سهام شارپی ( به روز رسانی 15مرداد 1402)

فیلترهای پول هوشمند

فیلترهای آماده سایت شکارروند (فیلتر سهام شارپی)

با توجه به اینکه در بازار بورس همواره پول هوشمند ما بین سهام مختلف در حال گردش است، سایت شکار روند تصمیم گرفته است از این پس سهامی که در فیلتر شناسایی سهام شارپی ما در خروجی می آیند  را به صورت واضح برای دوستان در سایت قرار دهیم، این قسمت فعلا رایگان در اختیار دوستان قرار می گیرد.

خروجی فیلتر ها  پول هوشمند در قالب عکس در سایت قرار می گیرد، مسئولیت خرید یا فروش هر سهمی به عهده خود دوستان خواهد بود و در اینجا ما صرفا قصد داریم به دوستان راهنمایی کنیم در کدام یک از سهم ها پول هوشمندی ورود کرده یا خیر، لذا استفاده از فیلتر ها الزاما باید با استراتژی خرید و فروش فردی همراه شود.

نحوه استفاده

ورود یا خروج این پول به تنهایی نمی تواند سیگنال شارپی درستی برای خرید یا فروش به ما بدهد، لذا حتما خروجی فیلترها را با بنیاد یا تکنیکال سهم منطبق کنید، استراتژی شخصی خود را در خرید و فروش سهام فیلتر شکارروند حفظ کنید.

گزینه اصلی جهت دنبال کردن نقدینگی بازار سرمایه، توجه به انتقال نقدینگی سنگین و هدف دار به سهام خاص است، در اینجا سعی شده فیلترهایی که بر اساس آن معامله گران سایت شکارروند با توجه به استراتژی شخصی خود و شرایط کلی بازار شروع به خرید یا فروش می کنند را به صورت رایگان و عمومی به دوستان نمایش دهیم، آسان ترین راه یافتن یک استراتژی تابلوخوانی و فیلترنویسی به همراه یک مدیریت ریسک و سرمایه امتحان شده در بازار است.

در بورس مهمترین اصل داشتن استراتژی کامل به همراه مدیریت ریسک و سرمایه دقیق است، تا در روزهای سخت بتوانیم بدون استرس معاملات را دنبال کنیم.

در فیلتر سهم های شارپی می توانید سهام شارپ رو گلچین کنید، فقط باید مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنید.

دوست خوب قبل از پرداختن به این مطلب عالی در مورد بورس و سهام شارپی، بهت توصیه می کنم فرصت خفن قرن رو هم کامل بشناسی و مقاله متاورس چیست رو هم باز کنی و بعد خوندن این صفحه مطالعه اش کنی.

بهترین فیلتر برای خرید سهام

بهترین فیلتر برای خرید سهام شارپی از بازار بورس تهران، فیلتری است که در بازار بورس در گذشته جوابدهی مثبت و خوبی داشته باشد، برای اطمینان از خروجی مناسب فیلتر های ما بهتر است فیلم بک تست (تست فیلترها در گذشته بازار) را مشاهده کنید تا از صحت انتخاب این فیلترها اطمینان حاصل کنید.

شناسایی رشد شارپی سهام، توسط فیلتر های ما در گذشته به وفور چک شده و انجام شده است، همین بس که بدانید معامله گران سایت شکار روند جهت سیگنال گیری در بورس از این فیلترها استفاده می کنند.
اگر به فارکس نیز علاقه مند هستید پیشنهاد ما مطالعه مقاله اصطلاحات فارکس است.

راز پیدا کردن سهام شارپی

بزرگترین راز اینه که بدونیم سهام در گذشته هم حرکت شارپ از خودشون نشون دادن یا خیر؟؟ اون هم به صورت متناوب و در بازه های زمانی مختلف، در ویدیوی زیر به صورت کامل این رو توضیح دادم ببین تا متوجه منظورم بشی.

بک تست فیلتر های شکار روند

ابتدا به ساکن بگذارید بک تست را به صورت کامل شرخ دهیم، بعد از آن به سراغ بک تست گیری از فیلتر های سایت ما می رویم.

