ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه!

ساخت کیف پول بیت کوین

همانطور که حتما می‌دانید کار با ارزهای دیجیتالی، بدون ساخت کیف پول ارز دیجیتال مخصوص آن‌ها، غیر ممکن است. انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که می‌توانید از هر یک از آن‌ها جهت کار با ارزهای دیجیتالی مختلف، استفاده نمایید. یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های بیت کوین، کیف پول بلاک چین بیت کوین نام دارد که در ادامه قصد داریم به سوال چگونه کیف پول بسازیم (چگونه کیف پول برای بیت کوین بسازیم)پاسخ داده و نحوه ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین را به طور کامل آموزش دهیم. با ما همراه باشید.همچنین پیش از این در صورت نیاز می توانید مقاله “bitcoin چیست” و “ساتوشی چیست” را مطالعه فرمایید.

کیف پول بلاک چین چیست؟

بگذارید قبل از اینکه آموزش ساختن کیف پول بیت کوین و کلا اموزش ساخت کیف پول دیجیتال در بلاک چین و نحوه درست كردن كيف پول بيت كوين را آغاز کنیم، درباره کیف پول بلاک چین بیت کوین ، توضیحاتی ارائه دهیم از جمله چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم ،تا با اطلاعات کافی نسبت به ایجاد آن اقدام کنید. کیف پول بلاک چین، مفهومی جدا از فناوری بلاک چین دارد که نباید این دو را با هم اشتباه گرفت.

در واقع فناوری بلاک چین، یک تکنولوژی زیر ساختی برای اغلب ارزهای دیجیتالی اعم از بیت کوین است، اما کیف پول بلاک چین بیت کوین ، همانطور که از نامش پیداست، تنها یک کیف پول است که برای برخی از ارزهای دیجیتالی، استفاده می‌شود. در مطلب “بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ” میتوانید با انواع مختلف ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

به طور کلی کیف پول‌های بیت کوین در سه شکل مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  • سخت افزاری
  • نرم افزاری
  • کاغذی

وذکر این مورد ضروری است که حتی بدون احراز هویت هم می توانید خرید بیت کوین نمود و جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله “ خرید بیت کوین بدون احراز هویت ” مراجعه نمایید .

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری بیت کوین در شکل‌های فلش مموری به درخواست‌کنندگان، عرضه می‌شود. در واقع افراد مختلف با خرید کیف پول سخت‌افزاری، آن را به وسیله USB به دستگاه دیجیتال خود متصل می‌کنند ( در مقاله خرید کیف پول ترزور ما یک کیف پول معرفی کرده ایم که میتوانید استفاده نمایید)

نحوه ذخیره اطلاعات با استفاده از این کیف پول‌ها به صورت آفلاین و اما دریافت اطلاعات به صورت آنلاین انجام می‌گیرد. دلیل این امر هم افزایش سطح ایمنی معاملات مختلف است. نکته قابل توجه در خصوص این نوع از کیف پول‌ ها، پشتیبانی از اغلب ارزهای دیجیتالی موجود است.

کیف پول نرم‌افزاری

کیف پول‌ های نرم‌افزاری آن‌هایی هستند که قابلیت اجرا بر روی دسکتاپ و موبایل را دارند. ساخت این نوع از کیف پول‌ ها بدون اینترنت، امکان‌پذیر نیست. کیف پول‌ های تحت وب آن‌‌هایی است که بر روی دسکتاپ، اجرا می‌شوند.جهت اطلاعات بیشتر می توانید آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین را مشاهده نمایید.

نکته قابل توجه در خصوص این کیف پول‌ ها این است که تنها بر روی همان دستگاهی که دانلود می‌شوند، قابلیت اجرا دارند، نه بر روی هیچ دستگاه دیگری. کیف پول‌های موبایل نیز یک نوع کیف پول نرم‌افزاری هستند که حجم کمی داشته و به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. همچنین با کمک یکسری ” نرم افزار تحلیل تکنیکال بیت کوین ” می توانید بهترین زمان و خرید را در این راستا داشته باشید .

