آموزش خرید بیت کوین بدون احراز هویت در 5 دقیقه

خرید بیت کوین بدون احراز هویت

یکی از مباحث مهم در معامله گری و افزایش امنیت معاملات مختلف، احراز هویت افراد معامله گر می‌باشد، خرید و فروش انواع رمزارزها نیز از این قضیه، مستثنی نیست. در واقع احراز هویت موجب می‌شود، افراد سودجو و کلاهبردار برای انجام معاملات مختلف، شناسایی شوند. با این وجود، افرادی هستند که تمایل به خرید بیت کوین بدون احراز هویت دارند.

همین امر سبب شد تا ما در ادامه به طور جامع، پیرامون خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت، نکات مهمی بیان کنیم. با ما همراه باشید.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت چگونه امکان پذیر است؟

  • خرید ارز دیجیتالی بیت کوین بدون احراز هویت از طریق صرافی‌های خارجی بدون KYC

خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت از طریق برخی از صرافی‌ها در سطح دنیا، امکان پذیر می‌باشد. صرافی‌هایی که امکان خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را برای کاربران خود فراهم آورده‌اند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. احراز هویت برای ثبت نام، الزامی نیست
  2. احراز هویت تا سقف خرید مشخصی، الزامی نیست

Buy Bitcoin without authentication 2 min 1

بگذارید برای درک بهتر این موضوع، مثال بزنیم. صرافی بایننس برای خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت، محدودیتی در نظر گرفته‌است؛ به این صورت که هر کاربر می‌تواند در طول روز تا سقف 2 عدد بیت کوین را بدون اینکه نیازی به احراز هویت باشد، معامله نماید  و سپس انتقال بیت کوین به حساب بانکی را انجام دهید.

نکته قابل توجه در خصوص این صرافی این است که به کاربران ایرانی، خدماتی ارائه نمی‌دهد. در مقاله ” بهترین صرافی های آنلاین ایران ” می توانید با صرافی های معتبر ایرانی آشنا شوید .

همچنین صرافی‌های زیادی وجود دارد که در دسته سایت‌های نوع اول قرار دارند؛ به این معنا که عضویت در آن‌ها بدون احراز هویت، میسر می‌باشد. از جمله این نوع سایت‌ها می‌توان به صرافی Paybis، صرافی BISQ و صرافی bybit، اشاره نمود.

  • خرید بیت کوین بدون احراز هویت از طریق فروشگاه بیت کوین

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت، اقدام نمایید، مراجعه به فروشگاه بیت کوین است. این فروشگاه در کرواسی، احداث گردیده و عنوان اولین فروشگاه خرید و فروش بیت کوین به صورت حضوری و بدون نیاز به احراز هویت را در سطح جهانی از آن خود نموده‌ است.

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه!

نحوه خرید بیت کوین بدون احراز هویت از این فروشگاه به این صورت است که باید به صورت حضوری به آن مراجعه نموده و تا سقف 2 هزار یورو، بدون اینکه نیازی به تائید هویت باشد، بیت کوین، خریداری نمایند.

  • خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت از طریق دستگاه خودپرداز بیت کوینی

یکی دیگر از روش‌های رایج جهت خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت ، استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بیت کوینی می‌باشد. جالب است بدانید که این دستگاه‌ها در 62 کشور وجود دارد و تفاوت چندانی با دیگر خودپردازها ندارند. دستگاه‌های خودپرداز بیت کوینی این امکان را برای افراد فراهم آورده‌اند که بتوان بدون اینکه نیازی به احراز هویت باشد، برخی از رمزارزها را اعم از بیت کوین، خریداری نمود.

لازم به ذکر است که این دستگاه‌ها، اطلاعات هویتی افراد را نمی‌خواهند اما برای خرید بیت کوین از طریق آن‌ها لازم است که اطلاعات ذخیره شده در کارت خود را وارد نمایید. جالب است بدانید که برخی از این خودپردازها، محدودیت‌هایی جهت خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در نظر گرفته‌اند؛

فروش بیت کوین بدون احراز هویت

به این صورت که خرید بیت کوین به این روش تنها تا یک سقف مشخصی، امکان پذیر می‌باشد، در این صورت تعداد کمی از اطلاعات هویتی افراد نظیر شماره تلفن شان را درخواست می‌کنند.