بک تست چیست؟

بک تست استراتژی یا فیلتر، در واقع تست صحت عملکرد استراتژی یا فیلتر در گذشته بازار است به نحوی که تمامی شرایط بازار در گذشته در آن لحاظ شده باشد، برای این امر مدت زمان بک تست بسیار مهم است.

ما در اینجا بک تستی تقریبا ۱۰ ساله از فیلتر های خود را قرار دادیم، تستی که به شما نشان میدهد عیار کار فیلترها چقدر است پیشنهاد می کنم تا انتهای ویدیو تماشا کنید.

بک تست فیلتر ها از سال ۹۰

 

آیا فیلتر سهام مستعد رشد شارپی وجود دارد که بتوانیم به کمک آن رشد سهم را تشخیص دهیم ؟

برای شناسایی سهام شارپی در بازار بورس تهران، کافیست با فیلتر های معتبر بتوانید رد نقدینگی بازار را دنبال کنید.

برای شناسایی سهام شارپی به چه فیلتر هایی نیاز داریم؟

جهت شناسایی سهام شارپی فیلتر های سایت شکارروند کفایت می کند، اما باید با توجه به گذشته سهم توقع رشد شارپ یا رشد آرام را از سهم مورد نظر داشته باشیم، اگر در گذشته رشد شارپی در سهم اتفاق افتاده و چند بار تکرار شده باز هم قابل تکرار خواهد بود.

آیا می توان فیلتر سهام مستعد رشد را نگارش کرد؟ چگونه؟

در کل بازار بورس ایران دو مدل رشد اتفاق می افتد : 1- به واسطه ورود نقدینگی بدون پشتوانه بنیادی 2- به واسطه تورم با همراهی ورود نقدینگی همراه با آن
در هر دو مدل شاهد ورود نقدینگی هوشمند به سهام هستیم، لذا فیلتری می تواند سهام مستعد رشد را به ما نشان دهد که بتواند ورود نقدینگی هوشمند را تشخیص دهد، ما به واسطه سال ها تست به چنین فیلتر هایی دست  یافتیم.

در فیلتر شناسایی سهام شارپی چه ویژگی باید رعایت شود تا تمایز مشخص بین سهام واضح گردد؟

نگاه دقیق به حجم و تغییرات آن در بازه های مختلف، به صورت واضح به ما نشان می دهد که چه زمان یک سهم مورد توجه بیشتری نسبت به دیگر سهم های بازار قرار دارد.

آیا با شناسایی رشد شارپی سهم، می توانیم سود مستمر بسازیم؟

مسلما شناسایی رشد شارپی یک سهم در بازار یکی از پایه های اساسی سرمایه گذاری در بورس ایران است، اما مهارت معامله گری اساسی ترین رکن و نیاز هر فرد در بازارهای مالی است، شاید شما بتوانید زمان رشد شارپ سهم را دقیق تشخیص دهید اما در عین حال باید بتوانید زمان افت آن را نیز درک کنید.

آیا می توان فیلتر سهم های مستعد رشد را طراحی کرد؟

بله، ما در دوره استراتژی چریکی ( تافیق تابلوخوانی و پرایس اکشن) این مهم را انجام داده ایم، سهامی را به واسطه فیلترها شناسایی میکنیم که متعادل معامله می شوند ولی مستعد رشد هستند.

سیگنال خرید شارپی چه زمانی معتبر خواهد بود؟

به طور کلی زمانی یک سیگنال خرید معتبر است، که از سیستمی تست شده درگذشته بازار صادر شود. مانند فیلتر های سهام شارپی شکارروند.

چگونه فیلتر سهام آماده رشد شارپی را طراحی کنیم؟

طراحی فیلتر برای بورس تهران، نیاز به تجربه و دانستن متغیر های اساسی و تاثیر گذار در روند معاملاتی دارد.
ما باید بدانیم چه متغیر هایی غیر از قیمت در روند معاملاتی یک سهم موثر است ، در کنار آن گذشته رشد سهم را بررسی کنیم و ببینیم آیا رشد شارپی در گذشته در سهمی اتفاق افتاده است یا خیر.
اگر بله شباهت نموداری و تابلوخوانی به حال حاضر دارد یا خیر، مسائل بسیار گسترده ای را باید برای درک بهتر رشد شارپ و تشخیص آن بشناسید، در دوره استراتژی چریکی ما کلیه آن ها را شرح داده ایم.