لیست 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین برای ایرانیان

کیف پول کاغذی

نوع دیگری از کیف پول‌های بیت کوین، کیف پول‌های کاغذی هستند و همانطور که از نامش پیداست، کلمات کلید عمومی و هم‌چنین کلید خصوصی کاربر بر روی یک کاغذ نوشته شده که از آن می‌توان برای مبادله بیت کوین، استفاده نمود. کیف پول‌ های کاغذی، امنیت بالایی داشته و بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند به صورت بلند مدت، سرمایه‌گذاری نمایند.

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی آن هم از نوع کاغذی نیز نیاز به اینترنت و یک دستگاه پرینتر دارد.

برای آموزش ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی و کلا آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال باید بگوییم که بهترین کیف پول بیت کوین، بلاک چین است و طرفداران زیادی هم دارد.

در واقع کیف پول بلاک چین، تنها محدود به بیت کوین نیست و قابلیت پشتیبانی از دیگر ارزهای دیجیتالی اعم از بیت کوین کش، اتریوم و استلار را نیز دارد. ولی این مورد که بیت کوین از محبوب ترین ارز دیجیتال است قابل چشم پوشی نیست و لازم است با کمک نمودارهایی روند آن را تحلیل نمود که برای اطلاعات بیشتر می توانید به مطلب ” نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا ” مراجعه نمایید.

 ساخت کیف پول بیت کوین موبایل

مزایای کیف پول بلاک چین

همانطور که به آن اشاره نمودیم، کیف پول بلاکچین از جمله محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است و دلیل این محبوبیت هم برخورداری از محیطی ساده و آسان است؛ به طوری که تمامی افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. از دیگر مزایای خرید کیف پول بیت کوین، می‌توان به قابلیت نصب آن بر روی تمامی دستگاه‌های دیجیتالی، اشاره نمود.

دسترسی ساده به کیف پول بلاک چین بیت کوین از دیگر مزایای آن است؛ به این صورت که با همه مرورگرهای دستگاه، می‌توان اتصال راحت به کیف پول بلاک چین را تجربه نمود.

کیف پول‌های بلاک چین، امنیت بالایی داشته و همین امر سبب شده تا افراد مختلف راحت‌تر اعتماد کنند.

معایب کیف پول بلاک چین

یکی از بزرگترین معایب کیف پول بلاک چین بیت کوین که موجب نگرانی کاربران آن شده این است که کلیدهای شخصی در سرور اصلی بلاک چین ذخیره می‌شود و همین امر سبب شده تا هکرهای بتوانند با دسترسی به حساب‌ها، آن‌ها را هک نمایند.

از دیگر معایب کیف پول بلاک چین می‌توان به قابلیت ذخیره‌سازی فقط 4 ارز اشاره نمود که تعداد بسیار محدودی است و عیب بزرگی به شمار می‌رود.

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

چگونه کیف پول بسازیم ؟حال که با مزایا و معایب کیف پول بلاک چین، آشنا شدید، وقت آن است که چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم را توضیح دهیم. در واقع ساخت و خرید کیف پول بیت کوین در بلاک چین برای دستگاه‌های مختلف، متفاوت است. به عبارت دیگر شیوه ساخت کیف پول دیجیتال در بلاک چین برای کامپیوتر و دستگاه موبایل با یکدیگر متفاوت است.

 آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین بر روی دسکتاپ

در پاسخ با کامپیوتر چگونه کیف پول بسازیم؟ افرادی که تمایل به استفاده از کامپیوتر شخصی برای درست كردن كيف پول بيت كوين دارند، می‌توانند از نسخه تحت وب استفاده نموده و یا اینکه از طریق سایت مربوطه با نشانی www.bitcoin.org نسبت به دانلود نسخه دسکتاپی آن اقدام نمایند( سایت مربوط بلاک چین کیف پول )

