تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (به روز رسانی 15 فروردین 1400)

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال

 

تحلیل 15 فروردین، ارزهای دیجیتال

دیروز هم در اینستاگرام خدمت دوستان عرض کردم، بیتکوین تا نتونه سقف خودش رو بزنه نمیشه به ادامه روند صعودی اش امید داشت بیشتر درجا زدن تا اخبار مثبت برای این رمز ارز معتبر بیاد.
هر چه به پایان کرونا نزدیک بشیم توجه کمتری به بیتکوین خواهد شد، حالا باید صبوری کرد.
اما اتریوم، دات، آدا و دیگر رمز ارزها آلت کوین هایی هستند که می توانند راهی سقف های جدید بشوند با من همراه باشید با تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال :

 

تحلیل ۱۳ اسفند، ارزهای دیجیتال

در ادامه تحلیل های روزانه در اینستاگرام شکارروند که بروی بیتکوین و رمز ارزهای محبوب دیگر انجام شد، ما به صورت هفتگی دو ویدیو در خدمت رفقای نازنین سایت شکارروند هستیم و روند کلی بازار کریپتوکارنسی ها را به صورت کامل دنبال می کنیم.
خوب بریم ببنیم کدوم ارزها فعلا ارزنده ان، توی این ویدیو آمدم کلی رمز ارز باحال رو که قیمت های جذابی دارن معرفی کردم، به بررسی شایعات که دور و اطراف eth اتریوم و دوج doge می گرده که یک سرش ربط پیدا میکنه به elon musk  همون ایلان ماسک خودمون رو بررسی کردم.

نقاط حمایت و مقاومت مهم ارزهای خفن رو بهت گفتم و باهات همراهم که یک وقت از روند اصلی بازار جا نمونی فقط یک کاری رو حتما انجام بده رفیق گل، زیر این صفحه ستاره هست حتما به مقاله و ویدیوی ما امتیاز بده …

لیست 5 سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین برای ایرانیان

با من همراه باش با تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ :

تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال ۹ اسفند ۱۳۹۹

امروز اولین ویدیوی تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال رو منتشر کردیم، با شروع این سریال طولانی در خدمت شما خواهیم بود تا شما را برای ترید در بازار کریپوکارنسی ها آماده کنیم.
ارزهای دیجیتال قسمت کوچکی از امکانات شبکه بزرگ بلاک چین است که می تواند بستری برای جذب سرمایه، تراکنش های مالی و … باشد، ما در تحلیل های هفتگی سعی می کنیم ارز های اصلی بازار و آنهایی که از نظر بنیادی جذابیت بیشتری در آینده نزدیک دارند را بررسی کنیم.
در تحلیل ویدیویی تحلیل ارز دیجیتال اتریوم، انجام نشد حتما فردا در اینستاگرام به تحلیل این رمز ارز محبوب خواهیم پرداخت.

تحلیل ۹ اسفند، کریپتوکارنسی ها

در تحلیل فوق تحلیل ارز دیجیتال استلار (xlm)، ایاس (eos)، نم(nem)، دش(dash)، باینانس کوین (bnb) و… خواهیم پرداخت، سعی می کنیم در هر تحلیل ارزهایی که آینده درخشان تری درطی سالایانه آینده دارند را معرفی کنیم.
در این تحلیل ارزهایی را معرفی کردیم که رشد کمتری نسبت به کلیت مارکت ارزهای دیجیتال داشته اند را بررسی کنیم و فرصت پیش آمده در اصلاح بیتکوین را جهت بهره مندی از جهش رمز ارزهای کوچک اما آینده دار بازار را به شما معرفی کنیم.

با من همراه باشید با تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال، مورخ ۹ اسفند ۱۳۹۹

 

 

 

4 دیدگاه برای “تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (به روز رسانی 15 فروردین 1400)

  1. farhad.physic1990 گفته:

    سلام استاد وقت بخیر . ممنون میشم ارز iota که داره روی اینترنت اشیا کار میکنه و پروژه جذابی رو داره ام تحلیل کنین . تشکر از شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code