سیگنال سهام شارپی

دقت کنید استفاده از خروجی فیلتر های شکارروند جهت دریافت سیگنال سهام شارپی به شدت می تواند در روند معاملات شما تاثیر مثبت داشته باشد، اما باید این نکته رو در نظر داشته باشید صعود شارپی سهم زمانی معنا و مفهوم پیدا می کند که در واقع سهم خالی از فروشنده شده باشد، یکی از نشانه های خالی شدن فروشنده ها کم حجم شدن سهم و عبور از مقاومت هاست، برای استفاده از خروجی های زیر حتما نگاهی دقیقی به نمودار داشته باشید.

خروجی فیلترهای جدید

امروز تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ بازار به شدت عرضه ای و منفی بود، لذا برای راهنمایی هرچه بیشتر دوستان در بازار بورس، بعضی از روزها سعی می کنیم، فیلترهای کاملا هوشمند(شناسایی پول هوشمند لحظه ای) و خاص خود را (که قصد عمومی کردن آنها را نداریم) در سایت به نمایش بگذاریم تا شاید دوستان بتوانند با بهره گیری از آن در بازار منفی نیز سود خوبی بسازند. در مطلب ” فیلتر ورود پول هوشمند ” در مورد نکات و چند فیلتر پول هوشمند توضیحاتی داده شده است .

فیلتر حرکت شارپی

در خروجی های ذیل فیلتر به نام سهام شارپی وجود دارد، این فیلتر شرایط سخت گیرانه ای را برای ورود پول هوشمند اتخاذ کرده، معمولا خروجی این فیلتر صعود شارپی را در بازار بورس خواهد داشت، معرفی سهام شارپی توسظ فیلتر حرکت شارپی به نوعی پیدا کردن پول حقیقی درشت بازار از بین صدها سهم بازار است، حال اینکه واقعا حرکت شارپی سهم از این نقطه دقیق شروع می شود یا خیر به عوامل نمودار و عرضه و تقاضای سهم به شدت بستگی دارد.
ما در دوره استراتژی چریکی نکات به شدت مفید در مورد تایلو خوانی و همینطور استراتژی های پرایس اکشن که می تواند با تلفیق فیلتر های فوق به شما امکان متوجه شدن صعود شارپی سهم را بدهد را تقدیم می کنیم، حتما به استراتژی چریکی مراجعه کنید و فیلم بک تست این استراتژی را دریافت کنید.

تحلیل روزانه بورس بهمن ۱۳۹۹

نکته مهم در شرایط فعلی

همراهان عزیز سایت شکار روند، دقت کنید با توجه به شرایط حال حاضر بازار باید در خرید و فروش های داخل بازار نهایت دقت را داشته باشیم لذا، سهام منفی که در فیلتر آمده را رصد کنید با توجه به شرایط نموداری آنها ممکن در هفته های اتی مورد توجه قرار گیرند.

به طور مثال سهم شیراز یا شبریز که در دو روز گذشته در فیلتر ها آمده است در حال حاضر روند نزولی دارند، اما وقتی در فیلترها می آیند یعنی احتمال شروع روند درآنها به شدت بالاست. برای اطلاع از وضعیت شاخص و تحلیل وضعیت نمودار آن به مقاله زیر مراجعه کنید.

قیمت شارپی

آیا واقعا قیمتی خاص وجود دارد که صعود شارپی سهم در آن قیمت آغاز می شود؟ فیلتر حرکت شارپی تزریق نقدینگی مناسب به سهم را تشخیص می دهد اما برای تشخیص نقطه قیمت شارپی سهم باید تکنیکال را به خوبی بلد باشید.
نقاط عرضه و تقاضای سهم را بشناسید، رسم دقیق خطوط روند معنا دار را بلد باشید، بدانید حد زیان و حد سود شما در کدام مناطق باید قرار گیرند تا حداکثر بهره وری را از معاملات خود ببرید، باید بدانید چگونه خروجی معرفی سهام شارپی را تفسیر کنید و بسیار اعمال دیگر که باید آن ها را به خوبی انجام دهید که بتوانید معامله گری قابل با استفاده از تابلوخوانی و فیلتر معرفی سهام شارپی باشید.
راستی می دونستی در بازار ارزهای دیجیتال هم می تونی فوق العاده عمل کنی و درامد دلاری کسب کنی؟؟ بهتره نگاهی به دوره ارز دیجیتال ما داشته باشی اونجا برات هدیه هم گذاشتیم.