استخراج بیت کوین با گوشی|9 مورد از مزایا و معایب استخراج بیت کوین

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین موبایل

برای آموزش ساخت کیف پول دیجیتال بر روی موبایل باید بگوییم که می‌توان آن را بر روی هر دو دستگاه اندروید و ios ایجاد نمود. ایجاد کیف پول بیت کوین( نحوه ساختن کیف پول بیت کوین موبایل) بر روی دستگاه اندرویدی به این صورت است که ابتدا باید از طریق سایت بلاک چین کیف پول و یا گوگل پلی، نسبت به دانلود آن اقدام نمایید و سپس به ترتیب، تمامی مراحل ساخت کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را طی کنیدتا آموزش ساختن کیف پول بیت کوین موبایل به پایان برسد.

ایجاد کیف پول بیت کوین بر روی دستگاه ios نیز مانند دستگاه‌های اندرویدی است و می‌توانید از طریق اپ استور و یا آی توونز، کیف پول نرم‌افزاری بلاک چین را بر روی موبایل خود نصب کنید.

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه امکان پذیر است؟

برای آموزش ساختن کیف پول بیت کوین بلاکچین و نحوه درست كردن كيف پول بيت كوين باید یک سری مراحل را به ترتیب انجام دهید که عبارت است از:

برای نحوه ساخت کیف پول بیت کوین بلاکچین باید یک سری مراحل را به ترتیب انجام دهید که عبارت است از: ابتدا باید وارد سایت بلاک چین به نشانی www.Blockchain.com شده و از طریق آن، گزینه Sign UP و یا اینکه Get a Free Wallet را انتخاب کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید. در این صفحه از شما یک ایمیل معتبر می‌خواهد و سپس باید یک پسورد انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پسوردتان قوی باشد و از ترکیب حروف و ارقام استفاده نمایید. پس از ورود ایمیل و پسورد، گزینه Create My Wallet را انتخاب نمایید.

پس از اینکه این مراحل را طی نمودید، ایجاد کیف پول بیت کوین تقریبا به اتمام رسیده است و شما با چگونه کیف پول برای بیت کوین بسازیم آشنایی پیدا کرده اید. در نهایت باید برای احراز هویت خود وارد ایمیلی که برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال ایرانی، وارد کرده‌اید، شده و ایمیل ارسالی از سوی بلاک چین را تائید نمایید.

 درست کردن کیف پول بیت کوین

پس از اینکه ایمیل ارسالی را تائید نمودید، شناسه‌ی کیف پول‌تان که مختص شماست در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کاربرد این شناسه برای زمانی است که شما قصد ورود به کیف پول را دارید؛ به این صورت که باید ابتدا این شناسه را وارد کرده تا بتوانید به کیف پول خود ورود پیدا کنید.

حال که آموزش ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی در بلاکچین به پایان رسید، شما می‌توانید از طریق آن نسبت به دریافت بیت کوین، اقدام نمایید. اما برای این کار، ابتدا باید آدرس بیت کوین داشته باشید که می‌توانید از طریق گزینه Request آن را از سایت بلاک چین کیف پول، دریافت کنید و آن را برای رد و بدل بیت کوین در اختیار دیگر افراد قرار دهید.

هم‌چنین پس از ساخت کیف پول بلاک چین خود می‌توانید از آن برای ارسال ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا باید وارد پنل کاربری شده و از آنجا، روی گزینه Send کلیلک نمایید تا وارد صفحه ارسال ارزهای دیجیتالی شوید. سپس از آن طریق می‌توانید مقدار ارز دیجیتالی را که قصد ارسال دارید را به همراه کارمزد انتقال، تعیین کنید.

لازم به ذکر است که میزان کارمزد انتقال با سرعت تائید تراکنش، رابطه مستقیم دارد؛ به این صورت که هر چه میزان کارمزدی که وارد می‌کنید، بیشتر باشد، تراکنش مد نظرتان با سرعت بیشتری، تائید خواهد شد.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال (آموزش کامل و رایگان+ فیلم)

بک آپ گیری؛ اقدامی ضروری پس از ساخت کیف پول بیت کوین

پس از درست كردن كيف پول بيت كوين ، بک‌آپ گیری، امری ضروری است. از آنجایی که با انجام تراکنشات بیت کوینی، امکان برگشت آن‌ها وجود ندارد، بنابراین خودتان باید مراقب دارایی‌هایتان باشید.

