تحلیل روزانه بورس ۱۳۹۹/۰۹/۱۲

406 1

 

پیش بینی بورس فردا

دوستان عزیز و گرامی، تحلیل روزانه بورس ۱۲ آذر ۱۳۹۹ با نگاهی به شاخص کل و سهام مستعد رشد در میان مدت شروع می شود.

یکی از نکاتی که به شدت در تحلیل بورس این روزها به کار می برم، توجه خاص به سهام با پتانسیل افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی است، با توجه به ارزش جایگزینی خاصی که شرکتها بعد از تورم اخیر بدست آورده اند کاملا قابل درک است که افزایش سرمایه در خیلی از شرکتها به وقوع بپیوندد.

سبد شکار روند

همانطور که قبلا هم در مورد سبد شکار روند صحبت کرده ام، ترکیب این سبد شامل سهامی از صنایع مختلف بورسی و همگی با پتانسیل افزایش سرمایه سنگین از محل تجدید ارزیابی هستند که شامل :

حسینا، کرمان، دانا، فروس، ودی و پتایر می باشد.

با توجه به شرایط امروز در نمادهای مختلف، به شخصه تحلیل بورس فردا را اینگونه می بینم که، در صنایع کوچکی که این مدت صعود خوب داشتیم احتمال عرضه و اصلاح زمانی و قیمتی بالا خواهد بود.

سیگنال های نوسانی

توجه داشته باشید، در تحلیل بورس و هر بازار مالی باید این را در نظر بگیریم، معامله در آن بازار با تحلیل نمودار و روانشناسی آن دو امر متفاوت است.

لذا با توجه به استراتژی شخصی خود در سهام نوسانی ما سرمایه گذاری کنید، اکثر آنها سهامی شارپی هستند ولی را رعایت مدیریت ریسک و سرمایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

تحلیل روزانه بورس تهران فروردین ۱۴۰۰

بیت کوین

در تحلیل ۱۲ ام سعی کردم، تحلیلی درباره اینکه بیت کوین رو نگه دارید یا بفروشید ارائه بدم، این رمز ارز پر طرفدار در قله تاریخی قرار داره و بهتره با دقت در مورد ترید، نگهداری و یا فروشش تصمیم بگیرید.

در انتها اگر از تحلیل های روزانه بورس، شکار روند استفاده میکنید و برایتان مفید است با ستاره دادن به ما در زیر هر پست ما را در امر تولید هر چه بیشتر تحلیل رایگان بورسی کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scan the code