بدست آورید، باید وارد بات مد نظر شده و سپس بات با انتخاب گزینه Get Invitation Link، لینکی خاص برای شما ارسال خواهد نمود و سپس شما لینک اختصاصی خود را برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایید و از آن‌ها بخواهید در بات، عضو شوند.

در این صورت اگر فردی از طریق لینک ارسالی شما وارد بات شده، دکمه استارت را کلیک کند و کیف پول خود را فعال سازد، شما هدیه بیت کوینی دریافت خواهید نمود.

حتما تا اینجا به این موضوع پی بردید که برای بدست آوردن بیت کوین رایگان و سریع ، باید حتما یک سری کار انجام دهید، در غیر این صورت، هیچ چیزی عایدتان نخواهد شد. شاید با سایت‌هایی مواجه شده باشید که برای افزایش ترافیک سایت خود می‌گویند تنها با کلیک بر روی لینک ثبت نام بیت کوین رایگان، بیت کوین بدست آورید، به هیچ عنوان گول چنین سایت‌هایی را نخورید.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 چقدر خواهد بود ؟ (به روز رسانی 1 شهریور 00)

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم سایت استخراج بیت کوین رایگان وجود دارد، اما نه بدون اینکه کاری انجام دهید!

دریافت بیت کوین رایگان
جدیدترین ارز دیجیتال رایگان
  • دریافت بیت کوین رایگان از طریق سایت های شیر آب بیت کوین

برای ثبت نام ارز دیجیتال رایگان و پاسخ به این سوال که چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم سایت‌های مختلفی معروف به شیر آب بیت کوین وجود دارد که از طریق آن‌ها، امکان بدست آوردن بیت کورین رایگان وجود دارد. نحوه بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان از این سایت‌ها و ثبت نام ارز دیجیتال رایگان به این صورت است که افرادی که در برخی از زمان‌های خاص در این سایت‌ها حضور داشته باشند و یک سری کارها اعم از وارد کردن رمزهای کپچایی که توسط سایت، تولید می‌شوند به داخل باکس‌های مربوطه، انجام دهند، هدیه‌ی بیت کوینی دریافت خواهند نمود.

برای یافتن سایت‌های این‌چنینی شما می‌توانید در فضای اینترنت یک جستجوی ساده کنید تا معتبرترین سایت‌ها برایتان نمایش داده شود. پس از اینکه سایت‌های این‌چنینی را دریافت نمودید، می‌توانید نسبت به ثبت نام بیت کوین رایگان، اقدام کنید تا در نهایت به دریافت سهم از شیر آب بیت کوینی منجر شود.

برخی از سایت‌های شیر آب بیت کوینی عبارت است از:

  1. Cointiply
  2. BonusBitcoin
  3. oon Bitcoin.M

اگر از آن دسته از افرادی هستید که هنوز هم به دنبال راه‌حل‌ها بیشتری برای سوال چگونه رایگان بیت کوین بدست آوریم هستند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

روش‌های مختلفی برای دریافت بیت کوین رایگان از طریق کامپیوتر وجود دارد که یکی از آن‌ها با ثبت نام بیت کوین رایگان در سایت‌های به اصطلاح شیر آبی میسر می‌شود.

استخراج بیت کوین رایگان

  • دریافت بیت کوین رایگان از طریق افزودن زیر مجموعه به سایت

سایت‌های دیگری هستند که در صورت اضافه کردن زیر مجموعه توسط شما به سایت مد نظر، بیت کوین رایگان به شما خواهند داد. برای بدست آوردن بیت کوین رایگان و سریع به این روش، شما باید ابتدا سایت‌های این‌چنین را پیداکرده و در آن‌ها ثبت نام نمایید.

سپس به تعداد مشخص، افرادی را به عنوان زیر مجموعه خود به سایت، اضافه نمایید. نکته قابل توجه در این خصوص این است که هر چه تعداد افراد زیر مجموعه شما بیشتر باشد، بیت کوین رایگان بیشتری هم دریافت خواهید نمود. و به پاسخ این سوال نیز خواهید رسید که چگونه میتوان بیت کوین رایگان بدست آورد.

  • بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق استخراج بیت کوین

تعداد زیادی سایت نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها استخراج بیت کوین رایگان را تجربه نمایید. اما لازم است که ابتدا، آموزش بیت کوین رایگان را به خوبی فرا گیرید و با مفهوم چگونه بیت کوین رایگان بگیریم آشنا شوید که شامل آموزش چگونگی استخراج بیت کوین است و هم‌چنین باید یاد بگیرید که چگونه تجهیزات مورد نیاز را تامین نمایید. پس از اینکه آموزش‌هایی در خصوص چگونه میتوان بیت کوین رایگان بدست اورد دیدید، خواهید توانست که از سایت‌های مربوطه، بیت کوین رایگان، استخراج نمایید.

  • بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق برنامه نویسی و تولید محتوا

یک راه‌حل دیگری وجود دارد که می‌توان به سوال چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم به افراد مختلف، ارائه داد و آن هم کسب بیت کوین رایگان از طریق برنامه نویسی و یا تولید محتواست. به این صورت که شما می‌توانید با برنامه‌نویسی و یا تولید محتوا برای شرکت‌های خارجی از آن‌ها بخواهید که حقوق شما را به صورت بیت کوین و یا باقی ارزهای دیجیتال جدید واریز کنند.

سایت استخراج بیت کوین رایگان

بیت کوین یک ارز قابل معامله است!

تا به اینجا دانستیم که از طرق مختلفی چگونه بیت کوین رایگان بگیریم . البته عنوان ” رایگان ” در اینجا چندان صحیح نیست. زیرا شما در هر کدام از این راهکارها به هر حال کاری انجام می دهید و در قبال انجام کار درصدی از یک بیت کوین را دریافت می کنید.

اما برای درک بهتر موضوع بهتر است از یک مثال استفاده کنیم. فرض کنیم کسی از شما بپرسد که چگونه می تواند ده میلیون تومان رایگان به دست بیاورد؟ احتمالا ابتدا شما به او متذکر خواهید شد که تقریبا هیچ راهی برای رایگان به دست آوردن این مبلغ وجود ندارد. اما راه های زیادی وجود دارد که آن فرد بتواند این مبلغ را به دست بیاورد.

به طور مثال آن فرد می تواند با انجام چند پروژه تخصصی این مبلغ را به دست بیاورد و یا این که به یک بانک دستبرد بزند! به هر حال آن فرد برای به دست آوردن این مبلغ باید تلاشی انجام دهد. داستان بیت کوین نیز دقیقا همین است. بیت کوین چیزی شبیه به دلار یا ریال است. یعنی بیت کوین یک ارز قابل معامله است. پس می توان در ازای انجام یک کار یا ارائه یک خدمت یا محصول درصدی از یک بیت کوین را دریافت کرد.

آموزش استخراج لایت کوین با گوشی در خانه [رایگان] !!!

برای این کار راه های مختلفی وجود دارد که در بالا به برخی از آن ها اشاره کردیم. اما یکی از بهترین این راه ها شاید بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی باشد.

بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی
بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی

بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی!

امروز گوشی های هوشمند نه تنها یک ابزار برای داشتن زندگی بهتر، بلکه یکی از ملزومات مهم زندگی محسوب می شود. امروز بسیاری از ما با هر دارایی و درآمدی برای گذران زندگی و انجام کارهای مختلف به این گوشی ها وابسته ایم. این نیازی است که روز به روز در حال گسترش است.

وقتی این نیاز گسترش پیدا می کند عملا تقاضا برای داشتن امکانات بهتر و بالاتر نیز بیشتر می شود و این اتفاقی است که باعث می شود شرکت ها و تولید کنندگان گوشی های هوشمند هر روز امکانات نوینی به تولیدات خودشان اضافه کنند. به طور مثال شرکت اپل در آخرین رونمایی خود، گوشی آیفون 13 را به همگان معرفی کرد.

مهمترین ویژگی این گوشی هوشمند داشتن ظرفیت یک ترابایتی است! این موضوع در کنار عجیب بودن و تقریبا غیر قابل باور بودن یک نکته بسیار مهم نیز با خود دارد و آن این است که عملا دیگر حجم یک ترابایت در حال تبدیل شدن به یک حجم عادی و معمولی برای زندگی بشریت است و احتمالا قرار است در آینده شاهد استفاده از حجم هایی مانند چند ده ترابایتی و … نیز باشیم.

تمامی این ها نشان می دهد که گوشی های هوشمند به طور کاملا مشخصی در حال به روز رسانی و پیشرفت هستند اتفاقی که باعث شده است کم کم استفاده از انواع وسایل الکترونیکی دیگر مانند تلویزیون، رادیو و حتی سیستم های خانگی به شکل عجیبی کاهش پیدا کند.

اما این اتفاق در ارزهای دیجیتال و همچنین مسئله بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ پاسخ ساده و روشن است. زمانی که همه نیازهای ما و همه امکانات ممکن در حال مهاجرت به درون گوشی های هوشمند است، پس احتمالا می توان با این گوشی ها کارهای مربوط به ارزهای دیجیتال مانند استخراج ارزها را انجام داد.

تا به امروز قدرت گوشی های هوشمند به اندازه ای نبود که بتوان به صورت اقتصادی به آن ها به دید یک دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال نگاه کرد. اما با گسترش دانش و تکنولوژی ساخت این گوشی ها به نظر می رسد کم کم زمان آن رسیده است که دست به استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی های هوشمند زد.