به عبارت دیگر در صورت نداشتن بک‌آپ، اگر به هر دلیلی دسترسی به کیف پول خود را از دست دهید، تمام دارایی شما از کف خواهد رفت و به هیچ عنوان امکان بازیابی آن وجود ندارد. بنابراین حتما پس از ساخت کیف پول دیجیتال خود، نسبت به تهیه نسخه پشتیبان، اقدام کنید.

بک‌آپ‌ گیری از کیف پول، پس از ایجاد آن به این صورت است که یک مجموعه 12 عددی از کلمات انگلیسی را در اختیار شما قرار داده می‌شود تا هنگام بروز مشکل برای کیف پول، امکان بازیابی دارایی افراد وجود داشته باشد. بناراین به هیج وجه، اهمیت نسخه پشتیبان را دست کم نگیرید.

مراحل بک‌آپ‌ گیری در کیف پول بلاک چین به شرح ذیل است:

ابتدا پس از ورود به پنل کیف پول، گزینه Security Center را انتخاب کنید. سپس، دکمه Backup Funds را انتخاب کنید. برای دریافت کلمات بازیابی، لازم است که مجدد بر روی Backup Funds کلیک نمایید.

در همین مرحله از دریافت نسخه پشتیبان، گزینه اختیاری وجود دارد که در صورت تمایل، می‌توانید آن را کلیک کرده و فایل pdf دریافت کرده و آن را جهت یادداشت کلمات بازیابی خود، پرینت بگیرید.

سپس مجموعه 12 عددی از کلمات انگلیسی در سه مرحله چهارتایی، نمایش داده می‌شود. در این مرحله از بک‌آپ گیری نهایت دقت را جهت یادداشت آن‌ها داشته باشید و از سمت چپ به راست این کار را انجام دهید.

 ساخت کیف پول دیجیتال

در نهایت، لازم است که ثابت کنید کلمات بازیابی را یادداشت نموده‌اید اما چگونه؟ پس از مرحله نمایش 12 عددی کلمات انگلیسی در سه مرحله چهارتایی از شما می‌خواهد که چهار تا از کلمات را وارد کنید. به عنوان مثال پیام درخواست ورود کلمات بازیابی به این صورت است که کلمات دوم، چهارم، دهم و یازدهم را وارد نمایید.

سپس در صورت مشاهده تیکی به رنگ سبز در کنار باکس بک‌آپ گیری، به شما می‌گوید که این فرآیند با موفقیت به پایان رسیده است.

نکته قابل توجه در خصوص عمل بک‌آپ گیری این است که انجام تنها یکبار این فرآیند کافیست . لازم به ذکر است که به طور جد از در دسترس قرار دادن کلمات بازیابی در اختیار دیگر افراد پرهیز کنید، زیرا افراد با داشتن این کلمات به تمام دارایی شما دسترسی خواهند داشت.

سخن پایانی!

اکنون با آموزش ساخت کیف پول بلاک چین پاسخ چگونه کیف پول دیجیتال بسازیم داده شد و شما می‌توانید از محبوب‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتالی، جهت کار با آن‌ها استفاده نمایید. فقط دقت داشته باشید که پس از ساخت کیف پول دیجیتال ، تهیه نسخه پشتیبان (بک‌آپ گیری) را فراموش نکنید. شما می‌توانید سوالات و یا نظرات خود را در پایان این مقاله، با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید جهت آشنایی بیشتر با صرافی های معتبر در ایران مقاله ” لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ” را مطالعه نمایید. همچنین برخی از سایت ها وجود دارند که توسط آنها می توانیم ساخت یک صرافی رمز ارز را انجام دهیم.