تحلیل شاخص کل امروز

تحلیل شاخص کل و هم وزن

متاورس چیست
متاورس چیست

مهم مهم مهم، در شرایط اصلاحی بازار

معرفی سهام شارپی

ما در این صفحه همواره در تلاشیم، همه روزه شما را با داشتن اطلاعات دقیق از ورود پول هوشمند به واسطه فیلتر های اختصاصی سهام شارپی و فیلتر های اختصاصی شکارروند، سهامی خاص را به شما معرفی کنیم.
معرفی سهام شارپی مقدمه ایست که شما حتما باید آن را با تکنیکال، پرایس اکشن و مدیریت ریسک و سرمایه تلفیق کنید، اینگونه است که خواهید توانست بهترین بازدهی را در بازار بورس تهران به دست بیاورید.

خروجی فیلترها

فیلتر تغیر حجم سنگین

فیلتر تغییر حجم اساسی شکار روند

15 مرداد 1402

فیلتر طلایی بورس

فیلتر طلایی شکار روند

15 مرداد 1402

03

فیلتر سهام شارپی جدید شکار روند

15 مرداد 1402

3

فیلتر تکنیکال و حجم شکار روند

09 مرداد 1402

سهام شارپی

فیلتر طلایی شکار روند

09 مرداد 1402

2

فیلتر سهام پر حجم شکار روند

09 مرداد 1402

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی شکار روند

5 دی ماه 1401

فیلتر سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی شکار روند

26 آذر ماه 1401

معرفی سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

26 آذر ماه 1401

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

21 آذر ماه 1401

سهام مستعد رشد

فیلتر سهام شارپی شکار روند

21 آذر ماه 1401

فیلتر سهام شارپی 14 آذر

فیلتر سهام شارپی شکار روند

14 آذر ماه 1401

سهام مستعد رشد 14آذر

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

14 آذر ماه 1401

سهام مستعدرشد آذر ماه

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

09 آذر ماه 1401

سهام مستعد رشد

فیلتر سهام شارپی شکار روند

09 آذر ماه 1401

سهام سیگنال خرید

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

07 آذر ماه 1401

سهام شارپی 1 آذر

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

01 آذر ماه 1401

سهام شارپی 1 آذر

فیلتر سهام شارپی شکار روند

01 آذر ماه 1401

فیلتر سهام شارپی 25 آبان

فیلتر سهام شارپی شکار روند

25 آبان ماه 1401

فیلتر سیگنال خرید 25 آبان

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

25 آبان ماه 1401

سهام سیگنال خرید 22 آبان

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

22 آبان ماه 1401

سهام شارپی 22 آبان

فیلتر سهام شارپی شکار روند

22 آبان ماه 1401

فیلتر سیگنال خرید

فیلتر سهام شارپی شکار روند

21 آبان ماه 1401

خروجی فیلتر سهام شارپی 21 آبان 01

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

21 آبان ماه 1401

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی شکار روند

26 دی ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

26 دی ماه 1400

4

فیلتر VIP شکار روند

16 آذر ماه 1400

2

فیلتر کد به کد شکار روند

16 آذر ماه 1400

1

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

16 آذر ماه 1400

3

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) شکار روند

19 آبان ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی شکار روند

19 آبان ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

19 آبان ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

5 آبان ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

5 آبان ماه 1400

4 3

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

1 آبان ماه 1400

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

1 آبان ماه 1400

4 2

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

27 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

27 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال اختصاصی شکار روند

27 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

25 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

25 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

24 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

24 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

24 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

24 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

17 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

10 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

10 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

10 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلترVIP اختصاصی شکار روند

4 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید  اختصاصی شکار روند

4 مهر ماه 00

4 5

فیلتر VIP  اختصاصی شکار روند

3 مهر ماه 00

2 3

فیلتر کد به کد  اختصاصی شکار روند

3 مهر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

3 مهر ماه 00

4 4

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

31 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

31 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

31 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

28 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

28 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

28 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

24 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

24 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

22 شهریور ماه 00

1 4

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

21 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر vip اختصاصی شکار روند

15 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

15 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

15 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

15 شهریور ماه 00

2 1

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

14 شهریور ماه 00

3 1

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

14 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

14 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

13 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

13 شهریور ماه 00

3

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

13 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

13 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی  اختصاصی شکار روند

8 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

8 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

8 شهریور ماه 00

4 8

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

6 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

6 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

6 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

6 شهریور ماه 00

4 7

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

3 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

3 شهریور ماه 00

2 8

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

3 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

3 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلترکد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

1 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

1 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

تحلیل روزانه بورس دی ماه ۱۳۹۹

1 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

1 شهریور ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

31 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

31 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

31 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

24 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

24 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

24 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

24 مرداد ماه 00

3 5

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

19 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهم از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

19 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

19 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

19 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

18 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

18 مرداد ماه 00

2 3

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

18 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

18 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی(کد به کد) اختصاصی شکار روند