این گونه این گوشی شماست که برای شما کار می کند و شما از ارز دیجیتال رایگان خود لذت خواهید بود. بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی شاید در آینده ای نه چندان دور تبدیل به یک امر عادی و روتین بین همه انسان های این کره خاکی شود. نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا آن روز به اندازه ای نزدیک است که بتوانیم آن را ببینیم و درک کنیم؟

سخن پایانی

اکنون که پاسخ چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم و چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم را دریافت نموده‌اید، می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید. با به دست آوردن بیت کوین رایگان شما به این پاسخ نیز خواهید رسید که چگونه پول رایگان بدست اوریم،برای دریافت بیت کوین رایگان، مراقب باشید که از طریق سایت‌های معتبربیت کوین اقدام کرده و نحوه ثبت نام بیت کوین را مطالعه نموده تا زمان‌تان بیهوده هدر نرود. شما می‌توانید سوالات و یا نظرات خود را در پایان این مقاله با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. خیلی از این موارد در چگونه بيت كوين به دست اوريم کاربرد دارد از جمله ساخت کیف پول که می توانید از آن استفاده نمایید.

سوالات متداول :

چند نوع کیف پول بیت کوینی وجود دارد؟

کیف پول‌های بیت کوینی به دو روش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که از هر کدام از آن‌ها می‌توانید استفاده نمایید.

18 دیدگاه برای “چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟ 7 روش ساده برای بدست آوردن بیت کوین رایگان

  1. اشتراک‌ها: حداقل میزان خرید بیت کوین |برای خرید بیت کوین چقدر پول لازم است؟ - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال جدید کدام است ؟! - shekareravand

  3. علی حاجی بیگی گفته:

    باتشکر از مطلب خوبتون در مورد چگونه میتوان بیت کوین رایگان بدست اورد در مطلب چگونه بیت کوین رایگان بگیریم به راحتی برای افرادی که به دنبال درآمدهای دلاری هستن آموزش گذاشته اید و از آن جالب تر این مورد است که بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان امکان پذیر است

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      خواهش میکنم خوشحالیم تونستیم به شما عزیزان در راستای دریافت بیت کوین رایگان و ثبت نام ارز دیجیتال رایگان کمک کنیم .

  4. samin haghani گفته:

    آیا چگونه ساتوشی رایگان بدست اوریم همان بدست آوردن بیت کوین رایگان و سریع است و یا این دو رمز ارز با یکدیگر فرق دارند ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام

      ساتوشی واحد کوچکتری از بیت کوین است به عبارت دیگر برای دریافت 1 بیت کوین رایگان، شما احتیاج دارید که 10 میلیون ساتوشی، هدیه بگیرید اما اینها رمزارزهایی جدا از همدیگر نیستند.

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      برای استخراج بیت کوین رایگان، شما احتیاج دارید که 10 میلیون ساتوشی، هدیه بگیرید. همانطور که حتما می‌دانید دریافت 10 میلیون ساتوشی، نیاز به زمان زیادی دارد و نمی‌توان انتظار داشت که یک شبه بتوان ساتوشی و در نهایت بیت کوین رایگان بدست آورد، همچنین نیاز است آموزش استخراج بیت کوین رایگان به طور کامل بررسی و مطالعه نمایید .

  5. نادر گفته:

    اینکه در مورد این مطلب اطلاع کسب کردم که بدست اوردن بیت کوین رایگان هم امکان پذیره خیلی برام جالب بود اگر از جایی میشنیدم قطعا باور نمیکردم با تشکر از ادمین عزیز

    • alireza sadeghi گفته:

      بله مقاله مفیدی در مورد بدست آوردن بیتکوین رایگان و کلا چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم بود ممنون از زحمات شما

  6. سارا رنجبر گفته:

    آیا واقعا به دست آوردن بیت کوین رایگان امکان پذیره یا انجام این مراحل واقعیت نداره و امکان بدست آوردنش وجود نداره ؟

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام
      بله اما به میزان مذکور هدیه‌ای که افراد مختلف در ازای انجام یک سری کارهای مشخص شده در سایت‌های مختلف، دریافت می‌کنند، اغلب چیزی بین 1 تا چند ساتوشی است. هر ساتوشی، 0.00000001 بیت کوین است! که مبلغ بسیار ناچیزی است.

  7. amin noorolahi گفته:

    میشه لطفا مطالب بیشتری در خصوص چگونه رایگان بیت کوین بدست آوریم بزارید برامون این مطلب بسیار برای من مفید بود و تونستم به صورت عملی در کسب و کارم ازش استفاده کنم .

  8. hamid ghasemiyan گفته:

    باتوجه به بیماری فراگیر کرونا همه افراد به این موضوع فکر میکنن که چگونه پول رایگان بدست اوریم و در واقع بدست آوردن بیت کوین رایگان نیز یکی از روش های پولسازی است که افراد میتوانند در منزل انجام بدن ،ممنون از مطلب خوبی که گذاشتید.

  9. فاطمه رضایی گفته:

    همیشه سوال من این بوده چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم و آیا واقعا این موضوع واقعیت داره ، در این مقاله شما به خوبی این مورد رو شرح و آموزش دادید ممنون از تیم خوبتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code