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از این روش این است که کار با این دستگاه‌ها، رایگان نیست و لازم است مبلغی را به عنوان کارمزد انجام معاملات خود با استفاده از آن‌ها پرداخت نمایید. کارمزدی که برای کار با دستگاه‌های خودپرداز بیت کوینی در نظر گرفته شده، بین 7 تا 10 درصد از کل مبلغ خرید متغیر می‌باشد.

  • خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت از طریق شبکه‌های اجتماعی

استفاده از کانال‌های ارتباطی نظیر تلگرام از دیگر روش‌های خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت می‌باشد. کانال‌ها و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود دارد که با همین هدف، راه اندازی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

  • خرید بیت کوین با پول نقد

از دیگر روش‌های خرید بیت کوین بدون احراز هویت این است که به طور مستقیم با فروشنده، ارتباط برقرار نموده و در ازای دریافت مقدار بیت کوینی که مدنظر دارید، پول نقد به فروشنده، بپردازید. همانطور که حتما می‌دانید برای خرید بیت کوین به این روش، لازم است فردی را بیابید که قصد فروش بیت کوین در ازای دریافت پول نقد داشته باشد و ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد.

دلایل خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت چیست؟

هدف اولیه ایجاد بیت کوین، انجام تراکنشات ناشناس بوده‌است. به همین دلیل افرادی که تمایل به انجام معاملات بیت کوینی دارند، مایلند که حریم خصوصی و دارایی‌هایشان به طور کامل حفظ گردد؛ به عبارت دیگر، افراد تمایلی به اینکه اطلاعات و حریم خصوصی آن‌ها در اختیار دولت، بانک و یا دیگر سازمان‌ها قرار گیرد، ندارند.

تحلیل ارز دیجیتال تیر ماه

همین امر سبب شده تا بسیاری از افراد، تمایل به خرید بیت کوین بدون احراز هویت داشته تا اطلاعات و حریم خصوصی شان در اختیاز سازمان دیگری قرار نگیرد. همانطور که حتما می‌دانید، خرید و یا فروش بیت کوین بدون احراز هویت، امنیت چندانی ندارد و در صورت رخداد اتفاق ناگوار در این روش، هیچ کس غیر خودتان، مسئول نخواهد بود.

سایت خرید بیت کوین بدون احراز هویت

به عبارت دیگر در صورت بروز مشکل به این روش، دارایی شما از بین خواهد رفت. بنابراین حتما قبل از اینکه اقدام به خرید بیت کوین بدون احراز هویت نمایید، مشخص کنید که حفظ حریم خصوصی برایتان اولویت دارد یا حفظ امنیت معامله!

همچنین از دیگر دلایل تمایل افراد به خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت، معایب انجام معامله با احراز هویت است. از جمله معایبی که خرید و فروش ارزهای دیجیتالی با احراز هویت دارد، می‌توان به زمان بر بودن آن اشاره نمود.

آیا خرید بیت کوین بدون احراز هویت، دشوار است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله! بیت کوین به طور کامل، ناشناس نیست. بگذارید برای درک بهتر این موضوع، توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

انجام معاملات بیت کوینی از طریق کلید عمومی و خصوصی، امکان پذیر می‌باشد. لازم به ذکر است که هویت فردی که صاحب کلید عمومی برای خرید و یا فروش بیت کوین است، ناشناس می‌باشد، اما این بدان معنا نیست که به هیچ عنوان امکان آشکار نمودن هویت صاحب تراکنش، وجود نداشته باشد. روش‌های مختلفی وجود دارد که بدین منظور می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت به این جهت دشوار است که هیچ امنیتی برای معامله‌گران جهت خرید و فروش این ارز دیجیتالی، فراهم نمی‌آورد.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت چه مزایایی دارد؟

مزایای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت عبارتند از:

  • حفظ حریم خصوصی
  • انجام خرید و فروش بدون صرف زمان جهت احراز هویت
  • دسترسی به افرادی که مدارک شناسایی ندارند، جهت خریداری ارز دیجیتال بیت کوین

نحوه احراز هویت بیت کوین

خرید بیت کوین بدون احراز هویت چه معایبی دارد؟

  • دشواری خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت، نسبت به روش با احراز هویت
  • افزایش هزینه‌های ناشی از انجام معاملات رمزارزها بدون احراز هویت
  • وجود محدودیت‌هایی جهت خرید و فروش ارز دیجیتالی بیت کوین بدون احراز هویت
  •  امنیت پایین خرید بیت کوین بدون احراز هویت (ریسک بالای انجام معاملات بیت کوینی بدون احراز هویت)
ساتوشی چیست؟ هر بیت کوین چند ساتوشی است؟

از آنجایی که بیت کوین یک سیستم مالی غیرمتمرکز است، هیچ ارگان خاصی بر آن نظارت ندارد، همین امر سبب شده تا افراد سودجو به فکر کلاهبرداری و سودجویی از طریق خرید و فروش بیت کوین بیافتند.