17 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

17 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

16 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

16 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

16 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

16 مرداد ماه 00

4 1

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

12 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

12 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

12 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

12 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

11 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به گد) اختصاصی شکار روند

11 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

11 مرداد ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

27 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

27 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی رایگان اختصاصی شکار روند

27 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

27 تیر ماه 00

4 7

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

26 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی رایگان اختصاصی شکار روند

26 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

26 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

23 تیر ماه 00

3 5

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

23 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

23 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

23 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

22 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

22 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

22 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

22 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

20 تیر ماه 00

2 3

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

20 تیر ماه 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

20 تیر ماه 00

3 3

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد) اختصاصی شکار روند

20 تیر ماه 00

3 2

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد) اختصاصی شکار روند

16 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

16 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

16 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

16 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

15 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

15 تیر 00

2 1

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

15 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید  اختصاصی شکار روند

15 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

14 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

14 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

14 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

14 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

10 تیر 00

4 16

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

9 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

9 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

9 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

9 تیر 00

4 15

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

8 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

8 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

8 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

8 تیر 00

3 10

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

7 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

7 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

7 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

6 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد) اختصاصی شکار روند

6 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

6 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

6 تیر 00

4 13

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

5 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

5 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

5 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

5 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

2 تیر 00

3 6

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

2 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

2 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

2 تیر 00

سهام شارپی

فیلترVIP اختصاصی شکار روند

1 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

1 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

1 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

1 تیر 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

31 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر کد به کد (انتقال از حقوقی به حقیقی) اختصاصی شکار روند

31 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

31 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

31 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

25 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

25 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

25 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

24 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

24 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

24 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

24 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

23 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

23 خرداد 00

3 2

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

22 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

22 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

22 خرداد 00

3 1

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

18 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

18 خرداد 00

2 5

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

18 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

18 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

17 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

17 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

17 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

12 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

12 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

12 خرداد 00

4

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

10 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

10 خرداد 00

2 1

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

10 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

10 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

9 خرداد 00

3 17

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

9 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

9 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

9 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

8 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

8 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

8 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

8 خرداد 00

3 15

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

4 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال VIP اختصاصی شکار روند

4 خرداد 00

2 11

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

4 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید  اختصاصی شکار روند

4 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر VIP  اختصاصی شکار روند

3 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر  انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد)  اختصاصی شکار روند

3 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر  سیگنال خرید  اختصاصی شکار روند

3 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر  VIP  اختصاصی شکار روند

2 خرداد 00

سهام شارپی

فیلترانتقال از حقوقی به حقیقی  اختصاصی شکار روند

تحلیل روزانه بورس تهران فروردین ۱۴۰۰

2 خرداد 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید  اختصاصی شکار روند

