سهام شارپی (فیلتر های اختصاصی شکار روند)

فیلترهای آماده سایت شکارروند (فیلتر سهام شارپی)

با توجه به اینکه در بازار بورس همواره پول هوشمند ما بین سهام مختلف در حال گردش است، سایت شکار روند تصمیم گرفته است از این پس سهامی که در فیلتر شناسایی سهام شارپی ما در خروجی می آیند  را به صورت واضح برای دوستان در سایت قرار دهیم، این قسمت فعلا رایگان در اختیار دوستان قرار می گیرد.

خروجی فیلتر ها  پول هوشمند در قالب عکس در سایت قرار می گیرد، مسئولیت خرید یا فروش هر سهمی به عهده خود دوستان خواهد بود و در اینجا ما صرفا قصد داریم به دوستان راهنمایی کنیم در کدام یک از سهم ها پول هوشمندی ورود کرده یا خیر، لذا استفاده از فیلتر ها الزاما باید با استراتژی خرید و فروش فردی همراه شود.

نحوه استفاده

ورود یا خروج این پول به تنهایی نمی تواند سیگنال درستی برای خرید یا فروش به ما بدهد، لذا حتما خروجی فیلترها را با بنیاد یا تکنیکال سهم منطبق کنید، استراتژی شخصی خود را در خرید و فروش سهام فیلتر شکارروند حفظ کنید.

گزینه اصلی جهت دنبال کردن نقدینگی بازار سرمایه، توجه به انتقال نقدینگی سنگین و هدف دار به سهام خاص است، در اینجا سعی شده فیلترهایی که بر اساس آن معامله گران سایت شکارروند با توجه به استراتژی شخصی خود و شرایط کلی بازار شروع به خرید یا فروش می کنند را به صورت رایگان و عمومی به دوستان نمایش دهیم، آسان ترین راه یافتن یک استراتژی تابلوخوانی و فیلترنویسی به همراه یک مدیریت ریسک و سرمایه امتحان شده در بازار است.

30 فیلتر پول هوشمند و 15روش دقیق شناسایی- آپدیت 1402

در بورس مهمترین اصل داشتن استراتژی کامل به همراه مدیریت ریسک و سرمایه دقیق است، تا در روزهای سخت بتوانیم بدون استرس معاملات را دنبال کنیم.

در فیلتر سهم شارپی می توانید سهام شارپی رو گلچین کنید، فقط باید مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنید.

بهترین فیلتر برای خرید سهام

بهترین فیلتر برای خرید سهام شارپی از بازار بورس تهران، فیلتری است که در بازار بورس در گذشته جوابدهی مثبت و خوبی داشته باشد، برای اطمینان از خروجی مناسب فیلتر های ما بهتر است فیلم بک تست (تست فیلترها در گذشته بازار) را مشاهده کنید تا از صحت انتخاب این فیلترها اطمینان حاصل کنید.

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۹ آذر ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۲۹ آذر ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام مستعد رشد (انتقال از حقوقی) ۲۹ آذر ۹۹

6 دیدگاه برای “سهام شارپی (فیلتر های اختصاصی شکار روند)

  1. bahmanfatahi1 گفته:

    با سلام و احترام
    منظور از فیلتر اول ، دوم ، سوم چیست . ضمناً تاریخ بارگزاری را بنویسید. لطفاً توضیحات بیشتری ارائه بفرمایید. با تشکر فراوان

  2. alializadeh.alz گفته:

    سلام بر استاد صادقی وتشکر ویزه بابت زحمات خالصانه شما در امر اموزش وارتقای سطح علمی جامعه در حوزه بورس که در اینده نزدیک یکی ازضروریات روز مره زندگی مردم خواهد بود.
    در خصوص وازگان بکار رفته درسطر ستونهای جدول اکسل فیلترها مثل :قد،س خ،س ف ،اخرین ت و….. اگر امکان دارد راهنمایی وتوضیح مختصری داشته باشید ممنون می شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به راحتی بهترین سهام رو برای سبدت انتخاب کن

دوره پرتفوگردانی و سبدگردانی رو با 30% تخفیف همین حالا تهیه کن    code1006  :کد تخفیف 
اکنون خرید کنید
close-link
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code