بنابراین اگر احراز هویت برای خرید و فروش بیت کوین، وجود نداشته باشد، بستر مناسبی برای افراد سودجو فراهم می‌شود تا به راحتی به اهداف خود برسند و دیگر امکان شناسایی آن‌ها وجود نخواهد داشت.

  • افزایش فرار مالیاتی

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت، موجب شده تا هیچ کس قادر به پیگیری از مالیات افراد نباشد و همین امر سبب شده تا میزان فرار مالیاتی، افزایش یابد.

معرفی سایت خرید بیت کوین بدون احراز هویت

  • صرافی ارز دیجیتال switchere

یکی از محبوب‌ترین سایت‌ خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت، صرافی ارز دیجیتال switchere می‌باشد. دلیل این محبوبیت این است که جهت ایجاد کیف پول آنلاین و در نتیجه آن خرید و یا فروش ارزهای دیجیتالی، مجوزهای مربوطه را اخذ نموده‌است.( جهت آشنایی بیشتر با مفهوم کیف پول می توانید ” ساخت کیف پول بیت کوین ” را مطالعه نمایید )

همچنین رابط کاربری صرافی ارز دیجیتال switchere آن ساده است و کاربران به راحتی می‌توانند با مراجعه به آن بدون اینکه نیاز به احراز هویت باشد، اقدام به خرید و یا فروش برخی از معروف ترین ارزهای دیجتالی اعم از بیت کوین، اتریوم و … نمایند.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت

نکته قابل توجه در رابطه با سایت صرافی ارز دیجیتال switchere، محدودیت‌هایی‌ست که برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت در نظر گرفته‌ است؛ به این صورت که هر فرد تنها می‌تواند تا سقف 100 یورو، ارز دیجیتال مدنظر خود را خریداری نماید.

  • صرافی LocalBitcoins

به عنوان یک سایت خرید بیت کوین بدون احراز هویت می‌توان صرافی LocalBitcoins را معرفی نمود. خرید بیت کوین بدون احراز هویت از طریق این صرافی با روش‌های پی پال، وسترن یونیون و همچنین مانی گرام، امکان پذیر می‌باشد.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به طور کامل به بحث پیرامون خرید بیت کوین بدون احراز هویت و همچنین مزایا و معایب آن بپردازیم تا در صورت تمایل، معاملات بیت کوینی خود که شامل خرید و یا فروش این ارز دیجیتالی است را به این روش، انجام دهید.

امیدواریم که به شما عزیزان در درک این موضوع، کمک کرده باشیم. در پایان این مقاله شما می‌توانید، سوالات و یا تجربیات خود از خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

3 دیدگاه برای “آموزش خرید بیت کوین بدون احراز هویت در 5 دقیقه

  1. davood rezazadeh گفته:

    باتشکر از مطلب خوبتون با توصیه شما من از صرافی ارز دیجیتال switchere خریداری کردم و نیازی به احراز هویت هم نداشت محیطی ساده و کاربر پسند داشت و به راحتی من موفق به خرید و فروش بیت کوین شدم.

  2. ناهید انزابی نژاد گفته:

    به نظر من باید از خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت استقبال نکرد زیرا همین احراز هویت ایجاد محدودیت هایی برای هکرها و کلاه برداران میکند و جلوی خیلی تخلفات گرفته میشه درسته که شاید در ابتدا برای همه ترید کنندگان موردی وقت گیر باشد اما به نفع خودمان نیست خرید بیت کوین بدون احراز هویت انجام شود حتی فروش بیت کوین بدون احراز هویت هم نباشد انجام بشه چون فروش حتی از خرید هم مهمتره.

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      قطعا همین چون بحث قوانین هنوز کامل نیست کمی دست و پا گیر شده، ولی احراز هویت بسیار مهمه از کلاه برداری جلو گیری می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code