برخی سوالات متداول :

چند نوع کیف پول‌های بیت کوین وجود دارد؟

سخت افزاری ,نرم افزاری و کاغذی

18 دیدگاه برای “ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین Blockchain.com در کمتر از 5 دقیقه!

  1. اشتراک‌ها: آموزش تبدیل بیت کوین به ریال|لیست 13 سایت مبدل ارز دیجیتال - shekareravand

  2. اشتراک‌ها: آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی در 5 قدم ساده - shekareravand

  3. اشتراک‌ها: بهترین صرافی ارز دیجیتال | معرفی 11 صرافی معتبر ارز دیجیتال - shekareravand

  4. اشتراک‌ها: بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی 15 تا از بهترین کیف پول ارز دیجیتال در سال 2022 - shekareravand

  5. عاطفه رجبی گفته:

    سلام
    میشه ویدیوی آموزشی از ساخت یک صرافی رمز ارز رو در آپدیت جدید بزارید ترجیحا صرافی Bi a ce باشه که خیلی بهتره

  6. مریم1333 گفته:

    باسلام
    من از سایت بلاک چین کیف پول که معرفی کرده بودید استفاده کردم و موفق به ساخت کیف پول شدم با تشکر از ادمین عزیز بابت راهنمایی های مفیدتون.

    • نیما رییس گفته:

      ساخت کیف پول ارز دیجیتال با توجه به توضیحاتی که گذاشته بودید و به طور مفصل در مورد چگونه کیف پول دیجیتال بسازیم توضیحات رو ارائه دادید اصلا پیچیده نبود ممنون از راهنمایی خوبتون

      • طاها طاهری گفته:

        ساخت کیف پول ارز دیجیتال ایرانی و کلا اموزش ساخت کیف پول دیجیتال رو من هم با روندی که توضیح داده بودید انجام دادم و به راحتی توانستم آن را استفاده کنم ممنون از مقاله مفیدتون .

  7. کریم فضلی گفته:

    ممنون از مطلب خوبتون آموزش ساخت کیف پول بلاک چین و نحوه درست كردن كيف پول بيت كوين را به طور کامل توضیح دادید و مطالبی مفیدی از اون یاد گرفتیم .

    • sara bahrami گفته:

      من هم با توجه به توضیحات شما موفق به ساخت کیف پول بلاک چین بیت کوین و در واقع ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی شدم ممنون از توضیحاته کاملتون .

  8. هانی وثوقی نیا گفته:

    باتشکر از شما بسیار دقیق و گام به گام ساخت کیف پول بیت کوین رو توضیح دادید و بنده با توجه به این توضیحات موفق به ساخت کیف پول شدم .

  9. saeed ansari گفته:

    بنده نیز کیف پولهای زیادی رو تست کردم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین جز مفدترین آموزش ها بوده برام به دلیل اینکه کیف پول بلاک چین از بهترین کیف پول های حال حاضر است .

  10. حافظه قیطری گفته:

    در مورد کیف پول بلاک چین بسیار توضیحات کامل و جامه ای داده شده ممنون از آموزش های بسیار ارزشمندتون که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار میدید.

    • arash_admin_seo گفته:

      سلام خدمت شما
      دوست عزیز همانطور که در مطلب فوق توضیحات داده شده ما خرید کیف پول بیت کوین انجام نمیدهیم بلکه چگونه کیف پول بسازیم را توضیح میدهیم و شما با راهنمایی می توانید کیف پول تهیه کرده و خودتان اقدام به خرید و فروش نمایید .

    • arash_admin_seo گفته:

      افرادی که تمایل به استفاده از کامپیوتر شخصی برای درست کردن کیف پول بیت کوین دارند، می‌توانند از نسخه تحت وب استفاده نموده و یا اینکه از طریق سایت مربوطه با نشانی http://www.bitcoin.org نسبت به دانلود نسخه دسکتاپی آن اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است ساخت کیف پول بیت کوین موبایل هم امکان پذیر است که در مقاله به تفصیل توضیح داده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code