2 خرداد 00

4 11

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

29 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

29 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

29 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلترسیگنال خرید اختصاصی شکار روند

29 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلترVIP اختصاصی شکار روند

28 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

28 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

28 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

28 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

27 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

27 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلترانتقال حقوقی به حقیقی ( کد به کد) اختصاصی شکار روند

27 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

26 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

26 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی ( کد به کد) اختصاصی شکار روند

26 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

26 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

25 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

25 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

25 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

22 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

22 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

22 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

22 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

21 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلترVIP اختصاصی شکار روند

21 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

21 اردیبهشت 00

1 8

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

21 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر Vip اختصاصی شکار روند

20 اردیبهشت 00

2 3

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

20 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

20 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

19 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

19 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

19 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) شکار روند

19 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

15 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

15 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد) اختصاصی شکار روند

15 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

15 اردیبهشت 00

4 2

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

13 اردیبهشت 00

3 4

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

13 اردیبهشت 00

2

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

13 اردیبهشت 00

1 3

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

13 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

12 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

12 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

12 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

11 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

11 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

11 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

8 اردیبهشت 00

1 20

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

8 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

8 اردیبهشت 00

2 18

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

8 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

7 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

7 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکار روند

7 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

7 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

6 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

6 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

6 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکار روند

5 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

5 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر VIP اختصاصی شکار روند

4 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکار روند

4 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی اختصاصی شکار روند

4 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

4 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی ( کد به کد) شکار روند

1 اردیبهشت 00

4 6

فیلتر Vip شکار روند

1 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی رایگان شکار روند

1 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید شکار روند

1 اردیبهشت 00

سهام شارپی

فیلتر vip اختصاصی شکار روند

31 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی 31 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) 31 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 31 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر vip سایت شکارروند 30 فروردین 1400

3 7

فیلتر سهام شارپی سایت شکارروند 30 فروردین 1400

1 13

فیلتر سیگنال خرید 30 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (گد به کد اختصاصی شکارروند)30 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 29 فروردین 1400

2 11

فیلتر سهام شارپی 29 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر vip اختصاصی شکارروند 28 فروردین 1400

4 2

فیلتر vip اختصاصی شکارروند 28 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی اختصاصی شکارروند 28 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهم از حقوقی به حقیقی (کد به کد) اختصاصی شکارروند 28 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکارروند 28 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر vip اختصاصی شکارروند 25 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید اختصاصی شکارروند 25 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر انتقالی از حقوقی اختصاصی شکارروند 25 فروردین 1400

سهام شارپی

فیلتر vip اختصاصی شکارروند

24 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 24 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی 24 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی 24 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 23 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) 23 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از سهام شارپی 23 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 22 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی (کد به کد) 22 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 21 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی 21 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 18 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی 18 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید 17 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) 17 فروردین ۱۴۰۰

WhatsApp Image 2021 04 05 at 2.03.41 PM 1

فیلتر سیگنال خرید 16 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی(کد به کد) 16 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر وی ای پی شکارروند 16 فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی(کد به کد) ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۸ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۸ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۸ فروردین ۱۴۰۰

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۲۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۲۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۲۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۲۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۵ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سام شارپی ۲۵ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۲۵ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۴ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۲۴ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر vip سایت شکارروند ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

1 9

فیلتر سیگنال خرید ۲۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۲۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی  (کد به کد)۲۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۲۰ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۲۰ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلترvip سایت شکارروند ۲۰ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام مستعد رشد مختص شکارروند ۲۰ اسفند ۹۹

Capture 1

فیلتر سیگنال خرید ۱۹ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۸ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۱۸ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۱۷ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام انتقال سهام از حقوقی به حقیقی (کد به کد) ۱۶ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام مستعد رشد (انتقال از حقوقی) ۱۳ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۱۲ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام مستعد رشد (انتقال از حقوقی) ۱۲ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام مستعد رشد (انتقال از حقوقی) ۱۱ اسفند ۹۹

1 1

فیلتر سیگنال خرید ۱۱ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر سهام شارپی ۱۱ اسفند ۹۹

سهام شارپی

فیلتر vip شکار روند ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

[Modal-Window id=”1″]
سهام شارپی

فیلتر سیگنال خرید ۳ اسفند۹۹

20 دیدگاه برای “سهام شارپی ( به روز رسانی 15مرداد 1402)

  1. کاظم گفته:

    هریه هفته فیلتر رو میذارید و اینکه شرط میذارید بیاید پول دوره تابلو خوانی بدید تا فیلتر بدیم.. ما تابلوخوانی بلدیم… مبلغی برا این فیلتر تعیین کنید تا پرداخت کنیم

    • شهراد صادقی گفته:

      بزرگوار دوره تابلوخوانی داخلش همین فیلترها و چندین فیلتر دیگه است، شما قسمت های آموزشی اش رو نبینید و فقط فیلتر ها رو بردارید خودتون استاد هستید.
      فیلتر به صورت جداگانه فروحته نمیشه کل فیلتر ها در دوره هست بزرگوار علت هم مشخصه باید کل روال فیلتر کردن رو در جریانش قرار بگیرید فیلتر تکی قابل فروش نیست.

  2. اشتراک‌ها: با دوره تابلوخوانی شکارروند به یک تریدر موفق تبدیل شوید

    • arash_admin_seo گفته:

      باسلام خدمت شما دوست گرامی
      از ویژگی های بارز فیلتر شناسایی سهام شارپی این است که نشان می دهد که چه زمان یک سهم مورد توجه بیشتری نسبت به دیگر سهم های بازار قرار دارد.

  3. وحید مشهدی ابراهیم گفته:

    سلام آقای مهندس صادقی ممنون از راهنمایی هاتون من الان نمی دونم عضو سایت شما هستم یا نه چون هروقت وارد میشم آخرش مینوسه شما خارج شوید اطلاعاتن درست نیس در ضمن سهم پتایر رو خریدم رفتم توی ضرر حسابی ولی من به پیش بینی های شما اطمینان دارم کاملا محاسبات تان دقیقه به نظر شما این تعداد سهامی که خریدم نگهداری کنم چه وقت بفروشم

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام شما عضو هستید مشکلی وجود نداره.
      چند نکته می نویسم با دقت مطالعه کنید:
      ۱- به هیچ عنوان بنده پیش بینی نمی کنم، صرفا بر اساس استراتژی شخصیم در بازار معامله می کنم
      ۲- در هر قیمتی پتایر خریده باشید در ضرر سنگین نیستید
      ۳- با توجه به مجمع پتایر در ۲۲ ام بنده سهم رو نگه می دارم و زمان خروج رو سعی می کنم اعلام کنم ولی اصلا قطعی نیست
      لذا فقط با استراتژی شخصیتون سهم بخرید بنده با توجه به استراتژی شخصی خودم سهامی که می خرم رو در تحلیل ها میگم
      موفق باشید

  4. es.soley98 گفته:

    سلام من تازه کارم متوجه نمیشم این فیلتر ارکجا باید تهیه کنم ایا با موبایل هم میشه کار کرد یا نه باید با کامپیوتر. این سیگنالها برای روز بعد هست یا همان روز

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      دوست من شما نیاز به آموزش دارید پیشنهاد میکنم از مقالات و محصولات رایگان ما ابتدا استفاده کنید، و بعد از اون میتونید استراتژی چریکی رو تهیه کنید

  5. es.soley98 گفته:

    سلام خوبید.میشه راهنمائی فرمائید چطوری میشه ازفیلتر سهام سیگنال وشارپی استفاده کردچون بعداز ساعات کاری بورس گزارش میشه. کانال vipنداریدتا عضو شویم نمیشه این سهام قبل از ساعات کاری کزارش نمائید ممنون میشم راهنمائی فرمائید

    • شهراد صادقی گفته:

      سلام
      دوست عزیز، برای استفاده از فیلتر ها از استراتژی شخصی خودتون یا استراتژی چریکی سایت شکار روند استفاده کنید.
      برای مطالعه درباره دوره به لینک ذیل مراجعه کنید.
      https://b2n.ir/513739

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تابلوخوانی
بهترین سهم رو انتخاب کن
close-image
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code